|
|
Loetje
|
|
|
Depay en Blind mooi op de bank. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-2 al. Doorgaans is Everton uit een loodzware opgave |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
0-2. Herera, goeie goal, mooie voorzet. Wat een reactie na de teleurstelling twee weken geleden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Klopt, denk dat het de tweede helft wel eens volledig kan omdraaien. Zeker met die Lukaku, goede spits. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 16:25 schreef NatjosFC het volgende:[..] Klopt, denk dat het de tweede helft wel eens volledig kan omdraaien. Zeker met die Lukaku, goede spits. Dan moet ook de aanvoer daarheen goed zijn. Die is er vooralsnog niet. Ik wil Lukaku wel eens bij United zien. En ik denk dat Rooney dan perfect in zijn favoriete zwervende rol kan spelen om hem heen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Depay van zitmanshuisen en terecht. Blind ook niet bepaald in vorm bij oranje trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Virgill van Dijk en Bas Dost gescoord. Chelsea weer eens een keertje voor en ook Bayern voor in Bremen. Muller gescoord daar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 16:41 schreef Loetje het volgende:Virgill van Dijk en Bas Dost gescoord. Chelsea weer eens een keertje voor en ook Bayern voor in Bremen. Muller gescoord daar En wat een mooie goal was dat, alleen het zien dat ie daar de pass kan geven.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Voetbal kan zo simpel zijn he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Jammer, als die van lukaku er in ging had je weer een leuek wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het bedrag dat voor hem betaald is is natuurlijk belachelijk..
Maar wat is die Martial een heerlijke speler zeg, die gozer is echt goed.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 19:07 schreef remco k het volgende:Het bedrag dat voor hem betaald is is natuurlijk belachelijk.. Maar wat is die Martial een heerlijke speler zeg, die gozer is echt goed.. Zit veel potentie in he. Alhoewel ik hem bij Monaco wel goed vond, zag ik dit echt nog niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Willem II geeft het gewoon nog weg ook.
Arsenal geeft een prima vervolg aan de zege op United |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gladbach trouwens, eerste 5 wedstrijden verliezen en stijf onderaan. Nu 4 op rij gewonnen waarvan vanavond een 5-1 zege in de lastige uitwedstrijd bij Eintracht Frankfurt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 20:40 schreef Loetje het volgende:Gladbach trouwens, eerste 5 wedstrijden verliezen en stijf onderaan. Nu 4 op rij gewonnen waarvan vanavond een 5-1 zege in de lastige uitwedstrijd bij Eintracht Frankfurt En dat na de trainerswissel! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan druk je aardig je stempel om het maar uit te drukken in woorden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV nog 0-0 en zie dat ze meer schoten hebben dan PSV. Maargoed de grote clubs zullen straks wel weer bovendrijven |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, na de pot tegen Ajax werd PSV weer de hemel ingeschreven terwijl ook zij een hele slechte pot speelden. Alleen waren ze minder slecht als wij. Maar zo'n goede ploeg is dat PSV echt niet hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 21:54 schreef Eide het volgende:Ach, na de pot tegen Ajax werd PSV weer de hemel ingeschreven terwijl ook zij een hele slechte pot speelden. Alleen waren ze minder slecht als wij. Maar zo'n goede ploeg is dat PSV echt niet hoor. Ook daar kwaliteit genoeg. Spelen wat zakelijker doorgaans. Wat ik tot op heden zie is matig vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens Barca, Neymar gewoon 4x. Hadden het toch een tijd lastig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ja hoor, dan scoort Pisvee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Barcelona volgens de laatste statistieken minder balbezit dan de tegenstander en ook nog in eigen huis. Best uniek.
Maar ja, 5-1 toch he. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prima weekend voor Ajax zo. Nu de kakkies nog puntverlies aub. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die winnen ze....maar ja dacht ik van Psv ook |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Heerenveen uit is doorgaans wel lastig. PSV speelde er ook gelijk, al kreeg h'veen toen wel hulp van de scheidsrechter.
Kakkies zullen morgen wel weer een cadeautje krijgen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die hebben dus een makkelijk middagje... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ze zullen wel aan het doelsaldo gaan werken. Heerenveen dit seizoen is toch niet het Heerenveen dat we van vorige seizoenen kennen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 14:51 schreef Pietje het volgende:Ze zullen wel aan het doelsaldo gaan werken. Heerenveen dit seizoen is toch niet het Heerenveen dat we van vorige seizoenen kennen. Spelen enorm naïef zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 - 23:26 schreef NatjosFC het volgende:Heerenveen uit is doorgaans wel lastig. PSV speelde er ook gelijk, al kreeg h'veen toen wel hulp van de scheidsrechter. Kakkies zullen morgen wel weer een cadeautje krijgen... Een groot cadeau ja. Heerenveen voetbalt gewoon helemaal niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ff zonder gein, had van Heerenveen meer verwacht |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heereveen voetbalt niet..is alleen maar aanwezig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kan je wel zeggen ja |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: je heb gelijk ouwe, maar dat het zo makkelijk zou gaan... niet het heerenveen wat ik in gedachte had ,wat een sukkels |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Heerenveen staat niet voor niets maar op de 13e plaats en na vanmiddag nog lager. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik kijk niet, volg alleen HL en teletekst |
|
|
|