|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 12:49 schreef Jaccio het volgende:[..] Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben Pietje. Hij noemt wel dingen die best kwalijk zijn. Bijvoorbeeld dat er niet geloofd werd door de directie en onze Erik dat zijn dochter ziek was en dat hem kwalijk werd genomen dat hij ervoor koos bij zijn gezin te blijven, gezien zijn dochter leed aan hetgeen zijn zoon 3 maanden ervoor was komen te overlijden. Eigenlijk geeft Ronaldo aan dat hij er mentaal volledig doorheen zat en zich niet serieus genomen voelde. Daar hoor je de laatste tijd meer sporters over en ik vind goed dat het bespreekbaar wordt gemaakt, omdat het wel echt een serieus iets is. Er wordt naar deze mensen gekeken alsof het machines zijn die week in week uit kunnen presteren, no matter what. Elk verhaal heeft natuurlijk minimaal 2 kanten, dus wat er echt van waar is zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen. Ben niet echt fan van Ronaldo, maar naar mijn weten heeft hij de sport altijd op nummer 1 staan en is het een echte sportman. Ik zie niet echt reden voor hem om hierover niet de waarheid te spreken. +1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 12:49 schreef Jaccio het volgende:[..] Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben Pietje. Hij noemt wel dingen die best kwalijk zijn. Bijvoorbeeld dat er niet geloofd werd door de directie en onze Erik dat zijn dochter ziek was en dat hem kwalijk werd genomen dat hij ervoor koos bij zijn gezin te blijven, gezien zijn dochter leed aan hetgeen zijn zoon 3 maanden ervoor was komen te overlijden. Eigenlijk geeft Ronaldo aan dat hij er mentaal volledig doorheen zat en zich niet serieus genomen voelde. Daar hoor je de laatste tijd meer sporters over en ik vind goed dat het bespreekbaar wordt gemaakt, omdat het wel echt een serieus iets is. Er wordt naar deze mensen gekeken alsof het machines zijn die week in week uit kunnen presteren, no matter what. Elk verhaal heeft natuurlijk minimaal 2 kanten, dus wat er echt van waar is zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen. Ben niet echt fan van Ronaldo, maar naar mijn weten heeft hij de sport altijd op nummer 1 staan en is het een echte sportman. Ik zie niet echt reden voor hem om hierover niet de waarheid te spreken. Je zult best wel gelijk hebben, Jaccio. Ik volg Ronaldo eigenlijk niet, maar bij toeval zag ik dat interview. Ik vertrouw die kerel gewoon niet. Voor mij is en blijft hij een enfant terrible. Als het echter wel zo is, dan heb ik medelijden met hem... Ik weet het gewoonweg niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 12:22 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb het interview ook gezien, Jaccio. Hoe goed Ronaldo ook kon voetballen (de gouden bal heeft hij niet voor niets zo vaak gewonnen), is hij nu een smerige rat geworden, een rotte appel, die denkt dat hij nog steeds dat wonderkind is dat zich nog steeds alles denkt te kunnen veroorloven. Maar... dat wonderkind is hij niet meer. Als jij je zo opstelt, "ik ben Ronaldo en ik ben groter dan de club", dan moet je als Manchester United heel snel afscheid van hem nemen, zijn contract ontbinden op basis van een onwerkbare situatie te hebben gecreëerd. Dat is Erik ten Hag wel toe te vertrouwen. Ik zou hem aan z’n contract houden en ervoor zorgen dat zijn variëren uitgaat als een nachtkaars. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 12:49 schreef Jaccio het volgende:[..] Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben Pietje. Hij noemt wel dingen die best kwalijk zijn. Bijvoorbeeld dat er niet geloofd werd door de directie en onze Erik dat zijn dochter ziek was en dat hem kwalijk werd genomen dat hij ervoor koos bij zijn gezin te blijven, gezien zijn dochter leed aan hetgeen zijn zoon 3 maanden ervoor was komen te overlijden. Eigenlijk geeft Ronaldo aan dat hij er mentaal volledig doorheen zat en zich niet serieus genomen voelde. Daar hoor je de laatste tijd meer sporters over en ik vind goed dat het bespreekbaar wordt gemaakt, omdat het wel echt een serieus iets is. Er wordt naar deze mensen gekeken alsof het machines zijn die week in week uit kunnen presteren, no matter what. Elk verhaal heeft natuurlijk minimaal 2 kanten, dus wat er echt van waar is zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen. Ben niet echt fan van Ronaldo, maar naar mijn weten heeft hij de sport altijd op nummer 1 staan en is het een echte sportman. Ik zie niet echt reden voor hem om hierover niet de waarheid te spreken. Tussen wat iemand zegt en wat er daadwerkelijk is gedaan zit een groot verschil.
Ronaldo heeft nooit de sport op nummer 1 staan, Ronaldo heeft vooral altijd Ronaldo op 1 gehad.
Hij heeft toch ook gewoon alle redenen om dit te doen?
Hij is het type dat in zijn eigen wereld nog steeds de beste van allemaal is. Als hij dan niet opgeteld wordt ligt dat vooral aan andere mensen en niet aan hemzelf.
Hij kan gewoon heel lastig dealen met het feit dat zijn carrière in de nadagen is en hij met het wk aan zijn laatste kunststukje begint. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 18:43 schreef remco k het volgende:[..] Tussen wat iemand zegt en wat er daadwerkelijk is gedaan zit een groot verschil. Ronaldo heeft nooit de sport op nummer 1 staan, Ronaldo heeft vooral altijd Ronaldo op 1 gehad. Hij heeft toch ook gewoon alle redenen om dit te doen? Hij is het type dat in zijn eigen wereld nog steeds de beste van allemaal is. Als hij dan niet opgeteld wordt ligt dat vooral aan andere mensen en niet aan hemzelf. Hij kan gewoon heel lastig dealen met het feit dat zijn carrière in de nadagen is en hij met het wk aan zijn laatste kunststukje begint. Dat staat toch los van het feit dat hij geen respect kreeg van de trainer en club? Het is een interview en hij beantwoord vragen.. een mening over hoe hij vind hoe hij behandeld is mag die gewoon vertellen.. en hey heel eerlijk, ten Hag heeft zoon grootheid niet altijd even netjes behandeld... Of het terecht is is een ander verhaal want heb zelf niks met ronaldo |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 18:40 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou hem aan z’n contract houden en ervoor zorgen dat zijn variëren uitgaat als een nachtkaars. Dat is natuurlijk ook een optie. Dwingen te blijven, maar niet meer opstellen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Los van wat je mening is over Ronaldo of zijn gedragingenin het verleden, het blijft een mens met gevoelens. Die gevoelens moeten serieus genomen worden. Mijn vrouw en ik verloren ons pasgeboren kindje 3 jaar geleden en nog steeds belast het ons bijna dagelijks, terwijl we er heel goed in zijn begeleid door psychologen en familie. Voor Ronaldo is het 6 maanden geleden en verloor hij er 1 van de 2, waarvan de 2e 3 maanden geleden ernstig ziek was. De druk, paniek en het verdriet dat je draagt als ouder is onbeschrijfelijk. 3 maanden na het verlies van een kindje weer de knop om te moeten zetten is praktisch onmogelijk, de mensen blijven respecteren die je niet geheel serieus lijken te nemen na het ziek worden van de 2e is dat ook.
Je mag hem dan een narcistische klootzakken vinden, maar als iemand die dit heeft meegemaakt zegt zich niet serieus genomen gevoeld te hebben, dan is er echt altijd iets aan de hand. Mentale issues, het wordt steeds vaker bespreekbaar in de sport en dat vind ik een goed ding. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 07:24 schreef Jaccio het volgende:Los van wat je mening is over Ronaldo of zijn gedragingenin het verleden, het blijft een mens met gevoelens. Die gevoelens moeten serieus genomen worden. Mijn vrouw en ik verloren ons pasgeboren kindje 3 jaar geleden en nog steeds belast het ons bijna dagelijks, terwijl we er heel goed in zijn begeleid door psychologen en familie. Voor Ronaldo is het 6 maanden geleden en verloor hij er 1 van de 2, waarvan de 2e 3 maanden geleden ernstig ziek was. De druk, paniek en het verdriet dat je draagt als ouder is onbeschrijfelijk. 3 maanden na het verlies van een kindje weer de knop om te moeten zetten is praktisch onmogelijk, de mensen blijven respecteren die je niet geheel serieus lijken te nemen na het ziek worden van de 2e is dat ook. Je mag hem dan een narcistische klootzakken vinden, maar als iemand die dit heeft meegemaakt zegt zich niet serieus genomen gevoeld te hebben, dan is er echt altijd iets aan de hand. Mentale issues, het wordt steeds vaker bespreekbaar in de sport en dat vind ik een goed ding. Rijk of arm, beroemd of niet het blijft gevoelig de rest van je leven, zeer zeker!
Sterkte met het verlies van jullie pasgeboren kindje, al is het 3 jaar geleden blijft het een groot verlies wat je mee draagt samen |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 09:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Rijk of arm, beroemd of niet het blijft gevoelig de rest van je leven, zeer zeker! Sterkte met het verlies van jullie pasgeboren kindje, al is het 3 jaar geleden blijft het een groot verlies wat je mee draagt samen Dank je. Dat waardeer ik |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 07:24 schreef Jaccio het volgende:Los van wat je mening is over Ronaldo of zijn gedragingenin het verleden, het blijft een mens met gevoelens. Die gevoelens moeten serieus genomen worden. Mijn vrouw en ik verloren ons pasgeboren kindje 3 jaar geleden en nog steeds belast het ons bijna dagelijks, terwijl we er heel goed in zijn begeleid door psychologen en familie. Voor Ronaldo is het 6 maanden geleden en verloor hij er 1 van de 2, waarvan de 2e 3 maanden geleden ernstig ziek was. De druk, paniek en het verdriet dat je draagt als ouder is onbeschrijfelijk. 3 maanden na het verlies van een kindje weer de knop om te moeten zetten is praktisch onmogelijk, de mensen blijven respecteren die je niet geheel serieus lijken te nemen na het ziek worden van de 2e is dat ook. Je mag hem dan een narcistische klootzakken vinden, maar als iemand die dit heeft meegemaakt zegt zich niet serieus genomen gevoeld te hebben, dan is er echt altijd iets aan de hand. Mentale issues, het wordt steeds vaker bespreekbaar in de sport en dat vind ik een goed ding. Oef... Dat is een heftige post van je, Jaccio! Ik ga maar niet in discussie over "de mens Ronaldo". Ik denk dat we daar niet uitkomen. Ieder zijn mening. Triest, dat is het zeker. Wèl wil ik jou en je partner heel veel sterkte toewensen om zo'n ondraaglijk verlies te kunnen dragen en te kunnen verwerken! Er zijn helaas veel peroonlijke drama's. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 11:23 schreef Pietje het volgende:[..] Oef... Dat is een heftige post van je, Jaccio! Ik ga maar niet in discussie over "de mens Ronaldo". Ik denk dat we daar niet uitkomen. Ieder zijn mening. Triest, dat is het zeker. Wèl wil ik jou en je partner heel veel sterkte toewensen om zo'n ondraaglijk verlies te kunnen dragen en te kunnen verwerken! Er zijn helaas veel peroonlijke drama's. Dank voor die woorden Pietje.
Ik bracht het niet ter sprake om mijn verhaal te delen hoor, maar meer om aan te geven dat als er mensen zijn die er na 3 jaar nog mee dealen, het voor een Ronaldo bijna ondraaglijk moet zijn geweest om er na 3(!) maanden weer zo mee geconfronteerd wordt. En dan vooral de manier waarop. Speelde als een natte krant en had het moeilijk. Maar werd afgemaakt en buiten volgens mij Alex Ferguson (artikel kan ik zo gauw niet vinden), is er niemand geweest die het voor hem opnam en hem uit de wind probeerde te halen.
En dat staat voor mij ook echt los van de mens Ronaldo hoor, want ik heb het persoonlijk altijd een naar mannetje gevonden met vervelende maniertjes. Maar dat bijna iedereen zo makkelijk over dat gedeelte van zijn interview heen stapt vind ik best zorgelijk.
Maargoed, over de rest van het interview.. Ik hoop, voor Man United, dat dit een ommezwaai betekent en dat er stappen gezet gaan worden. Zlatan, Mourinho en volgens mij Alexis Sanchez hebben in het verleden ook geroepen dat ze echt toe zijn aan vernieuwing als ze mee willen blijven draaien in de top. Volgens mij zijn de supporters al een hele tijd niet blij met die steenrijke eigenaren, dus dit interview van Ronaldo zou ook zomaar het begin van een revolutie kunnen zijn die goed uitpakt voor de club.
De persoonlijke aanvallen van Ronaldo vond ik een beetje laag en onnodig. Al met al vooral benieuwd wat dit betekent voor Man United en Ten Hag. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 07:24 schreef Jaccio het volgende:Los van wat je mening is over Ronaldo of zijn gedragingenin het verleden, het blijft een mens met gevoelens. Die gevoelens moeten serieus genomen worden. Mijn vrouw en ik verloren ons pasgeboren kindje 3 jaar geleden en nog steeds belast het ons bijna dagelijks, terwijl we er heel goed in zijn begeleid door psychologen en familie. Voor Ronaldo is het 6 maanden geleden en verloor hij er 1 van de 2, waarvan de 2e 3 maanden geleden ernstig ziek was. De druk, paniek en het verdriet dat je draagt als ouder is onbeschrijfelijk. 3 maanden na het verlies van een kindje weer de knop om te moeten zetten is praktisch onmogelijk, de mensen blijven respecteren die je niet geheel serieus lijken te nemen na het ziek worden van de 2e is dat ook. Je mag hem dan een narcistische klootzakken vinden, maar als iemand die dit heeft meegemaakt zegt zich niet serieus genomen gevoeld te hebben, dan is er echt altijd iets aan de hand. Mentale issues, het wordt steeds vaker bespreekbaar in de sport en dat vind ik een goed ding. Knap van je hoe je het post kerel. Respect |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 12:12 schreef Jaccio het volgende:[..] Dank voor die woorden Pietje. Ik bracht het niet ter sprake om mijn verhaal te delen hoor, maar meer om aan te geven dat als er mensen zijn die er na 3 jaar nog mee dealen, het voor een Ronaldo bijna ondraaglijk moet zijn geweest om er na 3(!) maanden weer zo mee geconfronteerd wordt. En dan vooral de manier waarop. Speelde als een natte krant en had het moeilijk. Maar werd afgemaakt en buiten volgens mij Alex Ferguson (artikel kan ik zo gauw niet vinden), is er niemand geweest die het voor hem opnam en hem uit de wind probeerde te halen. En dat staat voor mij ook echt los van de mens Ronaldo hoor, want ik heb het persoonlijk altijd een naar mannetje gevonden met vervelende maniertjes. Maar dat bijna iedereen zo makkelijk over dat gedeelte van zijn interview heen stapt vind ik best zorgelijk. Maargoed, over de rest van het interview.. Ik hoop, voor Man United, dat dit een ommezwaai betekent en dat er stappen gezet gaan worden. Zlatan, Mourinho en volgens mij Alexis Sanchez hebben in het verleden ook geroepen dat ze echt toe zijn aan vernieuwing als ze mee willen blijven draaien in de top. Volgens mij zijn de supporters al een hele tijd niet blij met die steenrijke eigenaren, dus dit interview van Ronaldo zou ook zomaar het begin van een revolutie kunnen zijn die goed uitpakt voor de club. De persoonlijke aanvallen van Ronaldo vond ik een beetje laag en onnodig. Al met al vooral benieuwd wat dit betekent voor Man United en Ten Hag. Wat betreft "de voetballer" heb je natuurlijk gelijk. Ook ik constateerde al jaren geleden, dat Ronaldo zich min of meer vergleek met een soort oppergod: alles draaide om hem, zijn wil was wet en hij verhief zichzelf boven het team, hij was het belangrijkst, althans voor zijn eigen gevoel. Een onsympathieke kerel. Bovendien gelooft hij nog altijd dat hij onmisbaar is voor zijn team, maar geen club had interesse in hem, toen hij een vertrekwens liet weten aan het eind van het vorige seizoen. Het wordt tijd dat hij eens in de spiegel kijkt.
Wat betreft "de mens" heb ik heel veel medelijden met hem. Het zal je maar overkomen... Dat gun je uiteraard niemand. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 20:34 schreef nummer10 het volgende:[..] Dat staat toch los van het feit dat hij geen respect kreeg van de trainer en club? Het is een interview en hij beantwoord vragen.. een mening over hoe hij vind hoe hij behandeld is mag die gewoon vertellen.. en hey heel eerlijk, ten Hag heeft zoon grootheid niet altijd even netjes behandeld... Of het terecht is is een ander verhaal want heb zelf niks met ronaldo Dus omdat hij zegt geen respect te krijgen is dat ook zo?
Hou toch op man met die halve barbiepop.
Wat heeft ten Hag in hemelsnaam verkeerd gedaan. Die heeft Ronaldo altijd verdedigd in de pers en niet anders dan dat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 07:24 schreef Jaccio het volgende:Los van wat je mening is over Ronaldo of zijn gedragingenin het verleden, het blijft een mens met gevoelens. Die gevoelens moeten serieus genomen worden. Mijn vrouw en ik verloren ons pasgeboren kindje 3 jaar geleden en nog steeds belast het ons bijna dagelijks, terwijl we er heel goed in zijn begeleid door psychologen en familie. Voor Ronaldo is het 6 maanden geleden en verloor hij er 1 van de 2, waarvan de 2e 3 maanden geleden ernstig ziek was. De druk, paniek en het verdriet dat je draagt als ouder is onbeschrijfelijk. 3 maanden na het verlies van een kindje weer de knop om te moeten zetten is praktisch onmogelijk, de mensen blijven respecteren die je niet geheel serieus lijken te nemen na het ziek worden van de 2e is dat ook. Je mag hem dan een narcistische klootzakken vinden, maar als iemand die dit heeft meegemaakt zegt zich niet serieus genomen gevoeld te hebben, dan is er echt altijd iets aan de hand. Mentale issues, het wordt steeds vaker bespreekbaar in de sport en dat vind ik een goed ding. O dat is ook verschrikkelijk voor iedereen, voor jullie uiteraard ook nog steeds.
En niemand neemt hem zijn gevoelens en zijn verdriet kwalijk. Echter zegt hij dingen die hij niet kan weten en beschadigd hij individueel mensen en de club, mensen die hem altijd gesteund hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 november 2022 door remco k -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 16:06 schreef remco k het volgende:[..] Dus omdat hij zegt geen respect te krijgen is dat ook zo? Hou toch op man met die halve barbiepop. Wat heeft ten Hag in hemelsnaam verkeerd gedaan. Die heeft Ronaldo altijd verdedigd in de pers en niet anders dan dat. Hij zou het niet voor niks zeggen he.. Ronaldo is een fenomeen (ook al mag ik hem niet) en dat half gebakken in laten vallen of warmlopen zonder in te vallen, zo ga je simpel weg niet om met zulke spelers... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 17:28 schreef nummer10 het volgende:[..] Hij zou het niet voor niks zeggen he.. Ronaldo is een fenomeen (ook al mag ik hem niet) en dat half gebakken in laten vallen of warmlopen zonder in te vallen, zo ga je simpel weg niet om met zulke spelers... Hij werd in de 82e minuut verteld om in te vallen. Hij liep zelf in de 87e minuut weg.
Met extra tijd zou je en klein kwartier moeten invallen. Volgens mij is daar niks mis mee.
Alle spelers lopen om de zoveel tijd warm, dat doet ten Hag bij al zijn clubs en dat doen meer trainers.
En Ronaldo kan zoveel zeggen. Dat betekend niet dat het waar is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ten Hag is al net zo'n zielige peniskop als degene die bij Ajax nu aan het roer staat. Beetje penislikkerij richting de voorzitter om te laten zien dat je zogenaamd ballen hebt. Ik walg van zulke types! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2022 - 20:34 schreef nummer10 het volgende:[..] Dat staat toch los van het feit dat hij geen respect kreeg van de trainer en club? Het is een interview en hij beantwoord vragen.. een mening over hoe hij vind hoe hij behandeld is mag die gewoon vertellen.. en hey heel eerlijk, ten Hag heeft zoon grootheid niet altijd even netjes behandeld... Of het terecht is is een ander verhaal want heb zelf niks met ronaldo Ik vind het respectloos als je gewoon de eerste weken niet komt opdagen en dat hij zichzelf aanbied bij elke club die CL speelt. Geen 1 speler is groter dan de club, geen 1 trainer is groter dan de club. Ronaldo kan nog niet accepteren dat zijn carriere gewoon voorbij is, hij is niet meer de beste, hij is gewoon niet meer zoveel geld waard. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 16 november 2022 - 07:24 schreef Jaccio het volgende:Los van wat je mening is over Ronaldo of zijn gedragingenin het verleden, het blijft een mens met gevoelens. Die gevoelens moeten serieus genomen worden. Mijn vrouw en ik verloren ons pasgeboren kindje 3 jaar geleden en nog steeds belast het ons bijna dagelijks, terwijl we er heel goed in zijn begeleid door psychologen en familie. Voor Ronaldo is het 6 maanden geleden en verloor hij er 1 van de 2, waarvan de 2e 3 maanden geleden ernstig ziek was. De druk, paniek en het verdriet dat je draagt als ouder is onbeschrijfelijk. 3 maanden na het verlies van een kindje weer de knop om te moeten zetten is praktisch onmogelijk, de mensen blijven respecteren die je niet geheel serieus lijken te nemen na het ziek worden van de 2e is dat ook. Je mag hem dan een narcistische klootzakken vinden, maar als iemand die dit heeft meegemaakt zegt zich niet serieus genomen gevoeld te hebben, dan is er echt altijd iets aan de hand. Mentale issues, het wordt steeds vaker bespreekbaar in de sport en dat vind ik een goed ding. Heftig verhaal Jaccio, veel sterkte ook, want dit blijft een litteken die nooit meer weg zal gaan.
Het is het ergste wat je kan meemaken. je hoort dan vaak, dat mensen zich kunnen voorstellen hoe jij je voelt, maar als je dit niet zelf heb meegemaakt, kan je er geen voorstelling van maken. Je kan het niet vergelijken met het overlijden van je ouders of je broer or vriend(in). Wij hebben zelf het geluk gehad dat we ons kindje terugkregen uit de dood na een foute operatie. Een flatliner die ze gelukkig weer aan de praat kregen. Ik heb er nog moeite mee, het staat nog op mijn netvlies gebrand. Ik wil niet eens weten hoe het zou zijn geweest als het ze niet was gelukt.
Ik wist niet dat Ronaldo dit afgelopen zomer had meegemaakt, nu ik dit weet kijk ik wel iets anders tegen deze situatie. Ik snap dan ook wel dat je niet op training komt opdagen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2022 - 12:07 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik vind het respectloos als je gewoon de eerste weken niet komt opdagen en dat hij zichzelf aanbied bij elke club die CL speelt. Geen 1 speler is groter dan de club, geen 1 trainer is groter dan de club. Ronaldo kan nog niet accepteren dat zijn carriere gewoon voorbij is, hij is niet meer de beste, hij is gewoon niet meer zoveel geld waard. En waarom was die afwezig... Trouwens vorig seizoen gewoon nog 1 van de betere spitsen in de pl... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2022 - 12:07 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik vind het respectloos als je gewoon de eerste weken niet komt opdagen en dat hij zichzelf aanbied bij elke club die CL speelt. Geen 1 speler is groter dan de club, geen 1 trainer is groter dan de club. Ronaldo kan nog niet accepteren dat zijn carriere gewoon voorbij is, hij is niet meer de beste, hij is gewoon niet meer zoveel geld waard. Tja........ gek of niet, maar soms zijn er zaken die belangrijker zijn dan voetbal! En als je daar geen sympathie voor op kan brengen ben je voor mijn ogen geen knip waard! En ja, ook als je Ten Hag heet en Ajax meerdere keren kampioen heb gemaakt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En o ja, ik ben geen fan van Ronaldo, maar zie nog liever hem dan die overhypte Mbappe en Neymar! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2022 - 13:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja........ gek of niet, maar soms zijn er zaken die belangrijker zijn dan voetbal! En als je daar geen sympathie voor op kan brengen ben je voor mijn ogen geen knip waard! En ja, ook als je Ten Hag heet en Ajax meerdere keren kampioen heb gemaakt. Heb ik ergens iets gemist waaruit zeker blijkt dat ten Hag daar geen sympathie voor getoond heeft intern en naar Ronaldo toe?
In mijn beleving heeft ten Hag hem alleen maar openbaar gesteund en zelfs aangegeven dat hij rustig de tijd mocht nemen om dat te verwerken en weer fit te worden zodra hij zou aansluiten. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2022 - 18:10 schreef remco k het volgende:[..] Heb ik ergens iets gemist waaruit zeker blijkt dat ten Hag daar geen sympathie voor getoond heeft intern en naar Ronaldo toe? In mijn beleving heeft ten Hag hem alleen maar openbaar gesteund en zelfs aangegeven dat hij rustig de tijd mocht nemen om dat te verwerken en weer fit te worden zodra hij zou aansluiten. Ronaldo beweert dus dat ze (Ten Hag en de directie) niet geloofden dat zijn dochtertje ziek was. De absolute waarheid zullen we nooit te weten komen, maar als hij het gevoel heeft gehad dat ze hem niet geloofden moet er toch echt bepaalde dingen gezegd (of juist niet gezegd) zijn. Daar kom je niet zomaar bij. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 november 2022 - 19:01 schreef Jaccio het volgende:[..] Ronaldo beweert dus dat ze (Ten Hag en de directie) niet geloofden dat zijn dochtertje ziek was. De absolute waarheid zullen we nooit te weten komen, maar als hij het gevoel heeft gehad dat ze hem niet geloofden moet er toch echt bepaalde dingen gezegd (of juist niet gezegd) zijn. Daar kom je niet zomaar bij. Ronaldo staat te boek als extreem lastig en toonde door de jaren heen vedette-gedrag. Ik vermoed dat er daarom niet adequaat naar gehandeld is door de directie van United, inclusief de trainer. Dat er dit keer wel privé wat aan de hand was, en bepaald niet het minste, maakt het dubbel triest. Dan moet je constateren dat voetbal maar een onbelangrijk spelletje is. Het "echte" leven is dan veel belangrijker dan het spel voetbal. De voetballer Ronaldo volg ik niet, want ik heb de schurft aan zijn maniertjes. De mens Ronaldo is wat anders. Wat hij heeft meegemaakt gun je niemand!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2022 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En los daarvan, als wij Suarez of Zlaten terug zouden halen en Schreuder wilt ze 3 minuten voor tijd in laten vallen staat de wereld ook op zijn kop. Dat was sowieso een heel gekke actie van ten Hag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2022 - 06:32 schreef Jaccio het volgende:En los daarvan, als wij Suarez of Zlaten terug zouden halen en Schreuder wilt ze 3 minuten voor tijd in laten vallen staat de wereld ook op zijn kop. Dat was sowieso een heel gekke actie van ten Hag. Tsja alleen was dat dus niet drie minuten.
Hij vroeg het hem in minuut 82 en er is doorgespeeld tot de 96e minuut.
Hij wist alleen donders goed dat hij niet kon weg lopen in minuut 82. Dat deed hij dan ook pas in minuut 87.
Als hij in was gevallen had hij gewoon een kwartier gespeeld, dat is echt wat anders dan drie minuten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2022 - 07:30 schreef remco k het volgende:[..] Tsja alleen was dat dus niet drie minuten. Hij vroeg het hem in minuut 82 en er is doorgespeeld tot de 96e minuut. Hij wist alleen donders goed dat hij niet kon weg lopen in minuut 82. Dat deed hij dan ook pas in minuut 87. Als hij in was gevallen had hij gewoon een kwartier gespeeld, dat is echt wat anders dan drie minuten. Plus uitkleden, klaar maken en wachten tot er gewisseld kon worden.. gewoon een kut actie van tenhag en zo ga je niet om met een fenomeen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2022 - 11:21 schreef nummer10 het volgende:[..] Plus uitkleden, klaar maken en wachten tot er gewisseld kon worden.. gewoon een kut actie van tenhag en zo ga je niet om met een fenomeen.. Even opletten meneer. Ronaldo is als wissel altijd volledig klaar. Die hoeft alleen zijn trainings sweater uit te doen.
Een speler vragen in minuut 82 om in te vallen is dood normaal.
Niet in willen vallen is gewoon schandalig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2022 - 16:24 schreef remco k het volgende:[..] Even opletten meneer. Ronaldo is als wissel altijd volledig klaar. Die hoeft alleen zijn trainings sweater uit te doen. Een speler vragen in minuut 82 om in te vallen is dood normaal. Niet in willen vallen is gewoon schandalig. Je maakt het zelfs nog idioter mee: wissel in blessuretijd. En omdat het om "halfgod" (dat denkt hijzelf) Ronaldo gaat is het ineens raar en ontactisch. Nee hoor, Ronaldo is (was!) één van de selectiespelers van ManU en heeft zich maar te voegen naar de wens van de trainer. Daar is niks raars aan. Met zijn actie plaatst Ronaldo zichzelf boven het team en dat noemen wij simpelweg ook werkweigering. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2022 - 16:24 schreef remco k het volgende:[..] Even opletten meneer. Ronaldo is als wissel altijd volledig klaar. Die hoeft alleen zijn trainings sweater uit te doen. Een speler vragen in minuut 82 om in te vallen is dood normaal. Niet in willen vallen is gewoon schandalig. Mag je vinden, ik vind het schandalig.. daarbij is Ronaldo niet de eerste die zo praat over United.. Misschien wel over Ten Hag maar als je als trainer en club geen respect hebt dat je bij je zieke kind wil zijn ben je gewoon een eikel.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 november 2022 - 16:33 schreef Pietje het volgende:[..] Je maakt het zelfs nog idioter mee: wissel in blessuretijd. En omdat het om "halfgod" (dat denkt hijzelf) Ronaldo gaat is het ineens raar en ontactisch. Nee hoor, Ronaldo is (was!) één van de selectiespelers van ManU en heeft zich maar te voegen naar de wens van de trainer. Daar is niks raars aan. Met zijn actie plaatst Ronaldo zichzelf boven het team en dat noemen wij simpelweg ook werkweigering. Een blind actie dus ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zoals jij ook Blind reageert, m.a.w. respectloos |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ow wacht blind mag het en voelt zich dus niet groter dan zijn medespelers en club, maar als Ronaldo het doet is het niet goed ?
Maar goed je noemt het respectloos van mij, maar is dat juist niet wat blind doet naar Ajax en zijn medespelers en dus indirect ook de supporters? Dus waarom zal ik dan respect moeten tonen naar blind ?
Trouwens lees ook ff voor de grap andere fora of mensen in het stadion hoe ze over blind denken.. dan vallen mijn reacties nog mee hoor ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2022 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2022 - 16:22 schreef nummer10 het volgende:[..] Mag je vinden, ik vind het schandalig.. daarbij is Ronaldo niet de eerste die zo praat over United.. Misschien wel over Ten Hag maar als je als trainer en club geen respect hebt dat je bij je zieke kind wil zijn ben je gewoon een eikel.. Nogmaals. Dat is wat Ronaldo zegt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2022 - 18:04 schreef nummer10 het volgende:[..] Ow wacht blind mag het en voelt zich dus niet groter dan zijn medespelers en club, maar als Ronaldo het doet is het niet goed ? Maar goed je noemt het respectloos van mij, maar is dat juist niet wat blind doet naar Ajax en zijn medespelers en dus indirect ook de supporters? Dus waarom zal ik dan respect moeten tonen naar blind ? Trouwens lees ook ff voor de grap andere fora of mensen in het stadion hoe ze over blind denken.. dan vallen mijn reacties nog mee hoor ;) Schreuder zei heel duidelijk dat dit helemaal niet waar is. En geen enkel camera beeld bevestigt waar jij nu je punt mee probeert te maken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Schreuder zal dit zo ff in de media zeggen en nog meer gezeik krijgen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Dus hoeft het niet waar te zijn ? Is het dat niet mag die van me neervallen hoor.. maar stel het is wel waar, waar ik tenminste van uitga aangezien je hier niet overliegt normaal is het toch gewoon respectloos van tenhag en manu ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Waar ben je allemaal mee bezig man, ben jij redacteur van de Weekend of Story?? Laten we het inhoudelijk over voetbal hebben, niet de randzaken asjeblieft
Je lijkt wel een wijf man |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
In Engeland gaan de hardnekkige geruchten rond, dat Manchester United Ronaldo gaat ontslaan tijdens het WK in Qatar. Ik ben benieuwd wat daar waar van is. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2022 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:Waar ben je allemaal mee bezig man, ben jij redacteur van de Weekend of Story?? Laten we het inhoudelijk over voetbal hebben, niet de randzaken asjeblieft Je lijkt wel een wijf man Volgens mij gaan die randzaken er toch juist om of niet ? Mocht Ronaldo de waarheid spreken (ff van uitgaande dat je daar niet over liegt) mag ten Hag en United zich diepschamen.. spreekt Ronaldo niet de waarheid mag die nooit meer voetballen en ontslag krijgen en een dikke boete.. meer of minder is er niet van.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 11:25 schreef Pietje het volgende:In Engeland gaan de hardnekkige geruchten rond, dat Manchester United Ronaldo gaat ontslaan tijdens het WK in Qatar. Ik ben benieuwd wat daar waar van is. Dat word denk ik een lastig verhaal lijkt me ? Tenzij er bepaalde dingen in zijn contract staan natuurlijk, maar Ronaldo en zijn juristen zijn ook niet achterlijk denk ik.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Volgens mij gaan die randzaken er toch juist om of niet ? Mocht Ronaldo de waarheid spreken (ff van uitgaande dat je daar niet over liegt) mag ten Hag en United zich diepschamen.. spreekt Ronaldo niet de waarheid mag die nooit meer voetballen en ontslag krijgen en een dikke boete.. meer of minder is er niet van.. Je bent weer bezig om ten Hag een trap na te geven, wat heb jij hier voor belang bij ? En wat kan mij die Ronaldo schelen man, je maakt de speler weer groter dan de club
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 14:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je bent weer bezig om ten Hag een trap na te geven, wat heb jij hier voor belang bij ? En wat kan mij die Ronaldo schelen man, je maakt de speler weer groter dan de club Maat hij heeft wel gewoon gelijk.. mocht Ronaldo de waarheid spreken, dan is dat gewoon belachelijk van ten Hag en de Man United directie. Meer zegt hij eigenlijk niet.
Ik mag toch hopen dat iedereen hier het belachelijk zou vinden van ten Hag en co, als het waar is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 15:42 schreef Jaccio het volgende:[..] Maat hij heeft wel gewoon gelijk.. mocht Ronaldo de waarheid spreken, dan is dat gewoon belachelijk van ten Hag en de Man United directie. Meer zegt hij eigenlijk niet. Ik mag toch hopen dat iedereen hier het belachelijk zou vinden van ten Hag en co, als het waar is.. Of hij nou gelijk heeft of niet hij is alleen maar negatief over Blind en/of ten Hag.
Of het nou Ronaldo is of wie dan ook, hij pakt alles aan om bovenstaande heren negatief weg te zetten.
Hij gaat alleen maar in herhaling, ergens ik ook want ik blijf ook maar reageren hahaha...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jezus wat een zaadwedstrijd. Had geen lekkere pot verwacht, maar dit is wel echt afschuwelijk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 14:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je bent weer bezig om ten Hag een trap na te geven, wat heb jij hier voor belang bij ? En wat kan mij die Ronaldo schelen man, je maakt de speler weer groter dan de club Sinds wanneer hebben ze papegaaien op dit forum? Van mijn part is het de trainer van Fc bal op het dak, dit ging toevallig over Ronaldo en United waar tenhag trainer van is.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 15:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Of hij nou gelijk heeft of niet hij is alleen maar negatief over Blind en/of ten Hag. Of het nou Ronaldo is of wie dan ook, hij pakt alles aan om bovenstaande heren negatief weg te zetten. Hij gaat alleen maar in herhaling, ergens ik ook want ik blijf ook maar reageren hahaha... Precies, gewoon reacties op elkaar... Niks meer niks minder vriend... En nogmaals ook al is het een andere trainer dat boeit me niet.. ik zou zo denken over elke trainer die zo zou hebben gedaan.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2022 - 17:53 schreef Jaccio het volgende:Jezus wat een zaadwedstrijd. Had geen lekkere pot verwacht, maar dit is wel echt afschuwelijk En toen werd ik weer wakker... Wat een niveau pfff |
|
|
|