|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het is inderdaad ongelooflijk en wel héél erg duidelijk. Wat een ongegeneerde mazzelploeg daar in Rotterdam. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Bekerloting ook. Let maar op, wordt weer niet verrassend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2023 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Goh verrassend! Ajax weer uit en die kakkies weer thuis. En dan tegen elkaar zodat bekerfinale niet die 2 clubs wordt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 22:46 schreef Ajax Warrior het volgende:Goh verrassend! Ajax weer uit en die kakkies weer thuis. En dan tegen elkaar zodat bekerfinale niet die 2 clubs wordt. Had je wat anders verwacht. Ik denk serieus dat deze loting gemanipuleerd is. Uit "veiligheidsoverwegingen". Iets met verwarmde kokertjes. Niet zo moeilijk en niet te bewijzen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Je weet tegenwoordig vooraf precies hoe het gaat met n wedstrijd van Feyenoord. Totaal niet verrassend meer dat n tegenstander rood krijgt als het niet lukt tegen 11. Of een penalty of 10 min blessuretijd.Je hoeft niet eens meer te kijken, het is al vooraf bekend. Ook de loting is vooraf in vele media al exact voorspeld en precies zoals de knvb maffia het wil, gebeurt het....daar kun je dus ook niks meer aan doen en is niet tegen te voetballen. De Duitse trainer van psv vorig jaar zou zeggen: give the cup to them today!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2023 - 23:12 schreef bertus bikkel het volgende:Je weet tegenwoordig vooraf precies hoe het gaat met n wedstrijd van Feyenoord. Totaal niet verrassend meer dat n tegenstander rood krijgt als het niet lukt tegen 11. Of een penalty of 10 min blessuretijd.Je hoeft niet eens meer te kijken, het is al vooraf bekend. Ook de loting is vooraf in vele media al exact voorspeld en precies zoals de knvb maffia het wil, gebeurt het....daar kun je dus ook niks meer aan doen en is niet tegen te voetballen. De Duitse trainer van psv vorig jaar zou zeggen: give the cup to them today!!! Ik ben het volkomen met je eens. En dan heeft Ajax de naam met "lucky"... maar de waarheid is dat het meer van toepassingen is op Feyenoord. Mazzelaars!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De KNVB is één grote corrupte bende |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En weet je wat ik nog ergerlijker vind? Het feit dat er zelfs bij de halve finale geen uitsupporters mogen komen!!
Toch blijf ik het bizar vinden. Ajax mag geen supporters meenemen naar de Kuip, maar wel supporters meenemen naar wedstrijden tegen Sparta en Excelsior? Respectievelijk 9,5 en 6 km van de badkuip. Sla mij maar lek, maar ergens snap je er dan geen kloot van als burgemeester. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2023 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:En weet je wat ik nog ergerlijker vind? Het feit dat er zelfs bij de halve finale geen uitsupporters mogen komen!! Toch blijf ik het bizar vinden. Ajax mag geen supporters meenemen naar de Kuip, maar wel supporters meenemen naar wedstrijden tegen Sparta en Excelsior? Respectievelijk 9,5 en 6 km van de badkuip. Sla mij maar lek, maar ergens snap je er dan geen kloot van als burgemeester. Je hebt helemaal gelijk, Warrior. Ik ben van mening dat als er geen uit-supporters bij mogen zijn, dat bekerwedstrijden tussen Ajax en Feyenoord te allen tijde uit twee wedstrijden moeten bestaan. Eigenlijk zoals het óók in veel andere landen structueel al gebeurt. Een uit- en thuiswedstrijd. Zoals het in Nederland georganiseerd wordt is niet eerlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2023 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:En weet je wat ik nog ergerlijker vind? Het feit dat er zelfs bij de halve finale geen uitsupporters mogen komen!! Toch blijf ik het bizar vinden. Ajax mag geen supporters meenemen naar de Kuip, maar wel supporters meenemen naar wedstrijden tegen Sparta en Excelsior? Respectievelijk 9,5 en 6 km van de badkuip. Sla mij maar lek, maar ergens snap je er dan geen kloot van als burgemeester. Helemaal mee eens, of maak er dan een uit en thuis duel van |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2023 - 16:30 schreef Pietje het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk, Warrior. Ik ben van mening dat als er geen uit-supporters bij mogen zijn, dat bekerwedstrijden tussen Ajax en Feyenoord te allen tijde uit twee wedstrijden moeten bestaan. Eigenlijk zoals het óók in veel andere landen structueel al gebeurt. Een uit- en thuiswedstrijd. Zoals het in Nederland georganiseerd wordt is niet eerlijk. Dat vind ik dus ook! Best raar dat het hier uit 1 enkele wedstrijd bestaat. Zeker in de halve finale is er een groot belang. Raar dan ook dat een gemeente dan zo maar mag besluiten geen uitsupporters toe te staan! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2023 - 17:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat vind ik dus ook! Best raar dat het hier uit 1 enkele wedstrijd bestaat. Zeker in de halve finale is er een groot belang. Raar dan ook dat een gemeente dan zo maar mag besluiten geen uitsupporters toe te staan! Volledig eens! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ten Hag krijgt een pak slaag van Klopp. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik zag het op teletekst staan. Goeie genade... 7-0 voor Liverpool. Duidelijke cijfers en ManU staat weer met beide benen op de grond. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2023 - 19:46 schreef Pietje het volgende:[..] Ik zag het op teletekst staan. Goeie genade... 7-0 voor Liverpool. Duidelijke cijfers en ManU staat weer met beide benen op de grond. Yupe, plek 3 zou harstikke mooi zijn voor Ten Hag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo. United gaat even kei en keihard onderuit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk, dat smerige United ook weer even lekker terug in zijn schulp. Kijken wat de Engelse kranten morgen van Ten Hag vinden? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2023 - 17:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat vind ik dus ook! Best raar dat het hier uit 1 enkele wedstrijd bestaat. Zeker in de halve finale is er een groot belang. Raar dan ook dat een gemeente dan zo maar mag besluiten geen uitsupporters toe te staan! Door de uit-fans ook voor deze ene wedstrijd te weren, is er geen sprake meer van "gelijke kansen". Dit is voer voor juristen. Ik kan mij voorstellen dat deze halve finale op neutraal terrein zal moeten worden gespeeld (desnoods zonder publiek) of over twee wedstrijden moet worden verdeeld: één in Rotterdam en één in Amsterdam. Maar dat zal de KNVB vast niet durven (willen) omdat daarmee Feyenoord in de wielen wordt gereden, want de Rotterdammers MOETEN kampioen worden en MOETEN de beker winnen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2023 - 11:04 schreef Pietje het volgende:[..] Door de uit-fans ook voor deze ene wedstrijd te weren, is er geen sprake meer van "gelijke kansen". Dit is voer voor juristen. Ik kan mij voorstellen dat deze halve finale op neutraal terrein zal moeten worden gespeeld (desnoods zonder publiek) of over twee wedstrijden moet worden verdeeld: één in Rotterdam en één in Amsterdam. Maar dat zal de KNVB vast niet durven (willen) omdat daarmee Feyenoord in de wielen wordt gereden, want de Rotterdammers MOETEN kampioen worden en MOETEN de beker winnen. Tja Pietje, ik kan het niet beter verwoorden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2023 - 11:04 schreef Pietje het volgende:[..] Door de uit-fans ook voor deze ene wedstrijd te weren, is er geen sprake meer van "gelijke kansen". Dit is voer voor juristen. Ik kan mij voorstellen dat deze halve finale op neutraal terrein zal moeten worden gespeeld (desnoods zonder publiek) of over twee wedstrijden moet worden verdeeld: één in Rotterdam en één in Amsterdam. Maar dat zal de KNVB vast niet durven (willen) omdat daarmee Feyenoord in de wielen wordt gereden, want de Rotterdammers MOETEN kampioen worden en MOETEN de beker winnen. Is dat al niet een keer eerder geweest enkele jaren terug... Een uit en thuis pot bedoel ik dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 maart 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2023 - 18:08 schreef nummer10 het volgende:[..] Is dat al niet een keer eerder geweest enkele jaren terug... Een uit en thuis pot bedoel ik dan Ja, klopt. Enkele jaren geleden (2010) de finale.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 maart 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Damn 13 jaar gelden alweer.. haha.. dus het kan wel.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, de tijd vliegt. E.e.a. gebeurde onder protest van Feyenoord; die zagen hun enorme voordeel in rook opgaan. Ik weet zeker dat de KNFB (de F van Feyenoord) zo'n dubbele wedstrijd niet nog eens durft te organiseren. Helden op sokken zitten er veel in Zeist. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Geweldige overwinning van AZ bij Lazio, en natuurlijk weer paflides |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut knap. AZ wankelde zo nu en dan, maar het is en blijft knap om tegen de nummer drie van Italië als overwinnaar van het veld te stappen. Nota bene in Italië. Maar... er komt volgende week nog een wedstrijd aan in Alkmaar. Ik denk dat Lazio wakkergeschud is. AZ is nog niet klaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2023 - 23:36 schreef Pietje het volgende:[..] Absoluut knap. AZ wankelde zo nu en dan, maar het is en blijft knap om tegen de nummer drie van Italië als overwinnaar van het veld te stappen. Nota bene in Italië. Maar... er komt volgende week nog een wedstrijd aan in Alkmaar. Ik denk dat Lazio wakkergeschud is. AZ is nog niet klaar. Maar de eerste stap is gezet, Lazio moet nu komen..
Ben best gecharmeerd van Pascal Jansen, doet het goed sinds Slot daar weg is |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik krijg het niet makkelijk mijn strot uit, maar AZ is op dit moment een voorbeeld voor heel veel clubs in Nederland. Het beleid zit goed, ze durven risico's te nemen met spelers en hebben een trainer die niet voortkomt uit vriendjespolitiek. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2023 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik krijg het niet makkelijk mijn strot uit, maar AZ is op dit moment een voorbeeld voor heel veel clubs in Nederland. Het beleid zit goed, ze durven risico's te nemen met spelers en hebben een trainer die niet voortkomt uit vriendjespolitiek. Volledig mee eens, bij Ajax wachten we bijvoorbeeld nog steeds op de vervanger voor Overmars |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2023 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik krijg het niet makkelijk mijn strot uit, maar AZ is op dit moment een voorbeeld voor heel veel clubs in Nederland. Het beleid zit goed, ze durven risico's te nemen met spelers en hebben een trainer die niet voortkomt uit vriendjespolitiek. Dat is van A tot Z (😀) waar! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2023 - 07:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar de eerste stap is gezet, Lazio moet nu komen.. Ben best gecharmeerd van Pascal Jansen, doet het goed sinds Slot daar weg is Ook met jou ben ik het volledig eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heel fijn Pietje hahaha |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Het is geen KNVB maar KNFB afgekort[ Koninklijke Nederlandse Feyenoord bond. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Na-apert... Haha. Dat schreef ik een paar dagen geleden ook al! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt pietje,Maar ik had achterstand met lezen ik reageerde op een ouder bericht,later zag ik dat ik een beetje dom was geweest. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 - 16:49 schreef p111 het volgende:Klopt pietje,Maar ik had achterstand met lezen ik reageerde op een ouder bericht,later zag ik dat ik een beetje dom was geweest. Haha. Het was als grapje bedoeld, p111. Geen punt. We kunnen hooguit zeggen dat we het eens zijn met elkaar. :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Feyenoord tankt extreem veel zelf vertrouwen richting zondag. 7-0 voor tegen Shakhtar. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Jep, en er werd ze ook geen strobreed in de weg gelegd. Uiteraard ook weer n penalty in de Kuip en een tegenstander die dan op de lat schiet. Het zit dan ook allemaal mee zoals het hele seizoen al. Hier is in principe niet van te winnen. Kan me niet voorstellen dat er zondag opeens een scheidsrechter staat die tegen ze fluit. Nee, dit is hun seizoen, vrees ik.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Az speelt ook een hele goede wedstrijd en staat wederom tegen lazio roma 2-1 voor.
Ajax schijnt interesse te hebben in Reijnders. Ik heb zelf altijd geroepen dat we niet zo makkelijk spelers van az moeten halen aangezien die bij ons niet presteren.
Maar als ik vandaag naar die jongen kijk, phoe die kan wel ballen op het middenveld hoor. Die heeft echt iets dat wij niet hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben onder de indruk van AZ, Reijnders, Karlsson en spits Pavlides zouden heel goed mee kunnen bij Ajax Daarnaast hebben ze een uitstekende jeugd |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Die Karlsson schiet de laatste tijd ook weer met scherp! En wat voor goals... Prima speler!! Die trainer levert daar ook een top prestatie... Wordt nog spannend de laatste maanden de strijd om CL league plaatsen 1 en 2. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 16 maart 2023 - 22:59 schreef bertus bikkel het volgende:Die Karlsson schiet de laatste tijd ook weer met scherp! En wat voor goals... Prima speler!! Die trainer levert daar ook een top prestatie... Wordt nog spannend de laatste maanden de strijd om CL league plaatsen 1 en 2. Pascal Jansen durft ook jeugd in te zetten , daarnaast weet iedereen bij AZ hoe er gespeeld dient te worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wij gaan zondag verliezen, dit komt door de grote mond van Heitinga en Taylor.. Feyenoord gebruikt dit in hun voordeel en halen daar hun motivatie uit..
In het verleden zag je dit soort domme uitspraken bij Schone of ban van Rijn vaak als een rode lap werken bij de tegenstander.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 - 15:10 schreef remco k het volgende:Wij gaan zondag verliezen, dit komt door de grote mond van Heitinga en Taylor.. Feyenoord gebruikt dit in hun voordeel en halen daar hun motivatie uit.. In het verleden zag je dit soort domme uitspraken bij Schone of ban van Rijn vaak als een rode lap werken bij de tegenstander.. Idd of door van Gaal op het WK, zo dom juist.
Je moet juist proberen de underdog te zijn |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 - 15:10 schreef remco k het volgende:Wij gaan zondag verliezen, dit komt door de grote mond van Heitinga en Taylor.. Feyenoord gebruikt dit in hun voordeel en halen daar hun motivatie uit.. In het verleden zag je dit soort domme uitspraken bij Schone of ban van Rijn vaak als een rode lap werken bij de tegenstander.. Vaak werkt dit indd alleen in je nadeel... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opvolger Overmars binnen, Ajax schijnt financieel akkoord te zijn met Julian Ward.
Als hij komt zou hij 1 juli in dienst treden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 - 19:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:Opvolger Overmars binnen, Ajax schijnt financieel akkoord te zijn met Julian Ward. Als hij komt zou hij 1 juli in dienst treden Dat is goed nieuws. Er moet rust in de tent komen en alle posities binnen Ajax moeten ingevuld zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is ook wel een serieuze naam hoor met een flink netwerk in zuid Amerika. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-verkeerde topic, maar Makkelie is een lul! -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar