|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 01:50 schreef Loetje het volgende:Een heel misselijk tyfusteam. Warrior heeft daarin helemaal gelijk. Heracles was fenomenaal onder leiding van Jan Smit en Nico Jan Hoogma. Sinds Tim Gillessen daar is, is het een en al onsympathiek gedrag. Ze hebben de schijn van het kunstgras al tegen ze, maar hoe ze gehandeld hebben met Rai Vloet en hoe men te hoog in de bol is gaan lopen, is niet mals geweest. En daarom is het niet raar dat vrijwel iedereen het ze van harte gunt dit. Wellicht omdat de hele achterban die lui ook weg willen hebben en hoogma terug willen? Ook de supporters zijn hun zat hè.. eigenlijk al vanaf de naam verandering van het stadion.. er is gewoon niks meer over.. dus wat dat betreft klopt het wat je zegt alleen zoals ik al zei geen 1 supporter is blij met hun zelfs de oude medewerkers niet zoals de supporters coördinator etc, die is al maanden bij de deur na conflicten met gillessen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 10:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tyfusteam idd, maar maak daar maar tyfusclub van! Hopelijk gaan ze zwaar lijden in de JL! Een ooit mooie club die verneukt is door het bestuur indd.. die ben ik met je eens en is ook echt niemand blij mee vanuit de supporters.. man eerder kwamen f side en vak q 2 keer per jaarlijks samen op uitnodiging en zaten ze samen in de vakken en bij bianco Nero in het honk.. maar ook daar is helemaal niks meer van over mede door deze nonos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat vraag ik me zolangzamerhand echt af.
Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer mensen met een andere en eigen mening. Maar als je zelfs kunt fantaseren en gewoon feiten om kunt draaien, ben je echt van het padje af. Of je zit de hele dag stijf aan de drank en coke. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 13:31 schreef nummer10 het volgende:[..] Wellicht omdat de hele achterban die lui ook weg willen hebben en hoogma terug willen? Ook de supporters zijn hun zat hè.. eigenlijk al vanaf de naam verandering van het stadion.. er is gewoon niks meer over.. dus wat dat betreft klopt het wat je zegt alleen zoals ik al zei geen 1 supporter is blij met hun zelfs de oude medewerkers niet zoals de supporters coördinator etc, die is al maanden bij de deur na conflicten met gillessen Zo werkt het altijd. Supporters zijn altijd de dupe, die het trouwens ook lieten afweten. Gister net halfvol, weer een vervelend incident. Het is een en al wanbeleid.
En het zijn niet de supporters die om Hoogma roepen, maar oud voorzitter, Jan Smit |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 14:29 schreef Loetje het volgende:[..] Zo werkt het altijd. Supporters zijn altijd de dupe, die het trouwens ook lieten afweten. Gister net halfvol, weer een vervelend incident. Het is een en al wanbeleid. En het zijn niet de supporters die om Hoogma roepen, maar oud voorzitter, Jan Smit Stadion mocht niet voller ivm veiligheid, dus vanuit de gemeente, dit is al vanaf maart.. Ook dat laatste is onzin, de supporters roepen er al weken/maanden om, wat zeg ik al vanaf dag 1 dat dit zooitje er zit, neem een kijkje op hafc, vak74 etc.. Jan Smit kwam vd week pas met een interview maar dit speelt al zolang en precies het geen iedereen bang voor was is uitgekomen.. ook het "incident" is puur uit frustratie/woede naar het bestuur.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een ontknoping weer in Engeland. City in de 76e minuut met 2-0 achter. Liverpool ook heel lang op 1-1.
En dan Gündogan inbrengen die eigenhandig City kampioen maakt door met 3-2 nog te winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 16:01 schreef nummer10 het volgende:[..] Stadion mocht niet voller ivm veiligheid, dus vanuit de gemeente, dit is al vanaf maart.. Ook dat laatste is onzin, de supporters roepen er al weken/maanden om, wat zeg ik al vanaf dag 1 dat dit zooitje er zit, neem een kijkje op hafc, vak74 etc.. Jan Smit kwam vd week pas met een interview maar dit speelt al zolang en precies het geen iedereen bang voor was is uitgekomen.. ook het "incident" is puur uit frustratie/woede naar het bestuur.. Bla bla bla, het is niks meer dan een gefrustreerd zooitje daar. Zowel op als boven het veld.
Maar dit verklaard je idioterie over Ajax. Je bent een Heracles fan.
Eigen fans praten namelijk alles recht wat krom is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Liverpoomwint de cl nog. Dan is het ook wel mooi geweest toch. Anders is het wel heel erg veel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 19:13 schreef remco k het volgende:[..] Liverpoomwint de cl nog. Dan is het ook wel mooi geweest toch. Anders is het wel heel erg veel. Liverpool vind ik echt een machtig mooie club. Club met een eigen DNA en een fantastisch publiek. Heb daar sowieso een zwak voor, dus nee, ik gun het City niet. Haha!
Sowieso heb ik moeite met clubs als Chelsea, Real, City, PSG enzo. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 19:04 schreef Loetje het volgende:[..] Bla bla bla, het is niks meer dan een gefrustreerd zooitje daar. Zowel op als boven het veld. Maar dit verklaard je idioterie over Ajax. Je bent een Heracles fan. Eigen fans praten namelijk alles recht wat krom is Absoluut geen Heracles fan integenstelling tot veel vrienden, waaronder de supporters coördinator die al geruime tijd thuis zit vanwege het bestuur (die overigens voorheen een fanatieke f-sider was) vandaar dat ik ook een beetje weet hoe het binnen de club gaat momenteel.. gewoon doodzonde van een ooit leuke familie clubje.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 20:52 schreef Loetje het volgende:[..] Liverpool vind ik echt een machtig mooie club. Club met een eigen DNA en een fantastisch publiek. Heb daar sowieso een zwak voor, dus nee, ik gun het City niet. Haha! Sowieso heb ik moeite met clubs als Chelsea, Real, City, PSG enzo. Liverpool is toch ook gewoon in handen van steenrijke investeerders en koopt ook gewoon voor enorme bedragen spelers.. meende een Amerikaans bedrijf die ook een honkbalclub bezit.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 20:52 schreef Loetje het volgende:[..] Liverpool vind ik echt een machtig mooie club. Club met een eigen DNA en een fantastisch publiek. Heb daar sowieso een zwak voor, dus nee, ik gun het City niet. Haha! Sowieso heb ik moeite met clubs als Chelsea, Real, City, PSG enzo. City is de volksclub van Manchester. Het was altijd de club van het volk versus het elitaire United.
Liverpool is al jaren in handen John Henry, eigenaar van Fenway Sports Group en een Amerikaanse miljardair, die ook eigenaar is van een honkbal en een ijshockey team.
Ik zie het verschil niet met de Russen en Sheiks van andere clubs die jij noemt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 22:41 schreef Eide het volgende:[..] City is de volksclub van Manchester. Het was altijd de club van het volk versus het elitaire United. Liverpool is al jaren in handen John Henry, eigenaar van Fenway Sports Group en een Amerikaanse miljardair, die ook eigenaar is van een honkbal en een ijshockey team. Ik zie het verschil niet met de Russen en Sheiks van andere clubs die jij noemt. Fenway Sports Group zat labron James er niet bij omdat die mee wou dingen in het geld ? Meende ooit zoiets te hebben gelezen... Maar precies wat je zegt, ook in Liverpool puur voor het geld... Wat dat betreft deed abramovich het ook echt uit liefde voor voetbal.. maar goed hoe dan ook, al die clubs mogen van mij kapot vallen.. ook een Chelsea, Liverpool, PSG etc, puur omdat zulke clubs met zulke eigenaren het voetbal kapot hebben gemaakt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2022 - 22:41 schreef Eide het volgende:[..] City is de volksclub van Manchester. Het was altijd de club van het volk versus het elitaire United. Liverpool is al jaren in handen John Henry, eigenaar van Fenway Sports Group en een Amerikaanse miljardair, die ook eigenaar is van een honkbal en een ijshockey team. Ik zie het verschil niet met de Russen en Sheiks van andere clubs die jij noemt. Maat wel een eigenaar die het club DNA centraal laat staan. En daar sta ik voor. Altijd en overal.
Dat hele City stelde geen ene flikker voor en is al lang geen volksclub meer. Dat is een en al toeristenpubliek. En dat heb ik helaas met beide ogen 2x mogen aanschouwen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2022 - 02:56 schreef Loetje het volgende:[..] Maat wel een eigenaar die het club DNA centraal laat staan. En daar sta ik voor. Altijd en overal. Dat hele City stelde geen ene flikker voor en is al lang geen volksclub meer. Dat is een en al toeristenpubliek. En dat heb ik helaas met beide ogen 2x mogen aanschouwen. Ben sowieso tegen geldschieters bij een club.. of zoals die tv gelden.. verpest gewoon het voetbal en hierdoor kunnen andere clubs nooit meer echt aanhaken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prachtig hoe Ac Milan zichzelf weer heeft terug geknokt naar de Italiaanse top.
Iemand toevallig Ibrahimovic zijn toespraak in de kleedkamer gezien?
Dat is een aanrader. Geloof me. Met 40 jaar is dat gewoon nog de baas in Milaan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2022 - 17:59 schreef remco k het volgende:Prachtig hoe Ac Milan zichzelf weer heeft terug geknokt naar de Italiaanse top. Iemand toevallig Ibrahimovic zijn toespraak in de kleedkamer gezien? Dat is een aanrader. Geloof me. Met 40 jaar is dat gewoon nog de baas in Milaan. Klopt! Zlatan is echt een eindbaas! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach wat is men bij de analisten toch vaak heel slecht voorbereid.
Gullit die een heel betoog heeft waarom Guardiola zo veel tegengoals krijgt. Wat een gelul zeg, City en Liverpool beiden 26 tegengoals
Ik kan daar toch zo slecht tegen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het zijn geen analisten Remco. Een analist gaat op zoek naar objective en subjectieve datapunten, formuleert hypotheses en gaat met structurele technieken op zoek naar de meest plausibele verklaring.
Voetbal "analisten" roepen maar iets op, veelal omdat ze net op dat moment iets even interessant vinden. Of daar echt data achter zit of dat het argument doordacht is doet er niet toe. Ze gaan zitten en roepen maar iets op basis van vermeende expertise. Dat is zoiets als een aap laten beleggen door dartpijlen naar een bord te laten gooien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2022 - 21:13 schreef Eide het volgende:Het zijn geen analisten Remco. Een analist gaat op zoek naar objective en subjectieve datapunten, formuleert hypotheses en gaat met structurele technieken op zoek naar de meest plausibele verklaring. Voetbal "analisten" roepen maar iets op, veelal omdat ze net op dat moment iets even interessant vinden. Of daar echt data achter zit of dat het argument doordacht is doet er niet toe. Ze gaan zitten en roepen maar iets op basis van vermeende expertise. Dat is zoiets als een aap laten beleggen door dartpijlen naar een bord te laten gooien. Dat is ook helemaal waar Eide.
Maar als je zo’n epische ontknoping als in Engeland gaat bespreken moet je toch gewoon zorgen dat je de feiten kent, zeker als je ergens een punt van wil maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 - 08:23 schreef remco k het volgende:[..] Dat is ook helemaal waar Eide. Maar als je zo’n epische ontknoping als in Engeland gaat bespreken moet je toch gewoon zorgen dat je de feiten kent, zeker als je ergens een punt van wil maken. Helemaal mee eens, maar dat suggereert dat deze "analisten" ook maar enig benul hebben wat ze doen. Dit zijn gewoon leuk betaalde snabbels, maar de inhoudelijke waarde is nul. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 - 11:09 schreef Eide het volgende:[..] Helemaal mee eens, maar dat suggereert dat deze "analisten" ook maar enig benul hebben wat ze doen. Dit zijn gewoon leuk betaalde snabbels, maar de inhoudelijke waarde is nul. Programma is bedoeld voor wat de meeste mensen willen horen...Idd leuk betaalde snabbels. Meestal zijn Mulder en van Basten het niet eens met elkaar, gaan vaak de discussie aan.
Wel leuk dat Huntelaar er zat maar veel wijzer wordt je er niet van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 - 12:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Programma is bedoeld voor wat de meeste mensen willen horen...Idd leuk betaalde snabbels. Meestal zijn Mulder en van Basten het niet eens met elkaar, gaan vaak de discussie aan. Wel leuk dat Huntelaar er zat maar veel wijzer wordt je er niet van En hiermee stip je inderdaad aan wat het wel is: entertainment. Dat is overigens prima. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 - 13:10 schreef Eide het volgende:[..] En hiermee stip je inderdaad aan wat het wel is: entertainment. Dat is overigens prima. Kijk hier nog liever naar dan naar Studio voetbal met meneertje van Hooijdonk en Afellay of nog gekker naar die snor en vd Gijp die iedereen af zit te zeiken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo'n avond waar je niet kan verliezen. Als feyenoord wint is dat mooi voor het Nederlandse voetbal. Als feyenoord verliest kan ik dat ook waarderen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk!!! Na het kampioenschap het beste voetbalstuk dit seizoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind het zo enorm kostelijk. Maar dan ook echt. Allemaal grote bekken om in een finale te staan die het 5e van FC neukmereet niet eens serieus neemt. Tsja, lekker op zijn Mourinho's eraan gegaan.
Pisvee wat troostprijsjes en het echte geld en de echte prijs weer naar ons. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Typisch op zijn Nederlands verliezen van Mourinho.
Eigenlijk weet je vooraf al dat dit gaat gebeuren.
Jammer voor het Nederlands voetbal. Prima dat ze geen grote smoel gaan krijgen de komende tijd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De beste prijs van Nederland + de nodige miljoenen voor Ajax. De 2 troostprijzen voor die teringboeren, maar verder niets!! En die havenslaven?? HELEMAAL FUCKING NIETS!!! WHAHAHAHA |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahaha, sorry maar ze staan echt compleet voor lul.
Gewoon verliezen in een morsdode wedstrijd. Echt heerlijk. Maar dan ook echt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tot Slot, helemaal niets!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gelukkig is het Jip & Janneke toernooi voorbij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jip en janken toernooi bedoel je? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: En beide teams ook gewoon compleet kut.. de enige waarvan ik dacht ja, dat was smalling... En bij de huldiging kon je al zien dat het toernooi geen keutel voorstelde.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Smalling, fysiek een prima CV. Aan de bal is een downie met de tyfus in zijn grote teen nog beter. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 13:14 schreef Loetje het volgende:Smalling, fysiek een prima CV. Aan de bal is een downie met de tyfus in zijn grote teen nog beter. Bedoelde ook puur verdedigend.. moest hij niet weg bij United omdat die clown over kwam als duurste verdediger ever ? Of was dat iemand anders.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 18:28 schreef nummer10 het volgende:[..] Bedoelde ook puur verdedigend.. moest hij niet weg bij United omdat die clown over kwam als duurste verdediger ever ? Of was dat iemand anders.. Dat was Maguire toch? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ja en moest smalling daarom niet weg ? Of wou weg what ever.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Terecht afgekeurde goal. De bal wordt in een voorwaartse beweging gebracht door de speler van Real waarna die in een carambole bij Benzema komt. Snap die discussie niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ongelooflijk hoe dat lelijke kut Real iedereen op deze manier over de knie krijgt. Iedere tegenstander is heer en meester maar ze overleven alle kansen en benutten zelf zowat alles wat maar kan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Courtois echt abnormaal goed vandaag. Dat is echt de enige reden dat real hier wint |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax in pot 1. Maar pot 2 is bijna beter, haha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 23:35 schreef remco k het volgende:Courtois echt abnormaal goed vandaag. Dat is echt de enige reden dat real hier wint Eens, en wederom uitgekookt uitgespeeld. Zo ook Benfica Ajax uitschakelde. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 23:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens, en wederom uitgekookt uitgespeeld. Zo ook Benfica Ajax uitschakelde. Vooral dit. Tactisch heel sterk gespeeld. Zo ging Ajax er ook af tegen United en de kakkies kunnen er ook over meepraten. Dit is wat veel internationale ervaring scheelt voor een ploeg. |
|
|
|