|
|
bertus bikkel
|
|
|
Liverpool zou er niks meer van kunnen volgens oa Valentijn en zou een makkie voor Ajax zijn....heb ze net ff bezig gezien maar zag dat niet terug!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee die hebben even wraak genomen voor de slechte seizoens start. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 - 18:44 schreef bertus bikkel het volgende:Liverpool zou er niks meer van kunnen volgens oa Valentijn en zou een makkie voor Ajax zijn....heb ze net ff bezig gezien maar zag dat niet terug!!!! Echt die Driesen heeft totaaaaal geen verstand van voetbal. Ik snap ook niet hoe hij elke keer zijn mening als leek mag verkondigen. HIj zit bijna overal naast, snapt het spelletje niet, dit is echt de slechste journalist op voetbalgebied die ooit iets over voetbal en voetballers heeft gechreven. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij is ook de enige die goed kan opschieten met Derksen.Dus dat zegt genoeg. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Oef, Ziyech loopt er niet happy bij vanavond bij Chelsea. Wel een basisplaats, maar lijkt er niet echt zin in te hebben. Teleurgesteld dat Ajax niet doorgaat? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
PSV is lekker op dreef. Haalt weer flink uit vandaag |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Die Haaland gaat gewoon vrolijk door in England. Echt een fenomeen die gozer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
United nog niet fantastisch, maar wel weer gewonnen en een eerste helft met herkenbaar voetbal dat we hier ook veel gezien hebben. Benieuwd hoe united er staat tegen Arsenal dit weekend, ik verwacht dat Arsenal nog wel wat verder is. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Inderdaad, viel me op dat je echt al ziet wat Ten Hag wilt met United. Best knap. Voor de voorhoede is het nog wel even zoeken en wennen lijkt het, maar dat zal wel goed gaan komen.
Ik snap wat Ten Hag wilt met een type Eriksen, maar ik ben echt alles behalve onder de indruk van wat hij tot nu toe laat zien. Het lijkt erop dat het niveau iets te hoog ligt voor hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2022 - 09:27 schreef Jaccio het volgende:Inderdaad, viel me op dat je echt al ziet wat Ten Hag wilt met United. Best knap. Voor de voorhoede is het nog wel even zoeken en wennen lijkt het, maar dat zal wel goed gaan komen. Ik snap wat Ten Hag wilt met een type Eriksen, maar ik ben echt alles behalve onder de indruk van wat hij tot nu toe laat zien. Het lijkt erop dat het niveau iets te hoog ligt voor hem. Gisteren werd eriksen door verschillende analisten als motm verkozen, ik vind het ook een van zijn beste wedstrijden tot nu toe. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2022 - 07:54 schreef remco k het volgende:United nog niet fantastisch, maar wel weer gewonnen en een eerste helft met herkenbaar voetbal dat we hier ook veel gezien hebben. Benieuwd hoe united er staat tegen Arsenal dit weekend, ik verwacht dat Arsenal nog wel wat verder is. Jammer dat ik het niet gezien hebt, ben straks ook benieuwd hoe Antony het gaat doen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het Utrechtpubliek maakt zichzelf weer volslagen belachelijk. Weer vuurwerk, nu op de tribune uit bij Fortuna. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Rangers schakelt PSV uit en wordt nu heel eenvoudig weggeblazen door Celtic. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja 3-0 nog voor rust |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV 2-0 achter tegen Twente na 28 minuten. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Gaat ie weer hoor, die Haaland |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Hopen dat Twente het volhoudt. PSV erg zwak, dus denk het wel.. Maar ze hebben wel vaker geluk gehad in de laatste minuten |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Antony scoort meteen bij zijn debuut tegen Arsenal. Super gaaf voor hem |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die staat er gelijk goed op. Jammer dat ik het niet kan zien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En hier mee scoort ten Hag ook bij de aanhang |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kwam niet echt aan zijn spel toe, voornamelijk omdat Arsenal gewoon sterker is. Maar wat gaan ze van hem genieten daar.
Inmiddels gewisseld voor Ronaldo en United weer op voorsprong.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2022 - 19:03 schreef Jaccio het volgende:Kwam niet echt aan zijn spel toe, voornamelijk omdat Arsenal gewoon sterker is. Maar wat gaan ze van hem genieten daar. Inmiddels gewisseld voor Ronaldo en United weer op voorsprong. Ja nu 3-1, heb de beelden gezien |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
United nu wel op 3-1 overigens. Ten Hag heeft zijn ploeg goed neergezet en heeft zelfs Ronaldo waar hij hem hebben wilt lijkt het. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt misselijkmakend dat zo’n Anthony daar direct het logo kust na z’n goal.
Die hele gozer kent geen enkele dankbaarheid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ten Hag wint gewoon weer. De speelwijze was in de eerste helft bij vlagen herkenbaar. Het knokken voor elkaar heeft ten Hag er echt al heel vroeg en knap ingekregen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2022 - 19:24 schreef remco k het volgende:Echt misselijkmakend dat zo’n Anthony daar direct het logo kust na z’n goal. Die hele gozer kent geen enkele dankbaarheid. Denk gewoon adrenaline en emotie hoor. Bij je debuut in zo een belangrijke wedstrijd, met een rugzakje van 100M. Dan ga je gekke dingen doen van alle adrenaline. Ik vergeef het hem |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2022 - 19:24 schreef remco k het volgende:Echt misselijkmakend dat zo’n Anthony daar direct het logo kust na z’n goal. Die hele gozer kent geen enkele dankbaarheid. Hij speelt daar nu toch, hij heeft Ajax in zijn hart zitten, maar nu betaald Man Utd meer en is hij hun dankbaar. Dat is gewoon zuidamerikaanse dankbaarheid. Wij Nederlanders kunnen dat niet zo goed begrijpen.
Alle Zuid amerikanen willen alleen maar in de PL spelen, dat is wat ze daar zien. Clubliefde hebben ze echt niet. Stel jij zou voor Boca Juniors spelen, zou jij daar nu echt een band mee hebben? Denk je nu echt dat hij een band heeft met Man Utd?? Voor dat salaris zou ik het logo en die eigenaar in zijn hol naaien. Vergeet ook niet dat er mega evel druk op hem staat, ik snap het wel. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2022 - 19:24 schreef remco k het volgende:Echt misselijkmakend dat zo’n Anthony daar direct het logo kust na z’n goal. Die hele gozer kent geen enkele dankbaarheid. Hij speelt daar nu toch, hij heeft Ajax in zijn hart zitten, maar nu betaald Man Utd meer en is hij hun dankbaar. Dat is gewoon zuidamerikaanse dankbaarheid. Wij Nederlanders kunnen dat niet zo goed begrijpen.
Alle Zuid amerikanen willen alleen maar in de PL spelen, dat is wat ze daar zien. Clubliefde hebben ze echt niet. Stel jij zou voor Boca Juniors spelen, zou jij daar nu echt een band mee hebben? Denk je nu echt dat hij een band heeft met Man Utd?? Voor dat salaris zou ik het logo en die eigenaar in zijn hol naaien. Vergeet ook niet dat er mega evel druk op hem staat, ik snap het wel. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik vind het leuk voor Ten Hag, maar het is ook goed voor de Eredivisie. Eindelijk kunnen spelers meekomen in de PL. Malacia, Anthony, Martinez, Sinistera en eindelijk doet een Nederlandse coach het ook weer eens goed. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Het gaat wat later in het seizoen pas moeilijker worden. De Engelse competitie is een wereld van verschil. Ik ben benieuwd hoe ze met de intensiteit, druk en het moordende schema omgaan. En of ze terug kunnen komen na een mindere periode en hun concurrent weer uit de basis weten te spelen. Ik hoop het echt van harte |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel mooi hoor. Ook Ronaldo vol gas jagen en spelers coachen dat ze de ball rond moeten laten gaan.
Blijkbaar heeft ten Hag daar toch iets weten te raken bij spelers wat de voorgaande coaches niet gelukt is.
Het voetbal moet kwalitatief nog wel echt veel beter worden. Maar het begin is er. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2022 - 12:04 schreef remco k het volgende:Wel mooi hoor. Ook Ronaldo vol gas jagen en spelers coachen dat ze de ball rond moeten laten gaan. Blijkbaar heeft ten Hag daar toch iets weten te raken bij spelers wat de voorgaande coaches niet gelukt is. Het voetbal moet kwalitatief nog wel echt veel beter worden. Maar het begin is er. Ik hoop dat Schreuder ook die energie op de Ajax spelers kan overbrengen |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Het is weer smullen vanavond. Mooie wedstrijden in de CL vandaag |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Leipzig en Chelsea verliezen verrassend hun 1e wedstrijd |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Oeff, Tuchel ontslagen bij Chelsea. Echt waanzin. Na wat hij met Chelsea gedaan heeft had ik toch wel verwacht dat hij meer krediet had. Ziyech blij en Alvarez zal nu toch ook wel blij zijn dat die transfer niet door is gegaan.
Hoop dat Ten Hag meer krediet heeft bij United
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2022 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Napoli 1-0 voor. Dat is voor ons echt niet voordelig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, Liverpool valt tot nu toe bar tegen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Napoli 3-0 voor. Wat gebeurt daar zeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tja Liverpool lijkt op z'n retour
Die gaan volgende week gas geven tegen Ajax, ze zullen wel moeten Inderdaad niet gunstig voor ons
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Frenkie krijgt weer een kans in de basis. Die speelt wederom gewoon een hele matige wedstrijd.
Voor het sportieve had hij daar gewoon moeten vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Barca met een grotendeels b elftal op 5-1. Xavi heeft het daar echt prima op de rit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Xavi heeft Lewandowski, wat een spits |
|
|
|