|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2022 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:[..] absoluut niks negatiefs over Spanje, mooi team.. maar mag wel aangeven dat niet alles perfect liep toch ? Als ik toch negatief mag zijn dan ben ik dat wel op het Nederlands elftal en hun "statement" hoop dat ze snel naar huis vliegen en zijn we van dit kut wk af.. Hahahahaha als ik dan toch negatief mag zijn....whahahaha whahahaaaa |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind die Amerikanen dit toernooi echt hartstikke prima. Het is geen ploeg met wereldsterren, maar het is wel een hele solide ploeg die stiekem staat als een huis. De VS is al jaren een slapende reus in het internationale voetbal en ik denk dat ze met een volgende generatie, over een jaar of tien a 15, gewoon serieus gaan meedoen voor de prijzen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo wat was dit nl elftal een karikatuur van wat zichzelf een kans toedicht om wereldkampioen te worden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Je hebt gekeken vanavond ? Had bijna 100 euro gewonnen om op ecuador te zetten ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2022 - 21:42 schreef Eide het volgende:Ik vind die Amerikanen dit toernooi echt hartstikke prima. Het is geen ploeg met wereldsterren, maar het is wel een hele solide ploeg die stiekem staat als een huis. De VS is al jaren een slapende reus in het internationale voetbal en ik denk dat ze met een volgende generatie, over een jaar of tien a 15, gewoon serieus gaan meedoen voor de prijzen. Canada idem...
Engeland ook weer zwaar teleurstellend... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gefeliciteerd hahahaha hahaha |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Komt Costa Rica goed weg. Dat leek echt verdacht veel op hands. Heel zuur voor Japan, maar maakt deze poule wel super leuk om te volgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2022 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ziyech is straks niet meer op te halen door Ajax als hij zo door gaat bij Marokko.
Had gelezen dat hij voor rond de 20 miljoen op te halen was voor het WK terwijl hij voor 40 miljoen aangekocht was.
Deze mooie deal verwacht ik niet meer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het probleem was nooit de vraagprijs maar de salariseisen. Dat maakte en transfer afgelopen zomer een onmogelijkheid en nu des te meer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2022 - 22:57 schreef Eide het volgende:Het probleem was nooit de vraagprijs maar de salariseisen. Dat maakte en transfer afgelopen zomer een onmogelijkheid en nu des te meer. Inderdaad want 11 miljoen per jaar aan salaris is bizar, kreeg ik mee
Al wordt er op een andere voetbal side gespeculeerd dat hij salaris in wil leveren mits hij een contract kan krijgen voor 3 a 4 jaar.
Ik denk dat ze voor jongere speler gaan, wie weet uit Zuid Amerika die straks flink wat miljoenen in het laatje brengt wanneer hij op gehaald wordt door een grote club uit Europa. Een 2e Antony
Naar nu ben ik zelf aan het speculeren.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2022 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad want 11 miljoen per jaar aan salaris is bizar, kreeg ik mee Al wordt er op een andere voetbal side gespeculeerd dat hij salaris in wil leveren mits hij een contract kan krijgen voor 3 a 4 jaar. Ik denk dat ze voor jongere speler gaan, wie weet uit Zuid Amerika die straks flink wat miljoenen in het laatje brengt wanneer hij op gehaald wordt door een grote club uit Europa. Een 2e Antony Naar nu ben ik zelf aan het speculeren.. Gewoon van ziyech de nieuwe tadic maken qua contract... Nooit verkeerd om zoon jongen te binden aan de club, ook voor de talenten... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2022 - 23:29 schreef nummer10 het volgende:[..] Gewoon van ziyech de nieuwe tadic maken qua contract... Nooit verkeerd om zoon jongen te binden aan de club, ook voor de talenten... Alleen verdient Tadic naar verluid 3.8 miljoen per jaar en zou Ziyech 3x keer zoveel eisen.
Dat kan niet, Ajax heeft daar gewoon niet de financiële ruimte voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2022 - 23:52 schreef Eide het volgende:[..] Alleen verdient Tadic naar verluid 3.8 miljoen per jaar en zou Ziyech 3x keer zoveel eisen. Dat kan niet, Ajax heeft daar gewoon niet de financiële ruimte voor. Gewoon een langdurig contract bieden.. vraag me af of het bericht klopt qua geld, want volgens mij zit ziyech niet zo in elkaar en wil die enkel lekker voetballen en maakt vaak keuzes op gevoel.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2022 - 00:58 schreef nummer10 het volgende:[..] Gewoon een langdurig contract bieden.. vraag me af of het bericht klopt qua geld, want volgens mij zit ziyech niet zo in elkaar en wil die enkel lekker voetballen en maakt vaak keuzes op gevoel.. Misschien wel, maar ik geloof tegelijkertijd niet dat hij voor 4 miljoen per jaar terugkomt. Dat kan hij ook in Spanje of Italië verdienen dus waarom dan terug naar Nederland? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2022 - 06:15 schreef Eide het volgende:[..] Misschien wel, maar ik geloof tegelijkertijd niet dat hij voor 4 miljoen per jaar terugkomt. Dat kan hij ook in Spanje of Italië verdienen dus waarom dan terug naar Nederland? Geen idee.. gevoelsmatig ? Ik hoop het in ieder geval :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Man man wat is het toch vervelend om naar het nl elftal te kijken.
Zo ongeveer alle wedstrijden onder van Gaal tot aan het wk waren leuk om naar te kijken maar dit is echt niet om aan te gluren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2022 - 17:00 schreef remco k het volgende:Man man wat is het toch vervelend om naar het nl elftal te kijken. Zo ongeveer alle wedstrijden onder van Gaal tot aan het wk waren leuk om naar te kijken maar dit is echt niet om aan te gluren. Quatar eigenlijk gewoon niet eens veel slechter... Zegt eigenlijk alles... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens jouw eigen statistieken was Nederland veel beter. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Huh ? Waar heb ik wat gezegd over Nederland quatar ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kom op. Je bent wel wat slimmer dan dit toch. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
België uitgeschakeld en met de huidige tussenstanden Duitsland en Spanje ook uitgeschakeld. Poeh.
Nu Spanje door maar Duitsland uitgeschakeld.
Avondje hoor. Met een goal van Spanje is Duitsland door, anders is Japan door samen met Spanje.
En Duitsland uitgeschakeld. Dat zal fors aankomen bij de buren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2022 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beide buren uitgeschakeld. Bijzonder. Heel bijzonder.
Dit wk kan zomaar eens een onverwachte winnaar opleveren.
Heel eerlijk vind ik Argentinië het meest constante spelen en goed spelen.
De eerste wedstrijd verloren ze maar speelden ze ook gewoon goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2022 - 00:04 schreef remco k het volgende:Beide buren uitgeschakeld. Bijzonder. Heel bijzonder. Dit wk kan zomaar eens een onverwachte winnaar opleveren. Heel eerlijk vind ik Argentinië het meest constante spelen en goed spelen. De eerste wedstrijd verloren ze maar speelden ze ook gewoon goed. Klopt, ben benieuwd hoe het verder verloopt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kudus weer goed hoor bij Ghana, ondanks de 0-2 achterstand tegen Uruguay Suarez met twee assists ook weer goed bezig ondanks dat iedereen hem afgeschreven heeft |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En dan eruit liggen, de tering hey.. maar wat een keepertjes bij Ghana en Uruguay vandaag.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tja alleen met topspelers wordt je geen wereldkampioen, er komt iets meer bij kijken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beiden kunnen er normaal gesproken niet heel veel van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat hoop ik dat Oranje eruit ligt na de wedstrijd tegen de VS zeg. Wat een ongelooflijk afbraakvoetbal is dit geweest dit WK
VS lijkt bovendien veel fitter.
Wel genant dat geen enkel land 9 punten gepakt heeft |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Misschien hebben ze zich tot nu toe verstopt, zou wat zijn ;-)
Hoop wel dat we vanaf nu vreselijke Janssen en Weghorst niet meer terug zien als wisselspelers. Geef asjeblieft een paar jongeren de kans
Maar vermoed net als jij dat ze morgen het vliegtuig pakken want het was dramatisch tot nu toe |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Met dit ned/team kom je gewoon geen steek verder,gooi al die drooklote er uit en gooi de creativiteit er maar in dan gaan we misschien er ook uit maar wel met opgeheven hoofd en dat we eindelijk een leuke wedstrijd hebben gespeeld,inplaats van dit veteranen voetbal tikkie breed en tikkie terug,fucking saai. Ik wil aub nooit geen de Roon meer zien in Ned/team laat hij maar lekker in Italie blijven.Laat aub Timber of van Dijk inschuiven als het kan en zoals ze nu voetballen kan je iedereen daar laten voetballen gooi Berghuis er in ,hij is de enige die vooruit voetbalt,zoals het nu gaat is het niet om aan te gluren,Nederland onwaardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2022 door p111 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat is er met v gaal aan de hand dat hij zulk afbraak voetbal wil spelen überhaupt... Resultaat die je niet gaat halen hiermee? Trouwens dit speelt al langere tijd trouwens alleen op het wk is het nog slechter geworden... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Zou kunnen hoor geen idee.. hadden gisteren een paar hele mooie reddingen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind zowel aan de bal als defensief vandaag een van de beste spelers op het veld. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind dat dit Oranje een beetje onderschat wordt. Het is geen typische Nederlandse aanvalsmachine, maar het is ook niet een ploegje die zomaar verliest op een mindere dag. Natuurlijk is het bepaald niet spannend om naar te kijken, maar Italië is wereldkampioen geworden met dit soort voetbal...
Het is niet mijn spelletje, maar dit Nederlands elftal is tegen geen enkele tegenstander kansloos. Dat gezegd hebbende is Spanje nog altijd mijn favoriet voor de titel met Brazilië als tweede keuze. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja speelde vrijwel vlekkeloos |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2022 - 19:52 schreef Eide het volgende:Ik vind dat dit Oranje een beetje onderschat wordt. Het is geen typische Nederlandse aanvalsmachine, maar het is ook niet een ploegje die zomaar verliest op een mindere dag. Natuurlijk is het bepaald niet spannend om naar te kijken, maar Italië is wereldkampioen geworden met dit soort voetbal... Het is niet mijn spelletje, maar dit Nederlands elftal is tegen geen enkele tegenstander kansloos. Dat gezegd hebbende is Spanje nog altijd mijn favoriet voor de titel met Brazilië als tweede keuze. Ze zijn groeiende, met name de 2 helft was beter dan de eerste. Spanje, Frankrijk en in mindere mate Engeland geef ik meer kans op de wereldtitel te pakken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2022 - 19:52 schreef Eide het volgende:Ik vind dat dit Oranje een beetje onderschat wordt. Het is geen typische Nederlandse aanvalsmachine, maar het is ook niet een ploegje die zomaar verliest op een mindere dag. Natuurlijk is het bepaald niet spannend om naar te kijken, maar Italië is wereldkampioen geworden met dit soort voetbal... Het is niet mijn spelletje, maar dit Nederlands elftal is tegen geen enkele tegenstander kansloos. Dat gezegd hebbende is Spanje nog altijd mijn favoriet voor de titel met Brazilië als tweede keuze. Helemaal eens. Dat wordt ook wel duidelijk bij de uitleg na deze wedstrijd van zowel trainer als spelers.
Ze spelen gewoon op z’n Italiaans op de counter.
Nou is dat tegen deze tegenstander niet nodig, maar ze doen het om er ook klaar voor te zijn tegen de grote landen.
Aan alles is te zien dat van Gaal en consorten met een missie bezig zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Inderdaad, één grote missie. Namelijk vrijdag kansloos weer lekker naar huis
Smerig antivoetbal |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2022 - 21:00 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal eens. Dat wordt ook wel duidelijk bij de uitleg na deze wedstrijd van zowel trainer als spelers. Ze spelen gewoon op z’n Italiaans op de counter. Nou is dat tegen deze tegenstander niet nodig, maar ze doen het om er ook klaar voor te zijn tegen de grote landen. Aan alles is te zien dat van Gaal en consorten met een missie bezig zijn. Eens,overigens zie ik een licht stijgende lijn bij Nederland Het aanvallende voetbal van Nederland uit het verleden heeft ons geen prijzen gebracht.
Zoals ook Ajax niet in de Champions League, leuk om te zien maar door met zijn allen naar voor te lopen ga je hem nooit winnen.
Willen we wereldkampioen worden zal het overigens stukken beter moeten. Met name het middenveld vind ik niet al te best, Frenky is nog niet groots, en de Roon komt duidelijk te kort.
Op de positie van de Roon zou ik Timber willen zien en de Ligt centraal naast van Dijk tegen Argentinië. Timber die al vroeg Messi aan pakt
Van de VS winnen was geen moeilijke opgave, die waren met name verdedigend erg zwak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2022 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens,overigens zie ik een licht stijgende lijn bij Nederland Het aanvallende voetbal van Nederland uit het verleden heeft ons geen prijzen gebracht. Zoals ook Ajax niet in de Champions League, leuk om te zien maar door met zijn allen naar voor te lopen ga je hem nooit winnen. Willen we wereldkampioen worden zal het overigens stukken beter moeten. Met name het middenveld vind ik niet al te best, Frenky is nog niet groots, en de Roon komt duidelijk te kort. Op de positie van de Roon zou ik Timber willen zien en de Ligt centraal naast van Dijk tegen Argentinië. Timber die al vroeg Messi aan pakt Van de VS winnen was geen moeilijke opgave, die waren met name verdedigend erg zwak. Blijft raar hè. 10 jaar geleden hadden we alleen maar goede aanvallers en alleen maar kut verdedigers. Nu is het precies andersom |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 00:50 schreef Loetje het volgende:[..] Blijft raar hè. 10 jaar geleden hadden we alleen maar goede aanvallers en alleen maar kut verdedigers. Nu is het precies andersom In mijn beleving zit onze beste aanvaller thuis het wk te kijken.
Danjuma. Die speelt in een twee spitsen systeem en scoort in de cl.
Gakpo en Danjuma had gewoon je basis moeten zijn en. Depay had je gewoon thuis moeten laten. Die zorgt met achterlijke hakballetjes voor een tegengoal en een bijna tegengoal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 00:50 schreef Loetje het volgende:[..] Blijft raar hè. 10 jaar geleden hadden we alleen maar goede aanvallers en alleen maar kut verdedigers. Nu is het precies andersom Inderdaad, jammer genoeg valt het niet samen.
Nederland had eigenlijk altijd een betere aanval dan verdediging, wat gaat van Gaal dan doen, nog meer de verdediging versterken terwijl eigenlijk de aanval versterkt moet worden.
Die wordt ergens wel versterkt door de vleugelverdedigers hoger te laten spelen, het blijft een rare gedachtegang maar wie weet boekt hij succes hier mee |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 08:06 schreef remco k het volgende:[..] In mijn beleving zit onze beste aanvaller thuis het wk te kijken. Danjuma. Die speelt in een twee spitsen systeem en scoort in de cl. Gakpo en Danjuma had gewoon je basis moeten zijn en. Depay had je gewoon thuis moeten laten. Die zorgt met achterlijke hakballetjes voor een tegengoal en een bijna tegengoal. Volledig mee eens, Memphis de belangrijkste man te benoemen door de voetbalanalisten zoals bijvoorbeeld van de Vaart is volkomen belachelijk.
Ook het inbrengen van Weghorst terwijl Luuk de Jong op de bank zit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 11:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad, jammer genoeg valt het niet samen. Nederland had eigenlijk altijd een betere aanval dan verdediging, wat gaat van Gaal dan doen, nog meer de verdediging versterken terwijl eigenlijk de aanval versterkt moet worden. Die wordt ergens wel versterkt door de vleugelverdedigers hoger te laten spelen, het blijft een rare gedachtegang maar wie weet boekt hij succes hier mee Hoezo? Het is juist een logische gedachten gang.
Je hebt nog steeds 5 aanvallend denkende voetballers op het veld staan.
Bij 4-3-3 zijn dat er heel vaak maar 4. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 11:31 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo? Het is juist een logische gedachten gang. Je hebt nog steeds 5 aanvallend denkende voetballers op het veld staan. Bij 4-3-3 zijn dat er heel vaak maar 4. Weet ik maar het kan ook in je nadeel werken wanneer de wingbacks te hoog staan of opkomen.
Tegen bijvoorbeeld Frankrijk zou ik ze niet te hoog laten spelen.
Dan wordt het een leuk partijtje voor MBabbe en Dembele, lachen zich kapot dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Werd compleet overlopen telkens door met name dest en zorgde in minuut 2 al bijna voor de 1-0 van usa.. de assist krijgt die overigens echt alle tijd voor.. voor de rest waren het overigens met name balletjes breed en terug... Leuk voor hem dat die een assist pakt en een doelpunt, maar dat was het dan ook wel weer.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 19:50 schreef nummer10 het volgende:[..] Werd compleet overlopen telkens door met name dest en zorgde in minuut 2 al bijna voor de 1-0 van usa.. de assist krijgt die overigens echt alle tijd voor.. voor de rest waren het overigens met name balletjes breed en terug... Leuk voor hem dat die een assist pakt en een doelpunt, maar dat was het dan ook wel weer.. Dus vrijwel vlekkeloos, in het begin was hij minder, riep ik zelf nog dat het niet best was. Later was hij één van de betere, dat werd ook gezegd door de voetbalanalisten
Een assist en een doelpunt en je doet nog zo min over hem
Maar goed Blind kan helemaal niets goed doen bij jou, wees een keer een vent en laat ook eens een keer weten dat hij na een mindere beginfase een goede wedstrijd speelde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2022 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gast kijkt het na... Buiten die 2 momenten echt gewoon zwaar waardeloos.. dumbfries idem dito overigens.. eigenlijk is dat hele Nederlands elftal om te janken.. en na een minder begin.. we hebben het over 2de rangs spelers van Amerika op een aantal na, Nederlands elftal moet zich doodschamen hoe ze spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2022 - 19:50 schreef nummer10 het volgende:[..] Werd compleet overlopen telkens door met name dest en zorgde in minuut 2 al bijna voor de 1-0 van usa.. de assist krijgt die overigens echt alle tijd voor.. voor de rest waren het overigens met name balletjes breed en terug... Leuk voor hem dat die een assist pakt en een doelpunt, maar dat was het dan ook wel weer.. Hmm. Hoe kan het dan dat Opta liet zien dat blind in de wedstrijd de meeste keypasses had en de meeste passes vooruit op de helft van de tegenstander en dat hij de speler was die onze voorste twee spelers het meeste aanspeelt van iedereeen.
Grappig dat jij blijkbaar andere dingen doet dan mensen die er op afgestudeerd zijn. |
|
|
|