|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja. En die jongens zijn geen absolute top. Net als de Vrij en Wijnaldum. Prima spelers maar je komt er niet veel verder mee. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:23 schreef Loetje het volgende:[..] Ja. En die jongens zijn geen absolute top. Net als de Vrij en Wijnaldum. Prima spelers maar je komt er niet veel verder mee. 3 jaar geleden waren Depay, Klaasen en Sinkgraven om maar wat te noemen ook pubers...je kan er niks over zeggen...waar staat Zivcovic over 3 jaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] 3 jaar geleden waren Depay, Klaasen en Sinkgraven om maar wat te noemen ook pubers...je kan er niks over zeggen...waar staat Zivcovic over 3 jaar Kan je ook niet. Maar ik denk dat Bazoer en Hendrikx veel verder zijn dan de jongens die jij nu noemt op die leeftijd.
Depay wordt met de juiste begeleiding ook beter. Dat moet haast wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] 3 jaar geleden waren Depay, Klaasen en Sinkgraven om maar wat te noemen ook pubers...je kan er niks over zeggen...waar staat Zivcovic over 3 jaar Over 3 jaar staat zivko in de buurtsuper vakken te vullen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:28 schreef Loetje het volgende:[..] Kan je ook niet. Maar ik denk dat Bazoer en Hendrikx veel verder zijn dan de jongens die jij nu noemt op die leeftijd. Depay wordt met de juiste begeleiding ook beter. Dat moet haast wel Tis ook een non discussie..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: zal wel ontslagen worden ,kan niet op tijd komen ,dus bijstand ofzo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is ook.
Andere kant, bij Duitsland en Spanje zag je die generatie al aankomen. En een voor een die oude rotten eruit en de jeugd werd ingepast aan de hand van de oudjes. Snap je mijn punt gap? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Er is nog een vacature voor slagbpommedewerker op de Toekomst... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] 90% van het Nederlandse voetbal heeft gewoon een hele matige basistechniek, positiespel van eigenlijk alle landen in Europa is beter als het Nederlandse. Zelfs Molde tegen AJax, CSKA tegen PSV en ga zo maar verder spelen ons positioneel en op techniek gewoon weg.. Bij dit soort clubs en landen kloppen de driehoekjes gewoon beter dan bij de Nederlandse clubs.. Onze beste Nederlandse spelers op papier zijn de altijd geblesseerde Robben en de in Turkije spelende Sneijder.. Heel erg lang daarna komt er helemaal niets... Men roemt de opleiding in Nederland, ik denk dat er helemaal niets meer klopt van de opleiding in Nederland en dat we ons zand in de ogen laten strooien... Helemaal mee eens. Daarom ben ik ook nooit zo positief over onze (doorgestroomde) talenten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:18 schreef Loetje het volgende:[..] Van Ginkel had er dan onderhand wel mogen zijn. In ieder geval bij het elftal aangezien het middenveld al niet heel sterk is. Van Beek is een talent en niet exeptioneel. De Jong ook niet. Tete zou kunnen en Ake zal zich dan ook beter moeten gaan ontwikkelen. Ik vind dit geen talent om echt wat mee te bereiken en zie al helemaal geen jongens die deze jongens gaan dragen El Ghazi, Promes, Tete, Riedewald, Willems, Bazoer, Karsdorp, (Ziyech haha), van Ginkel, Depay, Bazoer, Janssen, Zivkovic(mits ontwikkeld) Sinkgraven, Hendrix, vd Wiel, Kongolo, v Beek opzich(vast een paar vergeten) kun je een redelijk team maken hoor. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:34 schreef Loetje het volgende:[..] Is ook. Andere kant, bij Duitsland en Spanje zag je die generatie al aankomen. En een voor een die oude rotten eruit en de jeugd werd ingepast aan de hand van de oudjes. Snap je mijn punt gap? Zo had het bij Ajax ook moeten zijn.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 07:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] El Ghazi, Promes, Tete, Riedewald, Willems, Bazoer, Karsdorp, (Ziyech haha), van Ginkel, Depay, Bazoer, Janssen, Zivkovic(mits ontwikkeld) Sinkgraven, Hendrix, vd Wiel, Kongolo, v Beek opzich(vast een paar vergeten) kun je een redelijk team maken hoor. De helft daarvan is verre van uitzonderlijk talent. En daar gaan we dus weer. Met Jong Oranje verliezen die gasten keer op keer. De 3 die ik er echt uit vind steken en dus min of meer een nieuw middenveld zouden kunnen vormen heb ik al benoemd.
Talent wat er uit komt. Niet wat er in zit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 23:10 schreef Loetje het volgende:[..] Je moet je kwaliteiten maar ook je beperking kennen en dat kunnen ze duidelijk (nog) niet. Je kan naar die mensen gaan luisteren en moeten ze ook zeker doen. Maar als ik vooruit probeer te denken. Een elftal over 2/3/4 jaar die er staat om de fungeren zoals voorheen. Dus niet de absolute top maar wel er tegenaan. Die zie ik niet. Kun jij 15 volwaardige internationals opnoemen over een tijdje? En dat echt van grote klasse. Denk het ook niet gezien wat je toestaks zei Ik denk dat er echt meer dan voldoende potentiele toppers rondlopen. Ik denk alleen dat wij niet de hoge kwaliteit trainers hebben zoals vroeger die spelers echt beter konden maken.
Ook de trainers van de top 3 lukt dat nu niet. Je ziet nergens bij spelers de hand van de trainer terug.
Daarnaast ontbreekt gewoon de absolute wil om te winnen in Nederland, en worden we technisch en tactisch voorbij gestreefd door alle landen om ons heen.
Niet zozeer in de jeugd, want onze jeugdelftallen doen het allemaal wel goed, erg goed zelfs in hun leeftijdscategorie.
Waar het mis gaat weet ik niet precies, maar de stap van goede jeugdspeler en talent naar gewoon een goede voetballer wordt gewoon niet meer gemaakt.
Ik kan geen Nederlandse spelers opnoemen die ik goed vind in de leeftijdscategorie tussen de 25 en de 30 jaar oud..
Maar onderstaand elftal heeft wel potentie voldoende om over een jaar of 4 echt goed te zijn. Of ze allemaal die stap ook gaan maken betwijfel ik met de manier van doorbreken in Nederland.
Alle namen staan overigens in willekeurige volgorde.
Keepers: Cilissen, Zoet, vd Hart, Krul
Verdedigers. Willems, Riedewald, Bruma, de Vrij, Tete, van Dijk, Dijks Karsdorp, van Beek, Ake, Rekik, Veltman.
Middenveld. van Ginkel, Klaassen, Clasie, Wijnaldum, de Jong, Bazoer, Sinkgraven, Maher, Hendrikx, Vilhena
Aanvallers: De Jong, Dost, Ghazi, Kishna, Depay, Narsingh, Zivkovic, Kramer, Boetius.
Talent zat, maar wie is de echte leider?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 09:36 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat er echt meer dan voldoende potentiele toppers rondlopen. Ik denk alleen dat wij niet de hoge kwaliteit trainers hebben zoals vroeger die spelers echt beter konden maken. Ook de trainers van de top 3 lukt dat nu niet. Je ziet nergens bij spelers de hand van de trainer terug. Daarnaast ontbreekt gewoon de absolute wil om te winnen in Nederland, en worden we technisch en tactisch voorbij gestreefd door alle landen om ons heen. Niet zozeer in de jeugd, want onze jeugdelftallen doen het allemaal wel goed, erg goed zelfs in hun leeftijdscategorie. Waar het mis gaat weet ik niet precies, maar de stap van goede jeugdspeler en talent naar gewoon een goede voetballer wordt gewoon niet meer gemaakt. Ik kan geen Nederlandse spelers opnoemen die ik goed vind in de leeftijdscategorie tussen de 25 en de 30 jaar oud.. Maar onderstaand elftal heeft wel potentie voldoende om over een jaar of 4 echt goed te zijn. Of ze allemaal die stap ook gaan maken betwijfel ik met de manier van doorbreken in Nederland. Alle namen staan overigens in willekeurige volgorde. Keepers: Cilissen, Zoet, vd Hart, Krul Verdedigers. Willems, Riedewald, Bruma, de Vrij, Tete, van Dijk, Dijks Karsdorp, van Beek, Ake, Rekik, Veltman. Middenveld. van Ginkel, Klaassen, Clasie, Wijnaldum, de Jong, Bazoer, Sinkgraven, Maher, Hendrikx, Vilhena Aanvallers: De Jong, Dost, Ghazi, Kishna, Depay, Narsingh, Zivkovic, Kramer, Boetius. Talent zat, maar wie is de echte leider?? Ik blijf zeggen, vele daarvan vind ik geen bijzonder talent. Sommige wel trouwens maar wel heel beperkt. Er zit een kloof tussen de oude lichting en wat er nu aankomt. Die kloof is zo groot dat er nu de generatie had moeten staan die de jongens opvangt die jij en ik noemen. En dat is er gewoon niet.
Ik denk dat de voetbalfilosofie van vele Nederlandse trainers ook niet goed is. Ze roepen allemaal dat het anders moet. Maar als het er op aankomt is iedere Nederlands club net zo kwetsbaar. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
het is ook dat het bij vele een mentale kwestie is dat was gisteren ook weer te zien. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 12:43 schreef Loetje het volgende:[..] Ik blijf zeggen, vele daarvan vind ik geen bijzonder talent. Sommige wel trouwens maar wel heel beperkt. Er zit een kloof tussen de oude lichting en wat er nu aankomt. Die kloof is zo groot dat er nu de generatie had moeten staan die de jongens opvangt die jij en ik noemen. En dat is er gewoon niet. Ik denk dat de voetbalfilosofie van vele Nederlandse trainers ook niet goed is. Ze roepen allemaal dat het anders moet. Maar als het er op aankomt is iedere Nederlands club net zo kwetsbaar. Klopt dit Nederlands elftal heeft lang geteerd op de 4 (Robben,vd Vaart, Sneijder, van Persie) Laatste paar jaar alleen Robben nog uitzonderlijk en daardoor speel je ook nog een aardig WK. Nu zijn ze redelijk op al vond ik Sneijder bij vlagen nog goed spelen. Gister viel me vooral zijn passing op heerlijk strakke ballen en af en toe een keertje goed de diepte in. Het Nederlands elftal is op dit een beetje als wat je bij Ajax ook ziet weinig strijd en passie en een selectie die niet in balans is.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 17:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt dit Nederlands elftal heeft lang geteerd op de 4 (Robben,vd Vaart, Sneijder, van Persie) Laatste paar jaar alleen Robben nog uitzonderlijk en daardoor speel je ook nog een aardig WK. Nu zijn ze redelijk op al vond ik Sneijder bij vlagen nog goed spelen. Gister viel me vooral zijn passing op heerlijk strakke ballen en af en toe een keertje goed de diepte in. Het Nederlands elftal is op dit een beetje als wat je bij Ajax ook ziet weinig strijd en passie en een selectie die niet in balans is.. En na Sneijder en Robben stond er eigenlijk geen waardige volgende generatie en daar krijgen we nu de deksel voor op ons neus. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hele Hollandse school zit tussen de oren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: We gaan naar het EK! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
geen ek en vergeet ook het komende wk bij de kwalificatie voor het wk gaat er maar een rechtstreeks door en met deze poule is het bij voorbaat al over en sluiten,of ze moeten zo"'n mentaliteits verandering ondergaan dat we hopelijk iedereen weer kunnen verbazen. hopelijk zijn de zomers goed ,dan zien we nog wat vrouwelijk schoon. wat zijn we afgezakt zeg,het doet me echt pijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 21:42 schreef enough het volgende:geen ek en vergeet ook het komende wk bij de kwalificatie voor het wk gaat er maar een rechtstreeks door en met deze poule is het bij voorbaat al over en sluiten,of ze moeten zo"'n mentaliteits verandering ondergaan dat we hopelijk iedereen weer kunnen verbazen. hopelijk zijn de zomers goed ,dan zien we nog wat vrouwelijk schoon. wat zijn we afgezakt zeg,het doet me echt pijn. Mij niet...zag het jaren geleden al aankomen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
hopen op een eindtournooi in eigen land is de enige mogelijkheid dat we rechtstreeks geplaast zijn ,maar alles is momenteel een utopie. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: EK betekent Enkeltje Kleedkamer? Whaha lees net pas dat we VERLOREN hebben 2-3
EK Yellelleleee
WK = Weer Kleedkamer |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: klopt ik ook wel ,maar je blijf tegen beter weten hopen ,helaas |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 21:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] EK betekent Enkeltje Kleedkamer? Whaha lees net pas dat we VERLOREN hebben 2-3 EK Yellelleleee WK = Weer Kleedkamer WK = Wouter....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 - 21:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] EK betekent Enkeltje Kleedkamer? Whaha lees net pas dat we VERLOREN hebben 2-3 EK Yellelleleee WK = Weer Kleedkamer Yelelelelelele we gaan niet naar het EK. Yelelelele voor Ajax Amsterdam |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: is momenteel ook tegen beter weten in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ey zeiksnor.... Voor Ajax zing je altijd! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
yeleleleleleleel 90 minuten lang |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat klinkt al beter. Al spelen ze kut. Lekker zeiken maar blijven zingen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: thats the spirit ik voel me algelijk een stuk beter ,dank je loetje ,je trek me eruit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ...doen de spelers bij het volkslied ook niet....zou ik ook niet doen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: De helft van de spelers kent het niet eens volgens mij...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik ook niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: precies,ze hebben verschillende sokjes aan ,lijkT FC ALZHEIMER WEL |
|
|
|