|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maakt hij een betrouwbare indruk of biedt hij zijn oude ploeg de helpende hand? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik las net in een ander topic een reactie van Remco dat Feyenoord echt goed speelt. Dat moet dan ook wel als je met 0-5 voor staat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heereveen verzaakt en Feijenoord speelt erg goed..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Crosspasses.... alles lukt bij die gasten |
|
|
|
|
enough
|
|
|
niet alleen 010 verdienste hoor been vele dekking fouten en naief heerenveen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar ja, ik schreef net ook al: Heerenveen staat niet voor niets maar op de 13e plaats. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik verwacht een hopeloze 2e helft waarbij Feyenoord het wel best vind. Al hoop ik dat ze dan nog even aanzetten. Hebben midweems geen wedstrijd |
|
|
|
|
enough
|
|
|
wat zou loodewijks in de rust gezegd hebben neem nog maar een bakje thee.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Met die Gustafson is er wel meer techniek bijgekomen en Vejnovic drukt beter zijn stempel. Dan is er ook meer balans |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kwiek kwiek aloooooo |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het was maar een gewone vraag, want ik kijk niet! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ach ja, laat ze nu maar goed voetballen! Des te beter is het voor ons als ze denken dat ze ons wel weer even makkelijk gaan verslaan omdat ze zo goed zijn! O ja, en des te kutter voor hun natuurlijk! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben wel echt benieuwd naar die 2 klassiekers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het wonder van het Abe Lenstra stadion is begonnen..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Trekt Elia nu zelf zijn schoen uit?😂 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Terrecht! Mag ook wel een keer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jezus wat is die turk een doodfluiter niks mag.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een drama die scheids |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neeeeee nu is mijn voorspelling naar de klote..😡 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als die 0-1 niet was gevallen was het wellicht een andere wedstrijd geworden...😂😂 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja dat zag ik ook loetje ;beetje reclame maken ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Is het weer raak met die Gozubuyuk (of hoe je dat ook schrijven moet...)? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gozübüyük als ik het goed heb.
Maar ja dus. Fluit echt alles af |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik vind dit dus altijd een wat omstreden scheidsrechter, in elke wedstrijd. En hij is nota bene een internationaal scheidsrechter. Onbegrijplijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 16:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vind dit dus altijd een wat omstreden scheidsrechter, in elke wedstrijd. En hij is nota bene een internationaal scheidsrechter. Onbegrijplijk. En in welke wedstrijden ook....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: is altijd een drama |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb het vermoeden dat Makkelie een van de klassiekers krijgt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kolere wat hoort die vent zichzelf graag fluiten...niet normaal |
|
|
|
|
enough
|
|
|
weer liggen, hebben ze daar op getraind ofzo |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Twee verschillende wedstrijden in één? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is een draak van een wedstrijd nu |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat vind ik echt jammer. We hebben een aantal jaren in Monnickendam gewoon en kwamen veel in Volendam. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opmerkelijk feitje bij ons trouwens. Of we houden de 0, of we winnen niet en komen vrijwel altijd achter. Op Rapid uit na |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heereveen gaat ietsje voetballen...2x Veerman |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 16:13 schreef Pietje het volgende:[..] Dat vind ik echt jammer. We hebben een aantal jaren in Monnickendam gewoon en kwamen veel in Volendam. Geweldig ploegje met veel leuke spelers die uiteindelijk de Eredivisie halen. Wordt hun eerste nederlaag dacht ik |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Trouwens, ik zie op teletekst dat Kramer z'n doelpuntje heeft meegepikt, maar die is toch geschorst????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 16:14 schreef Loetje het volgende:[..] Geweldig ploegje met veel leuke spelers die uiteindelijk de Eredivisie halen. Wordt hun eerste nederlaag dacht ik Klopt helemaal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 16:15 schreef Pietje het volgende:Trouwens, ik zie op teletekst dat Kramer z'n doelpuntje heeft meegepikt, maar die is toch geschorst????? Nee zijn zaak komt maandag pas voor de arbitrage |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|