BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 april 2022 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 21:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Draait gewoon al weken niet.. en dat is kut en volgende pot brobbey keer basis en Nico ook..
Tagliafico idd in de basis, Brobbey hebben we geen moer aan want die keert terug naar Leipzig, was gehaald als invalkracht omdat Haller naar de Africacup ging.

Met Haller gaan we vermoedelijk volgend jaar door, vandaag niet maar hij schopt er genoeg in dus fijn laten staan.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 april 2022 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tagliafico idd in de basis, Brobbey hebben we geen moer aan want die keert terug naar Leipzig, was gehaald als invalkracht omdat Haller naar de Africacup ging.

Met Haller gaan we vermoedelijk volgend jaar door, vandaag niet maar hij schopt er genoeg in dus fijn laten staan.
Verliest in mijn ogen veel te vaak de bal en alles behalve balvast.. zoals ik al vaker zei hij maakt doelpuntjes, maar buiten dat heb je er zeer weinig aan.. en als ik dan naar de aantal kansen kijk vergeleken met de gemaakte doelpunten door hem vind ik het allemaal best mager..
remco k
 remco k - zondag 03 april 2022 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Paar keer gewoon erg goed weggekomen en loopt gewoon niet lekker.. wat betreft brobbey, iets met ritme.. En dan werd er ook nog zo gewisseld dat je met 2 spitsen speelde, daar moet brobbey het toch helemaal ook niet van hebben..
Mooi is dat.

Psv wint diverse kampioenschappen door in de laatste minuten te scoren.

En bij Ajax is dat dan geluk.

Onzin. Je speelt twee keer 45 minuten en daarin heb je geen wedstrijd gewonnen waarin de tegenstander de betere partij was. Je wint dus gewoon verdiend.

En nee. Je voetbal niet geweldig, maar als men bij Ajax de houding zou hebben gehad zoals onder Bosz, dan was je zelf nu al kansloos voor de titel.

Ajax blijft knokken voor en met elkaar en dat is prachtig om te zien en heel veel waard.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2022 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 13:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind Ronald Koeman inderdaad geen al te beste trainer, maar als bondscoach heeft hij het nou net niet slecht gedaan.
Resultaten verbloemen een hoop. Men als bondscoach liet hij de natie vlak voor een ek in de steek.

Alleen al daarom mag hij nooit meer bonds trainer worden.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2022 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2022 - 16:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of hij stapt vlak voor een toernooi weer op een andere trein!
Dat schijf ik toevallig hierboven alleen al om die reden mag hij geen bonds trainer meer worden.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2022 - 22:39   quote  deeplink  
Barcelona echt bezig met hun wederopstanding.

Die spelen momenteel echt voetbal dat tegen de top van Europa aan zit.

Na City Liverpool en Bayern denk ik dat ze het beste voetbal spelen.
nummer10
 nummer10 - maandag 04 april 2022 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2022 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi is dat.

Psv wint diverse kampioenschappen door in de laatste minuten te scoren.

En bij Ajax is dat dan geluk.

Onzin. Je speelt twee keer 45 minuten en daarin heb je geen wedstrijd gewonnen waarin de tegenstander de betere partij was. Je wint dus gewoon verdiend.

En nee. Je voetbal niet geweldig, maar als men bij Ajax de houding zou hebben gehad zoals onder Bosz, dan was je zelf nu al kansloos voor de titel.

Ajax blijft knokken voor en met elkaar en dat is prachtig om te zien en heel veel waard.
Dat knokken was er onder Bosz ook.. toen grepen we net naast de titel en die ben je verloren in het begin van het seizoen, ook niet gek als je een nieuw team wil smeden..

Ik zeg overigens nergens dat ik niet blij ben met de wilskracht van het elftal, maar hoe we spelen en het aanpassen aan de tegenstanders ipv andersom is treurig..
Pietje
 Pietje - maandag 04 april 2022 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2022 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Resultaten verbloemen een hoop. Men als bondscoach liet hij de natie vlak voor een ek in de steek.

Alleen al daarom mag hij nooit meer bonds trainer worden.
Dat laatste ben ik zeker met je eens, Remco. Maar stond dat niet in zijn contract met de KNVB? Daar staat mij echt iets van bij dat, mocht Barcelona "komen" voor hem, hij naar Spanje kon vertrekken. Blijft de vraag of het netjes is om tussentijds de boel in de steek te laten en vervolgens een jaar of twee later gewoon weer in gesprek te gaan met de nationale voetbalbond.
Daarnaast ben ik zeker geen fan van Ronald Koeman!
remco k
 remco k - maandag 04 april 2022 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2022 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat knokken was er onder Bosz ook.. toen grepen we net naast de titel en die ben je verloren in het begin van het seizoen, ook niet gek als je een nieuw team wil smeden..

Ik zeg overigens nergens dat ik niet blij ben met de wilskracht van het elftal, maar hoe we spelen en het aanpassen aan de tegenstanders ipv andersom is treurig..
Nee sorry. Onder Bosz zijn er een paar van die knok wedstrijden geweest.

Veel vaker werden wedstrijden juist weggeven in de laatste minuten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 april 2022 - 15:54   quote  deeplink  
Waar gaat het over, we hebben een goede coach, we staan boven aan, staan in de finale van de beker en hebben de eerste ronde van de Champions League overleefd, hij wordt zelfs door Gardiola de hemel ingeprezen.

Bosz doet het geen haar beter nummer 10
Loetje
 Loetje - maandag 04 april 2022 - 17:19   quote  deeplink  
Peter Bosz, de by fair meest naïeve trainer die er in de hele Benelux rondloopt
nummer10
 nummer10 - maandag 04 april 2022 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2022 - 15:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waar gaat het over, we hebben een goede coach, we staan boven aan, staan in de finale van de beker en hebben de eerste ronde van de Champions League overleefd, hij wordt zelfs door Gardiola de hemel ingeprezen.

Bosz doet het geen haar beter nummer 10
Ging mij erom dat er werd gezegd dat er onder Bosz niet geknokt werd, en daar was ik het niet mee eens... En ook onder tenhag vind ik het vaak echt een stel lamme takken op het veld... Tenminste zo oogt het
remco k
 remco k - maandag 04 april 2022 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2022 - 17:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ging mij erom dat er werd gezegd dat er onder Bosz niet geknokt werd, en daar was ik het niet mee eens... En ook onder tenhag vind ik het vaak echt een stel lamme takken op het veld... Tenminste zo oogt het
Kijk de statistieken er maar op na. Ajax is in de afgelopen 22 jaar nog niet eerder zo’n knokploeg geweest als dat het nu is onder ten Hag.

Ze winnen meer wedstrijden na een achterstand en winnen meer wedstrijden dan in al die jaren in de laatste minuten. Zowel in Europa als in de eredivisie.

En dat terwijl ze zelfs minder vaak op achterstand komen dan onder andere trainers.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 april 2022 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2022 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de statistieken er maar op na. Ajax is in de afgelopen 22 jaar nog niet eerder zo’n knokploeg geweest als dat het nu is onder ten Hag.

Ze winnen meer wedstrijden na een achterstand en winnen meer wedstrijden dan in al die jaren in de laatste minuten. Zowel in Europa als in de eredivisie.

En dat terwijl ze zelfs minder vaak op achterstand komen dan onder andere trainers.
Klopt en dat ontken ik ook niet hè.. Maar moeten we blij zijn met een knokploeg in de eredivisie of moeten de tegenstanders eigenlijk al in de broek poepen en je al met 1-0 voorstaat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 05 april 2022 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 11:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt en dat ontken ik ook niet hè.. Maar moeten we blij zijn met een knokploeg in de eredivisie of moeten de tegenstanders eigenlijk al in de broek poepen en je al met 1-0 voorstaat..
Jazeker moet je daar heel gelukkig mee zijn.

Dat is namelijk als het niet goed loopt de enige mogelijkheid om kampioen te worden in een matige tweede seizoenshelft.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 april 2022 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 12:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker moet je daar heel gelukkig mee zijn.

Dat is namelijk als het niet goed loopt de enige mogelijkheid om kampioen te worden in een matige tweede seizoenshelft.
En ik vind het frappant dat het nodig is met zoon selectie... Zou tenhag zich niet teveel willen aanpassen aan de tegenstanders waardoor de automatismen wegvallen?
remco k
 remco k - dinsdag 05 april 2022 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 15:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En ik vind het frappant dat het nodig is met zoon selectie... Zou tenhag zich niet teveel willen aanpassen aan de tegenstanders waardoor de automatismen wegvallen?
Of zouden de automatismen minder worden als je gebruik moet maken van te veel invallers.

Waarom benader je echt alles vanuit de negatieve kant.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 april 2022 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 17:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Of zouden de automatismen minder worden als je gebruik moet maken van te veel invallers.

Waarom benader je echt alles vanuit de negatieve kant.
En dat zou dus niet mogen gebeuren in mijn ogen...

En waarom? Omdat ik ervan baal dat Ajax nu zo staat te voetballen, wat zeer onnodig is in mijn ogen met dit materiaal.. tenhag moet gewoon is ballen tonen en zijn lievelingetjes die er weinig van bakken op de bank neerzetten..
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 april 2022 - 09:19   quote  deeplink  
Nou hiephoi, Koeman terug.. wat een kut KNVB
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2022 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 22:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En dat zou dus niet mogen gebeuren in mijn ogen...

En waarom? Omdat ik ervan baal dat Ajax nu zo staat te voetballen, wat zeer onnodig is in mijn ogen met dit materiaal.. tenhag moet gewoon is ballen tonen en zijn lievelingetjes die er weinig van bakken op de bank neerzetten..
Welke club in de wereld kan 4 wissels toepassen en hetzelfde blijven spelen met dezelfde automatismen.

Geen enkele club. Echt geen enkele.

En meneer vind weer eens dat dit absoluut overbodig is en dat dit makkelijk wel zou moeten kunnen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 april 2022 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2022 - 11:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke club in de wereld kan 4 wissels toepassen en hetzelfde blijven spelen met dezelfde automatismen.

Geen enkele club. Echt geen enkele.

En meneer vind weer eens dat dit absoluut overbodig is en dat dit makkelijk wel zou moeten kunnen.
Dat hebben we elke pot gehad ook waar het niet liep.. en daarbij zelfs met nog meer wisselspelers mag je niet in de problemen komen tegen een goahead etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2022 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2022 - 13:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat hebben we elke pot gehad ook waar het niet liep.. en daarbij zelfs met nog meer wisselspelers mag je niet in de problemen komen tegen een goahead etc
Je leeft denk ik echt in een parallelle wereld ofzo.

Waar zie jij in hemelsnaam clubs die er nooit moeite mee hebben?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 april 2022 - 21:26   quote  deeplink  
Wat een spits is hij toch Benzema, GEWELDIG!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 april 2022 - 21:34   quote  deeplink  
Danjuma scoort zijn 6e goal in de Champions Leaque voor Villa Real, smullen is het met name bij Chelsea-Real Madrid. Chelsea speelt onherkenbaar slecht en Real scherp in de counter.
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2022 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2022 - 21:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Danjuma scoort zijn 6e goal in de Champions Leaque voor Villa Real, smullen is het met name bij Chelsea-Real Madrid. Chelsea speelt onherkenbaar slecht en Real scherp in de counter.
Villarreal Bayern is een veel mooiere pot.

Juist omdat Villarreal eigenlijk al gewoon met 3-0 voor zou moeten staan als het niet meer is.

Die spelen Bayern echt helemaal van de mat.
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2022 - 22:20   quote  deeplink  
Maak daar maar van het had 5-0 moeten staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 april 2022 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2022 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Villarreal Bayern is een veel mooiere pot.

Juist omdat Villarreal eigenlijk al gewoon met 3-0 voor zou moeten staan als het niet meer is.

Die spelen Bayern echt helemaal van de mat.
Inderdaad had dit echt niet verwacht van Villa Real, had Bayern iets hoger ingeschat.
ik schakel nog al eens over van zender
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 april 2022 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 20:58 schreef remco k het volgende:
Ajax mag nu 1 keer verliezen of 2 keer gelijk spelen.
En PSV moet dan alles winnen
Eide
 Eide - zondag 10 april 2022 - 21:56   quote  deeplink  
PEC wint van AZ. Waanzinnig knap maar het maakt de laatste fase om degradatie ook enorm spannend.
remco k
 remco k - maandag 11 april 2022 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2022 - 21:56 schreef Eide het volgende:
PEC wint van AZ. Waanzinnig knap maar het maakt de laatste fase om degradatie ook enorm spannend.
En het was ook gewoon terecht, ze speelden prima voetbal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 april 2022 - 22:12   quote  deeplink  
WELKOM TERUG VOLENDAM!!!
Eide
 Eide - vrijdag 22 april 2022 - 23:15   quote  deeplink  
Twee plastic verschrikkingen erbij volgend seizoen. Alleen daarom gun ik het beide clubs niet. Voetbal hoort op gras gespeeld te worden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 april 2022 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2022 - 23:15 schreef Eide het volgende:
Twee plastic verschrikkingen erbij volgend seizoen. Alleen daarom gun ik het beide clubs niet. Voetbal hoort op gras gespeeld te worden.
Als ik het goed heb begrepen, gaat Volendam de grasmat ook vervangen naar natuurgras.
Eide
 Eide - zaterdag 23 april 2022 - 05:14   quote  deeplink  
Daar wordt ik weer blij van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 april 2022 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210302_80751379?utm_source=google&utm_medium=organic
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 23:15   quote  deeplink  
Benzema... Pfff
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Ajax heeft er ook plastic in verwerkt toch ? :p
Eide
 Eide - woensdag 27 april 2022 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 23:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ajax heeft er ook plastic in verwerkt toch ? :p
Elke club met een stadion heeft tegenwoordig Grassmaster of een vergelijkbaar systeem. Het gras wordt ingezaaid in een kunststof ondermat en wordt omhoog gehouden door kunststof sprieten. De bal raakt echter alleen het gras en je staat op een veld dat voelt als een voetbalveld in plaats van een plastic kutding.

Ik heb echt een diepgewortelde aversie tegen kunstgras. Verbieden die troep.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 april 2022 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 00:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Elke club met een stadion heeft tegenwoordig Grassmaster of een vergelijkbaar systeem. Het gras wordt ingezaaid in een kunststof ondermat en wordt omhoog gehouden door kunststof sprieten. De bal raakt echter alleen het gras en je staat op een veld dat voelt als een voetbalveld in plaats van een plastic kutding.

Ik heb echt een diepgewortelde aversie tegen kunstgras. Verbieden die troep.
10 procent plastic ofzo indd, hybride.. was ook een geintje..

Ik heb er ook de schurft aan, maar moet zeggen dat een goede plasticmat die goed besproeit is prima voetbalt.. maar het is het gewoon niet zeg maar..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 april 2022 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 09:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

10 procent plastic ofzo indd, hybride.. was ook een geintje..

Ik heb er ook de schurft aan, maar moet zeggen dat een goede plasticmat die goed besproeit is prima voetbalt.. maar het is het gewoon niet zeg maar..
Welke club heeft dat dan? Die teringzooi is gewoon blessuregevoelig als de neet!
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 april 2022 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 11:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Welke club heeft dat dan? Die teringzooi is gewoon blessuregevoelig als de neet!
Een knollenveld verzwik je eerder je enkels of een oneffenheid.. maar het veld van Heracles mits goed besproeid is prima speelbaar.. En ja, liever gewoon gras absoluut, al was het voor de geur en vieze broekjes wat bij voetbal hoorde in mijn ogen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 april 2022 - 13:50   quote  deeplink  
Mino Raiola is op 54-jarige leeftijd overleden, zo melden Italiaanse media. De wereldberoemde zaakwaarnemer kampte al langer met gezondheidsproblemen.

Tot de stal van Raiola behoorden tal van topspelers.

Ok.... Wtf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 april 2022 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 13:50 schreef nummer10 het volgende:
Mino Raiola is op 54-jarige leeftijd overleden, zo melden Italiaanse media. De wereldberoemde zaakwaarnemer kampte al langer met gezondheidsproblemen.

Tot de stal van Raiola behoorden tal van topspelers.

Ok.... Wtf
Jeeh, heeft hij ook niet lang kunnen genieten
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 april 2022 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 14:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jeeh, heeft hij ook niet lang kunnen genieten
Inderdaad... Wat ik me ook afvraag wat heeft dit voor gevolgen voor Ajax.. toch een aantal spelers die het hier moeilijk mee gaan krijgen vermoed ik..
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 april 2022 - 14:20   quote  deeplink  
Update: Mino Raiola is volgens José Fortes Rodriguez, de rechterhand van de zaakwaarnemer, niet overleden. Dat zegt Fortes Rodriguez tegen de NOS. "Hij ligt slecht, maar is niet overleden", zo luidt zijn statement. Er zouden wel zorgen zijn om de gezondheid van Raiola.

Media strikes again... ?
Loetje
 Loetje - donderdag 28 april 2022 - 14:27   quote  deeplink  
Arno Vermeulen meld ook dat hij niet is overleden. Zou de zoveelste foute berichtgeving over Raiola zijn
Eide
 Eide - donderdag 28 april 2022 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 14:20 schreef nummer10 het volgende:
Update: Mino Raiola is volgens José Fortes Rodriguez, de rechterhand van de zaakwaarnemer, niet overleden. Dat zegt Fortes Rodriguez tegen de NOS. "Hij ligt slecht, maar is niet overleden", zo luidt zijn statement. Er zouden wel zorgen zijn om de gezondheid van Raiola.

Media strikes again... ?
Ik zie geen enkel reputabel mediaplatform dit berichten. Het zijn vooralsnog de copy/paste platformen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 april 2022 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 14:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zie geen enkel reputabel mediaplatform dit berichten. Het zijn vooralsnog de copy/paste platformen.
NOS, VI alles melde het net.. is inmiddels verwijderd of aangepast
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 april 2022 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 14:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja daar zijn ze goed in, maar is wel foutje bedankt zeg....tjonge jonge
Loetje
 Loetje - donderdag 28 april 2022 - 15:12   quote  deeplink  
Raiola heeft het zelf al ontkent. Wel is hij volgens een collega aan het vechten voor zijn leven.

Media was kut, is kut en blijft kut. Ondanks mijn bloedhekel aan die gozer, lijkt het me echt vreselijk als je een overlijdensbericht leest van jezelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2022 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1706418