BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2022 - 10:11   quote  deeplink  
En een Ake die blind zijn te korten moet opvangen en dat in het Nederlands elftal.. komt hij weer aan met zijn opta, iedere blinde vink ziet hoeveel hij tekort komt.. di Maria zal er slapeloze nachten van hebben indd
remco k
 remco k - maandag 05 december 2022 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 10:11 schreef nummer10 het volgende:
En een Ake die blind zijn te korten moet opvangen en dat in het Nederlands elftal.. komt hij weer aan met zijn opta, iedere blinde vink ziet hoeveel hij tekort komt.. di Maria zal er slapeloze nachten van hebben indd
Bijzonder. Diverse media en analisten die jij bewierookt benoemen hem nu juist als een van de betere spelers.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2022 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder. Diverse media en analisten die jij bewierookt benoemen hem nu juist als een van de betere spelers.
En de wedstrijden ervoor niet.. dus puur op basis van 1 pot waarbij die overigens aan alle kanten voorbij werd gelopen maar het goed maakt met een assist en doelpunt.. maar we vergeten even voor het gemak dat Ake en Noppert hem op de been houden, dat kan toch nooit de bedoeling zijn op dit niveau lijkt me..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 december 2022 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 00:06 schreef nummer10 het volgende:
Gast kijkt het na... Buiten die 2 momenten echt gewoon zwaar waardeloos.. dumbfries idem dito overigens.. eigenlijk is dat hele Nederlands elftal om te janken.. en na een minder begin.. we hebben het over 2de rangs spelers van Amerika op een aantal na, Nederlands elftal moet zich doodschamen hoe ze spelen
Het kan beter maar in jouw geval is het altijd kut en kloten.

Dat jij nog voetbal kijkt joh???

En dat ze het thuis met jou vol houden

Misschien is korfbal een betere sport voor jou.. hahahahaha
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2022 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 15:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het kan beter maar in jouw geval is het altijd kut en kloten.

Dat jij nog voetbal kijkt joh???

En dat ze het thuis met jou vol houden

Misschien is korfbal een betere sport voor jou.. hahahahaha
Dat jij het anti voetbal leuk vind zegt toch ook genoeg lijkt me..
Eide
 Eide - maandag 05 december 2022 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 00:06 schreef nummer10 het volgende:
Gast kijkt het na... Buiten die 2 momenten echt gewoon zwaar waardeloos.. dumbfries idem dito overigens.. eigenlijk is dat hele Nederlands elftal om te janken.. en na een minder begin.. we hebben het over 2de rangs spelers van Amerika op een aantal na, Nederlands elftal moet zich doodschamen hoe ze spelen
Blind speelde gewoon een puike pot. Wees blij dat de een Ajaxspeler heg goed doet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 december 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 17:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Antivoetbal vind ik nog al vergaand.

Het is niet best omdat er een aantal niet in vorm zijn maar dat wist iedere Nederlander al voor dit toernooi.

Het gaat elke wedstrijd wel iets beter, sommige posities moeten nog beter ingevuld worden.
Ik verwacht dat ze tegen Argentinië weer iets beter spelen.

Je kan met zijn allen gaan aanvallen als een stelletje amateurs maar dan loop je in het mes.

Als je het antivoetbal vindt dan snap ik niet dat je kijkt
remco k
 remco k - maandag 05 december 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 13:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En de wedstrijden ervoor niet.. dus puur op basis van 1 pot waarbij die overigens aan alle kanten voorbij werd gelopen maar het goed maakt met een assist en doelpunt.. maar we vergeten even voor het gemak dat Ake en Noppert hem op de been houden, dat kan toch nooit de bedoeling zijn op dit niveau lijkt me..
Nee knuppel. Vorige wedstrijd ook al, toen werd hij internationaal tot de beste man van de wedstrijd verkozen en zelfs in de tweede wedstrijd werd hij benoemt als belangrijke schakel in het voetbal.

En ja, van Gaal neemt zijn mindere zaken mee in zijn besluit. Een back in dit systeem is defensief gewoon minder belangrijk.

Maar goed. Ook van Gaal snapt er helemaal niks van joh.
remco k
 remco k - maandag 05 december 2022 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 17:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ah dus alle Italianen zijn knettergek en houden niet van voetbal.

Ik vroeg me al af wat ze daar deden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 december 2022 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 18:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Blind speelde gewoon een puike pot. Wees blij dat de een Ajaxspeler heg goed doet.
Dat zal nooit uit zijn mond komen omdat Blind niets goeds kan doen bij hem.

Dit zegt meer over hem dan over Blind.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2022 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 18:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Als die niet zovaak voorbij was gelopen ja...
remco k
 remco k - maandag 05 december 2022 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 22:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als die niet zovaak voorbij was gelopen ja...
Dat is dus gewoon helemaal niet waar. Kerel wat lul je uit je nek man.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2022 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah dus alle Italianen zijn knettergek en houden niet van voetbal.

Ik vroeg me al af wat ze daar deden.
Hahaha zelfs de Italianen speelde mooier spel de afgelopen toernooien.. moet je ze hier zien, en als Ajax door dit soort voetbal uitgeschakeld word is de wereld te klein.. Maar nu geldt alleen het winnen, man wat hebben we vroeger de Duitsers en Italianen vervloekt hiervoor.. maar geniet lekker van het afbraak voetbal zou ik zeggen, ik niet en hoop dat ze er snel uitvliegen, alles waar Nederland voor stond en het voetbal word te niet gedaan, en Ajax supporters die dat nog ok vinden ook hahah
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2022 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon helemaal niet waar. Kerel wat lul je uit je nek man.
Hahahaha wel nee joh.. en hij zorgde ook niet bijna voor de 1-0 ? Vast niet
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2022 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2022 - 22:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hahahaha wel nee joh.. en hij zorgde ook niet bijna voor de 1-0 ? Vast niet
Hij hief het buitenspel op, dat gebeurt verder natuurlijk helemaal niemand..

Maar weet je wat dit voor de zoveelste keer bewijst, dat jij niet objectief kan kijken naar een speler. Je hebt een beeld over hem en wat hij ook doet, dat veranderd gewoon niet..

En een keertje toegeven? Daar heb je uberhaubt nog nooit van gehoord..
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2022 - 09:08   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2022 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2022 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2022 - 09:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij hief het buitenspel op, dat gebeurt verder natuurlijk helemaal niemand..

Maar weet je wat dit voor de zoveelste keer bewijst, dat jij niet objectief kan kijken naar een speler. Je hebt een beeld over hem en wat hij ook doet, dat veranderd gewoon niet..

En een keertje toegeven? Daar heb je uberhaubt nog nooit van gehoord..
Bijna heel Nederland heeft gelukkig bijna het zelfde beeld.. neem is een kijken op Twitter als Nederland voetbalt
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2022 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2022 - 12:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bijna heel Nederland heeft gelukkig bijna het zelfde beeld.. neem is een kijken op Twitter als Nederland voetbalt
Kijk eens gewoon naar voetbal in plaats van altijd hè gelijk door anderen erbij te halen.

Kijk eens gewoon objectief man.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2022 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2022 - 12:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk eens gewoon naar voetbal in plaats van altijd hè gelijk door anderen erbij te halen.

Kijk eens gewoon objectief man.
Dat doe ik, en het is niet om aan te zien... Nederlands elftal bedoel ik dan.. als Mourinho de trainer was ipv vgaal was Nederland te klein geweest.. En ja blind is veel te traag op dit niveau

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2022 - 22:12   quote  deeplink  
Goh joh dit wisten we nog niet, Blind is traag, is het echt ???
Tjong jonge hoe vaak heb je dit hier geschreven?

Maar heeft hij andere kwaliteiten ?
Ja hij heeft andere kwaliteiten nummer 10.

Jij haalt er graag anderen bij, nou ik ook nu...

Henk Spaan

Daley Blind was één van de uitblinkers bij het duel in de achtste finale van het WK tussen Nederland en de Verenigde Staten. De verdediger van Ajax had middels een goal en een assist een belangrijk aandeel in de overwinning. Henk Spaan vraagt zich in zijn column in Het Parool af waarom Blind altijd zoveel kritiek krijgt op zijn spel.

"Enige verbazingwekkende cijfers van Blind en Dumfries. Aantal duels: Blind 13, Dumfries 8. Gewonnen duels: Blind 9, Dumfries 3. Balveroveringen: Blind 8, Dumfries 5. Balverlies: Blind 10, Dumfries 28. Statistisch gezien speelde Blind beter dan Dumfries”, zo schreef Spaan. “Toch blijft het opgeheven buitenspel na twee minuten aan hem kleven. Nemen we Blind meer kwalijk dan andere spelers? Ik denk het wel.”

“Depay verloor ver in de tweede helft twee ballen met als gevolg een tegendoelpunt plus een levensgevaarlijke situatie waarmee de Amerikaan niet kon omgaan omdat hij niet kan voetballen. Het is niet zo gek dat Blind zich ergert aan kritiek op hem die vaak niet terecht is, zie boven. Vermoedelijk straalt hij weinig uit wat een voetballer populair maakt bij tietenmannen en sommige analisten. Bovendien is hij intelligenter dan de meesten. Dat stoort tietenmannen en sommige analisten ook”, stelt Spaan.
Eide
 Eide - dinsdag 06 december 2022 - 22:40   quote  deeplink  
Precies dit Jack. De blik van supporters is natuurlijk altijd subjectief en beladen met emotie maar in het geval van Daley lijkt die emotie altijd negatief uit te slaan,zelfs als hij uitstekend speelt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2022 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2022 - 22:40 schreef Eide het volgende:
Precies dit Jack. De blik van supporters is natuurlijk altijd subjectief en beladen met emotie maar in het geval van Daley lijkt die emotie altijd negatief uit te slaan,zelfs als hij uitstekend speelt.
Ik ben ook niet altijd Daley Blindachtig om eerlijk te zijn Eide, in het begin vd wedstrijd tegen de VS heb ik ook een paar keer om hem gevloekt, maar later heb ik hem alleen maar veren gegeven.
Hij speelde een puike wedstrijd

Ik ben absoluut geen fan van Ronaldo maar speelt hij goed dan dwingt hij toch respect af.

We moeten onze Ajacieden met een staat van dienst niet zo afvallen, anders ben je geen echte die hard supporter.

Waarom iemand zo de grond in boren?
Eide
 Eide - dinsdag 06 december 2022 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2022 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben ook niet altijd Daley Blindachtig om eerlijk te zijn Eide, in het begin vd wedstrijd tegen de VS heb ik ook een paar keer om hem gevloekt, maar later heb ik hem alleen maar veren gegeven.
Hij speelde een puike wedstrijd

Ik ben wel fan van de man maar vindt ook dat hij terecht werd gepasseerd in de Eredivisie. Hij speelde echt heel slecht bij Ajax de laatste paar potten. Gisteren was hij gewoon hartstikke goed, zeker toen hij na tien minuten Dest in de broekzak had.

Het probleem van Oranje is balbezit op het middenveld. De kracht zijn twee uitstekende backs die zich duidelijk goed voelen in dit systeem.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2022 - 00:05   quote  deeplink  
Blind had dest in de broek zak ???? Nee Ake had dest in de broek zak omdat blind net niks deed.. de tering hey, 4 potten, 3x een lachwekkende dumbfries en blind... Ze doen het indd geweldig in dit systeem..
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2022 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2022 - 23:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben wel fan van de man maar vindt ook dat hij terecht werd gepasseerd in de Eredivisie. Hij speelde echt heel slecht bij Ajax de laatste paar potten. Gisteren was hij gewoon hartstikke goed, zeker toen hij na tien minuten Dest in de broekzak had.

Het probleem van Oranje is balbezit op het middenveld. De kracht zijn twee uitstekende backs die zich duidelijk goed voelen in dit systeem.
Het middelveld rendeert indd voor geen meter in dit systeem omdat de backs tekort komen en dit word opgevangen door de rest... Maar zoals ik al zei, top dat een Ake en timber de tekortkomingen moeten opvangen van 2 on oranje waardige spelers moeten opvangen en het spel er voor geen meter uitziet..

Ps het was vs hè... Doen ze het zo tegen Argentinië wat ook niet eens veel soeps is vind ik het prima
p111
 p111 - woensdag 07 december 2022 - 12:30   quote  deeplink  
Wie vind ij wel goed dan ? mijn god
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:05   quote  deeplink  
Ajax momenteel op 0-2 achter tegen Volendam

Nu speelt Ajax wel met een fantasie opstelling, maar toch
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:08   quote  deeplink  
En 0-3
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2022 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2022 - 00:05 schreef nummer10 het volgende:
Blind had dest in de broek zak ???? Nee Ake had dest in de broek zak omdat blind net niks deed.. de tering hey, 4 potten, 3x een lachwekkende dumbfries en blind... Ze doen het indd geweldig in dit systeem..
Hmm. Blind is 7 keer in duel geweest met Dest. En Ake 3 keer.

Welke wedstrijd heb je gekeken?

Ake overigens alle duels gewonnen, blind 6 van de 7
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:23   quote  deeplink  
Nu 2-3
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:24   quote  deeplink  
3-3
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:26   quote  deeplink  
Concencao en Brobbey de laatste 2 goals gemaakt
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:28   quote  deeplink  
4-3. In 13 minuten van 0-3 naar 4-3
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:29   quote  deeplink  
2e van Chico
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:36   quote  deeplink  
4-4...
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:39   quote  deeplink  
Bassey zit zo'n beetje bij alles fout waar het maar kan
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2022 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2022 - 00:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het middelveld rendeert indd voor geen meter in dit systeem omdat de backs tekort komen en dit word opgevangen door de rest... Maar zoals ik al zei, top dat een Ake en timber de tekortkomingen moeten opvangen van 2 on oranje waardige spelers moeten opvangen en het spel er voor geen meter uitziet..

Ps het was vs hè... Doen ze het zo tegen Argentinië wat ook niet eens veel soeps is vind ik het prima
Argentinië is de meest stabiele ploeg tot nu toe dit toernooi. Die creëren veel en geven amper iets weg.

Bijzonder man.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:49   quote  deeplink  
Ik ben best onder de indruk van Argentinië

Zoals we bij Ajax altijd zeggen, voor een leuke pot heb je 2 ploegen nodig

Mexico speelde enorm compact en schandalig hard, Argentinië speelt ze kapot, tegen Polen exact hetzelfde. Australië stond zo'n beetje met 10 man in de 16.

Nee, dat is voor het eerst sinds heel veel jaren een team, en een verdomd goed team ook
Loetje
 Loetje - woensdag 07 december 2022 - 13:49   quote  deeplink  
Ajax op 5-4, Brobbey
Pietje
 Pietje - woensdag 07 december 2022 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2022 - 00:05 schreef nummer10 het volgende:
Tjonge, jonge... Ik vraag mij serieus af hoe jij in het leven staat. Nagenoeg alles is negatief wat jij schrijft.
Ik volg de wedstrijden van dit WK nauwelijks, alleen afgelopen zaterdag Oranje tegen de VS heb ik gezien.
De twee spelers die jij in negatieve zin benoemt (Blind en Dumfries) vond ik nou net de twee uitblinkers. Kom op man, zet eens een andere bril op, misschien dat je dan wat positiever kunt zijn.
Oranje in de kwartfinales tegen Argentinië, een prachtige poster! ik verwacht een aantrekkelijke en open wedstrijd, omdat de Argentijnen altijd willen voetballen. En volgens mij wordt het vrijdag Daley Blinds 100e interland. Dan kun je echt wel wat hoor!
p111
 p111 - woensdag 07 december 2022 - 14:18   quote  deeplink  
Ook die wedstrijd gezien maar wel weer zwaar teleurtellend Bassie wat is die slecht aan de bal.Concencao vind ik steeds beter worden en Kaplan vind ik een klasse beter als Bassie wat ik de afgelopen 2 wedstrijden heb gezien.Brobbey blijft wisselend maar scoort gewoon weer 2x dus ja oke dus.Rensh speelde ook prima maar een achterhoede met Bassie is zeer onzeker daardoor gaan Timber en Blind ook onzeker spelen.Ik zou die Kaplan wel op de plek van Bassie willen zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 december 2022 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2022 - 14:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tjonge, jonge... Ik vraag mij serieus af hoe jij in het leven staat. Nagenoeg alles is negatief wat jij schrijft.
Ik volg de wedstrijden van dit WK nauwelijks, alleen afgelopen zaterdag Oranje tegen de VS heb ik gezien.
De twee spelers die jij in negatieve zin benoemt (Blind en Dumfries) vond ik nou net de twee uitblinkers. Kom op man, zet eens een andere bril op, misschien dat je dan wat positiever kunt zijn.
Oranje in de kwartfinales tegen Argentinië, een prachtige poster! ik verwacht een aantrekkelijke en open wedstrijd, omdat de Argentijnen altijd willen voetballen. En volgens mij wordt het vrijdag Daley Blinds 100e interland. Dan kun je echt wel wat hoor!
+1
jodocus
 jodocus - woensdag 07 december 2022 - 16:37   quote  deeplink  
ik heb maar 1 wens voor 2023, kap nou alsjeblieft schreuder , alsjeblieft doe t voor de fans , ONS ALLER AJAX GAAT NAAR DE KLOTEN , met deze man
AkaS
 AkaS - woensdag 07 december 2022 - 23:19   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele discussie met betrekking tot Blind met verbazing volg.

Het is eigenlijk heel simpel. Voetballend is Blind een topper. MAAR hij is schrikbarend traag en voetballend wordt hij zichtbaar minder. Zijn geluk is dat van Gaal kosten wat kost wil bewijzen dat Blind wel geschikt is voor de top. Hierbij helpt het natuurlijk dat zijn vader assistent en vriend van Louis is.

Hij bewijst dit seizoen keer op keer dat hij in het Ajax systeem niet meer kan renderen.

In het systeem van het NL elftal is er een 5 mans verdediging en ook al mogen sommigen hier minder op hebben met nummer10 om wat voor reden dan ook. MAAR hij heeft natuurlijk wel gelijk dat anderen en dan metname AKE zijn gebreken moeten compenseren.

Ik vond het schokkend om te zien hoe hij in de wedstrijd tegen USA soms voorbij werd gelopen. Gelukkig had dit geen gevolgen. Maar opvallend en schokkend vond ik het wel.

En weer zie ik Blind zoals bij Ajax meer dan eens terugsjokken. Heb ik het niet eens over zijn opheffen van buitenspel, gelukkig zonder gevolgen in het halen voor de volgende ronde. Maar het was wel weer een kenmerkend Blind momentje.

Verder kunnen we er lang of kort over lullen, maar hij wordt door van Gaal weldegelijk geholpen.

Ik zie van Gaal echt geen 4-3-3 spelen met de heer Blind als linksback of LCV op dit WK.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2022 door AkaS --
AkaS
 AkaS - woensdag 07 december 2022 - 23:22   quote  deeplink  
Ik weet zeker dat hoe verder we komen en de tegenstanders sterker worden dat een keuze voor Malacia veel beter zou zijn!
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2022 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2022 - 14:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan heb je indd de rest niet gezien pietje van deze 2... Janken is het..
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 december 2022 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2022 - 23:19 schreef AkaS het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele discussie met betrekking tot Blind met verbazing volg.

Het is eigenlijk heel simpel. Voetballend is Blind een topper. MAAR hij is schrikbarend traag en voetballend wordt hij zichtbaar minder. Zijn geluk is dat van Gaal kosten wat kost wil bewijzen dat Blind wel geschikt is voor de top. Hierbij helpt het natuurlijk dat zijn vader assistent en vriend van Louis is.

Hij bewijst dit seizoen keer op keer dat hij in het Ajax systeem niet meer kan renderen.

In het systeem van het NL elftal is er een 5 mans verdediging en ook al mogen sommigen hier minder op hebben met nummer10 om wat voor reden dan ook. MAAR hij heeft natuurlijk wel gelijk dat anderen en dan metname AKE zijn gebreken moeten compenseren.

Ik vond het schokkend om te zien hoe hij in de wedstrijd tegen USA soms voorbij werd gelopen. Gelukkig had dit geen gevolgen. Maar opvallend en schokkend vond ik het wel.

En weer zie ik Blind zoals bij Ajax meer dan eens terugsjokken. Heb ik het niet eens over zijn opheffen van buitenspel, gelukkig zonder gevolgen in het halen voor de volgende ronde. Maar het was wel weer een kenmerkend Blind momentje.

Verder kunnen we er lang of kort over lullen, maar hij wordt door van Gaal weldegelijk geholpen.

Ik zie van Gaal echt geen 4-3-3 spelen met de heer Blind als linksback of LCV op dit WK.
+1 precies wat ik bedoel.. maar als mensen blind blijven voor blind en enkel dat goede pasje zien houd het snel op..

En laten we eerlijk zijn, als het niet vgaal was maar een andere willekeurige trainer werd die afgebrand..

En precies om deze reden hoop ik dat senior blind niet meer te vinden is bij Ajax, want dan weet je het wel, welke trainer er ook komt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2022 door nummer10 --
p111
 p111 - donderdag 08 december 2022 - 08:51   quote  deeplink  
Nou het is duidelijk Blind speelt weer een hoofdwedstrijd onder de supporters.Bij het ned/team gaat hij het redden zeker,maar bij Ajax moet hij strijden met Wijndal van 10 miljoen.Hij heeft daar ook nog eens te maken met een hele slechte voetballer achter zich en dat is Bassie.Ik hoop dat Mr Nobody Schreuder met Kaplan gaat spelen inplaats van Bassie dat zou voor Blind ook veel gunstiger zijn omdat deze Kaplan 10x beter is met de bal als Bassie.
We gaan het zien,ik ben/was altijd fan van Blind ik hoop dat hij zijn oude vorm weer terug krijgt van voor dat med/drama wat hem is overkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2022 door p111 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 december 2022 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2022 - 08:51 schreef p111 het volgende:
Nou het is duidelijk Blind speelt weer een hoofdwedstrijd onder de supporters.Bij het ned/team gaat hij het redden zeker,maar bij Ajax moet hij strijden met Wijndal van 10 miljoen.Hij heeft daar ook nog eens te maken met een hele slechte voetballer achter zich en dat is Bassie.Ik hoop dat Mr Nobody Schreuder met Kaplan gaat spelen inplaats van Bassie dat zou voor Blind ook veel gunstiger zijn omdat deze Kaplan 10x beter is met de bal als Bassie.
We gaan het zien,ik ben/was altijd fan van Blind ik hoop dat hij zijn oude vorm weer terug krijgt van voor dat med/drama wat hem is overkomen.
Ook bij ten Hag werd die gewisseld en was die ook al boos.. en toen stond Martinez dingen al op te vangen ;)
Eide
 Eide - donderdag 08 december 2022 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2022 - 00:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

+1 precies wat ik bedoel.. maar als mensen blind blijven voor blind en enkel dat goede pasje zien houd het snel op..

En laten we eerlijk zijn, als het niet vgaal was maar een andere willekeurige trainer werd die afgebrand..

En precies om deze reden hoop ik dat senior blind niet meer te vinden is bij Ajax, want dan weet je het wel, welke trainer er ook komt..
Je kan dat wel bedoelen, maar op basis van vertoont spel, statistieken en meningen van talloze analisten klopt wat je zegt gewoon niet. Dan je je vastklampen aan de mening van iemand die, net als jij, uiterst negatief is over BLind maar daarmee heb je nog geen gelijk.

Daley Blind speelde gewoon een uitstekende wedstrijd tegen de Verenigde Staten. Punt uit. Als je dat niet kan of durft toe te geven heeft elke andere gespreksvorm geen enkele zin .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1781101