|
|
Jaccio
|
|
|
Heb Napoli niet zien spelen. Waren ze zo goed, of Liverpool zo zwak? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Napoli gewoon heel erg goed. En Liverpool heel matig. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 september 2022 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:Tja Liverpool lijkt op z'n retour Die gaan volgende week gas geven tegen Ajax, ze zullen wel moeten Inderdaad niet gunstig voor ons Moet je wel gas kunnen geven... Loopt voor geen meter daar en lijken allemaal best ontevreden op 1 of andere manier |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2022 - 09:15 schreef nummer10 het volgende:[..] Moet je wel gas kunnen geven... Loopt voor geen meter daar en lijken allemaal best ontevreden op 1 of andere manier Je weet dat ze 14 dagen geleden nog met 9-0 van Bournemouth wonnen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Feijenoord binnen een half uur met 3-0 achter |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een afgang voor PSV en Feyenoord. Ik vind PSV eigenlijk nog schrijnender dan Feyenoord. Lazio is een club uit één van de beste competities van Europa, maar Bodo/Glimt stelt echt geen reet voor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2022 - 22:21 schreef Eide het volgende:Wat een afgang voor PSV en Feyenoord. Ik vind PSV eigenlijk nog schrijnender dan Feyenoord. Lazio is een club uit één van de beste competities van Europa, maar Bodo/Glimt stelt echt geen reet voor. Ja hoe kan PSV zo veel minder geworden zijn? Toch ook genoeg geld uit gegeven |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: En de andere wedstrijden ? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2022 - 22:21 schreef Eide het volgende:Wat een afgang voor PSV en Feyenoord. Ik vind PSV eigenlijk nog schrijnender dan Feyenoord. Lazio is een club uit één van de beste competities van Europa, maar Bodo/Glimt stelt echt geen reet voor. Ik zie hier eenzelfde trend als met van Bommel, eerst haleluja en dan gaat het even fout en alles stort in daar. Die hebben niets te zoeken in de CL, dat zag je al in de wedstrijd tegen de Rangers. LAzio os gewoon echt een hele goede ploeg en speelt echt leuk en goed voetbal.
Euopa leugue is waarschijnlijk ook een niveautje te hoog voor dit soort ploegen, de Conference (baby) leaugue is misschien wat beter voor ze. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat leuk dat je gewoon eens een keer antwoord geeft.
Die 9-0 laat zien dat het er echt nog volledig in zit. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 22:23 schreef remco k het volgende:[..] Wat leuk dat je gewoon eens een keer antwoord geeft. Die 9-0 laat zien dat het er echt nog volledig in zit. Tuurlijk is het een top selectie, maar ik zie het er niet aan af.. kijk psv, hoeveel wonnen ze laatst? En daarna ? En nee ik onderschat Liverpool niet, ik zie alleen dat het niet helemaal lekker zit daar, en dat kan indd zo veranderen ... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En PSV mazzelt maar weer eens traditiegetrouw door het weekend heen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: En dan roepen ze daar lucky Ajax hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind dat ook absoluut geen penalty.
Xavi gaat gewoon omlaag met zijn hoofd, het is niet zo dat hij rechtop staat of springt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dan nog is het been heel erg hoog. Er is geen enkele twijfel of het gevaarlijk spel is. De enige vraag is of het een penalty is of een indirecte vrije trap. Als je de tegenstander niet raakt bij gevaarlijk spel is het namelijk een indirecte vrije trap. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tuchel ontslagen bij Chelsea. Chelsea staat 6e op vijf punten van Arsenal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat was toch al direct na de cl? Of was dat toen een gerucht? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2022 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Napoli blaast Rangers absoluut (nog) niet omver. Ze zijn eigenlijk best aan elkaar gewaagd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2022 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sterker nog. Rangers krijgt de eerste drie goede kansen voordat napoli gevaarlijk wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel een belachelijk saaie eerste helft van deze zeven wedstrijden.
Maar 4 goals gemaakt en alle wedstrijden staan gelijk. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Heel sober inderdaad. Had toch wel verwacht dat City los zou gaan tegen Dortmund. Van PSG had ik echt veel meer verwacht |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Guardiola ziet wat er misgaat bij City en grijpt meteen in met 3 wissels. Had Schreuder die ballen maar gehad gisteren |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Rode kaart bij Rangers en penalty tegen. Die gaan eraan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2022 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe verzin je deze regel dan.
Te snel in lopen van napoli en dan wordt napoli beloont door de penalty opnieuw te mogen nemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Porto won gister. Benfica staat voor.
Slechte week voor de coëfficiënt. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Iniedergeval nog 0-0 daar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dortmund laat overigens zien hoe je tegen een type Liverpool moet spelen. City en Liverpool spelen vaak hetzelfde type spel. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Napoli nu toch op voorsprong |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2022 - 22:24 schreef remco k het volgende:Dortmund laat overigens zien hoe je tegen een type Liverpool moet spelen. City en Liverpool spelen vaak hetzelfde type spel. City speelt met niet zo hoge intensiteit als Liverpool, vindt ze zelfs zeer slecht spelen vanavond, een stuk trager hoor |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Oefff wat een knal van Stones |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Leek een houdbare bal, maargoed, hij blijf mooi |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En toch weer Haaland. Helemaal niet gezien deze wedstrijd, maar prikt deze verschrikkelijk knap binnen a la Zlatan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jammer dat Napoli wint bij de Rangers |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Zeker. Maar de manier waarop stemt me wel tevreden. Zonder enige vorm van onderschatting, maar ik denk dat Ajax geen punten hoeft te verspelen tegen Napoli |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2022 - 22:48 schreef Jaccio het volgende:[..] Zeker. Maar de manier waarop stemt me wel tevreden. Zonder enige vorm van onderschatting, maar ik denk dat Ajax geen punten hoeft te verspelen tegen Napoli Dit dacht ik ook maar in de 2 helft maken ze toch het verschil. 0-3 is toch knap daar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2022 - 22:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] City speelt met niet zo hoge intensiteit als Liverpool, vindt ze zelfs zeer slecht spelen vanavond, een stuk trager hoor Of zou dat gewoon door dortmund komen.
Ajax had Liverpool kunnen ontregelen precies zoals Dortmund deed. Dortmund heeft echt veel minder kansen tegen gekregen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2022 - 22:48 schreef Jaccio het volgende:[..] Zeker. Maar de manier waarop stemt me wel tevreden. Zonder enige vorm van onderschatting, maar ik denk dat Ajax geen punten hoeft te verspelen tegen Napoli Ik denk oprecht dat we tegen Napoli thuis kans maken en uit gewoon kansloos zijn.
Ook uit tegen Rangers gaat het heel erg moeilijk worden. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Na de rode kaart was Rangers idd kansloos, maar daarvoor echt gewoon minimaal gelijkwaardig |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2022 - 23:01 schreef remco k het volgende:[..] Of zou dat gewoon door dortmund komen. Ajax had Liverpool kunnen ontregelen precies zoals Dortmund deed. Dortmund heeft echt veel minder kansen tegen gekregen. City was niet te vergelijken qua intensiviteit met Liverpool, Liverpool moest winnen na de afgang tegen Napoli.
Ik weet zeker dat geen enkel team had gewonnen van de reds gisteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2022 - 23:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk oprecht dat we tegen Napoli thuis kans maken en uit gewoon kansloos zijn. Ook uit tegen Rangers gaat het heel erg moeilijk worden. Dit denk ik ook, al heeft Rangers niets meer te halen straks |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Neres.. toch te weinig kansen onder tenhag.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2022 - 23:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] City was niet te vergelijken qua intensiviteit met Liverpool, Liverpool moest winnen na de afgang tegen Napoli. Ik weet zeker dat geen enkel team had gewonnen van de reds gisteren Dat is echt complete onzin. Op deze intensiteit wordt wekelijks gespeeld in de pl. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En je gaat maar door met zaniken en zeiken op ten Hag.
We hadden Anthony dus maar niet moeten opstellen. Ah duidelijk.
En hij presteerde zo lekker als hij wel speelde, dat was het natuurlijk.
Zou het zo kunnen zijn dat juist een andere omgeving. Lekker in het zonnetje leven enzovoorts ervoor heeft gezorgd dat die jongen zichzelf hervonden heeft. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2022 - 08:00 schreef remco k het volgende:[..] En je gaat maar door met zaniken en zeiken op ten Hag. We hadden Anthony dus maar niet moeten opstellen. Ah duidelijk. En hij presteerde zo lekker als hij wel speelde, dat was het natuurlijk. Zou het zo kunnen zijn dat juist een andere omgeving. Lekker in het zonnetje leven enzovoorts ervoor heeft gezorgd dat die jongen zichzelf hervonden heeft. Misschien gewoon wat meer minuutjes en met name vertrouwen.. anyway leuk hoe die het nu doet bij Benfica |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik had het over gisteren, ik vond ze met minder drang naar voor spelen dan Liverpool |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dat kwam doordat Dortmund het heel goed had staan. Dan lijkt het alsof een ander iets minder goed doet. |
|
|
|