|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2022 - 00:33 schreef nummer10 het volgende:[..] Volgens mij zaten er gewoon 2 spitsen op de bank.. gewoon typisch tenhag, proberen het wiel op nieuw uit te vinden tot dat je om bepaalde dingen niet heen kan na kritiek of blessures.. help het tenhag hopen hoor maar United is wel andere koek dan de eredivisie met veruit de sterkste en duurste selectie.. Geen enkele spits op de bank, alleen maar buiten spelers. Ronaldo is ook geen echte 9 en was niet fit genoeg om te starten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Psv moet gewoon lekker uitgeschakeld worden. Ik gun ze de centen van de cl niet, Ajax krijgt daardoor minder geld en psv kan Ajax makkelijker bij halen financieel.
Laat ze de punten voor Nederland maar halen in de el of die andere. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:13 schreef remco k het volgende:Psv moet gewoon lekker uitgeschakeld worden. Ik gun ze de centen van de cl niet, Ajax krijgt daardoor minder geld en psv kan Ajax makkelijker bij halen financieel. Laat ze de punten voor Nederland maar halen in de el of die andere. Juist opzouten, laat ze maar lekker verder gaan in de E.L. Het leek gister wel alsof ze de C.L. hadden gewonnen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het boeit mij echt niet. Als ze straks van Rangers winnen vind ik dat wel mooi. Goed voor de puntjes. Goed ook voor de belasting op PSV in de competitie. Als ze verliezen gaan ze EL spelen, hebben ze de belasting ook en krijgt Ajax meer munten. Ik vind het in beide gevallen prima. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het is wel erg voor Monaco die waren een klasse beter als die kutboeren,maar zoals gewoonlijk gaan die counterpisboeren zonder kansen te krijgen maar 2 lange ballen in de wedtrijd net als tegen Ajax gewoon door. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Vrees toch dat die schijtbakken lang gaan meedoen om de prijzen. En dan ook nog zoveel mazzel....pfff Wel moet ik zeggen dat de trainersstaf daar er heel gedegen uit ziet. Dat moet ik bij ons nog zien.... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Potje tegen Rangers zie ik ze makkelijk winnen. Wij hebben immers hun beste speler weggehaald.... En als de VAR ook niks doet aan buitenspel of pingels dan houdt het op. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat is Barca ver gezonken zeg incl de dagjes mensen.. echt 0 sympathiek over voor die club... JC draait zich om in zijn graf en waar is zijn zoon in godsnaam meebezig... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 - 23:50 schreef nummer10 het volgende:Wat is Barca ver gezonken zeg incl de dagjes mensen.. echt 0 sympathiek over voor die club... JC draait zich om in zijn graf en waar is zijn zoon in godsnaam meebezig... Laporta probeert met korte termijn beleid de lange termijn te bewaken.
Wat hij doet is niet zo heel onlogisch.
Ze proberen met man en macht de kosten naar beneden te krijgen en dat stukje is natuurlijk niet populair.
En spelers hebben het recht zich ertegen te verweren en nee te zeggen.
Ik begrijp wel wat ze doen eerlijk gezegd en ik denk dat voor de visie die ze hebben om op korte termijn aansluiting te blijven houden en op de lange termijn schulden vrij te worden, dit misschien wel de enige manier is. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 - 10:10 schreef remco k het volgende:[..] Laporta probeert met korte termijn beleid de lange termijn te bewaken. Wat hij doet is niet zo heel onlogisch. Ze proberen met man en macht de kosten naar beneden te krijgen en dat stukje is natuurlijk niet populair. En spelers hebben het recht zich ertegen te verweren en nee te zeggen. Ik begrijp wel wat ze doen eerlijk gezegd en ik denk dat voor de visie die ze hebben om op korte termijn aansluiting te blijven houden en op de lange termijn schulden vrij te worden, dit misschien wel de enige manier is. Het klopt in mijn ogen gewoon niet hoe ze met bijv frenkie omgaan.. salaris inleveren om vervolgens andere miljoenen aankopen te doen en in te kunnen schrijven.. ik snap best dat dit niet de schuld is van laporta hoor maar van de voorganger, het is alleen de manier hoe.. idem voor de supporters en snap niet dat Jordy dit toelaat hoe ze met hem omgaan.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De manier van werken van Barca doet in de hele voetballerij wenkbrauwen fronsen. Het is wel een duivels dilemma. Door wanbestuur zijn de schulden enorm, het succes blijft uit en er is een stoet aan miskopen geweest. Nu moet de selectie op orde, de kosten omlaag en het succes moet desondanks komen. Het kan eigenlijk niet. Zo zie je wat onverantwoord bestuur doet en waarom een RVC zo belangrijk is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 - 10:14 schreef nummer10 het volgende:[..] Het klopt in mijn ogen gewoon niet hoe ze met bijv frenkie omgaan.. salaris inleveren om vervolgens andere miljoenen aankopen te doen en in te kunnen schrijven.. ik snap best dat dit niet de schuld is van laporta hoor maar van de voorganger, het is alleen de manier hoe.. idem voor de supporters en snap niet dat Jordy dit toelaat hoe ze met hem omgaan.. Jordi is werknemer bij een club en bij die club proberen ze het weer vlot te trekken zonder naar het individu te kijken, het verdient zeker niet de schoonheidsprijs prijs. Maar als ze er over een paar jaar weer staan heeft niemand het over de spelers die slachtoffer werden maar over de successen die er dan behaald zijn.
Ik snap heel goed dat hij dit probeert, als het lukt is hij onderdeel van het succes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 - 12:25 schreef Eide het volgende:De manier van werken van Barca doet in de hele voetballerij wenkbrauwen fronsen. Het is wel een duivels dilemma. Door wanbestuur zijn de schulden enorm, het succes blijft uit en er is een stoet aan miskopen geweest. Nu moet de selectie op orde, de kosten omlaag en het succes moet desondanks komen. Het kan eigenlijk niet. Zo zie je wat onverantwoord bestuur doet en waarom een RVC zo belangrijk is. Helemaal eens. Dan zou zoiets voorkomen kunnen worden, uiteraard moet een rvc dan wel onafhankelijk zijn en capabel genoeg. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Pisvee met n veredelde B ploeg met 30 graden in Deventer.... Als je nu Kowet bent , gebruik je dat als motivatie omdat ze als tussendoortje gezien worden....maar ze zullen ook met een B ploeg gewoon winnen omdat ze in NL weinig tegenstand krijgen helaas.... Volgende week hoeven ze helemaal niet te spelen zelfs. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
United gaat ook lekker.... Kom maar terug Erik |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahahaha, dat Manchester United is echt niet meer te redden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En ja hoor, Go Ahead met 10 man. Het is ook ongelooflijk hoe bizar hun tegenstander rood krijgt.
Tyfusploegje |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Uiteraard en straks ook nog de wekelijkse pingel? Wilde erop inzetten maar inzetten op die Tering ploeg is tegen mijn principes.... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 - 19:21 schreef Loetje het volgende:En ja hoor, Go Ahead met 10 man. Het is ook ongelooflijk hoe bizar hun tegenstander rood krijgt. Tyfusploegje En ook heel vaak al voor de rust viel me vorig seizoen al op. Zo spelen ze dan een uur tegen 10 man. KNVB helpt graag waar het kan zullen we maar denken....hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dan wordt je gewoon even in de steek gelaten door de grote spelers uit de pl.
Ronaldo met dom balverlies, en de Gea die bij de eerste twee goals compleet blundert.
Daar valt geen tactisch plan op te maken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 - 19:35 schreef remco k het volgende:Dan wordt je gewoon even in de steek gelaten door de grote spelers uit de pl. Ronaldo met dom balverlies, en de Gea die bij de eerste twee goals compleet blundert. Daar valt geen tactisch plan op te maken Zelf ook bijzonder weinig kunnen creëren |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En dan Martinez eraf en die achterlijke maquire laten staan.. word wat in de kranten morgen in Engeland |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Flikker op met die kale ruktukker! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 - 19:50 schreef nummer10 het volgende:En dan Martinez eraf en die achterlijke maquire laten staan.. word wat in de kranten morgen in Engeland Jep, Engelse pers zit er al klaar voor... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 - 19:21 schreef Loetje het volgende:En ja hoor, Go Ahead met 10 man. Het is ook ongelooflijk hoe bizar hun tegenstander rood krijgt. Tyfusploegje Dat was weer het zetje wat die boeren nodig hadden, nog voor de rust gefixt. En waarschijnlijk was het rood maar vorige week werd die gast van Fortuna gespaard terwijl die zeker tweede geel had moeten hebben. Gaan we weer...meten met 2 maten heet dat. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ik denk dat AZ dit seizoen boven Feyenoord gaat eindigen, in deze vorm. (Plek 3 AZ) |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Feyenoord gaat met Twente om plek 4 en 5 vechten schat ik. Ajax en PSV om plek 1 en 2 |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja Ten Hag, ongelofelijk. Denk dat hij geen wedstrijd bekeken heeft in de PL, de spelers die hij binnen haalt bij Man Utd.. hahaha. Dat zijn prima spelers voor in de bundesliga, league 1, Primera division, maar niet voor de PL. Bij Ajax deed hij hetzelfde. IK geef hem nog 2 weken. Nog 2x verliezen en hij ligt er alweer uit. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij wist dit van tevoren,een klein beetje zelfoverschatting. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen idee of dat zelf overschatting is.
Allesbepalend zijn de afspraken die er zijn gemaakt en het tijdsbestek dat er aan het project is gehangen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet iemand precies hoeveel miljoen Ajax misloopt door het plaatsen voor de cl van psv mocht dat gebeuren |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Rangers mooie goal hoor, staat 1-1 |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Die Xavi Simons heeft legendarische potentie in hem snap niet dat ie niet speelt toch één van de uitblinkers. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Blunder Benitez 2-1 Rangers |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
2-2 PSV 2× gescoord uit een corner. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: En wat ik zo zag zelf 1 kans gecreëerd, zou ranger Bassie toch missen ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 - 20:58 schreef remco k het volgende:Weet iemand precies hoeveel miljoen Ajax misloopt door het plaatsen voor de cl van psv mocht dat gebeuren Geen idee maar het gaat echt om smerig veel geld. Kwalificatie voor de groepsfase aleen al in bijna 15 miljoen. Daar komt nog een coefficientendeel overheen en een marketingdeel wat over deelnemende clubs per land wordt verdeeld.
Ajax staat 15e in de UEFA coefficientenlijst en is na PSG de hoogst geklasseerde ploeg die niet uit een Top 4 competitie komt. PSV staat gedeeld 49e op diezelfde lijst. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Geen idee, ik volg ze niet echt. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Gaat nog een spannend potje worden in Eindhoven vermoed en hoop ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Psv gewoon veel beter dan rangers. Ik weet ook niet waar je 1 kans hebt gezien. Alleen in het eerste kwartier van de tweede helft krijgt psv al drie levensgrote kansen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 - 22:53 schreef Eide het volgende:[..] Geen idee maar het gaat echt om smerig veel geld. Kwalificatie voor de groepsfase aleen al in bijna 15 miljoen. Daar komt nog een coefficientendeel overheen en een marketingdeel wat over deelnemende clubs per land wordt verdeeld. Ajax staat 15e in de UEFA coefficientenlijst en is na PSG de hoogst geklasseerde ploeg die niet uit een Top 4 competitie komt. PSV staat gedeeld 49e op diezelfde lijst. Ja ik heb er wel het een en ander over gelezen. Alleen niet wat het verschil is tussen 1 club uit je land en 2 clubs en wat er onderling verdeeld moet worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb het statement van de UEFA en twee rapporten vluchtig doorgekeken, maar er staan alleen percentages. Ik heb even geen zin dat helemaal uit te pluizen want dat gaat me echt uren kosten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 - 09:40 schreef remco k het volgende:[..] Psv gewoon veel beter dan rangers. Ik weet ook niet waar je 1 kans hebt gezien. Alleen in het eerste kwartier van de tweede helft krijgt psv al drie levensgrote kansen. Heb vluchtig tussendoor gekeken |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja PSV mag dit niet weggeven, ze doen het goed. Maarja toch hoop ik dat ze verliezen... Daardoor komen ze uit in de EL, dat is vervelender, minder geld en kunnen ze meer Uefapunten voor Nederland scoren. Ik zie een win win situatie voor Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Az 4-0 gespeeld tegen een Portugese tegenstander. Dat is een mooie prestatie voor de Nederlandse coëfficiënt dadelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 - 23:18 schreef remco k het volgende:Az 4-0 gespeeld tegen een Portugese tegenstander. Dat is een mooie prestatie voor de Nederlandse coëfficiënt dadelijk. Nederland ondertussen terecht vlak achter de grote vier competities plus Frankrijk. De andere clubs zijn eindelijk een beetje wakker. Het toont toch wel dat het niveau in Nederland ook wel omhoog gaat. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 - 23:29 schreef Eide het volgende:[..] Nederland ondertussen terecht vlak achter de grote vier competities plus Frankrijk. De andere clubs zijn eindelijk een beetje wakker. Het toont toch wel dat het niveau in Nederland ook wel omhoog gaat. En dat is echt allemaal aan Ajax te danken. Zij begonnen deze "revolutie" nu volgen Feijenoord en PSV nog op flinke afstand. Al vrees ik dat PSV dit jaar in de Eredivisie de wedstrijden makkelijker gaat winnen, dan Ajax. Kan zo maar gebeuren dat PSV kampioen wordt als Ajax teveel punten weer onnodig laat liggen. |
|
|
|