BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 20 maart 2022 - 13:43   quote  deeplink  
Koeman zou weer in gesprek zijn met de KNVB... Zucht
Pietje
 Pietje - zondag 20 maart 2022 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:
Koeman zou weer in gesprek zijn met de KNVB... Zucht
Ik vind Ronald Koeman inderdaad geen al te beste trainer, maar als bondscoach heeft hij het nou net niet slecht gedaan.
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2022 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 13:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind Ronald Koeman inderdaad geen al te beste trainer, maar als bondscoach heeft hij het nou net niet slecht gedaan.
Qua resultaten redelijk. Maar het voetbal was niet om aan te zien.

En met Koeman weet je 1 ding voor 99% zeker. Je gaat geen prijzen winnen.

Die beste man is meer dan 20 jaar trainer en kijk eens welke echte prijzen die gepakt heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 maart 2022 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Qua resultaten redelijk. Maar het voetbal was niet om aan te zien.

En met Koeman weet je 1 ding voor 99% zeker. Je gaat geen prijzen winnen.

Die beste man is meer dan 20 jaar trainer en kijk eens welke echte prijzen die gepakt heeft.
Of hij stapt vlak voor een toernooi weer op een andere trein!
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2022 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of hij stapt vlak voor een toernooi weer op een andere trein!
Nou laten we het hopen.

Dat je zo iemand uberhaubt eeer terug vraagt is een zwaktebod van de bond.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 maart 2022 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 17:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou laten we het hopen.

Dat je zo iemand uberhaubt eeer terug vraagt is een zwaktebod van de bond.
Absoluut eens... En al helemaal als je terugvalt op Koeman.. resultaten waren leuk, maar vaak ook met geluk en lelijk voetbal voor het materiaal wat die had, vind ik tenminste..
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 18:44   quote  deeplink  
Koeman zou het ultieme voorbeeld zijn van het wanbeleid binnen de KNVB

Koeman gaat en deed het eigenlijk lang niet zo goed. Moest iedere wedstrijd zijn eigen fouten goed maken en faalt vervolgens hopeloos bij Barca terwijl die NL in de steek laat.

Dan haal je Van Gaal uit zijn pensioen en nu haal je Koeman weer terug

Het is geen beleid, het is geen creativiteit. Kijken niet verder en al helemaal niet over de grens. Tsja, dan krijg je dit. Soort van veilige keuze maar voor mij slaat het nergens op.
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 21:36   quote  deeplink  
Barca voor in de Classico. Lang geleden dat die mee konden komen in een grote wedstrijd.

Laatste weken draait het vrij aardig daar. Knap van Xavi. Je ziet in dat spel toch wel een paar patronen die Guardiola ook had.
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 21:51   quote  deeplink  
Wat zuur voor Willem II dit. Die gaan echt richting degradatie hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 22:12   quote  deeplink  
Barcelona gewoon 0-3 voor in Madrid en echt dikverdiend ook
Loetje
 Loetje - zondag 20 maart 2022 - 22:12   quote  deeplink  
0-4!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 maart 2022 - 22:35   quote  deeplink  
Echt dik verdiend
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2022 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 22:12 schreef Loetje het volgende:
0-4!!!
Begreep van een collega die echt superfan is van Barcelona, en alle in en outs kent, dat Xavi het daar aardig op de rit heeft gekregen. Denk dat deze 0-4 ook aardig zal doordreunen in Madrid.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2022 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 00:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Begreep van een collega die echt superfan is van Barcelona, en alle in en outs kent, dat Xavi het daar aardig op de rit heeft gekregen. Denk dat deze 0-4 ook aardig zal doordreunen in Madrid.
Probleem is dat ze ver voor staan.

Xavi laat het al weken goed draaien nu
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 00:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Probleem is dat ze ver voor staan.

Xavi laat het al weken goed draaien nu
Xavi laat zien dat Koeman een hele matige trainer is..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 00:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het had zomaar 7 of 8 -0 kunnen worden..
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel wat aankopen natuurlijk, maar Koeman had ook zat spul om ook een leuk potje voetbal op de mat te leggen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Koeman is ook niet mijn trainer maar Xavi kreeg wel een aantal spelers tot zijn beschikking waar Koeman alleen maar van kon dromen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wel wat aankopen natuurlijk, maar Koeman had ook zat spul om ook een leuk potje voetbal op de mat te leggen..
Koeman had Memphis nooit moeten halen, is een overgewaardeerde spits.
Hoop echt dat hij buiten de boot valt bij het Nederlands Elftal maar gaat niet gebeuren, zoals ook van Dijk over gewaardeerd is.

Xavi heeft wat dit aan gaat betere spelers gehaald
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2022 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Koeman is ook niet mijn trainer maar Xavi kreeg wel een aantal spelers tot zijn beschikking waar Koeman alleen maar van kon dromen.
Xavi heeft inderdaad een paar aardige spelers gehad, maar...

Xavi speelt wel volgens een vast patroon. Heel duidelijk is het wekelijks te zien hoe hij wilt spelen en dat had ik met Koeman totaal niet.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ach hou op. Torres is gekocht maar verder nadrukkelijk transfervrije spelers of gehuurde spelers.

Koeman had inderdaad gewoon een prima selectie en heeft gewoon niets laten zien.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De transfervrije abemayang die al anderhalf jaar niet meer speelde bij Arsenal?

Torres die meestal niet bij de selectie zat bij City.

Xavi heeft Dembele aan het voetballen gekregen. Heeft de ploeg in de winterstop fris en fit gekregen. En het belangrijkste, hij heeft de ploeg achter zijn ideeen gekregen en dat voeren ze allemaal uit.

Busquets Alba en piqué spelen ineens toch wel weer gewoon goed.

Dat zijn toch allemaal dingen die onder Koeman gewoon niet voor elkaar waren.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 17:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Koeman had Memphis nooit moeten halen, is een overgewaardeerde spits.
Hoop echt dat hij buiten de boot valt bij het Nederlands Elftal maar gaat niet gebeuren, zoals ook van Dijk over gewaardeerd is.

Xavi heeft wat dit aan gaat betere spelers gehaald
Van Dijk overgewaardeerd? Dat is momenteel echt de allerbeste centrale verdediger van de wereld. Is vice aanvoerder bij Liverpool die met City samen gewoon het beste voetbal van de wereld speelt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 18:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Xavi heeft inderdaad een paar aardige spelers gehad, maar...

Xavi speelt wel volgens een vast patroon. Heel duidelijk is het wekelijks te zien hoe hij wilt spelen en dat had ik met Koeman totaal niet.
Koeman heeft de jeugd in het elftal gepast, die zelfde jeugd waar mee Xavi nu ook speelt dus had hij er wel zicht in.

En hoe langer een team met elkaar speelt hoe meer ze ingespeeld raken natuurlijk

Ze hebben Koeman gebruikt om puin te ruimen, gaat er maar aan staan hij moest afscheid nemen
van Messi, Suarez en Griezman

Koeman heeft het dus niet makkelijk gehad.

Xavi is exact op tijd ingestapt daar, en heeft even moeten zoeken naar de juiste samenstelling, maar het elftal draait nu stukken beter, idd met een vaster patroon dan Koeman maar wel met een grotere selectie.

Nogmaals Koeman is niet mijn trainer, ik sla Xavi ook hoger aan maar heeft het wel op zijn bordje gekregen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou op. Torres is gekocht maar verder nadrukkelijk transfervrije spelers of gehuurde spelers.

Koeman had inderdaad gewoon een prima selectie en heeft gewoon niets laten zien.
Koeman had een prima selectie maar is tussentijds wel aan gevuld met niet de minste spelers.

Wat te denken van zoals jij al liet weten Torres maar ook Dani Alves terug gehaald met ook Adama Traorè en wat te denken van Aubameyang, echt een wereld spits die Suarez een beetje doet vergeten, Memphis kan het wel vergeten daar.

Ook moeten we Luuk de Jong niet vergeten, heeft Xavi ook een paar keer gered.
Daarnaast had Koeman wel de pech met veel blessures zoals langdurig Piqué, en ook regelmatig Dembelè.

Maar toch hoef ik Koeman niet bij Ajax te zien, laat ten Hag maar fijn blijven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Dijk overgewaardeerd? Dat is momenteel echt de allerbeste centrale verdediger van de wereld. Is vice aanvoerder bij Liverpool die met City samen gewoon het beste voetbal van de wereld speelt.
Van Dijk is sinds zijn blessure niet meer de oude geworden, heeft de laatste tijd wat steekjes laten vallen.
Ik spreek me nu wel even tegen want het blijft natuurlijk nog wel een klasse verdediger maar is niet meer zo geweldig goed als voor zijn langdurige blessure.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Vanwaar die toon? Of het nu huur of koop is maakt toch geen flikker uit? Xavi doet het gewoon stukken beter qua spel alleen al en dat was me punt..
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 19:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Koeman heeft de jeugd in het elftal gepast, die zelfde jeugd waar mee Xavi nu ook speelt dus had hij er wel zicht in.

En hoe langer een team met elkaar speelt hoe meer ze ingespeeld raken natuurlijk

Ze hebben Koeman gebruikt om puin te ruimen, gaat er maar aan staan hij moest afscheid nemen

Xavi is exact op tijd ingestapt daar, en heeft even moeten zoeken naar de juiste samenstelling, maar het elftal draait nu stukken beter, idd met een vaster patroon dan Koeman maar wel met een grotere selectie.

Nogmaals Koeman is niet mijn trainer, ik sla Xavi ook hoger aan maar heeft het wel op zijn bordje gekregen.
Echt dikke onzin kerel...

Koeman wou Barca compleet anders laten spelen als wat de hele ploeg gewend was ipv aanvallend voetbal een soort counter ploeg en reactie voetbal ofzo.. Dat is zijn struikelblok geweest
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 19:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Pedri en dit seizoen Gavi. Dat zijn er twee die nu veel gebruikt worden. Verder worden de jongens al vrijwel niet meer gebruikt.

Koeman heeft de ploeg niet fris of fit gekregen en al zeker niet een eensgezinde speelstijl in de ploeg gekregen.

Dat heeft niks te maken met vertrekkende spelers maar met zijn eigen kwaliteiten.

Dan weer 3 man achterin dan weer 4 dan weer 5.

Xavi is ook gewoon in een moeilijke periode ingestapt.

Hij is de eerste trainer die geen Messi beschikbaar heeft gehad in zijn hele periode. Koeman had Messi vorig jaar gewoon nog hè evenals griezman.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Koeman had een prima selectie maar is tussentijds wel aan gevuld met niet de minste spelers.

Wat te denken van zoals jij al liet weten Torres maar ook Dani Alves terug gehaald met ook Adama Traorè en wat te denken van Aubameyang, echt een wereld spits die Suarez een beetje doet vergeten, Memphis kan het wel vergeten daar.

Ook moeten we Luuk de Jong niet vergeten, heeft Xavi ook een paar keer gered.
Daarnaast had Koeman wel de pech met veel blessures zoals langdurig Piqué, en ook regelmatig Dembelè.

Maar toch hoef ik Koeman niet bij Ajax te zien, laat ten Hag maar fijn blijven
Dani Alves werd Koeman ook al aangeboden maar die hoefde Koeman niet.

Torres is gewoon een bankzitter of niet eens bij de selectie van City.

Dat is de kwaliteit van Xavi om dat uit zo’n speler te krijgen. Abemayang zat op een dood spoor.

Vaak zijn dat jongens die je nooit meer aan het voetballen krijgt.

Als je dan ziet welk niveau Xavi aantikt momenteel horen ze gewoon bij de beste clubs van Europa.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vanwaar die toon? Of het nu huur of koop is maakt toch geen flikker uit? Xavi doet het gewoon stukken beter qua spel alleen al en dat was me punt..
Serieus. Ga jij over toon beginnen?
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van Dijk is sinds zijn blessure niet meer de oude geworden, heeft de laatste tijd wat steekjes laten vallen.
Ik spreek me nu wel even tegen want het blijft natuurlijk nog wel een klasse verdediger maar is niet meer zo geweldig goed als voor zijn langdurige blessure.
Van Dijk is de laatste maanden weer fenomenaal en vrijwel zo goed als voor zijn blessure.

Had even een paar lastige eerste weken.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Echt dikke onzin kerel...

Koeman wou Barca compleet anders laten spelen als wat de hele ploeg gewend was ipv aanvallend voetbal een soort counter ploeg en reactie voetbal ofzo.. Dat is zijn struikelblok geweest
Vanwaar die toon?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Pedri en dit seizoen Gavi. Dat zijn er twee die nu veel gebruikt worden. Verder worden de jongens al vrijwel niet meer gebruikt.

Koeman heeft de ploeg niet fris of fit gekregen en al zeker niet een eensgezinde speelstijl in de ploeg gekregen.

Dat heeft niks te maken met vertrekkende spelers maar met zijn eigen kwaliteiten.

Dan weer 3 man achterin dan weer 4 dan weer 5.

Xavi is ook gewoon in een moeilijke periode ingestapt.

Hij is de eerste trainer die geen Messi beschikbaar heeft gehad in zijn hele periode. Koeman had Messi vorig jaar gewoon nog hè evenals griezman.
Ben het eens dat Koeman te veel wisselde met dan weer 3 man dan weer 4 en dan weer 5 man achter in.
Heeft geen eenheid gecreëerd, heeft niet de snelheid in de ploeg gebracht zoals bijvoorbeeld Ajax voor de winterstop.

Ajax had dik gewonnen van Barcelona onder Koeman.
Dus ben het ergens wel eens
nummer10
 nummer10 - maandag 21 maart 2022 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. Ga jij over toon beginnen?
Toon naar personen is wat anders dan negativiteit over de club toch? Daarbij vind ik het wel super grappig dat dezelfde toon vaker te lezen is hier, alleen duurt het soms wat langer ;) echter benoem ik tegenwoordig vaak zat mooie goals of goede acties.. zelfs van spelers waarvan ik niet echt fan ben.. zoals ik al vaker aangaf niet zo blijven hangen in het verleden.. en al helemaal niet dingen blijven lezen als negatief terwijl ze niet negatief bedoeld zijn, zoals vaker aangegeven dat is meer me manier van typen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 maart 2022 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2022 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dani Alves werd Koeman ook al aangeboden maar die hoefde Koeman niet.

Torres is gewoon een bankzitter of niet eens bij de selectie van City.

Dat is de kwaliteit van Xavi om dat uit zo’n speler te krijgen. Abemayang zat op een dood spoor.

Vaak zijn dat jongens die je nooit meer aan het voetballen krijgt.

Als je dan ziet welk niveau Xavi aantikt momenteel horen ze gewoon bij de beste clubs van Europa.
Hoe hij het gedaan heeft weet ik niet, hij haalt zeker het beste in spelers naar boven.
Dit heeft Xavi zeer zeker bewezen.
Ik zie Frenkie ook steeds beter worden, haalde onder Koeman zijn niveau niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - vrijdag 25 maart 2022 - 20:47   quote  deeplink  
Onana ziet er bij de enige goal tegen ook hier echt niet goed uit.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 maart 2022 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 20:47 schreef remco k het volgende:
Onana ziet er bij de enige goal tegen ook hier echt niet goed uit.
Nou maakte laatst een grapje of die plaspillen echt per ongeluk waren of om daadwerkelijk dingen te verbergen.. (en nee geloof daar niet in want dan was die al eerder gepakt lijkt me) maar verrek joh, echt geen schim meer van de onana van voor de schorsing..
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2022 - 18:42   quote  deeplink  
Nou de beneliga is definitief van de baan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 april 2022 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 - 08:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nou maakte laatst een grapje of die plaspillen echt per ongeluk waren of om daadwerkelijk dingen te verbergen.. (en nee geloof daar niet in want dan was die al eerder gepakt lijkt me) maar verrek joh, echt geen schim meer van de onana van voor de schorsing..
Niet zo raar hé, als je bijna een jaar niet mag spelen en niet trainen!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 april 2022 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet zo raar hé, als je bijna een jaar niet mag spelen en niet trainen!
Die heeft gewoon getraind zover bekend is.. maar buiten dat, de meest simpele ballen behoord die gewoon te pakken..

1 ding scheelt, ook PSV heeft niet de meest betrouwbare keeper

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 april 2022 - 19:01   quote  deeplink  
Said so.. 2 fouten drommel of fout, 2de gewoon verkeerd uitkomen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2022 door nummer10 --
Eide
 Eide - zaterdag 02 april 2022 - 19:12   quote  deeplink  
PSV wordt weggevaagd in Enschede. 3-0 voor Twente nu.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 april 2022 - 19:13   quote  deeplink  
Twente speelt ook gewoon echt leuk voetbal..
Eide
 Eide - zaterdag 02 april 2022 - 20:45   quote  deeplink  
Nou, twee punten uitgelopen. Helaas geen drie, maar twee is ook prima.
remco k
 remco k - zaterdag 02 april 2022 - 20:58   quote  deeplink  
Ajax mag nu 1 keer verliezen of 2 keer gelijk spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 april 2022 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 20:45 schreef Eide het volgende:
Nou, twee punten uitgelopen. Helaas geen drie, maar twee is ook prima.
Ik heb Ajax niet gezien, het was niet best las ik maar toch een goed weekend
Enfin beter met slecht voetbal winnen dan met goed voetbal verliezen, of was het nou andersom...
Soms draait het gewoon niet, vergeet ook niet dat Groningen uit altijd lastig is.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 april 2022 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb Ajax niet gezien, het was niet best las ik maar toch een goed weekend
Enfin beter met slecht voetbal winnen dan met goed voetbal verliezen, of was het nou andersom...
Soms draait het gewoon niet, vergeet ook niet dat Groningen uit altijd lastig is.
Draait gewoon al weken niet.. en dat is kut en volgende pot brobbey keer basis en Nico ook..
remco k
 remco k - zaterdag 02 april 2022 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 21:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Draait gewoon al weken niet.. en dat is kut en volgende pot brobbey keer basis en Nico ook..
Het voetbal is niet mooi hè.

Toch heeft Ajax niet zomaar heel erg veel kansen weg. En creeeren we iedere wedstrijd gewoon meer grote kansen dan de tegenstander.

Brobbey verdient geen basis plaats omdat hij nu goed inviel. De vorige wedstrijden dat hij inviel speelde hij ook gewoon slecht.

Tagliafico mag van mij altijd starten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 april 2022 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Het voetbal is niet mooi hè.

Toch heeft Ajax niet zomaar heel erg veel kansen weg. En creeeren we iedere wedstrijd gewoon meer grote kansen dan de tegenstander.

Brobbey verdient geen basis plaats omdat hij nu goed inviel. De vorige wedstrijden dat hij inviel speelde hij ook gewoon slecht.

Tagliafico mag van mij altijd starten.
Paar keer gewoon erg goed weggekomen en loopt gewoon niet lekker.. wat betreft brobbey, iets met ritme.. En dan werd er ook nog zo gewisseld dat je met 2 spitsen speelde, daar moet brobbey het toch helemaal ook niet van hebben..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1685779