|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2021 - 10:02 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tijdens een normale griepepidemie heb ik nog nooit zoveel IC bedden vol zien liggen, dus de griep is harder en dood mer mensen voordat ze het ziekenhuis inkomen. Als je puur naar de cijfers kijkt, dan lijkt het op een normale griep, maar je vergeet dat die cijfers voortkomen uit een situatie waarin je in een lockdown zat. NU kijkje naar cijfers waarvan 70% gevaccineerd is. Het andere verhaal is dat nu veel kinderen besmet zijn, iets dat in het begin niet zo was, wat ook een feit is, is dat het virus nu veel agressiever overgaat van mens op mens, iets dat vorig jaar minder het geval was en 2 jaar geleden zelfs nog vaak niet eens makkelijk oversleog van mens op mens Ook hier worden weer appels met peren vergeleken en ik zie dat vaker bij mensen die niet gavaccineerd zijn. Ik ben wel voorstander om transparant met data om te gaan, maar het moet wel goed met elkaar vergeleken worden. Corona heeft nog een andere bijwerking, je ligt als ongevaccineerde langer op de I/C en waar niet over gesproken wordt is het herstel. IK ken mensen in mijn omgeving die zoveel schade aan hun longen hebben, dat je kan afvragen of we wel op de IC willen liggen. Zelf denk ik dat we gewoon moeten zeggen, laat niemand toe op de I/C. Laat de economie draaien en ja dit virus zorgt ervoor dat de zwakkere het niet overleven. De mens is al een virus die de aarde kapot maakt, nu is dit virus bezig met natuurlijke selectie. Dan is het aan de mens om te kiezen, ik wil gevaccineerd worden en minder kans hebben om hieraan dood te gaan of niet gevaccieneerd worden en zien wat er gebeurd. Als je jong bent is het geen probleem, maar wat als je ouder bent... De maatschappelijke gevolgen vind ik zelf ook te ver gaan. Het feit dat we iedereen maar willen laten leven, vind ik ook te ver gaan. We leven niet eeuwig en we creeeren onze iegen ellende. Wij houden de natuur tegen en zorgen dat de mens steeds zwakker wordt, ipv sterker. OOk ben ik het eens dat het hier natuurlijk om geld en macht gaat. MAarja dat is altijd het geval. Zie mijn eerdere post Onze vooruitgang wordt ook onze ondergang. Ik weet niet hoe oud of jong jij bent en of jouw ouders nog in leven zijn. Ook weet ik niet of jouw grootouders nog leven. Ik denk dat jij er totaal anders over denkt als één van jouw (groot)ouders met het coronavirus wordt besmet en dat diegene zo ziek wordt, dat hij of zij in het ziekenhuis moet worden opgenomen of erger, naar de IC moet worden overgebracht. En dat zeg ik dan inderdaad als oudere. (Over drie maanden 73 jaar).
Geldt jouw visie ook voor mensen die zich jarenlang kapot hebben gerookt? Of mensen die zich jarenlang kapot hebben gezopen? Gewoon maar laten doodgaan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2021 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Ik weet niet hoe oud of jong jij bent en of jouw ouders nog in leven zijn. Ook weet ik niet of jouw grootouders nog leven. Ik denk dat jij er totaal anders over denkt als één van jouw (groot)ouders met het coronavirus wordt besmet en dat diegene zo ziek wordt, dat hij of zij in het ziekenhuis moet worden opgenomen of erger, naar de IC moet worden overgebracht. En dat zeg ik dan inderdaad als oudere. (Over drie maanden 73 jaar). Geldt jouw visie ook voor mensen die zich jarenlang kapot hebben gerookt? Of mensen die zich jarenlang kapot hebben gezopen? Gewoon maar laten doodgaan? Heel eerlijk Pietje.
Zo denken mijn ouders er wel beiden over.
Die zien de mens als de oorzaak van de wereld die we slopen en vinden dat er simpelweg te veel mensen zijn.
En nee, ze hangen beiden geen geloof aan.
Beiden willen zich dus ook niet laten reanimeren of behandelen in een ziekenhuis bij een levensbedreigend situatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2021 - 18:48 schreef remco k het volgende:[..] Heel eerlijk Pietje. Zo denken mijn ouders er wel beiden over. Die zien de mens als de oorzaak van de wereld die we slopen en vinden dat er simpelweg te veel mensen zijn. En nee, ze hangen beiden geen geloof aan. Beiden willen zich dus ook niet laten reanimeren of behandelen in een ziekenhuis bij een levensbedreigend situatie. Dat vind ik bewonderenswaardig! Maar dat is de eigen keus van je ouders. Ik doelde op de mogelijke keus die artsen zouden mogen nemen. En daar ben ik faliekant op tegen. Ik ben het met jou en je ouders overigens eens dat de wereld is overbevolkt en dat daardoor de aarde volkomen naar de ratsmodee geholpen wordt.
Mijn vrouw en ik hebben trouwens beiden een euthanasieverklaring bij onze huisarts liggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Italië of Portugal gaat het WK niet halen. Beide landen moeten play-offs spelen en in dezelfde groep zitten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 november 2021 - 17:49 schreef Eide het volgende:Italië of Portugal gaat het WK niet halen. Beide landen moeten play-offs spelen en in dezelfde groep zitten. Dat hoop ik dat Portugal thuis blijft! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eens. Italië speelt uiteindelijk erg leuk voetbal om te kijken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hier nog eentje :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha opzouten met Ronaldo Pietje! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik denk dat de halve wereld een vreselijke hekel heeft aan zijn maniertjes. Zijn voetbalkwaliteiten staan wat mij betreft buiten kijf, maar de maniertjes van hem... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Feyenoord heeft punten gemorst en heeft nu evenveel verliespunten als Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 november 2021 - 15:34 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat de halve wereld een vreselijke hekel heeft aan zijn maniertjes. Zijn voetbalkwaliteiten staan wat mij betreft buiten kijf, maar de maniertjes van hem... Zo denk ik er ook over, vandaar dat ik meer fan ben van Messi |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik denk zo maar dat PSV ook een moeilijk potje krijgt zo meteen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat klopt niet, Eide. Volgens mij heeft Feyenoord één verliespunt meer dan Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Mochten ze de inhaalwedstrijd winnen inderdaad één punt minder, nu op 4 punten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Correct, dank voor de verbetering. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV laat ook twee punten liggen. Fijn weekend voor Ajax ondanks een slaapverwekkende pot voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk dit zeg. Vrij onverwacht maar wel lekker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het Europese voetbal kon straks zijn tol nog weleens gaan eisen in de eredivisie en een rol van betekenis gaan spelen.
Ajax heeft volgens mij de kunstgras velden gehad voor dit seizoen toch? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2021 - 18:47 schreef remco k het volgende:Het Europese voetbal kon straks zijn tol nog weleens gaan eisen in de eredivisie en een rol van betekenis gaan spelen. Ajax heeft volgens mij de kunstgras velden gehad voor dit seizoen toch? Kan ik zo niet zeggen, zou niet verkeerd zijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax 2 punten los, tot aan de winterstop het liefst geen puntverlies meer lijden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2021 - 18:47 schreef remco k het volgende:Het Europese voetbal kon straks zijn tol nog weleens gaan eisen in de eredivisie en een rol van betekenis gaan spelen. Ajax heeft volgens mij de kunstgras velden gehad voor dit seizoen toch? Volgens mij ook. Daar ben ik wel blij mee. Tadic liet zich daar vanmiddag ook over uit. Die haat spelen op kunstgras en vindt dat kunstgras in de eredivisie verbannen moet worden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2021 - 18:36 schreef Eide het volgende:PSV laat ook twee punten liggen. Fijn weekend voor Ajax ondanks een slaapverwekkende pot voetbal. Hoe Ajax ook prutste vanmiddag, tóch zijn ze de winnaar van dit weekend. Heerlijk hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2021 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Uiteindelijk wordt je kampioen als je ook je slechte wedstrijden wint. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De man die niks kan, te duur is en niks voor Ajax zou gaan betekenen zou naar Liverpool kunnen volgens de geruchten.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dortmund - Bayern, echt een geweldige wedstrijd tot het scherpst van de snede! Heerlijk ook dat je het Duitse voetbal gewoon allemaal gratis en live kan zien. Zonder kastjes, zonder abonnement ofzo! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Komt er nog een topic voor de pot tegen Sporting? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb het vermoeden dat als jij hem niet maakt. Dat topic er niet komt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt, iemand anders is gestopt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Loetje helemaal met het forum gestopt? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat vermoed ik wel. Jammer, heel jammer. Ik vond (en vind) hem een fijne en oprechte kerel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax tegen Barendrecht is alsnog live to zien op ESPN. De KNVB heeft het duel hiervoor wel naar 21:00 verplaatst. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor Ajax fijn dat de concurrentie ook Europees voetbal blijft spelen. Zo blijft de belasting een beetje gelijk. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2021 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Ik weet niet hoe oud of jong jij bent en of jouw ouders nog in leven zijn. Ook weet ik niet of jouw grootouders nog leven. Ik denk dat jij er totaal anders over denkt als één van jouw (groot)ouders met het coronavirus wordt besmet en dat diegene zo ziek wordt, dat hij of zij in het ziekenhuis moet worden opgenomen of erger, naar de IC moet worden overgebracht. En dat zeg ik dan inderdaad als oudere. (Over drie maanden 73 jaar). Geldt jouw visie ook voor mensen die zich jarenlang kapot hebben gerookt? Of mensen die zich jarenlang kapot hebben gezopen? Gewoon maar laten doodgaan? Nou ik kan je zeggen dat mijn moeder niet lang geleden aan een vreselijke ziekte (geen kanker) is overleden, ik heb mensen van dichtbij meegemaakt met Corona die het ternauwernood hebben overleeft, 2 collega's zijn overleden aan Corona. Dus van dichtbij heb ik best wat meegemaakt. Tegen mijn vader heeft de dokter gezegd dat vanwege zijn leeftijd (75) hij niet een plek op de IC krijgt als het ooit zover komt.
Laten we heel eerlijk zijn, dit virus is dan misschien niet dodelijk, maar zorgt wel voor een enorme druk op de zorg, (maandenlang lig je in het ziekenhuis en weken op de IC). met name de niet gevaccineerden zorgen voor die enorme druk. 17% is niet gevaccineerd, maar zorgt wel voor 50% van de ziekenhuisopnames. De andere hebben andrere onderliggende ziektes. Zelf vind ik dat mensen onder de 30 niet gevaccineerd hoeven te worden. Deze groep zorgt ook niet voor de druk op de zorg, voor hun is het echt niet meer dan een griepje. Iedereen boven de 30 vind ik wel dat ze gevaccineerd moeten worden. Ik vind ook dat je een eigen keus mag hebben, dus boven de 30 en dan kieen om niet gevaccineerd te worden is prims, maar die keuze bepaald dan wel wat je vrijheid zal hebben mbt uitgaan, restaurants bezoeken, sportevenementen etc. 2G vind ik gewoon een prima regel. Duitsland en Belgie voeren dat en alles blijft gewoon open voor de gevaccineerden of genezen. Onder de 30 en niet gevaccineerd zouden ook gewoon alles mogen blijven doen.
Slecht leven (roken veel drinken) betekend inderdaad dat je meer kans hebt om eerder te overlijden, of last kan krijgen van allerlei andere ziektes en aandoeningen. Dit is vervelend, maar dit zorgt niet voor een enorme overbelasting van ons zorgstelsel. Ik zeg dan ook niet laat hun maar doodgaan.
Ik denk dat je wel een verschil moet maken tussen mensen die geraakt worden door dit virus, dat virus probeerd te overleven en zoejt de zwakkere op, en mensen die ongezond leven of een andere ziekte krijgen, zoals kanker. Probeer ook maar aan te tonen dat kanker komt door hun levensstijl.
Wat ik ook irritant vind is dat een ongezonde levenstijl door de maatschappij wordt ondersteund. Alles wat slecht is, dat is vaak veel goedkoper dan de gezonde dingen (groente fruit). Hier zie je ook meteen weer de ongelijkheid tussen rijk en arm. Als je veel geld hebt, je gezonder kan leven en als je het minder breed hebt vaker ongezonder moet leven.
Misschien was ik iets te kort door de bocht met mijn eerste post, maar uiteindelijk wil je natuurlijk niet dat er mensen sterven, zeker als je het kan voorkomen. Maar helaas zitten we in een situatie waarin we wellicht moeten gaan kiezen wie wel en wie niet op de IC en in dat vreselijke geval vind ik wel dat je keuzes moet maken op basis van leeftijd en wel of niet gevaccinneerd zijn. De overheid moet hier een uitspraak over doen, niet de keus overlaten aan het ziekenhuispersoneel. Het zou pas echt een drama zijn als de IC bedden ook volstromen met alleen maar gevaccineerden, want wie ga je dan kiezen. OP basis van het verleden wordt dan altijd gekeken naar leeftijd.
Ik hoop dat dit nooit zover zal komen.
NOg een bron van ergenis is hetvolgende: journalisten doen geen goed gedegen onderzoek naar en verband leggen tussen de vaccins, statistieken, sterfte cijfers, economische belangen en schade van onzinnige maatregelen en wat het effect is op de maatregelen en kijk naar het buitenland, wat is het effect en de schade die zij oplopen door hun beleid? 2G zoals duitsland en Belgie dat doen, is een prima beleid voor nu. Nederland gaat nu veel meer schade overhouden aan dit beleid.
zo nu ben ik weer even zoet ;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2021 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Ik weet niet hoe oud of jong jij bent en of jouw ouders nog in leven zijn. Ook weet ik niet of jouw grootouders nog leven. Ik denk dat jij er totaal anders over denkt als één van jouw (groot)ouders met het coronavirus wordt besmet en dat diegene zo ziek wordt, dat hij of zij in het ziekenhuis moet worden opgenomen of erger, naar de IC moet worden overgebracht. En dat zeg ik dan inderdaad als oudere. (Over drie maanden 73 jaar). Geldt jouw visie ook voor mensen die zich jarenlang kapot hebben gerookt? Of mensen die zich jarenlang kapot hebben gezopen? Gewoon maar laten doodgaan? Nou ik kan je zeggen dat mijn moeder niet lang geleden aan een vreselijke ziekte (geen kanker) is overleden, ik heb mensen van dichtbij meegemaakt met Corona die het ternauwernood hebben overleeft, 2 collega's zijn overleden aan Corona. Dus van dichtbij heb ik best wat meegemaakt. Tegen mijn vader heeft de dokter gezegd dat vanwege zijn leeftijd (75) hij niet een plek op de IC krijgt als het ooit zover komt.
Laten we heel eerlijk zijn, dit virus is dan misschien niet dodelijk, maar zorgt wel voor een enorme druk op de zorg, (maandenlang lig je in het ziekenhuis en weken op de IC). met name de niet gevaccineerden zorgen voor die enorme druk. 17% is niet gevaccineerd, maar zorgt wel voor 50% van de ziekenhuisopnames. De andere hebben andrere onderliggende ziektes. Zelf vind ik dat mensen onder de 30 niet gevaccineerd hoeven te worden. Deze groep zorgt ook niet voor de druk op de zorg, voor hun is het echt niet meer dan een griepje. Iedereen boven de 30 vind ik wel dat ze gevaccineerd moeten worden. Ik vind ook dat je een eigen keus mag hebben, dus boven de 30 en dan kieen om niet gevaccineerd te worden is prims, maar die keuze bepaald dan wel wat je vrijheid zal hebben mbt uitgaan, restaurants bezoeken, sportevenementen etc. 2G vind ik gewoon een prima regel. Duitsland en Belgie voeren dat en alles blijft gewoon open voor de gevaccineerden of genezen. Onder de 30 en niet gevaccineerd zouden ook gewoon alles mogen blijven doen.
Slecht leven (roken veel drinken) betekend inderdaad dat je meer kans hebt om eerder te overlijden, of last kan krijgen van allerlei andere ziektes en aandoeningen. Dit is vervelend, maar dit zorgt niet voor een enorme overbelasting van ons zorgstelsel. Ik zeg dan ook niet laat hun maar doodgaan.
Ik denk dat je wel een verschil moet maken tussen mensen die geraakt worden door dit virus, dat virus probeerd te overleven en zoejt de zwakkere op, en mensen die ongezond leven of een andere ziekte krijgen, zoals kanker. Probeer ook maar aan te tonen dat kanker komt door hun levensstijl.
Wat ik ook irritant vind is dat een ongezonde levenstijl door de maatschappij wordt ondersteund. Alles wat slecht is, dat is vaak veel goedkoper dan de gezonde dingen (groente fruit). Hier zie je ook meteen weer de ongelijkheid tussen rijk en arm. Als je veel geld hebt, je gezonder kan leven en als je het minder breed hebt vaker ongezonder moet leven.
Misschien was ik iets te kort door de bocht met mijn eerste post, maar uiteindelijk wil je natuurlijk niet dat er mensen sterven, zeker als je het kan voorkomen. Maar helaas zitten we in een situatie waarin we wellicht moeten gaan kiezen wie wel en wie niet op de IC en in dat vreselijke geval vind ik wel dat je keuzes moet maken op basis van leeftijd en wel of niet gevaccinneerd zijn. De overheid moet hier een uitspraak over doen, niet de keus overlaten aan het ziekenhuispersoneel. Het zou pas echt een drama zijn als de IC bedden ook volstromen met alleen maar gevaccineerden, want wie ga je dan kiezen. OP basis van het verleden wordt dan altijd gekeken naar leeftijd.
Ik hoop dat dit nooit zover zal komen.
NOg een bron van ergenis is hetvolgende: journalisten doen geen goed gedegen onderzoek naar en verband leggen tussen de vaccins, statistieken, sterfte cijfers, economische belangen en schade van onzinnige maatregelen en wat het effect is op de maatregelen en kijk naar het buitenland, wat is het effect en de schade die zij oplopen door hun beleid? 2G zoals duitsland en Belgie dat doen, is een prima beleid voor nu. Nederland gaat nu veel meer schade overhouden aan dit beleid.
zo nu ben ik weer even zoet ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Feyenoord laat weer puntjes liggen. Fijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Afrika Cup wordt mogelijk afgelast. Klote natuurlijk voor de Afrikaanse jongens maar goed nieuws voor Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Beter naar de Spurs tegen Liverpool kijken, wat een pracht van een wedstrijd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat is Depay toch een prutser in de spits, gister viel hij in voor Luuk de Jong die veel meer het neusje voor de goal heeft. Memphis kan nog geen bal bij hem houden, echt omhoog gevallen gaat het niet redden bij Barcelona |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Feijenoord verliest van Vitesse met 0-1 in de Kuip. Zal nog niet gaan juichen....hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een geweldig mooi doelpunt van Zyech, recht in de kruising |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ziyech speelde sowieso een geweldige wedstrijd.
Frenkie de Jong ook eindelijk weer een fatsoenlijke pot op de mat gelegd en een goal gemaakt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ten Hag gunt Klaassen negentig minuten in verloren oefenduel Woensdag, 26 januari 2022 om 16:32
Ajax heeft woensdagmiddag een besloten oefenduel tegen FC Utrecht verloren. De ploeg van Erik ten Hag ging op sportpark De Toekomst met 0-1 onderuit door een doelpunt van Moussa Sylla. De trainer van Ajax koos ervoor om enkel reservespelers en spelers van het beloftenelftal te laten spelen. Komend weekend komen beide clubs niet in actie in de Eredivisie door interlandverplichtingen.
In een gelijkopgaande openingsfase miste Danilo een kopkans en wist doelman Charlie Setford zijn doel schoon te houden bij een gevaarlijke mogelijkheid van de bezoekers. Op slag van rust slaagde Utrecht er alsnog in om het duel open te breken, toen Sylla voor de openingstreffer zorgde. De beginfase van het tweede bedrijf was voor Ajax, zonder dat de Amsterdammers tot uitgespeelde kansen kwamen.
Ook de aanvalsdrang van Utrecht leverde geen treffer op. Ajax mocht zich daarbij gelukkig prijzen met doelman Setford, die Ajax enkele keren op de been hield. De pas zeventienjarige Engelsman stond op de juiste plek bij een afstandsschot en stopte in de absolute slotfase een strafschop van Simon Gustafson. Bij Utrecht maakte Tommy St. Jago na lang blessureleed zijn rentree.
Opstelling Ajax: Setford; Regeer, Schuurs, Rensch, Baas (46. Salah-Eddine); Klaassen, Fitz-Jim (62. Hlynsson), Taylor; Rasmussen (62. Martha), Danilo (82. Musampa), Daramy (82. Banel)
Opstelling FC Utrecht: Oelschlägel; Meissen, St. Jago (46. Huizing, 85. Sanches Fernandes), Janssen, Zagré; Van Overeem, Ramselaar, Van den Berg (68. Van der Kust), Gustafson; Sylla, Balk (80. Maddy) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV verloren van AZ waardoor Ajax vandaag op 5 punten voorsprong kan komen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat en taferelen op de nationale velden. Alsof je naar het veldrijden kijkt. Mannen met de blubber in de oogkassen, ballen die stilvallen in plassen, slidings die het halve veld oversteken. Moeder natuur heeft geen enkel mededogen vandaag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Juventus ook heel de wedstrijd bezig geweest net als Ajax om een gaatje te vinden in de verdediging van Villa Real gaan in het laatste kwartier ook de teil in.
Als je ze zelf niet maakt net als Ajax over heel de wedstrijd gezien, krijg je gegarandeerd het deksel op je neus.
0-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2022 - 23:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:Juventus ook heel de wedstrijd bezig geweest net als Ajax om een gaatje te vinden in de verdediging van Villa Real gaan in het laatste kwartier ook de teil in. Als je ze zelf niet maakt net als Ajax over heel de wedstrijd gezien, krijg je gegarandeerd het deksel op je neus. 0-3 Grote verschil is dat Juventus ook gewoon matig speelde en dat Villarreal wel goed counterde. Benfica is niet over de middellijn geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2022 - 23:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:Juventus ook heel de wedstrijd bezig geweest net als Ajax om een gaatje te vinden in de verdediging van Villa Real gaan in het laatste kwartier ook de teil in. Als je ze zelf niet maakt net als Ajax over heel de wedstrijd gezien, krijg je gegarandeerd het deksel op je neus. 0-3 Grote verschil is dat Juventus ook gewoon matig speelde en dat Villarreal wel goed counterde. Benfica is niet over de middellijn geweest. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2022 - 20:59 schreef remco k het volgende:[..] Grote verschil is dat Juventus ook gewoon matig speelde en dat Villarreal wel goed counterde. Benfica is niet over de middellijn geweest. De verdediging liet het in ieder geval goed afweten, inclusief de Ligt. De Juve voorhoede was idd matig zoals ook de voorhoede van Ajax matig speelde in de 2e helft |
|
|
|