|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 23:54 schreef Eide het volgende:[..] Vooral dit. Tactisch heel sterk gespeeld. Zo ging Ajax er ook af tegen United en de kakkies kunnen er ook over meepraten. Dit is wat veel internationale ervaring scheelt voor een ploeg. Wederom tactisch goed weg gezet door Ancelotti |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er zit ook echt wel geluk bij hoor. Paris en City speelden Real tot 2x toe helemaal zoek, Chelsea doet het in Madrid en Liverpool was ook echt stukken sterker met de nodige kansen. Ze overleven ook wel echt alles, met vandaag een fenomenale Thibaut Courtois. En aanvallend lijken ze niet te kunnen missen.
Maar mijn god, die ploeg heeft echt alles mee wat er mee kan zitten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax in pot 1. In 2 zitten Atletico, Chelsea, Liverpool, Inter, Juve, Barca...
Denk dat de kans op een minder grote ploeg vanuit pot 2 groter was geweest. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2022 - 00:25 schreef Loetje het volgende:Ajax in pot 1. In 2 zitten Atletico, Chelsea, Liverpool, Inter, Juve, Barca... Denk dat de kans op een minder grote ploeg vanuit pot 2 groter was geweest. Denk het ook, hoe kunnen trouwens Atletico, Liverpool en Juve in pot 2 zitten, deze zijn als voorbeeld zijn toch verder gekomen in de Champions Leaque?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 23:54 schreef Eide het volgende:[..] Vooral dit. Tactisch heel sterk gespeeld. Zo ging Ajax er ook af tegen United en de kakkies kunnen er ook over meepraten. Dit is wat veel internationale ervaring scheelt voor een ploeg. Is dat echt zo ja in dit geval?
Als courtois niet zo verschrikkelijk goed speelt als gisteren sta je gewoon 3-0 achter met de rust.
Dat heeft toch niet zo veel met een fantastisch tactisch plan te maken? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2022 - 00:22 schreef Loetje het volgende:Er zit ook echt wel geluk bij hoor. Paris en City speelden Real tot 2x toe helemaal zoek, Chelsea doet het in Madrid en Liverpool was ook echt stukken sterker met de nodige kansen. Ze overleven ook wel echt alles, met vandaag een fenomenale Thibaut Courtois. En aanvallend lijken ze niet te kunnen missen. Maar mijn god, die ploeg heeft echt alles mee wat er mee kan zitten. Dit dus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het feit dat courtois de keeper is met de meeste reddingen ooit in de cl en de keeper is met de meeste reddingen ooit in een cl finale verteld denk ik voor een groot deel het verhaal van Real Madrid dit seizoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2022 - 11:36 schreef remco k het volgende:Het feit dat courtois de keeper is met de meeste reddingen ooit in de cl en de keeper is met de meeste reddingen ooit in een cl finale verteld denk ik voor een groot deel het verhaal van Real Madrid dit seizoen. En of Remco. Ik vind het ook echt te naïef om het ineens een briljante tactiek te noemen, want ze hebben keer op keer belachelijk veel kansen weggeven. Maar het zijn gewoon kille moordenaars in de omschakeling. Modric en Kroos verzorgen die als geen ander met Benzema en Vinicius die raad weten met die ruimte.
Voor de rest is het belachelijk veel geluk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2022 - 09:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk het ook, hoe kunnen trouwens Atletico, Liverpool en Juve in pot 2 zitten, deze zijn als voorbeeld zijn toch verder gekomen in de Champions Leaque? Pot 1 zijn de kampioenen van de grote landen, winnaar EL en CL.
Heeft niks meer te maken met wie verder komt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2022 - 12:39 schreef Loetje het volgende:[..] Pot 1 zijn de kampioenen van de grote landen, winnaar EL en CL. Heeft niks meer te maken met wie verder komt. Oke, en wanneer Liverpool de C.L had gewonnen hadden ze ook in pot 1 gekomen ondanks dat ze geen kampioen zijn. En dan ging Ajax naar pot 2, zal wel met coëfficiënten te maken hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als we straks wel 5e of 6e worden, zitten we sowieso rechtstreeks in pot 1. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Blij zijn dat Heracles eruit is vanwege kunstgras en dan nog meer plastic ervoor terug krijgen... En nee bedoel niet perse hier.. en ja allemaal met jullie eens dat elke club gewoon naar normaal gras zou moeten.. maar wat een pot voor promotie..3-0 weggeven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een losgeslagen randdebielen in Den Haag. Heerlijk dat Excelsior terug is.
Jammer van het kunstgras, maar gewoon een sympathieke en normale club. Geen kapsones. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2022 - 22:35 schreef nummer10 het volgende:Blij zijn dat Heracles eruit is vanwege kunstgras en dan nog meer plastic ervoor terug krijgen... En nee bedoel niet perse hier.. en ja allemaal met jullie eens dat elke club gewoon naar normaal gras zou moeten.. maar wat een pot voor promotie..3-0 weggeven Niet meer, precies evenveel! Maar wel blij dat die tyfusclub eruit is! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2022 - 19:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Niet meer, precies evenveel! Maar wel blij dat die tyfusclub eruit is! Zo echt he. Net als dat goor tyfusclubje in Den Haag. Lekker samen wegrotten in de KKD |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Oranje O17 met 0-1 voor in de finale |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En binnen een paar minuten 2-1 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vgaal heeft een beste klap van de molen gehad.. hoe kan je Memphis nu steunen na die domme uitspraken.. er is nog geen veroordeling.. nee dat duurt altijd even... Maar meer als genoeg bewijs |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2022 - 21:48 schreef nummer10 het volgende:Vgaal heeft een beste klap van de molen gehad.. hoe kan je Memphis nu steunen na die domme uitspraken.. er is nog geen veroordeling.. nee dat duurt altijd even... Maar meer als genoeg bewijs Hij steunt Depay niet. Hij zegt letterlijk dat hij de uitspraken van Depay niet verstandig vindt. Ik begrijpt Depay wel en stelt, terecht, dat Promes onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Ze werkt onze rechtspraak nu eenmaal. Maar Van Gaal zegt natuurlijk wel heel nadrukkelijk dat hij de uitspraken van Depay onverstandig vindt. Dat vind ik geen uiting van steun.
Van Gaal kan natuurlijk niet veel anders zeggen. Hij kan het op deze manier tamelijk diplomatiek oplossen. De andere opties zijn Depay inderdaad volledig steunen. Dat zou waanzin zijn gezien de aantagingen en ogenschijnlijke bewijslast tegen Promes. De andere optie is Depay wegsturen. Dat lijkt mij ook fors overdreven.
Van Gaal heeft dit in mijn optiek, zeker voor zijn doen, vrij diplomatiek opgelost. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 00:06 schreef Eide het volgende:[..] Hij steunt Depay niet. Hij zegt letterlijk dat hij de uitspraken van Depay niet verstandig vindt. Ik begrijpt Depay wel en stelt, terecht, dat Promes onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Ze werkt onze rechtspraak nu eenmaal. Maar Van Gaal zegt natuurlijk wel heel nadrukkelijk dat hij de uitspraken van Depay onverstandig vindt. Dat vind ik geen uiting van steun. Van Gaal kan natuurlijk niet veel anders zeggen. Hij kan het op deze manier tamelijk diplomatiek oplossen. De andere opties zijn Depay inderdaad volledig steunen. Dat zou waanzin zijn gezien de aantagingen en ogenschijnlijke bewijslast tegen Promes. De andere optie is Depay wegsturen. Dat lijkt mij ook fors overdreven. Van Gaal heeft dit in mijn optiek, zeker voor zijn doen, vrij diplomatiek opgelost. Ik had depay gelijk weggestuurd gezien de bewijzen die er zijn.. en de activiteiten waarmee hij zich indirect bemoeid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 01:37 schreef nummer10 het volgende:[..] Ik had depay gelijk weggestuurd gezien de bewijzen die er zijn.. en de activiteiten waarmee hij zich indirect bemoeid Allemaal nog niet bewezen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Geluidsopnames, Whatsapp gesprekken, neef met een messteek, afgeluisterd worden door de politie... Wel bewijzen echter nog geen veroordeling |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 01:37 schreef nummer10 het volgende:[..] Ik had depay gelijk weggestuurd gezien de bewijzen die er zijn.. en de activiteiten waarmee hij zich indirect bemoeid Wat heeft Depay gedaan dan, je mag toch een mening hebben? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Een mening hebben is tot daar aan toe als het enkel vooroordelen waren ipv bewijzen, maar het opnemen voor iemand uit de drugs wereld die iemand wou vermoorden? Nee sorry...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 12:44 schreef nummer10 het volgende:[..] Een mening hebben is tot daar aan toe als het enkel vooroordelen waren ipv bewijzen, maar het opnemen voor iemand uit de drugs wereld die iemand wou vermoorden? Nee sorry... Hij wordt van criminele activiteiten verdacht. Of er bewijzen liggen is aan de rechter die dat moet beoordelen. Tot er een veroordeling ligt is hij "slechts" verdacht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 09:09 schreef nummer10 het volgende:[..] Geluidsopnames, Whatsapp gesprekken, neef met een messteek, afgeluisterd worden door de politie... Wel bewijzen echter nog geen veroordeling Alleen maar verhalen waarvan absoluut nog niet bewezen is dat ze kloppend zijn, en voldoende zijn voor een veroordeling.
En dan nog, als we het nooit meer mogen opnemen voor mensen die veroordeeld zijn, hebben we in Nederland wel een probleem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 12:44 schreef nummer10 het volgende:[..] Een mening hebben is tot daar aan toe als het enkel vooroordelen waren ipv bewijzen, maar het opnemen voor iemand uit de drugs wereld die iemand wou vermoorden? Nee sorry... Ik heb ook een mening dat ik jou een kansloze mierenneuker vind die iedere dag als een dronken garnaal op het forum zit. Moet ik nu ook wegwezen dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 16:35 schreef Loetje het volgende:[..] Ik heb ook een mening dat ik jou een kansloze mierenneuker vind die iedere dag als een dronken garnaal op het forum zit. Moet ik nu ook wegwezen dan? Je mag best een mening hebben Loetje, geen probleem.. maar überhaupt het recht praten van iemand die zijn familie wou vermoorden (mes steek is al voldoende) vind ik als international gewoon not done.. en dan laat ik de andere praktijken ff erbuiten.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 14:48 schreef remco k het volgende:[..] Alleen maar verhalen waarvan absoluut nog niet bewezen is dat ze kloppend zijn, en voldoende zijn voor een veroordeling. En dan nog, als we het nooit meer mogen opnemen voor mensen die veroordeeld zijn, hebben we in Nederland wel een probleem. Messteek is niet bewezen ? En afgeluisterd worden ook niet ? Denk je nu werkelijk als je niet in dat wereldje zit dat je zomaar ff afgetapt word? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 14:48 schreef remco k het volgende:[..] Alleen maar verhalen waarvan absoluut nog niet bewezen is dat ze kloppend zijn, en voldoende zijn voor een veroordeling. En dan nog, als we het nooit meer mogen opnemen voor mensen die veroordeeld zijn, hebben we in Nederland wel een probleem. Messteek is niet bewezen ? En afgeluisterd worden ook niet ? Denk je nu werkelijk als je niet in dat wereldje zit dat je zomaar ff afgetapt word? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
de moordenaar van de Vries is enkel verdachte en iedereen die bij het marengo proces betrokken is.. ook maar ff recht lullen dat het rechtssysteem niet deugd dus.. zoek ff op met welke personen promes zich in heeft gelaten en je komt ongeveer op dezelfde types uit en het zelfde wereldje.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 12:56 schreef Eide het volgende:[..] Hij wordt van criminele activiteiten verdacht. Of er bewijzen liggen is aan de rechter die dat moet beoordelen. Tot er een veroordeling ligt is hij "slechts" verdacht. "De bewijslast liegt er niet om", weet de journalist. "Maar zo goed als Promes nog niet schuldig is bevonden, geldt dat zijn onschuld evenmin is vastgesteld door een rechter. Depay had er verstandiger aan gedaan zich stil te houden tot na de behandeling van de zaak Promes."
Precies die |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:De onschuldpresumptie oftewel het vermoeden van onschuld (Latijn: praesumptio innocentiae) is een grondbeginsel van het strafrecht, dat bepaalt dat eenieder voor onschuldig dient te worden gehouden tot het tegendeel is bewezen.
De onschuldpresumptie wordt voorts uitdrukkelijk vermeld in artikel 6, lid 2 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM):
Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan. Ook in art. 14, lid 2 van het Internationaal verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten (IVBPR) is een rechtsgrond te vinden voor het vermoeden van onschuld:
Een ieder die wegens een strafbaar feit wordt vervolgd wordt voor onschuldig gehouden, totdat zijn schuld volgens de wet is bewezen. De wet liegt niet ouwe. Onschuldpresumptie is een groot goed en hoezeer iemand de de beeld- en oordeelsvorming, terecht danwel onterecht, tegen heeft blijft iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 17:21 schreef nummer10 het volgende:[..] Je mag best een mening hebben Loetje, geen probleem.. maar überhaupt het recht praten van iemand die zijn familie wou vermoorden (mes steek is al voldoende) vind ik als international gewoon not done.. en dan laat ik de andere praktijken ff erbuiten.. Jij bent gewoon de kontenneuker en de sentatielikker van de media. Je neemt alles over en hebt nog nooit een druppel een eigen mening gehad. Dat is wat jou zo'n vreselijk irritant naar pedant mannetje maakt
En lezen kun je ook niet, tenzij De Telegraaf het zegt. Er is niemand die zegt dat hij het niet gedaan heeft. Echter, daar hebben we straks een OvJ voor om dat te bewijzen en een rechter om het vonnis te geven. Niemand anders gaat en mag dat doen. En iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Die dwalingen hebben we hier namelijk al meer dan genoeg gehad. En iedere dwaling is er een te veel. Kijk anders even de documentaire Lucia de B op Netflix. Oh nee, jij kijkt liever sensatielikkers van De Telegraaf.
Zodra die veroordeeld wordt, zal ik hem een crimineel noemen en tot die tijd is het niks meer dan een gewone burger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 17:21 schreef nummer10 het volgende:[..] Je mag best een mening hebben Loetje, geen probleem.. maar überhaupt het recht praten van iemand die zijn familie wou vermoorden (mes steek is al voldoende) vind ik als international gewoon not done.. en dan laat ik de andere praktijken ff erbuiten.. Pfffffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 17:22 schreef nummer10 het volgende:[..] Messteek is niet bewezen ? En afgeluisterd worden ook niet ? Denk je nu werkelijk als je niet in dat wereldje zit dat je zomaar ff afgetapt word? Jij snapt gewoon niet hoe de wereld werkt. Ik ben oprecht nog nooit iemand tegen gekomen die zo wereld vreemd overkomt als jij. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat loopt die Depay weer te kutten, tjonge jonge fijn blijven opstellen van Gaal |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wowwwww wat een doelpunt van Bergwijn, wat een klasse speler is het toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Timber die weer goed speelt, die de ligt verdrijft uit de basis |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Niu ja, Van Gaal heeft aangekondigd elke wedstrijd in een andere opstelling te gaan spelen. Kan ook een rotatievorm zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 21:42 schreef Eide het volgende:[..] Niu ja, Van Gaal heeft aangekondigd elke wedstrijd in een andere opstelling te gaan spelen. Kan ook een rotatievorm zijn. Hij doet het tot nu toe uitstekend, speelt tot nu toe foutloos |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind ook gewoon heel erg goed. Ook gewoon twee assists. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Alle Ajacieden spelen geweldig met idd Blind en Timber die er boven uit steken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bergwijn goed in de kleine ruimte, dus geslaagd voor Ajax maar ik vrees dat hij te duur wordt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 22:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Bergwijn goed in de kleine ruimte, dus geslaagd voor Ajax maar ik vrees dat hij te duur wordt Dat ligt vooral aan Spurs. Hij ligt nog lang onder contract maar z'n geschatte waarde is 18 miljoen volgens Transfermarkt. Spurs hebben ook nog Peresic gekocht. Naast transfer geld zullen ze ook over salariskosten moeten nadenken. Een zo'n pot gaat dan het verschil ook niet maken lijkt mij. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 19:19 schreef Loetje het volgende:[..] Jij bent gewoon de kontenneuker en de sentatielikker van de media. Je neemt alles over en hebt nog nooit een druppel een eigen mening gehad. Dat is wat jou zo'n vreselijk irritant naar pedant mannetje maakt En lezen kun je ook niet, tenzij De Telegraaf het zegt. Er is niemand die zegt dat hij het niet gedaan heeft. Echter, daar hebben we straks een OvJ voor om dat te bewijzen en een rechter om het vonnis te geven. Niemand anders gaat en mag dat doen. En iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Die dwalingen hebben we hier namelijk al meer dan genoeg gehad. En iedere dwaling is er een te veel. Kijk anders even de documentaire Lucia de B op Netflix. Oh nee, jij kijkt liever sensatielikkers van De Telegraaf. Zodra die veroordeeld wordt, zal ik hem een crimineel noemen en tot die tijd is het niks meer dan een gewone burger. Laat ik nu net een schurft hebben aan de media.. als ik hier iets zeg is het eerder dan de media, als ik dan later van andere personen mijn eigen mening tegen kom en ik post dat, tjah..
Zoals ik al aangaf dan hebben we heel veel mannetjes vast zitten in de cel die nog geen criminelen zijn.. het is maar hoe je het bekijkt.. voor mij is die een crimineel die enkel wacht op een uitspraak, die die nooit uit gaat zitten en lekker gaat genieten van zijn geld.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 18:55 schreef Eide het volgende:[..] De wet liegt niet ouwe. Onschuldpresumptie is een groot goed en hoezeer iemand de de beeld- en oordeelsvorming, terecht danwel onterecht, tegen heeft blijft iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Die begrijp ik, maar er niet mee eens zijn in bepaalde gevallen is een ander verhaal.. Wat als Depay een andere grote drugs crimineel of messensteker zonder veroordeling zo had gepraat? Was het dan ook nog allemaal ok? Of is het ok omdat het een ex Ajax voetballer is die naar Rusland is vertrokken die je never weer gaat zien in de EU..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2022 - 22:21 schreef Eide het volgende:[..] Dat ligt vooral aan Spurs. Hij ligt nog lang onder contract maar z'n geschatte waarde is 18 miljoen volgens Transfermarkt. Spurs hebben ook nog Peresic gekocht. Naast transfer geld zullen ze ook over salariskosten moeten nadenken. Een zo'n pot gaat dan het verschil ook niet maken lijkt mij. Ik hoop het niet Eide, laat Ajax hem maar snel halen. Bergwijn kan op meerdere posities, ook in de spits.
Hoe mooi zou het zijn: Tadic-Bergwijn-Antony
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2022 - 01:13 schreef nummer10 het volgende:[..] Laat ik nu net een schurft hebben aan de media.. als ik hier iets zeg is het eerder dan de media, als ik dan later van andere personen mijn eigen mening tegen kom en ik post dat, tjah.. Zoals ik al aangaf dan hebben we heel veel mannetjes vast zitten in de cel die nog geen criminelen zijn.. het is maar hoe je het bekijkt.. voor mij is die een crimineel die enkel wacht op een uitspraak, die die nooit uit gaat zitten en lekker gaat genieten van zijn geld.. Serieus?
Het valt juist altijd op dat je het na de media meld. En ook altijd van specifieke media. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2022 - 13:02 schreef remco k het volgende:[..] Serieus? Het valt juist altijd op dat je het na de media meld. En ook altijd van specifieke media. Tjah en toch is het niet zo.. maar goed je mag denken wat je wil :) |
|
|
|