BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 24 september 2022 - 21:57   quote  deeplink  
Bijzondere uitslagen in de Nations League. Engeland degradeert uit een A groep. Duitsland verliest, Turkije wint niet van Luxemburg en Spanje heeft het knap lastig tegen Zwtserland.
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2022 - 21:57 schreef Eide het volgende:
Bijzondere uitslagen in de Nations League. Engeland degradeert uit een A groep. Duitsland verliest, Turkije wint niet van Luxemburg en Spanje heeft het knap lastig tegen Zwtserland.
Eens. Het valt me op dat eigenlijk alleen Argentinië en Nederland al tijden heel erg constant spelen en niet verliezen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 september 2022 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Het valt me op dat eigenlijk alleen Argentinië en Nederland al tijden heel erg constant spelen en niet verliezen.
Komt misschien door de vele (ex) ajacieden ;-)
Nu heel blijven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 september 2022 - 11:31   quote  deeplink  
Wat een spits is die Mitrovic, type Haller.
Al een paar jaar hoopte ik dat hij naar Ajax kwam.
Nu is hij niet meer te betalen vermoed ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2022 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2022 - 21:57 schreef Eide het volgende:
Komt omdat de meeste landen het geen reet interesseert en er volop op los selecteren om straks voor het WK tot de sterkste selectie te komen. Die hele Nations League is eigenlijk gewoon een gedrocht om nog meer interlands te genereren in het toch al overvolle programma.
Pietje
 Pietje - zondag 25 september 2022 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 11:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Komt omdat de meeste landen het geen reet interesseert en er volop op los selecteren om straks voor het WK tot de sterkste selectie te komen. Die hele Nations League is eigenlijk gewoon een gedrocht om nog meer interlands te genereren in het toch al overvolle programma.
Dat schreef ik van de week ook al naar aanleiding van de zeer ernstige blessure van de kersverse Ajacied Kaplan. Ik ben het dus volledig met je eens. Waardeloos al die overbodige interland toernooien.
nummer10
 nummer10 - zondag 25 september 2022 - 14:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens... En puntje bij paaltje denkt het nl elftal helemaal hosanna te zijn (en de oranje aanhang idem) en vliegen ze er gelijk weer uit omdat ze verliezen van matige ploegjes..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 september 2022 - 14:20   quote  deeplink  
Spelers die voor hun land spelen doen dit graag, vinden het een eer.

Je ziet ze dan vaker beter spelen dan minder, komen ook vaak met meer energie terug mits ze niet geblesseerd raken, dit is overigens wel een dingetje

Ze vinden het een uitje, spelen graag voor het nederlandse volk

Bij mij staat Ajax op 1, de Nations League hoeft voor mij ook niet maar een WK toernooi kijk ik graag naar ook al speelt Nederland niet mee.

Hou gewoon van voetbal mits het wel een leuke partij is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zondag 25 september 2022 - 16:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nou, Engeland wilde echt niet degraderen hoor. Je komt dan juist tegen ploegen te spelen die er nogal eens op loshakken. Bovendien willen spelers echt gewoon winnen hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2022 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 12:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat schreef ik van de week ook al naar aanleiding van de zeer ernstige blessure van de kersverse Ajacied Kaplan. Ik ben het dus volledig met je eens. Waardeloos al die overbodige interland toernooien.
Inderdaad! Sowieso ben ik fervent tegenstander van interlands tijdens het seizoen! Als club ben je ook machteloos. Je spelers waaieren uit en je moet maar hopen dat ze niet zwaar geblesseerd terugkeren. Als het aan mij ligt kappen we per direct met deze onderbrekingen tijdens het seizoen. Als je gewoon doorspeelt kan je 4 weken eerder stoppen in het seizoen. Genoeg om daar al die klote interlands te stampen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2022 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 14:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Spelers die voor hun land spelen doen dit graag, vinden het een eer.

Je ziet ze dan vaker beter spelen dan minder, komen ook vaak met meer energie terug mits ze niet geblesseerd raken, dit is overigens wel een dingetje

Ze vinden het een uitje, spelen graag voor het nederlandse volk

Bij mij staat Ajax op 1, de Nations League hoeft voor mij ook niet maar een WK toernooi kijk ik graag naar ook al speelt Nederland niet mee.

Hou gewoon van voetbal mits het wel een leuke partij is.
Hou van Ajax! De rest is bijzaak! Lekker doen na het seizoen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 september 2022 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 16:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, Engeland wilde echt niet degraderen hoor. Je komt dan juist tegen ploegen te spelen die er nogal eens op loshakken. Bovendien willen spelers echt gewoon winnen hoor.
Klopt dat spelers willen winnen, maar als je goed las had ik het erover dat het de landen geen reet interesseert. Daarmee doel ik op de trainers. Die selecteren erop los en proberen spelers uit. Zo komen ze tot de juiste selectie. Daarom zie je ook zoveel verrassende uitslagen. Simpelweg omdat de sterkste teams nog niet volledig zijn doordat trainers andere spelers uitproberen.
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 21:35   quote  deeplink  
Berghuis ook met een blessure naar de kant.

Bij oranje inmiddels 4 spelers geblesseerd geraakt tijdens twee oefenpotjes.
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 21:35   quote  deeplink  
Berghuis ook met een blessure naar de kant.

Bij oranje inmiddels 4 spelers geblesseerd geraakt tijdens twee oefenpotjes.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 september 2022 - 21:36   quote  deeplink  
Bergwijn lijkt zonder scheenbeschermers te spelen. Of hij heeft van die hele kleintjes. Echt niet zo handig
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 21:36 schreef Jaccio het volgende:
Bergwijn lijkt zonder scheenbeschermers te spelen. Of hij heeft van die hele kleintjes. Echt niet zo handig
Dat doet hij toch al zo lang als dat hij voetbalt.

Daar zijn ook geen regels voor anders dan dat je er iets voor moet hebben.

Tegenwoordig doen een hoop jongens zelfs de lip van een schoen ertussen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 september 2022 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat doet hij toch al zo lang als dat hij voetbalt.

Daar zijn ook geen regels voor anders dan dat je er iets voor moet hebben.

Tegenwoordig doen een hoop jongens zelfs de lip van een schoen ertussen.
Was me nooit zo opgevallen. Dacht dat het verplicht was. Zou er als Ajax zijnde niet zo blij mee zijn. Kan me herinneren dat Davids een keer zijn scheenbeen brak toen hij zonder beschermers speelde tegen GAE
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 22:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Was me nooit zo opgevallen. Dacht dat het verplicht was. Zou er als Ajax zijnde niet zo blij mee zijn. Kan me herinneren dat Davids een keer zijn scheenbeen brak toen hij zonder beschermers speelde tegen GAE
Het dragen ervan is ook verplicht.

Tering trouwens. Dat met Davids is lang geleden zeg, ergens rond 1998 ofzo toch.
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 22:26   quote  deeplink  
Taylor speelt trouwens echt heel goed in het nl elftal.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 september 2022 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Tering trouwens. Dat met Davids is lang geleden zeg, ergens rond 1998 ofzo toch.
2006 of 7 volgens mij
remco k
 remco k - zondag 25 september 2022 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 22:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

2006 of 7 volgens mij
Ach. Natuurlijk, dat was in z’n laatste periode.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 september 2022 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 22:26 schreef remco k het volgende:
Taylor speelt trouwens echt heel goed in het nl elftal.
Inderdaad, alle Ajacieden trouwens al vond ik Klaassen minder vanavond maar verzet wel veel werk
Eide
 Eide - zondag 25 september 2022 - 23:02   quote  deeplink  
Taylor uitstekend. Blind vandaag ook gewoon hartstikke prima. Bergwijn niet best maar het aanvallende voetbal was sowieso waardeloos. Daar had Klaassen ook last van de verder best aardig speelde. Pasveer trouwens ook gewoon hartstikke prima. Berghuis... nou ja. In de sterkste opstelling zal hij niet op die positie staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 september 2022 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 23:02 schreef Eide het volgende:
Taylor uitstekend. Blind vandaag ook gewoon hartstikke prima. Bergwijn niet best maar het aanvallende voetbal was sowieso waardeloos. Daar had Klaassen ook last van de verder best aardig speelde. Pasveer trouwens ook gewoon hartstikke prima. Berghuis... nou ja. In de sterkste opstelling zal hij niet op die positie staan.
Timber weer de beste Ajacied, echt weergaloos goed
nummer10
 nummer10 - zondag 25 september 2022 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 22:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Een bierfiltje is bijv al genoeg, als er maar wat voorzit.. had het laatst nog met een scheids over.. eigenlijk zouden ze het Wel moeten verplichten om goede te dragen, zo niet eigen risico ivm verzekerd zijn via club en/of KNVB voor blijvend letsel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2022 door nummer10 --
Eide
 Eide - maandag 26 september 2022 - 05:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2022 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Timber weer de beste Ajacied, echt weergaloos goed
Dat behoeft ook geen toelichting. Het is waanzinnig hoe makkelijk die jongen voetbalt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 september 2022 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2022 - 05:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat behoeft ook geen toelichting. Het is waanzinnig hoe makkelijk die jongen voetbalt.
Inderdaad behoeft dit geen toelichting haha..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 september 2022 - 10:43   quote  deeplink  
Ok, ik was al klaar met die schijtinterlands tijdens het seizoen. En nu steeds meer en meer.
nummer10
 nummer10 - maandag 26 september 2022 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2022 - 10:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ok, ik was al klaar met die schijtinterlands tijdens het seizoen. En nu steeds meer en meer.
Iets gemist ?
Jaccio
 Jaccio - zondag 02 oktober 2022 - 15:37   quote  deeplink  
Vervelende middag voor ten Hag vandaag. Ze worden compleet overklast door City.
En die Haaland. Jeetje, wat een fenomeen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - zondag 02 oktober 2022 - 15:40   quote  deeplink  
En dan heb je Ronaldo en Casemiro op de bank zitten.
Jaccio
 Jaccio - zondag 02 oktober 2022 - 15:48   quote  deeplink  
United supporters verlaten nu al het station.. en de eerste helft is nog niet eens voorbij
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 oktober 2022 - 19:39   quote  deeplink  
Naast PSV wat nog het meest drama was heeft ook Feijenoord net als Ajax verzuimd om punten te pakken op de rest.

Ik denk echt dat de "topclubs" verzaken, minder worden aan de andere kant worden de "kleintjes" elk seizoen beter
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2022 - 20:18   quote  deeplink  
Zo hè. Wat een staaltje klasbakken voetbal van City zeg.

Ten Hag en united weer met beide benen op de grond.

Mikken op plaats 3 of 4 om volgend seizoen cl te kunnen spelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 02 oktober 2022 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 20:18 schreef remco k het volgende:
Zo hè. Wat een staaltje klasbakken voetbal van City zeg.

Ten Hag en united weer met beide benen op de grond.

Mikken op plaats 3 of 4 om volgend seizoen cl te kunnen spelen.
Krijgen ze het nog lastig genoeg mee... City, Chelsea, Arsenal, Liverpool zie ik nog wel terug komen, en zo nog wel wat ploegen..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 05 oktober 2022 - 21:46   quote  deeplink  
Er wordt weer heerlijk gevoetbald hoor in Europa. Om je vingers bij af te likken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2022 - 19:59   quote  deeplink  
Daramy speelt beter bij Copenhagen dan bij Ajax, maar goed heeft nooit echt de kans gehad, enkel een paar minuten mocht hij opdraven.

Een speler moet ook de kans krijgen om te groeien, het kan ook zijn dat hij beter past in dit elftal
remco k
 remco k - dinsdag 11 oktober 2022 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2022 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Daramy speelt beter bij Copenhagen dan bij Ajax, maar goed heeft nooit echt de kans gehad, enkel een paar minuten mocht hij opdraven.

Een speler moet ook de kans krijgen om te groeien, het kan ook zijn dat hij beter past in dit elftal
Ik wou het net gaan typen dat die jongen echt wel kan voetballen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2022 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2022 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wou het net gaan typen dat die jongen echt wel kan voetballen.
Hij is snel, zoekt de diepte maar wordt niet aangespeeld, dit City doet het wel een stuk rustiger aan, daardoor zijn ze te pakken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2022 - 20:57   quote  deeplink  
Benfica - PSG kan wel eens een leuke wedstrijd worden, hopende dat Neres leuke dingen laat zien

Benfica is thuis moeilijk te pakken maar ik zit fout het is PSG- Benfica, tja dan kunnen die Portugezen goed verdedigen, weet Ajax alles van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2022 - 21:01   quote  deeplink  
Nog geen Neres
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2022 - 16:53   quote  deeplink  
Pisvee maakt gehakt van Utrecht!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2022 - 17:03   quote  deeplink  
Barcelona valt 45 minuten aan, real uitgekookt op 2-0
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2022 - 18:42   quote  deeplink  
Zirkzee scoort voor Bologna wel tegen Napoli
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 oktober 2022 - 18:42   quote  deeplink  
Feijenoord wint wel bij AZ 1-3
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2022 - 23:29   quote  deeplink  
Leuke beker uitslagen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 oktober 2022 - 08:23   quote  deeplink  
ManUnited weer gewonnen, nu van Tottenham gisteravond met 2-0

Met name Martinez weer een puike wedstrijd gespeeld, werd luid toegezongen door de United fans.

Al 3 wedstrijden geen doelpunt tegen gekregen, ten Hag heeft het daar goed op de rit, echt super knap!
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 oktober 2022 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 08:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
ManUnited weer gewonnen, nu van Tottenham gisteravond met 2-0

Met name Martinez weer een puike wedstrijd gespeeld, werd luid toegezongen door de United fans.

Al 3 wedstrijden geen doelpunt tegen gekregen, ten Hag heeft het daar goed op de rit, echt super knap!
staan nu 5de ? Vorig jaar eindigen ze 6de als ik me niet vergis ?
remco k
 remco k - donderdag 20 oktober 2022 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 09:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

staan nu 5de ? Vorig jaar eindigen ze 6de als ik me niet vergis ?
Je snapt er echt helemaal niks van hè?

Heb je de persconferenties gezien aan het begin van de eigenaars en td?

Kijk jij weleens naar wat supporters daar naar vragen?

Sinds het seizoen 2013/14 geen wedstrijd meer gezien met herkenbaar voetbal, geen enkele structuur meer gezien in wedstrijden en het vertoonde spel en geen intrinsieke motivatie bij spelers om er wat van te maken.

En juist dat is nu compleet anders, men vraagt nu helemaal nog niet om de titels, men vraagt om het herkenbaar te maken en leuk om naar te kijken.

En gisteren was onder ten Hag misschien wel de beste en leukste wedstrijd van de afgelopen 8 seizoenen.

En juist dat wordt gezien als een top prestatie en men waardeert hem om het bouwen aan iets moois.

Of dat uiteindelijk gaat lukken en tot prijzen gaat lijden? Geen idee, maar het voetbal is bij vlagen heel herkenbaar en gisteren was dat 90 minuten lang het geval.

Dat is toch een compliment waard? Maar nee hoor, meneer doet er alles aan om zijn eigen ongelijk niet toe te willen geven.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 oktober 2022 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2022 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Je snapt er echt helemaal niks van hè?

Heb je de persconferenties gezien aan het begin van de eigenaars en td?

Kijk jij weleens naar wat supporters daar naar vragen?

Sinds het seizoen 2013/14 geen wedstrijd meer gezien met herkenbaar voetbal, geen enkele structuur meer gezien in wedstrijden en het vertoonde spel en geen intrinsieke motivatie bij spelers om er wat van te maken.

En juist dat is nu compleet anders, men vraagt nu helemaal nog niet om de titels, men vraagt om het herkenbaar te maken en leuk om naar te kijken.

En gisteren was onder ten Hag misschien wel de beste en leukste wedstrijd van de afgelopen 8 seizoenen.

En juist dat wordt gezien als een top prestatie en men waardeert hem om het bouwen aan iets moois.

Of dat uiteindelijk gaat lukken en tot prijzen gaat lijden? Geen idee, maar het voetbal is bij vlagen heel herkenbaar en gisteren was dat 90 minuten lang het geval.

Dat is toch een compliment waard? Maar nee hoor, meneer doet er alles aan om zijn eigen ongelijk niet toe te willen geven.
Ik zeg nergens dat ze niet leuk spelen onder ten Hag op dit moment... Maar mag je dat ook niet gewoon verwachten met dat materiaal en geld? En ook jij weet, nu is het hossana.. volgende week kan die er weer niks van daar..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1843690