|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 - 22:14 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk hoe onmisbaar van Dijk is. De Vrij is absoluut geen leider bij dit nl elftal hoor. Vond hem ook heel matig.. of van dijk onmisbaar is durf ik niet te zeggen, maar dat komt misschien omdat ik van dijk echt een zeurpiet vind met zijn blm geleuter samen met Depay en wijnaldum.. zie de ligt liever zien dan de vrij overigens.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat is er met van Gaal aan de hand,hij slaat weer helemaal door met zijn wissels en zijn interviews. Wie had dit ooit gedacht Timber en de Ligt minder als Teze mijn god die man kan echt helemaal niks veruit de slechtste voetballer van de top 3 uit de Eredivisie.Ook Teun was een aanwinst de laatste 10 minuten mijn god van Gaal 111 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 10:02 schreef p111 het volgende:Wat is er met van Gaal aan de hand,hij slaat weer helemaal door met zijn wissels en zijn interviews. Wie had dit ooit gedacht Timber en de Ligt minder als Teze mijn god die man kan echt helemaal niks veruit de slechtste voetballer van de top 3 uit de Eredivisie.Ook Teun was een aanwinst de laatste 10 minuten mijn god van Gaal 111 Hij is juist weer helemaal zichzelf en bekijkt hoe hij welke speler moet benaderen en prikkelen om boven zichzelf uit te komen op het moment dat het wk daar is.
Hij had over Timber ook gewoon gelijk. Die speelde heel matig gisteren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 11:17 schreef remco k het volgende:[..] Hij is juist weer helemaal zichzelf en bekijkt hoe hij welke speler moet benaderen en prikkelen om boven zichzelf uit te komen op het moment dat het wk daar is. Hij had over Timber ook gewoon gelijk. Die speelde heel matig gisteren. en dat omdat timber niet snel genoeg zou passen, maar dan heeft vgaal toch niet goed gekeken want er waren simpelweg weinig afspeel mogelijkheden elke keer.. daarbij mag die Depay er ook wel eens afhalen of zeggen hoe kut die was.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ach dat kun je ook gewoon vertellen aan Timber!!!. Dan ga je gvd Teze de aanfluiting van deze selectie in het Ned/team laten invallen terwijl je ook nog de Ligt op de bank hebt zitten. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou als de geruchten waar zijn zit Antony al bijna bij Ten Hag op schoot in Manchester.Dus dat zal een lastige klus voor Ajax zijn om die weer te vervangen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 17:54 schreef p111 het volgende:Nou als de geruchten waar zijn zit Antony al bijna bij Ten Hag op schoot in Manchester.Dus dat zal een lastige klus voor Ajax zijn om die weer te vervangen. Bergwijn toch.. Minimaal 60 miljoen voor Antony dan kan je makkelijk 25 miljoen uitgeven...
En anders hebben ze wel goedkopere opties in Zuid-Amerika rond lopen |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik hoop het,we gaan het zien. Alhoewel Bergwijn geen rechter spits is,dus voor Antony moeten we Neres maar terug halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2022 door p111 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 19:31 schreef p111 het volgende:Ik hoop het,we gaan het zien. Alhoewel Bergwijn geen rechter spits is,dus voor Antony moeten we Neres maar terug halen. Ziyech :P |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 19:31 schreef p111 het volgende:Ik hoop het,we gaan het zien. Alhoewel Bergwijn geen rechter spits is,dus voor Antony moeten we Neres maar terug halen. Nee joh die wil niet meer terug, zijn vriendin heeft laten weten woest te zijn op Ajax om hem geen hand te bieden toen hij geïsoleerd zat in Oekraïne. Overigens Bergwijn kan je overal voor in zetten. Heeft voor het Nederlands Elftal ook een paar wedstrijden vanaf rechts gespeeld.
Maar idd misschien beter voor op rechts een andere speler binnen halen, we hebben niet voor niets overal scouts rond lopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2022 - 12:01 schreef nummer10 het volgende:[..] en dat omdat timber niet snel genoeg zou passen, maar dan heeft vgaal toch niet goed gekeken want er waren simpelweg weinig afspeel mogelijkheden elke keer.. daarbij mag die Depay er ook wel eens afhalen of zeggen hoe kut die was.. Hij had daar juist gewoon gelijk. Timber passed wel vaker niet snel en gaat dan dribbelen. Vaak zat kon Frenkie ingespeeld worden maar vond timber het een risico.
Van Gaal zei ook heel duidelijk over depay dat hij slecht was. Dat zeggen de meeste trainers al niet over depay. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2022 - 10:29 schreef remco k het volgende:[..] Hij had daar juist gewoon gelijk. Timber passed wel vaker niet snel en gaat dan dribbelen. Vaak zat kon Frenkie ingespeeld worden maar vond timber het een risico. Van Gaal zei ook heel duidelijk over depay dat hij slecht was. Dat zeggen de meeste trainers al niet over depay. Frenkie zat in die broekzak bij die pool en die gaf hem echt amper ruimte dus timber speelde juist save en goed in mijn ogen, niet zijn beste pot maar toch..
Depay stukje niet gelezen trouwens dan heb ik niks gezegd haha..
Maar heel eerlijk die vgaal begint wel erg maf te doen man.. altijd vond ik zijn interviews prachtig en kon ik er van genieten maar nu begint het echt irritant te worden.. mjah altijd nog beter dan dat Koeman er straks weer zit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Memphis wordt wel vaak de hand boven het hoofd gehouden, hij wordt nooit gewisseld Ik vond Bergwijn niet zijn beste wedstrijd spelen maar waarom weer Memphis laten staan? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wissels waren dramatisch van v/Gaal.Memphis was zo slecht toen de strafschop kwam wist ik het al die gaat mis,als je zo slecht in de wedstrijd zit dan gaat bijna niks goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2022 - 10:45 schreef nummer10 het volgende:[..] Frenkie zat in die broekzak bij die pool en die gaf hem echt amper ruimte dus timber speelde juist save en goed in mijn ogen, niet zijn beste pot maar toch.. Depay stukje niet gelezen trouwens dan heb ik niks gezegd haha.. Maar heel eerlijk die vgaal begint wel erg maf te doen man.. altijd vond ik zijn interviews prachtig en kon ik er van genieten maar nu begint het echt irritant te worden.. mjah altijd nog beter dan dat Koeman er straks weer zit Frenkie krijgt veel vaker geen ruimte, zijn kracht is juist dat hij daar makkelijk onderuit kan spelen en je zag ook duidelijk zijn frustratie als hij de bal niet kreeg. Dit gold overigens ook voor de Vrij.
Ik vind van Gaal geweldig en de aller beste trainer die Nederland gehad heeft in de afgelopen 30 jaar. En dat is hij nog steeds. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2022 - 11:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Memphis wordt wel vaak de hand boven het hoofd gehouden, hij wordt nooit gewisseld Ik vond Bergwijn niet zijn beste wedstrijd spelen maar waarom weer Memphis laten staan? Omdat Bergwijn geen 90 minuten kan spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2022 - 13:41 schreef p111 het volgende:Wissels waren dramatisch van v/Gaal.Memphis was zo slecht toen de strafschop kwam wist ik het al die gaat mis,als je zo slecht in de wedstrijd zit dan gaat bijna niks goed. Dat is inderdaad verschrikkelijk slecht van depay. Ik zei het hier ook al.
Een grote meneer geeft die penalty gewoon af. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja liet van Gaal weten, ik weet het... Dit terwijl hij vlak daarvoor een schitterende actie verrichtte aan de linkerkant.
Maar Depay wordt toch door iedereen in bescherming genomen, hij is de grote meneer terwijl hij het meest balverlies lijdt
Hij wordt nooit gewisseld, dit was al zo door Frank de Boer en Koeman, en meneer van Gaal sluit zich hierbij aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2022 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja liet van Gaal weten, ik weet het... Dit terwijl hij vlak daarvoor een schitterende actie verrichtte aan de linkerkant. Maar Depay wordt toch door iedereen in bescherming genomen, hij is de grote meneer terwijl hij het meest balverlies lijdt Hij wordt nooit gewisseld, dit was al zo door Frank de Boer en Koeman, en meneer van Gaal sluit zich hierbij aan Zo kritisch als van Gaal was is al jaren geen bondscoach geweest.
Van Gaal laat juist heel duidelijk zien geen enkele speler heilig te verklaren. Dat zie je wel aan Wijnaldum die ook heilig was bij zijn voorgangers. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 07:31 schreef remco k het volgende:[..] Zo kritisch als van Gaal was is al jaren geen bondscoach geweest. Van Gaal laat juist heel duidelijk zien geen enkele speler heilig te verklaren. Dat zie je wel aan Wijnaldum die ook heilig was bij zijn voorgangers. Dit is zeker waar maar het gaat in dit geval om Memphis die nooit wordt gewisseld, ook al speelt hij als een draak door geen enkele Nederlandse trainer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 07:31 schreef remco k het volgende:[..] Zo kritisch als van Gaal was is al jaren geen bondscoach geweest. Van Gaal laat juist heel duidelijk zien geen enkele speler heilig te verklaren. Dat zie je wel aan Wijnaldum die ook heilig was bij zijn voorgangers. Die speelde ook nog bij zijn voorgangers.. zogauw die weer minuutjes gaat maken trommelt die hem weer op omdat Depay en van dijk hun vriendje erbij willen hebben |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 11:49 schreef nummer10 het volgende:[..] Die speelde ook nog bij zijn voorgangers.. zogauw die weer minuutjes gaat maken trommelt die hem weer op omdat Depay en van dijk hun vriendje erbij willen hebben Kerel je doet net alsof van Gaal bezig is met wie vriendjes met elkaar is en dat dit belangrijker voor hem is dan een goed team die ver kan komen op het wk.
Van Gaal doet dit enkel en alleen voor zijn eigen ego en niet om een ander te helpen. Die laat helemaal niemand heel in dat proces die dat niet verdient. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En toch komt het soms anders over... Maar vgaal was al maf maar lijkt met de dag gekker te worden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 14:29 schreef nummer10 het volgende:En toch komt het soms anders over... Maar vgaal was al maf maar lijkt met de dag gekker te worden Hij doet het toch niet verkeerd, het enige commentaar heb ik dat mits Memphis een mindere wedstrijd speelt een ander de kans verdiend. Maar hij blijft wel altijd dreigend dus zal dit de reden zijn dat hij hem laat staan
Verder is hij hartstikke goed bezig. Nederland heeft België thuis vernederd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 15:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij doet het toch niet verkeerd, het enige commentaar heb ik dat mits Memphis een mindere wedstrijd speelt een ander de kans verdiend. Maar hij blijft wel altijd dreigend dus zal dit de reden zijn dat hij hem laat staan Verder is hij hartstikke goed bezig. Nederland heeft België thuis vernederd. Tegen een heel zwak België... Zeg overigens nergens dat ik vgaal een slechte coach vind he, integendeel heb hem altijd 1 van de beste gevonden.. alleen dat die met de dag gekker overkomt.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 14:29 schreef nummer10 het volgende:En toch komt het soms anders over... Maar vgaal was al maf maar lijkt met de dag gekker te worden Ik vraag me oprecht af waarmee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En vink heeft gelijk ofzo? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Precies wat ik gezien heb en dikke cult van vgaal, was die niet gaan lopen waar overigens de goal uit kwam en dom in had gespeeld elke keer op de jong en een tegen goal uit kwam was dan gevaarlijke geweest toch? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Komaan je ziet zelf toch ook wel wat voor een meloot het is geworden met de interviews? Altijd al geweest maar word steeds erger |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Huh.. timber een uitbrander geven voor iets wat die deed (snel indribbelen ipv de bal inleveren) maar vgaal wil dit wel van teze die dat dus niet kan?
Teze leidde de aansluitingstreffer van Wales in met knullig balverlies. "Ik wil juist dat hij indribbelt richting het middenveld, maar niet zo langzaam", analyseerde Van Gaal tijdens de persconferentie. "Je moet versnellen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2022 - 01:03 schreef nummer10 het volgende:[..] Komaan je ziet zelf toch ook wel wat voor een meloot het is geworden met de interviews? Altijd al geweest maar word steeds erger Nee echt totaal niet mee eens. Hij zit er juist veel ontspannender in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2022 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:Huh.. timber een uitbrander geven voor iets wat die deed (snel indribbelen ipv de bal inleveren) maar vgaal wil dit wel van teze die dat dus niet kan? Teze leidde de aansluitingstreffer van Wales in met knullig balverlies. "Ik wil juist dat hij indribbelt richting het middenveld, maar niet zo langzaam", analyseerde Van Gaal tijdens de persconferentie. "Je moet versnellen Timber ging treuzelen waar de ruimte voor de pass er wel was en de ruimte om te dribbelen dus niet.
Teze doet precies het tegenovergestelde in een tegenovergestelde situatie.
Vrij logisch volgens mij.
Maar goed. Je bent zoals gewoonlijk weer aan het zoeken nadat je een mening hebt ingenomen. Bah. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2022 - 11:58 schreef remco k het volgende:[..] Timber ging treuzelen waar de ruimte voor de pass er wel was en de ruimte om te dribbelen dus niet. Teze doet precies het tegenovergestelde in een tegenovergestelde situatie. Vrij logisch volgens mij. Maar goed. Je bent zoals gewoonlijk weer aan het zoeken nadat je een mening hebt ingenomen. Bah. Timber ging treuzelen omdat er geen of weinig afspeelmogelijkheden waren en geen risico nam.. en ik zoek niks, echter vind ik het dan meten met 2 maten wat vgaal doet.. timber moet niet indribbelen en zo snel mogelijk de bal inleveren (gewoon woorden van vgaal) en teze moet juist wel indribbelen..
En wat betreft de interviews etc vind ik hem wel steeds gekker/naffer overkomen.. was altijd overigens al een beetje een appart figuur en vond ik wel lachen, maar nu slaat die een beetje door in mijn ogen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2022 - 13:15 schreef nummer10 het volgende:[..] Timber ging treuzelen omdat er geen of weinig afspeelmogelijkheden waren en geen risico nam.. en ik zoek niks, echter vind ik het dan meten met 2 maten wat vgaal doet.. timber moet niet indribbelen en zo snel mogelijk de bal inleveren (gewoon woorden van vgaal) en teze moet juist wel indribbelen.. En wat betreft de interviews etc vind ik hem wel steeds gekker/naffer overkomen.. was altijd overigens al een beetje een appart figuur en vond ik wel lachen, maar nu slaat die een beetje door in mijn ogen.. Als je denkt dat er geen afspeel mogelijkheden waren moet je de reacties in de wedstrijd van Frenkie terug kijken. Er was wel degelijk ruimte.
Van Gaal bespreekt situaties en geen algemeen heden. Dat je dat niet begrijpt zegt echt een hele hoop. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax snel achter tegen Paderborn maar net zo snel langszij na een prachtige combinatie tussen Ihattaren en Ünüvar waarna Ihattaren scoort. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kans op de 2-1, wederom Ihattaren en Ünüvar. Klaiber de eerste 10 minuten ook nadrukkelijk betrokken bij de opbouw.
23' 2-1, goal Ihattaren uit een schitterende vrije trap.
37' sinds de goal slechts één kans voor Ünüvar. Verder is het even gezapig geworden Ihattaren tot dusver wederom uitstekend. Banel duidelijk nog niet klaar voor Ajax 1. Magallan, natuurlijk wel tegen een 2. Bundesligaclub, verrassend prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 13:12 schreef Eide het volgende:Kans op de 2-1, wederom Ihattaren en Ünüvar. Klaiber de eerste 10 minuten ook nadrukkelijk betrokken bij de opbouw. 23' 2-1, goal Ihattaren uit een schitterende vrije trap. 37' sinds de goal slechts één kans voor Ünüvar. Verder is het even gezapig geworden Ihattaren tot dusver wederom uitstekend. Banel duidelijk nog niet klaar voor Ajax 1. Magallan, natuurlijk wel tegen een 2. Bundesligaclub, verrassend prima. Bij Magallan telt de slogan 'het leven begint bij 40'. Die speelt straks het laatste jaar voor zijn pension als John Terry |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Behalve Ihattaren en Ünüvar liep er tijdens de eerste helft verder niemand die echt serieus kans maakt op minuten, of het moet Baas zijn. Magallan speelt voor zijn doen prima maar je hebt er op een beetje niveau niets aan. Hetzelfde geldt voor Pierie. Klaiber is echter een klap beter dan die twee en is gewoon prima als stand-in.
Verder speelt Jong Ajax een moeizame wedstrijd eigenlijk. Zo moet je dit wel zien en dan is Jong Ajax vs een 2. Bundesligaclub een prima test voor de jonge jongens en voor Schreuder om de breedte van de selectie in actie te zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gorter de beste tijdens de tweede helft. Niet eens met reddingen, want er gebeurt niet zo veel, maar wel met zijn uitkomen en meevoetballen.
Edit: terwijl ik het zeg valt alsnog de 2-2 na twee reddingen van Gorter.
Edit 2: Ajax nu met de O19 zo'n beetje. Paderborn is nu gewoon de betere ploeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2-2. Gorter redt een aantal keer prima, maar dit was even de ene rebound naar de andere. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2-3, knullige fouten van Ajax leiden xe treffer van Paderborn in. Gorter kansloos. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2-4,wederom dom balverlies, twee keer Delgado die de tegengoal inleidt met onnodig balverlies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax niet aan voetballen toegekomen de tweede helft.
Weliswaar met de 019 zoals eide al aangeeft en tegen een Paderborn dat al een stuk verder in de voorbereiding zit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2e helft leek wel de B1, zo jong.
Hecht ik weinig waarde aan, behalve dat er maar een paar in de buurt van Ajax 1 kunnen komen momenteel |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 15:42 schreef Loetje het volgende:2e helft leek wel de B1, zo jong. Hecht ik weinig waarde aan, behalve dat er maar een paar in de buurt van Ajax 1 kunnen komen momenteel Dit dus. Het Jong Ajax van de eerste helft was al stukken beter, maar wel heel nadrukkelijk aan de hand van Ihattaren en Unuvar. Volgende week sluiten de international aan, dan krijg je een compleet elftal terug. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahaha, het kan altijd erger. Feyenoord verliest met 7-0 van Kopenhagen, whahahahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kut uitslag maar niks zeggend... Enige wat ik vind is dat Gorter de kans moet krijgen onder de lat.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 18:47 schreef nummer10 het volgende:Kut uitslag maar niks zeggend... Enige wat ik vind is dat Gorter de kans moet krijgen onder de lat.. Is er echt nog niet.
Ik snap alleen niet dat Ajax met Stekelenburg én Pasveer blijft spelen. Kies godverdomme dan nog voor een jaar een goede keeper huren en een van die 2.
Ze worden oud, kansen op blessures nemen toe en Gorter is er gewoon nog niet. |
|
|
|