|
|
Eide
|
|
|
Gorter maakt wel stappen maar of hij al beter is dan Steek en/of Pasveer... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 18:52 schreef Loetje het volgende:[..] Is er echt nog niet. Ik snap alleen niet dat Ajax met Stekelenburg én Pasveer blijft spelen. Kies godverdomme dan nog voor een jaar een goede keeper huren en een van die 2. Ze worden oud, kansen op blessures nemen toe en Gorter is er gewoon nog niet. Is er zeker nog niet zoals het zou moeten, maar wat je al stelt pasveer en steek kan eigenlijk niet meer als eerste keeper.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Zou kunnen door dus ervaring op te doen en dat leer je het beste door gewoon veel te keepen.. zo is onana ook gewoon erin gegooid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 18:47 schreef nummer10 het volgende:Kut uitslag maar niks zeggend... Enige wat ik vind is dat Gorter de kans moet krijgen onder de lat.. Die maakte gister anders totaal geen indruk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nouja, geen indruk is niet waar. Gorter had echt een aantal prima reddingen. Echter, hij zit ook weer mis. Mis op een manier die niet mag en dat bewijst gewoon dat hij er nog niet is |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2022 - 18:35 schreef Loetje het volgende:Nouja, geen indruk is niet waar. Gorter had echt een aantal prima reddingen. Echter, hij zit ook weer mis. Mis op een manier die niet mag en dat bewijst gewoon dat hij er nog niet is Die fouten moet je maken als keeper om het vervolgens niet weer te doen, gewoon leer momenten vind ik.. daarbij steek en ook pasveer met al hun ervaring zaten er afgelopen seizoen een paar keer flink naast en ook onana vaak genoeg op rare fratsen kunnen betrappen.. bedoel we gaan toch niet verwachten dat Gorter nu al een wereld keeper is die foutloos is, wat overigens geen enkele keeper is.. gewoon de kans geven en vertrouwen geven, is het toch niet wat kan je snel genoeg switchen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2022 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:[..] Die fouten moet je maken als keeper om het vervolgens niet weer te doen, gewoon leer momenten vind ik.. daarbij steek en ook pasveer met al hun ervaring zaten er afgelopen seizoen een paar keer flink naast en ook onana vaak genoeg op rare fratsen kunnen betrappen.. bedoel we gaan toch niet verwachten dat Gorter nu al een wereld keeper is die foutloos is, wat overigens geen enkele keeper is.. gewoon de kans geven en vertrouwen geven, is het toch niet wat kan je snel genoeg switchen.. Je kan hem ook nog even laten rijpen tussen 2 keepers met veel ervaring. Ik zeg Pasveertje, Ajax had nog nooit zo weinig doelpunten tegen tot aan de winterstop En een topgozer |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2022 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je kan hem ook nog even laten rijpen tussen 2 keepers met veel ervaring. Ik zeg Pasveertje, Ajax had nog nooit zo weinig doelpunten tegen tot aan de winterstop En een topgozer Was natuurlijk ook de verdienste van timber en Martinez.. en ja je zag absoluut dat pasveer hun beter neerzette dan onana en ook steek.. Gorter is nu 22 jaar en in de kkd al de keeper met de meeste clean sheets bij goahead, dan kan je zeker wel keepen en mag je van mij de kans krijgen waarbij je eventueel terug kan vallen op pasveer.. stilstand is achteruit gang natuurlijk, ook bij keepers.. en ik vind dat je Gorter geen 3de keeper meer kan laten zijn achter 2 nahja 1 versleten keeper en een andere oude keeper die ook zijn beste tijd heeft gehad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2022 - 18:35 schreef Loetje het volgende:Nouja, geen indruk is niet waar. Gorter had echt een aantal prima reddingen. Echter, hij zit ook weer mis. Mis op een manier die niet mag en dat bewijst gewoon dat hij er nog niet is NIet maar 1 keer hoor, voetballend echt meerdere keren in de problemen door verkeerde keuzes en te lang wachten. Een aantal reddingen verwerkt hij door het midden waar dat op dit niveau niet wordt afgestraft. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij had 1 mooie redding 1 op 1 met die spits en ook een aantal spectaculaire duiken maar niet echt moeilijk.Voor de rest een echte (lijn)reactie keeper dat is ook zijn sterkste punt.Het neerzetten en coachen van je verdediging staan Pasveer en Steek wel ver voor hem. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2022 - 13:19 schreef p111 het volgende:Hij had 1 mooie redding 1 op 1 met die spits en ook een aantal spectaculaire duiken maar niet echt moeilijk.Voor de rest een echte (lijn)reactie keeper dat is ook zijn sterkste punt.Het neerzetten en coachen van je verdediging staan Pasveer en Steek wel ver voor hem. Dat is ervaring en je wat meer laten gelden.. En dat doe je op door te keepen en vertrouwen te krijgen met name met de centrale verdedigers..
Ik zou het wel aandurven.. ook omdat steek en ook pasveer zeker ook steken hebben laten vallen afgelopen seizoen.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
///////////////////// Lekker hoor ////////////////////////////////////// ------------------------------------------------------------------------------- Andre Onana staat sinds kort onder contract bij Inter Milan. En het ziet ernaar uit dat hij daar de tweede keus zal zijn achter doelman Samir Handanovic. Trainer Simone Inzaghi heeft namelijk zijn vertrouwen in hem uit gesproken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De basis elf van psv worden met al die aankopen gewoon weggevaagd door een degradant uit Duitsland. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2022 - 19:47 schreef remco k het volgende:De basis elf van psv worden met al die aankopen gewoon weggevaagd door een degradant uit Duitsland. Die aankopen zeggen me echt niks... Luuk de jong, til, simons... En een paar huurlingen die nog niks hebben laten zien.. nee maak me geen zorgen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Als Ronaldo weggaat bij Utd, dan weet ik zeker dat Man Utd 80 miljoen direct neer gaat leggen voor Anthony. Iedereen weet dat Ronaldo weg wil bij Utd, Ajax ook en die weet ook dat er dan veel geld vrijkomt bij United. Ik snap wel dat Ajax het hard gaat spelen.
Bizar dat deze jongen zich moest melden op 4 juli en dan ineens extra weken vakantie neemt onder het mom "prive omstandigheden" en de zaakwaarnemers hem overal aanbieden. en nu gaan ze praten? Who The Fuck denkt Ronaldo wel niet wie hij is? Veel te oud, over de datum, het is klaar met hem, kan nog steeds geweldig voetballen, maar zo'm houding... Als ik Ten Hag was, zou ik zeggen fuck off. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vijfvoudig Gouden Bal-winnaar, viervoudig UCL-winnaar, Europees kampioen met ruim 300 wedstrijden voor Manchester United.
Ik begrijp wat je zegt hoor, maar de man is bepaald geen pannenkoek. Daarnaast: spelers hebben de macht. Als EtH, al dan niet onder druk van de club, Ronaldo wil behouden zullen ze toch iets moeten. Vergeet niet dat EtH ook maar werknemer is, zeker bij een miljardenonderneming als de Glazer familie. De waarde van Ronaldo is groter dan die van EtH.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 - 15:02 schreef Eide het volgende:[..] Vijfvoudig Gouden Bal-winnaar, viervoudig UCL-winnaar, Europees kampioen met ruim 300 wedstrijden voor Manchester United. Ik begrijp wat je zegt hoor, maar de man is bepaald geen pannenkoek. Daarnaast: spelers hebben de macht. Als EtH, al dan niet onder druk van de club, Ronaldo wil behouden zullen ze toch iets moeten. Vergeet niet dat EtH ook maar werknemer is, zeker bij een miljardenonderneming als de Glazer familie. De waarde van Ronaldo is groter dan die van EtH. Haha, nee ik bedoel ook niet dat het een pannenkoek is, begrijp me niet verkeerd. Maar ik moet wel zeggen dat zijn kwaliteiten die hij had in zijn jongere jaren, waar hij al die prijzen mee pakte niet meer dezelfde zijn als wat hij nu op het veld laat zien. De leeftijd begint ook te tellen bij hem.
De waarde is idd groter, maar Ten Hag bepaald hoe er gespeeld gaat worden, die moet het team smeden, Ronaldo is maar een pion in het grotere geheel. ROnaldo is niet groter dan Man Utd. Ik snap wel dat Ronaldo niet wil schitteren in een andere leaugue dan de CL, hij weet dat dit zijn laatste jaren zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Holy shit wat moet ten Hag het doen met een stel kut spelers zeg. De helft van dat team zou bij ons niet in de selectie zitten.
Die maguire is gewoon een minder goede versie van Schuurs. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2022 - 15:41 schreef remco k het volgende:Holy shit wat moet ten Hag het doen met een stel kut spelers zeg. De helft van dat team zou bij ons niet in de selectie zitten. Die maguire is gewoon een minder goede versie van Schuurs. Eriksen als spits gebruiken.. maquire blijven opstellen en aanvoerder maken.. tjah |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het zal wel. Het is geen Ajax dus kijk ik het niet. ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2022 - 15:41 schreef remco k het volgende:Holy shit wat moet ten Hag het doen met een stel kut spelers zeg. De helft van dat team zou bij ons niet in de selectie zitten. Die maguire is gewoon een minder goede versie van Schuurs. Nog minder....hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je geen alternatieven hebt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Volgens mij zaten er gewoon 2 spitsen op de bank.. gewoon typisch tenhag, proberen het wiel op nieuw uit te vinden tot dat je om bepaalde dingen niet heen kan na kritiek of blessures.. help het tenhag hopen hoor maar United is wel andere koek dan de eredivisie met veruit de sterkste en duurste selectie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
1-0 PSV, begrijp niet waarom Til boven een Xavi Simons erin staat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker hoor, weer alle munten voor Ajax. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Heerlijk. Nog even volhouden Monaco en dikke doei voor die kut boeren. Enige club in Nederland die ik het liefst zo snel mogelijk failliet zie gaan. Mooie bijkomstigheid alle knaken weer lekker naar Ajax. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Verdomme word Monaco een penalty onthouden en dan scoren die boeren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
waarom kijkt de VAR niet naar dat doelpunt? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik ben er ook van overtuigd dat het 100% buitenspel was. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
normaal zie je tig x een herhaling, nu niet 1x..... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zowel bij het potentiële penalty moment als het buitenspel moment … Ramalho raakte van alles maar daar zat de bal niet bij …
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door pth -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Bij PiSVee kunnen er steeds minder nog op hun poten staan … |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zijn op bijna iedere positie beter dan PiSVee … echt een wonder dat ze nog in de wedstrijd zitten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Niet te filmen … hadden al jankend in de kleedkamer moeten zitten en dan nu 3:2 voor. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dan moeten de Rangers het maar afmaken … |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De verslaggever gaat ook helemaal uit z'n plaat omdat ze psv ronde verder gaat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Op z'n PSV's gewonnen, spelend van uit de verdediging.. En dit in eigen huis |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zit niet voor niets in zijn PiSVee pyjamaatje en stringetje. Ben niet gelovig maar ga heel lang en hard bidden voor de Rangers … |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maar wederom winst door Luuk de Jong, is ook een kwaliteit |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Ook zijn enige kwaliteit (af en toe goaltje meepikken voornamelijk met het hoofd), Til idem dito die heeft af en toe nog paar loop acties, voetballen kunnen ze niet. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En zo is het ook prima. Uitstekende ontwikkeling voor de UEFA puntjes. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tyfus boeren! Jammer maar helaas. Had ze graag de pleuris zien krijgen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook, allemaal engnekken daar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat hebben die scheidboeren weer een mazzel,in de hele tweede helft een 1 kans gehad en in de 88ste minuut 1 lange bal en hij zit er gewoon in.Monaco veel beter paal/lat en die boeren gaan door wat een mazzel ploeg. |
|
|
|