BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 december 2022 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2022 - 16:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Je kan dat wel bedoelen, maar op basis van vertoont spel, statistieken en meningen van talloze analisten klopt wat je zegt gewoon niet. Dan je je vastklampen aan de mening van iemand die, net als jij, uiterst negatief is over BLind maar daarmee heb je nog geen gelijk.

Daley Blind speelde gewoon een uitstekende wedstrijd tegen de Verenigde Staten. Punt uit. Als je dat niet kan of durft toe te geven heeft elke andere gespreksvorm geen enkele zin .
Jij mag het een puike wedstrijd vinden door de balletjes vooruit, ik zie toch echt een te trage blind die op alle mogelijke manier voorbij word gedribbeld en geholpen moet worden door een ander om op de been te blijven..
p111
 p111 - donderdag 08 december 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Nou maak jij maar een Blind forem aan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 december 2022 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2022 - 16:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Je kan dat wel bedoelen, maar op basis van vertoont spel, statistieken en meningen van talloze analisten klopt wat je zegt gewoon niet. Dan je je vastklampen aan de mening van iemand die, net als jij, uiterst negatief is over BLind maar daarmee heb je nog geen gelijk.

Daley Blind speelde gewoon een uitstekende wedstrijd tegen de Verenigde Staten. Punt uit. Als je dat niet kan of durft toe te geven heeft elke andere gespreksvorm geen enkele zin .
Eigenlijk heeft het geen enkele zin om te reageren, hij blijft maar in herhaling vallen, die heeft wel zo'n dikke plaat voor zijn kop.

Ik snap ook niet dat hij een Ajax supporter is, een speler met zo'n staat van dienst zo afvallen vind ik respectloos

Ik ben ook niet altijd Blind achtig, weet ook wel dat hij niet de snelste is maar hij heeft andere gaves, zo'n speler heb je in sommige wedstrijden hard nodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 08 december 2022 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2022 - 19:08 schreef p111 het volgende:
Nou maak jij maar een Blind forem aan.
Whahahahahahahagaha of hij kan zich beter afreageren op z'n schoonmoeder, lach me kapot dat ze Blind heet met haar achternaam...
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2022 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2022 - 00:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

+1 precies wat ik bedoel.. maar als mensen blind blijven voor blind en enkel dat goede pasje zien houd het snel op..

En laten we eerlijk zijn, als het niet vgaal was maar een andere willekeurige trainer werd die afgebrand..

En precies om deze reden hoop ik dat senior blind niet meer te vinden is bij Ajax, want dan weet je het wel, welke trainer er ook komt..
Als mensen echt denken dat van Gaal zijn oren laat hangen naar blind om blind junior maar in het team te houden houdt echt iedere discussie op.

Je bent toch niet werkelijk zo verschrikkelijk dom dat je echt denkt dat Van Gaal niet de in zijn eigen ogen beste 11 opstelt?

Van Gaal zit daar voor 1 ding en dat is om wereld kampioen te worden.

Jullie zijn blijkbaar niet in staat om te kijken naar de taken die spelers overduidelijk meekrijgen en hoe die worden uitgevoerd.

Blind en dumfries hoeven defensief geen wonderen te verrichten. Daar is het hele voetbal en het hele team op gebaseerd.
Ook het twee spitsen systeem is om depay te ontlasten, en hem te laten focussen op het aanvallen.

En nee, het voetballende deel is erbarmelijk slecht. Het defensieve blok staat tot nu in ieder geval als een huis.

Of dat vanavond nog zo is, geen idee maar dat gaan we meemaken.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2022 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2022 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Als mensen echt denken dat van Gaal zijn oren laat hangen naar blind om blind junior maar in het team te houden houdt echt iedere discussie op.

Je bent toch niet werkelijk zo verschrikkelijk dom dat je echt denkt dat Van Gaal niet de in zijn eigen ogen beste 11 opstelt?

Jullie zijn blijkbaar niet in staat om te kijken naar de taken die spelers overduidelijk meekrijgen en hoe die worden uitgevoerd.

Blind en dumfries hoeven defensief geen wonderen te verrichten. Daar is het hele voetbal en het hele team op gebaseerd.
Ook het twee spitsen systeem is om depay te ontlasten, en hem te laten focussen op het aanvallen.

En nee, het voetballende deel is erbarmelijk slecht. Het defensieve blok staat tot nu in ieder geval als een huis.

Erbarmelijk slecht is nog zachtjes uitgedrukt, merendeel accepteert het enkel omdat je van niks zeggende landjes nu wint en omdat het vgaal is die roept dat we het wk kunnen winnen hiermee.. nou ik zie een rommeltje op het veld die er een paar keer leuk is uitgekomen tegen weinig zeggende landen... En die landen hebben zelfs nog levensgrote kansen gehad, als die een beetje spelers erin hadden lagen we er allang uit..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2022 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 december 2022 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2022 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat van Gaal zijn oren niet laat hangen naar Blind.

Als er een systeem is waar de kwaliteiten van Blind tot zijn recht kunnen komen is dat wel het systeem dat van Gaal nu op het wk speelt.

Feit is ook dat van Gaal een eerzuchtige man is. Ook een man die door gebrek aan snelheid in zijn loopbaan als speler beperkt werd. Toeval wil dat Blind dezelfde beperking heeft. Ik kan mij niet aan de gedachten onttrekken dat van Gaal in de kwaliteiten van Blind gelooft zoals hij destijds in zichzelf geloofde.

Voor mij lijkt het wel alsof hij met Blind zijn gelijk wil bewijzen.

Voorlopig en zeker met de wedstrijd tegen usa waarin Blind scoorde en een assist had bewijst hij dat een speler als Blind overeind kan blijven.

Aangemerkt moet dan wel worden dat usa een sterk team is zonder echte topspelers en dat Nederland zeer teruggetrokken speelde waardoor de ruimtes voor Blind klein bleven.

Op de momenten dat de ruimtes groot waren en Blind van de aanval moest terugschakelen naar de verdediging kreeg je weer de Blind van Ajax te zien. Terugsjokken en werd hij er gigantisch uitgelopen, alsof hij stilstond. Dit kan tegen een tegenstander met betere spelers ons de kop kosten. Maar dan zullen er wel weer mensen zijn die naar andere spelers gaan wijzen. Want Blind is geweldig en tegendoelpunten zijn altijd de fout van anderen.

Ik zou altijd kiezen voor Malacia, maar dat ben ik.
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 december 2022 - 11:49   quote  deeplink  
Ik heb ook reacties over Kudus gelezen. En ik las dat Eide zei: hoeveel goede wedstrijden heeft Kudus nou gespeeld....

Ik vind dit opmerkelijk want wanneer het over Blind gaat en deze man een draak van een wedstrijd speelt met veel balverlies. Er gaten vallen door zijn gebrek aan snelheid en zelfs zijn tegenstander scoort. Maar hij toevallig een assist achter zijn naam krijgt. Dan is het weer hosanna.

Maar een Kudus die af en toe balverlies heeft. Maar verder aanspeelbaar is, ballen verovert en regelmatig scoort, krijg je dit soort opmerkingen.

Ik vind dit meten met 2 maten!

Dat Kudus zich vergelijkt met spelers die zich al jaren als topspeler bewijzen vind ik niet handig. Maar ik geloof ook zeker net als Kudus zelf dat hij een potentiële topper is. Dat dit er nog niet uit is gekomen heeft vooral te maken dat hij tot op heden niet het vertrouwen krijgt om te spelen op de plek die voor hem bestemd is of zou moeten zijn.

Mooi voorbeeld hiervan is Noppert. Ook hij heeft te maken gehad met trainers die hem niet de kans gaven. En zie nu, nu hij een trainer heeft die in hem gelooft en hem speeltijd geeft. Nu kan hij zich pas laten zien en ontwikkelen tot een topkeeper.

En volgens mij heeft Frenkie de Jong ook zo'n trainer gehad.

Er zijn spelers die niet de kans krijgen om wat voor reden dan ook. En er zijn spelers die kansen blijven krijgen om wat voor reden dan ook....
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2022 - 12:06   quote  deeplink  
Verder niks op aan te vullen.. ohja dat gejank over een echte Ajacied omdat je een speler afbrand met zoon staat van dienst.. Als ik iets kut vind, vind ik het kut.. ongeacht welke speler het is
Eide
 Eide - vrijdag 09 december 2022 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2022 - 11:49 schreef AkaS het volgende:

Ik vind dit meten met 2 maten!

Ik vind het heel selectief lezen, want ik heb nog heel veel meer over Kudus geschreven. En over Blind. Maar wel makkelijk natuurlijk om dat allemaal niet mee te nemen.

Volgens mij ben ik een stuk genuanceerder dan jij nu suggereerd en dit soort stukjes tekst kan iedereen die dat ook ziet gewoon iet zo heel veel mee.
Eide
 Eide - vrijdag 09 december 2022 - 22:05   quote  deeplink  
Poeh, wat een ontknoping zo. Potje is aan.
Eide
 Eide - vrijdag 09 december 2022 - 22:17   quote  deeplink  
Ik had in de vriendenapp 1-2 voor Argentinië gezegd. Alvast geen gelijk gekregen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 december 2022 - 23:13   quote  deeplink  
WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAAAA
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2022 - 00:06   quote  deeplink  
Anti voetbal win je indd prijzen mee... En die wingbacks wat een toppers
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 december 2022 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 00:06 schreef nummer10 het volgende:
Anti voetbal win je indd prijzen mee... En die wingbacks wat een toppers
En hij gaat weer individuen noemen na zo'n collectieve ellende
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2022 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 00:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

En hij gaat weer individuen noemen na zo'n collectieve ellende
Kwamen de tegendoelpunten weg vandaag, neemt niet weg dat dit hele kut wk gewoon enorm ruk was met vies anti voetbal... En dat mensen dit nog goed konden keuren ook hier, onbegrijpelijk als voetbal liefhebbers..
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 december 2022 - 01:29   quote  deeplink  
Heel dat elftal voetbalt niet. Niemand uitgezonderd.
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2022 - 18:05   quote  deeplink  
Wat zakt Ronaldo daar door de ondergrens zeg. Eerst wordt het gelijk van Ten Hag bewezen als de trainer van Portugal hem ernaast zet. Dan wordt je uitgeschakeld en trekt Ronaldo zich helemaal terug in z'n eigen egoïsme en verdriet en vlucht als eerste dat veld af.

Als je echt een leider bent en een hele grote speler pak je dan juist die verantwoordelijkheid om het team bij elkaar te vegen. Er staat een heel elftal dat vooral als waterdrager voor de grote Ronaldo moest dienen. Dan kan je dat niet meer omdat je echt in de diepte herfst van je carrière zit... prima. Dan komt het aan op karakter.

Karakter blijkt nu dus volkomen afwezig te zijn bij Ronaldo. Wat een afgang voor iemand met zo'n prijzenkast en die zich zo heeft laten gelden in de media. Bah.
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 18:05 schreef Eide het volgende:
Wat zakt Ronaldo daar door de ondergrens zeg. Eerst wordt het gelijk van Ten Hag bewezen als de trainer van Portugal hem ernaast zet. Dan wordt je uitgeschakeld en trekt Ronaldo zich helemaal terug in z'n eigen egoïsme en verdriet en vlucht als eerste dat veld af.

Als je echt een leider bent en een hele grote speler pak je dan juist die verantwoordelijkheid om het team bij elkaar te vegen. Er staat een heel elftal dat vooral als waterdrager voor de grote Ronaldo moest dienen. Dan kan je dat niet meer omdat je echt in de diepte herfst van je carrière zit... prima. Dan komt het aan op karakter.

Karakter blijkt nu dus volkomen afwezig te zijn bij Ronaldo. Wat een afgang voor iemand met zo'n prijzenkast en die zich zo heeft laten gelden in de media. Bah.
Heel eerlijk is zijn carrière vanaf het vertrek bij Real Madrid als een nacht kaars aan het doven. Nog even een redelijke periode bij juve maar dat was het wel.

Perez ziet dat sowieso vaak heel goed bij grote mannen bij Real Madrid.

Casilias Ramos en Ronaldo zijn door hem echt naar de uitgang bewogen. En alle drie echt precies op het juiste moment.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2022 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel eerlijk is zijn carrière vanaf het vertrek bij Real Madrid als een nacht kaars aan het doven. Nog even een redelijke periode bij juve maar dat was het wel.

Casilias Ramos en Ronaldo zijn door hem echt naar de uitgang bewogen. En alle drie echt precies op het juiste moment.
Kunnen ze bij Ajax nog wat van leren... Onee sorry zo mag je niet omgaan met spelers die veel voor de club hebben betekend...
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2022 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 21:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kunnen ze bij Ajax nog wat van leren... Onee sorry zo mag je niet omgaan met spelers die veel voor de club hebben betekend...
Zou je best eens willen doen om van al je berichten hier een paar positieve berichten te quoten?

Ik kan me dat namelijk niet voorstellen dat je over alles zo negatief bent als je altijd maar bent.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2022 - 22:30   quote  deeplink  
Ik zou het best positief vinden als ze het is deden.. want hier mag je blijkbaar niet zo over spelers praten want ze hebben zoveel betekend voor de club en daar word je gewoon afgeserveerd en is dat goed... Beetje 2 maten vind je niet ?
remco k
 remco k - zondag 11 december 2022 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 22:30 schreef nummer10 het volgende:
Ik zou het best positief vinden als ze het is deden.. want hier mag je blijkbaar niet zo over spelers praten want ze hebben zoveel betekend voor de club en daar word je gewoon afgeserveerd en is dat goed... Beetje 2 maten vind je niet ?
Nee helemaal niet, het gaat om het respectloze stuk.

Maar goed, dat krijg je bij een bepaald niveau mensen gewoon niet aangeleerd.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2022 - 12:35   quote  deeplink  
Uuuh dus hoe madrid ermee om is gegaan is altijd netjes geweest ?

Daarbij respect voor iemand tonen die zelf geen respect heeft de supporters (en gewoon weggaat zonder het publiek te bedanken) en net zoon kleine huil baby is als Ronaldo als die gewisseld word omdat die zich de grote meneer voelt.. En laat staan zijn eigen vrouw.. nee sorry geen respect voor.. ongeacht welke speler het is overigens..

En hoezo welk niveau.. ken je me persoonlijk? En hoezo weer op de man spelen.. Iets met toetsenbord held zullen we maar zeggen dan ?
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 18:05 schreef Eide het volgende:

Ik heb het niet gezien, Eide. Ik volg al die interlands niet. Alleen Oranje tegen de VS en vrijdag tegen Argentinië heb ik gezien.
Maar zoals jij het beschrijft ben ik het beslist met je eens.
CR7 mag ik niet: als voetballer heeft hij een veel te groot ego. Alles draait (draaide) om hem. En natuurlijk is het diep tragisch wat hij als mens in de privésfeer heeft moeten meemaken, maar als sportman was hij voor mij al veel eerder door het ijs gezakt. Een echte leider manifesteert zich niet op die manier.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2022 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

100% eens
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2022 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 21:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Pfff zing eens een ander liedje!!
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2022 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2022 - 13:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Pfff zing eens een ander liedje!!
Gaat me puur om meten met 2 maten pietje... Ene kant is het ok als dit bij Real gebeurt maar Owee als wij spelers richting de uitgang moeten drukken omdat ze steeds minder worden..

Neemt niet weg dat ik het eens ben met dat Perez het goed ziet en goed doet natuurlijk.. Maar is het altijd netjes gegaan? Nee...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 11 december 2022 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2022 - 12:35 schreef nummer10 het volgende:
Uuuh dus hoe madrid ermee om is gegaan is altijd netjes geweest ?

Daarbij respect voor iemand tonen die zelf geen respect heeft de supporters (en gewoon weggaat zonder het publiek te bedanken) en net zoon kleine huil baby is als Ronaldo als die gewisseld word omdat die zich de grote meneer voelt.. En laat staan zijn eigen vrouw.. nee sorry geen respect voor.. ongeacht welke speler het is overigens..

En hoezo welk niveau.. ken je me persoonlijk? En hoezo weer op de man spelen.. Iets met toetsenbord held zullen we maar zeggen dan ?
De communicatie zeker ja, daarin is Perez altijd helder en duidelijk geweest.

En het grote verschil is dat die mannen daar nog steeds aanbeden worden ondanks hele slechte periodes.

Ach, laten we zeggen dat iemand die hier zoveel post als jij wel een beeld over zich laat vormen.

Structureel zo respectloos zijn, daar zit zelden iemand van niveau achter.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2022 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2022 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gaat me puur om meten met 2 maten pietje... Ene kant is het ok als dit bij Real gebeurt maar Owee als wij spelers richting de uitgang moeten drukken omdat ze steeds minder worden..

Neemt niet weg dat ik het eens ben met dat Perez het goed ziet en goed doet natuurlijk.. Maar is het altijd netjes gegaan? Nee...
Als je zelf het verschil niet ziet houdt echt iedere discussie op.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2022 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

De communicatie zeker ja, daarin is Perez altijd helder en duidelijk geweest.

En het grote verschil is dat die mannen daar nog steeds aanbeden worden ondanks hele slechte periodes.

Ach, laten we zeggen dat iemand die hier zoveel post als jij wel een beeld over zich laat vormen.

Structureel zo respectloos zijn, daar zit zelden iemand van niveau achter.
Zoals ik zei, respectloos naar iemand die zelf geen respect heeft naar de supporters en zichzelf heel wat vind en zich groter voelt dan elke trainer en de club... Hij wil net zo min accepteren dat het einde inzicht is, echter is Ronaldo nog wel ff van een ander kaliber en heeft veel meer voor het voetbal en zijn clubs betekend...
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 december 2022 - 11:19   quote  deeplink  
Ik had het nog maar eens moeten zien of ik het had op kunnen brengen om na zo een teleurstellend einde nog even een rondje veld te doen. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen en we weten allemaal dat dit de laatste kans was voor Ronaldo om eindelijk te bewijzen of hij echt 'de allergrootste ooit' is. Alleen die wereldbeker ontbrak nog. Deze gast heeft een absolute winnaarsmentaliteit en gaat tot het gaatje om te winnen en dan zo een klap... Ik kan me heel goed voorstellen dat Ronaldo en straks wellicht ook Messi overladen met verdriet en alle adrenaline die er nog in zit ook gedesoriënteerd van het veld loopt.

Wij supporters moeten onszelf ook niet te serieus nemen om een bedankje en rondje veld te verwachten van sporters die er op dat moment VOLLEDIG doorheen zitten.
En dan neem ik het niet specifiek op voor Ronaldo, maar voor alle sporters. Die mogen zich af en toe even terugtrekken en doen alsof het mensen zijn. Dat verwachtingspatroon van de media en supporters is wel heel heftig af en toe.
remco k
 remco k - maandag 12 december 2022 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2022 - 17:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik zei, respectloos naar iemand die zelf geen respect heeft naar de supporters en zichzelf heel wat vind en zich groter voelt dan elke trainer en de club... Hij wil net zo min accepteren dat het einde inzicht is, echter is Ronaldo nog wel ff van een ander kaliber en heeft veel meer voor het voetbal en zijn clubs betekend...
Ook gewoon roepen dat hij geen respect heeft voor supporters.

Man man man.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 december 2022 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2022 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook gewoon roepen dat hij geen respect heeft voor supporters.

Man man man.
Klopt. Kijk maar een paar dingen terug.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 december 2022 - 09:18   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 13 december 2022 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2022 - 09:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt. Kijk maar een paar dingen terug.
Ik zie een lastige relatie met supporters vanaf dag 1 voor een gozer die werkelijk alles heeft gegeven voor de club. Een jongen die veel meer geld in Spanje kon verdienen maar ervoor koos om terug te keren bij Ajax waar hij een haat liefde relatie had met het publiek.

Een jongen die bij iedere fout wordt uitgefloten door een deel van het publiek.

En altijd netjes zijn ronde maakt, vooraan staat bij alle supporters gerelateerde events.

Heel eerlijk, ik vraag me af waarom hij dat in hemelsnaam doet als mensen hem behandelen zoals jij hier al jaren doet.

Van mij hadden supporters aan het gas gekund en dat had ik je vaak zat laten blijken vanuit zijn positie.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 december 2022 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2022 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie een lastige relatie met supporters vanaf dag 1 voor een gozer die werkelijk alles heeft gegeven voor de club. Een jongen die veel meer geld in Spanje kon verdienen maar ervoor koos om terug te keren bij Ajax waar hij een haat liefde relatie had met het publiek.

En altijd netjes zijn ronde maakt, vooraan staat bij alle supporters gerelateerde events.

Heel eerlijk, ik vraag me af waarom hij dat in hemelsnaam doet als mensen hem behandelen zoals jij hier al jaren doet.

Van mij hadden supporters aan het gas gekund en dat had ik je vaak zat laten blijken vanuit zijn positie.
Uuuh al jaren ? Nee.... Sinds die zichzelf God voelt terwijl die dat niet meer is en zichzelf groter voelt dan de club, mede mogelijk gemaakt door papa..

Kritiek op blind mag niet want dan voelt die zich op zijn pik getrapt en is die beledigd ook al maakt die 3 eigen doelpunten.
Wisselen mag niet, was vorig seizoen zelfs al onder ten Hag.

Gewoon een akkelig ventje geworden die met de dagen minder word.
remco k
 remco k - dinsdag 13 december 2022 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2022 - 11:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Uuuh al jaren ? Nee.... Sinds die zichzelf God voelt terwijl die dat niet meer is en zichzelf groter voelt dan de club, mede mogelijk gemaakt door papa..

Kritiek op blind mag niet want dan voelt die zich op zijn pik getrapt en is die beledigd ook al maakt die 3 eigen doelpunten.
Wisselen mag niet, was vorig seizoen zelfs al onder ten Hag.

Gewoon een akkelig ventje geworden die met de dagen minder word.
Kritiek is wat anders dan een echte Ajacied tot op het bot afbranden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 december 2022 - 15:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hypocriet is die Blind!
remco k
 remco k - zondag 18 december 2022 - 21:44   quote  deeplink  
Zo. Dit was een finale die een hoop van het dramatische defensieve voetbal van dit toernooi goedmaakt. Wat een wedstrijd.

Persoonlijk ben ik blij dat die kleine man deze prijs heeft gepakt. Maar mbappe had hem ook mogen winnen vandaag. Daar gaat de wereld nog veel plezier aan beleven.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2022 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2022 - 21:44 schreef remco k het volgende:
Zo. Dit was een finale die een hoop van het dramatische defensieve voetbal van dit toernooi goedmaakt. Wat een wedstrijd.

Persoonlijk ben ik blij dat die kleine man deze prijs heeft gepakt. Maar mbappe had hem ook mogen winnen vandaag. Daar gaat de wereld nog veel plezier aan beleven.
Ik zou willen dat Mbappe het is laat zien buiten een wereld team om zoals Frankrijk en niet enkel in de Franse competitie... Maar dat het een enorm goede speler is is wel duidelijk.. maar wat is het Messi gegund..
AkaS
 AkaS - maandag 19 december 2022 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2022 - 21:44 schreef remco k het volgende:

Wat mij bijblijft aan dit wk is dat van Gaal toch niet zo gek was met zijn uitspraken dat dit NL goed genoeg was om het wk te winnen. Terugkijkend is hij zelf de oorzaak dat dit helaas niet zover is gekomen. Pas met de rug tegen de muur haalde hij bakzeil en wisselde onze slechtste verdediger en werd er oudhollands aangevallen. En met succes.

Ook Frankrijk tegen Argentinië liet zien dat wanneer je echt speelt om een goal te scoren dat dit dan ook heel snel lukt. Na het scoren weer voorzichtig en dan kon Argentinie weer komen onder aanvoering van een wereldvoetballer die voor mij dit wk volledig van zijn voetstuk is gevallen. Geweldige voetballer maar als mens een geweldige eikel !!!

Gakpo prima tegen de mindere goden. Toen het erom ging was het niet veel. Steeds de bal te hard vooruit spelen. En zijn passes waren ook nooit op maat, telkens te hard.

Positieve verrassing was voor mij Noppert die op 1x na ook telkens het spel voetballend goed hervatte en most of all ballen tegen houden wat een keeper moet doen.

Weet iemand trouwens waarom Blind zo agressief reageerde op zijn wissel ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2022 door AkaS --
AkaS
 AkaS - maandag 19 december 2022 - 09:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als supporter ben je begaan met je club. Je hebt alleen nooit de kans om je mening te ventileren wanneer je het ergens niet mee eens bent. De enige tool die je als supporter hebt om te laten merken dat je het ergens niet mee eens bent is het ophangen van een spandoek of te fluiten als het om een speler gaat.

In het verleden Ziyech bijvoorbeeld die hiermee een tik op de vingers kreeg van het publiek om zijn laconieke instelling en het ongelofelijk groot aantal balverlies. Nadat de supporters hem duidelijk lieten weten wat zij ervan vonden werd hij wakker en groeide hij als voetballer.

Wat Blind betreft... Denk je nu werkelijk dat hij alles heeft gegeven uit clubliefde..??? Jeetje man ik dacht dat ik soms naief was!!!

Nee meneer Blind speelt voor zichzelf en kiest een club met salaris die hem het beste dient om zijn wensen in te vullen. Bij Ajax met zijn vader op de achtergrond was hij redelijk verzekert van een basisplaats en dus een plek in Oranje. Plus CL voetbal en een meer dan behoorlijk salaris waarbij hij evengoed nooit meer hoeft te werken!

Het is gewoon stemmingmakerij wat je hier doet om te beweren dat hij bij iedere fout wordt uitgefloten. Dit is ook gewoon niet waar. Maar wanneer je hem wekelijks ziet falen, niet bepalend/beslissend is in aanvallende zin. Maar wel meerdere wedstrijden zijn tegenstander ziet scoren omdat meneer aan de verkeerde kant dekt, niet oplet en weer eens terugsjokt en dan ook nog eens met gebaren teamgenoten de schuld geeft.... En niet te vergeten de wetenschap dat over de hele wereld in het topvoetbal bestaat uit verdedigers die op zijn minst 2x zo snel zijn als Blind dan heb je het als eerlijke supporter wel gehad met deze zichzelf overschattende voetballer.

Hij is gewoon de zwakke plek in de verdediging en is aanvallend zelden beslissend.

Zelfs van Gaal die vaak als bewijs wordt aangevoerd om Blind te verdedigen haalde hem eruit toen het alles of niets werd!

Kind van de club.... My ass! Gewoon net als ieder andere voetballer, een broodvoetballer!
remco k
 remco k - maandag 19 december 2022 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2022 - 09:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als supporter ben je begaan met je club. Je hebt alleen nooit de kans om je mening te ventileren wanneer je het ergens niet mee eens bent. De enige tool die je als supporter hebt om te laten merken dat je het ergens niet mee eens bent is het ophangen van een spandoek of te fluiten als het om een speler gaat.

In het verleden Ziyech bijvoorbeeld die hiermee een tik op de vingers kreeg van het publiek om zijn laconieke instelling en het ongelofelijk groot aantal balverlies. Nadat de supporters hem duidelijk lieten weten wat zij ervan vonden werd hij wakker en groeide hij als voetballer.

Wat Blind betreft... Denk je nu werkelijk dat hij alles heeft gegeven uit clubliefde..??? Jeetje man ik dacht dat ik soms naief was!!!

Nee meneer Blind speelt voor zichzelf en kiest een club met salaris die hem het beste dient om zijn wensen in te vullen. Bij Ajax met zijn vader op de achtergrond was hij redelijk verzekert van een basisplaats en dus een plek in Oranje. Plus CL voetbal en een meer dan behoorlijk salaris waarbij hij evengoed nooit meer hoeft te werken!

Het is gewoon stemmingmakerij wat je hier doet om te beweren dat hij bij iedere fout wordt uitgefloten. Dit is ook gewoon niet waar. Maar wanneer je hem wekelijks ziet falen, niet bepalend/beslissend is in aanvallende zin. Maar wel meerdere wedstrijden zijn tegenstander ziet scoren omdat meneer aan de verkeerde kant dekt, niet oplet en weer eens terugsjokt en dan ook nog eens met gebaren teamgenoten de schuld geeft.... En niet te vergeten de wetenschap dat over de hele wereld in het topvoetbal bestaat uit verdedigers die op zijn minst 2x zo snel zijn als Blind dan heb je het als eerlijke supporter wel gehad met deze zichzelf overschattende voetballer.

Hij is gewoon de zwakke plek in de verdediging en is aanvallend zelden beslissend.

Zelfs van Gaal die vaak als bewijs wordt aangevoerd om Blind te verdedigen haalde hem eruit toen het alles of niets werd!

Kind van de club.... My ass! Gewoon net als ieder andere voetballer, een broodvoetballer!
Waarom stel je dat ik iets zeg wat ik helemaal niet zeg.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2022 - 21:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Mwah Remco.. het komt aardig in de buurt haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 december 2022 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2022 - 09:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Inderdaad AkaS. Wat dat betreft heeft Blind echt zo'n "ideale schoonzoon" gezicht. Ligt nooit aan hem, maar altijd aan een ander.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 30 december 2022 - 10:51   quote  deeplink  
Blind is een afgesloten fase, ikzelf ben niet rouwig om zijn vertrek meer de manier waarop, en het wantrouwen in de huidige leiding voor de toekomst.
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2023 - 22:44   quote  deeplink  
Zo. Ten Hag heeft het flink op de rit hoor bij united.

Het is bij vlagen nog slordig maar het spel wordt steeds beter.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 januari 2023 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2023 - 22:44 schreef remco k het volgende:
Zo. Ten Hag heeft het flink op de rit hoor bij united.

Het is bij vlagen nog slordig maar het spel wordt steeds beter.
Mag ook wel met deze selectie toch ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 januari 2023 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2023 - 22:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mag ook wel met deze selectie toch ?
United heeft toch al jaren lang een super goede selectie, het kwam alleen nooit uit de verf.
Is echt de verdienste van ten Hag.
Hij heeft nu ook inbreng bij de jeugdelftallen.

Alle credits van mij voor deze trainer hoor!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1792798