BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 20 maart 2023 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2023 - 14:32 schreef remco k het volgende:
Dat is ook wel een serieuze naam hoor met een flink netwerk in zuid Amerika.
Maar wel uit een andere vijver moeten vissen dan bij een Liverpool.. de naam is igg niet verkeerd...
remco k
 remco k - maandag 20 maart 2023 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 10:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar wel uit een andere vijver moeten vissen dan bij een Liverpool.. de naam is igg niet verkeerd...
Hij heeft daar ook heel wat talenten naar de club gehaald die bij het tweede elftal spelen momenteel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 maart 2023 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 10:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft daar ook heel wat talenten naar de club gehaald die bij het tweede elftal spelen momenteel.
Weet je wat het probleem is Remco, mensen denken dat aankopen alleen voor het eerste elftal gehaald worden. Snappen niet dat ook jeugdteams en jong Ajax op peil gehouden moeten worden. Mocht het idd waar wezen dat hij komt, dan ben ik daar blij mee. Hopelijk licht hij de hele club door qua spelers.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 maart 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ward heeft toch nog niet zolang de zeggenschap daar ? Wel als scout enzo maar de teams aanvullen en aankopen deed die pas 1.5 jaar ofzo?

Bedoel het verder niet verkeerd he en ben echt blij dat Ajax zoon naam heeft kunnen strikken, want een netwerk heeft die zeker wel wat ik zo lees..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 maart 2023 - 11:56   quote  deeplink  
Hamstra weg bij Ajax.. dan vermoed ik dat Huntelaar de oude functie krijgt wat ward eerder bij Liverpool had om op deze manier te groeien onder de vleugels van Ward..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 maart 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 21 maart 2023 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2023 - 10:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is Remco, mensen denken dat aankopen alleen voor het eerste elftal gehaald worden. Snappen niet dat ook jeugdteams en jong Ajax op peil gehouden moeten worden. Mocht het idd waar wezen dat hij komt, dan ben ik daar blij mee. Hopelijk licht hij de hele club door qua spelers.
Fijn dat er mensen zijn die het snappen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 maart 2023 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2023 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Fijn dat er mensen zijn die het snappen.
Hahaha idd, maar ben ermee gestopt dat hier iedereen aan het verstand te brengen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 maart 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Inderdaad, al jaren koopt Ajax jeugdspelers, ze zullen wel moeten want er stappen altijd een aantal over, een ander aantal halen het eerste niet

Degene die dit niet snappen kijken niet verder dan Ajax1 of lezen de berichtgeving niet
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 maart 2023 - 09:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar daar was jij tegen en bent van het zelf opleiden toch? En dat er jeugd moet komen begrijp ik zeker wel, maar dan is het toch alsnog een andere vijver qua geld.. jeugd of eerste elftal maakt dan niet uit..
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 maart 2023 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar daar was jij tegen en bent van het zelf opleiden toch? En dat er jeugd moet komen begrijp ik zeker wel, maar dan is het toch alsnog een andere vijver qua geld.. jeugd of eerste elftal maakt dan niet uit..
Nee nooit gezegd.
remco k
 remco k - donderdag 23 maart 2023 - 19:59   quote  deeplink  
Jong Ajax is ook geen jeugd.
remco k
 remco k - vrijdag 24 maart 2023 - 21:08   quote  deeplink  
Hahahaha. Koeman zou een goede trainer zijn, van Dijk nog steeds wereldtop. Cilissen vind dat hij de eerste keeper had moeten zijn en Wijnaldum vind zichzelf vooral wereldtop. En depay. Tsja wat moet je daar nog over zeggen.

Dat de knvb een slechte trainer zoals Koeman aanstelt zegt alles over het Nederlandse voetbal. Wat een schande.
remco k
 remco k - vrijdag 24 maart 2023 - 21:09   quote  deeplink  
En oja. We kunnen tegen iedereen gewoon 4-3-3 spelen. Hahaha. Wat een lachertje.
remco k
 remco k - vrijdag 24 maart 2023 - 21:20   quote  deeplink  
Jongens als Taylor Geertruida en Simons horen helemaal niet op dit niveau te spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 maart 2023 - 21:25   quote  deeplink  
Hahaha heerlijk dit!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 maart 2023 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2023 - 21:20 schreef remco k het volgende:
Jongens als Taylor Geertruida en Simons horen helemaal niet op dit niveau te spelen.
Met name Taylor niet die gaat zoals bij Ajax vrolijk verder ...man...man
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 maart 2023 - 22:34   quote  deeplink  
En maar weer die Depay ophemelen, tjonge jonge wat is hij over het paard getild met zijn gepiel
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 maart 2023 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2023 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met name Taylor niet die gaat zoals bij Ajax vrolijk verder ...man...man
Ik volg Oranje niet of nauwelijks, maar zag vannacht wel een (korte) samenvatting. Ik mag aannemen dat Taylor zijn "visitekaartje" aan Koeman heeft afgegeven. Die zal voorlopig geen uitnodiging hoeven verwachten. Bij Ajax bleek hij al behoorlijk uit vorm te zijn en gisteren bij het NL-elftal ging hij inderdaad vrolijk verder.
remco k
 remco k - zaterdag 25 maart 2023 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2023 - 11:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik volg Oranje niet of nauwelijks, maar zag vannacht wel een (korte) samenvatting. Ik mag aannemen dat Taylor zijn "visitekaartje" aan Koeman heeft afgegeven. Die zal voorlopig geen uitnodiging hoeven verwachten. Bij Ajax bleek hij al behoorlijk uit vorm te zijn en gisteren bij het NL-elftal ging hij inderdaad vrolijk verder.
Nou sorry, maar als dit voor Taylor geld, geld dat echt voor alle andere tien spelers ook en misschien nog wel meer voor de zogenaamde sterkhouders, depay van dijk en Wijnaldum.
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 maart 2023 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2023 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou sorry, maar als dit voor Taylor geld, geld dat echt voor alle andere tien spelers ook en misschien nog wel meer voor de zogenaamde sterkhouders, depay van dijk en Wijnaldum.
Zoals ik schreef, ik heb alleen de korte samenvatting gezien, dus kan ik er niet goed over oordelen. In het oog springend waren de fouten van Taylor. Daar neem ik niets van terug.
Maar ik geloof je graag hoor. Als je met 4-0 verliest, zullen er meer zondebokken zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 maart 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 maart 2023 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2023 - 11:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zal voorlopig niet meer in beeld zijn, ik was voor de wedstrijd al verbaasd dat hij in de basis stond.
Timber deed het niet verkeerd
Sterkhouder Memphis speelde weer een draak van een wedstrijd, ik snap niet dat hij nog opgesteld wordt.

Ik vond Malen, Klaassen en Blind redelijk goed invallen
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 maart 2023 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 maart 2023 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zal voorlopig niet meer in beeld zijn, ik was voor de wedstrijd al verbaasd dat hij in de basis stond.
Timber deed het niet verkeerd
Sterkhouder Memphis speelde weer een draak van een wedstrijd, ik snap niet dat hij nog opgesteld wordt.

Ik vond Malen, Klaassen en Blind redelijk goed invallen
Ik zag dat Depay zelfs een strafschop miste. Zeer slecht ingeschoten. Tja, een wat overschatte speler is hij zeker wel.
p111
 p111 - zondag 26 maart 2023 - 11:09   quote  deeplink  
Ach je mag het Koeman kwalijk nemen dat hij Depay een strafschop laat nemen en niet heeft gewisseld deze man deed echt alles fout vanaf minuut 1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 26 maart 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 maart 2023 - 11:09 schreef p111 het volgende:
Ach je mag het Koeman kwalijk nemen dat hij Depay een strafschop laat nemen en niet heeft gewisseld deze man deed echt alles fout vanaf minuut 1
Geen een trainer heeft het inzicht of niet de ballen om hem te wisselen.

Ik zou hem op de bank laten beginnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 maart 2023 door Jack Huntelaar --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 april 2023 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2023 - 21:08 schreef remco k het volgende:
Hahahaha. Koeman zou een goede trainer zijn, van Dijk nog steeds wereldtop. Cilissen vind dat hij de eerste keeper had moeten zijn en Wijnaldum vind zichzelf vooral wereldtop. En depay. Tsja wat moet je daar nog over zeggen.

Dat de knvb een slechte trainer zoals Koeman aanstelt zegt alles over het Nederlandse voetbal. Wat een schande.
Helemaal mee eens!!!! Wanneer openen we onze ogen!! Het is allemaal in en in triest, ik zie sombere tijden voor het Nederlandse voetbal
remco k
 remco k - vrijdag 14 april 2023 - 10:08   quote  deeplink  
ten Hag gister niet best, een half uur voor tijd drie van je beste spelers wisselen, en vervolgens een 2/0 voorsprong uit handen geven...
remco k
 remco k - vrijdag 14 april 2023 - 10:09   quote  deeplink  
sowieso echt verschrikkelijk veel pech met veel blessures bij zijn beste spelers. Gisteren weer Varane en Martinez kwijt geraakt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 14 april 2023 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 - 10:09 schreef remco k het volgende:
sowieso echt verschrikkelijk veel pech met veel blessures bij zijn beste spelers. Gisteren weer Varane en Martinez kwijt geraakt..
Inderdaad ook Rashford moest hij al missen, dan zit het echt niet mee, bankzitters heb je nodig alleen zijn ze nooit van gelijk niveau met de basisspelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 april 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 16 april 2023 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 - 11:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad ook Rashford moest hij al missen, dan zit het echt niet mee, bankzitters heb je nodig alleen zijn ze nooit van gelijk niveau met de basisspelers
Sterker nog, op sommige plekken moet hij de nummer drie opstellen als basis speler.

Maar goed, vandaag weer een prima wedstrijd van United. De grootste winst dit seizoen is het feit dat het een hecht team is geworden met een herkenbare manier van voetballen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 april 2023 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Sterker nog, op sommige plekken moet hij de nummer drie opstellen als basis speler.

Maar goed, vandaag weer een prima wedstrijd van United. De grootste winst dit seizoen is het feit dat het een hecht team is geworden met een herkenbare manier van voetballen.
Ongelooflijk wat een inbreng van ten Hag dit seizoen, is één vd beste coaches van Europa op dit moment
p111
 p111 - maandag 17 april 2023 - 17:51   quote  deeplink  
Haal Shanzes maar terug bij Tottenham ,daar zit hij alleen maar op de bank en wordt uitgefloten als hij mag invallen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 19 april 2023 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2023 - 17:51 schreef p111 het volgende:
Haal Shanzes maar terug bij Tottenham ,daar zit hij alleen maar op de bank en wordt uitgefloten als hij mag invallen.
Nou Sanchez kon en kan ook niet voetballen, prima verdediger, maar daar hebben we er nu al 1 van (Bassey)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 april 2023 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 11:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nou Sanchez kon en kan ook niet voetballen, prima verdediger, maar daar hebben we er nu al 1 van (Bassey)
Meen je dit serieus? Sanchez was zo belangrijk in de verdediging toen hij bij Ajax speelde.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 april 2023 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 21:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Sanchez was zo belangrijk in de verdediging toen hij bij Ajax speelde.
Poeh en hoe.. wat een beest, die moest je 3x voorbij als het geen 4x is
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 20 april 2023 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 21:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij was idd heel belangrijk, maar voetballen kon hij niet. Vergeet niet dat hij hele andere spelers naast zich had, die wel allemaal konden voetballen, dat is nu even wat anders. Hij was de echte stofzuiger en schoot ook een bal gewoon kijhard over de zijlijn als het moest.

Daarbij is hij met het PL salaris ook erg duur.
remco k
 remco k - donderdag 20 april 2023 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2023 - 13:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij was idd heel belangrijk, maar voetballen kon hij niet. Vergeet niet dat hij hele andere spelers naast zich had, die wel allemaal konden voetballen, dat is nu even wat anders. Hij was de echte stofzuiger en schoot ook een bal gewoon kijhard over de zijlijn als het moest.

Daarbij is hij met het PL salaris ook erg duur.
Hou op man. Was aan de bal meer dan prima.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 april 2023 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2023 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou op man. Was aan de bal meer dan prima.
IK heb even wat beelden opgezocht, maar idd, ik had een heel ander beeld bij hem. Dacht dat hij alleen maar ballen weg rosde. Hij had best wat leuke dribbels en passjes
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 april 2023 - 19:41   quote  deeplink  
Jong AZ tot 19jaar gaat de Champions League van Hajduk split winnen, staat 10 minuten voor tijd met 4-0 voor.

Meerdink, Poku, Mastoras, Schouten, wat een talenten daar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 april 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 13 mei 2023 - 20:07   quote  deeplink  
Onana trouwens bezig aan een geweldig seizoen. Staat daar mede dankzij z’n eigen prestaties met een been in de finale van de cl.

Knap hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 mei 2023 - 00:29   quote  deeplink  
Onana heeft bij Ajax nog veel punten gepakt
p111
 p111 - zondag 14 mei 2023 - 11:51   quote  deeplink  
Ja en ons genaaid !!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 mei 2023 - 21:24   quote  deeplink  
Wat staat City geweldig te spelen, wowww en wat een doelpunt van Silva

En wat een kerels staan daar op het veld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 mei 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 mei 2023 - 21:47   quote  deeplink  
City laat geen spaan heel van Madrid in de 1e helft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 juni 2023 - 09:52   quote  deeplink  
FC Antwerp kampioen van België, dus Champions League volgens seizoen
Proficiat Overmars!!!
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 juni 2023 - 12:14   quote  deeplink  
Ondertussen heeft levende legende Zlatan afscheid genomen van het voetbal. Oh wat hoop ik vurig dat deze man ooit een rol bij Ajax gaat vervullen.
nummer10
 nummer10 - maandag 05 juni 2023 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 12:14 schreef Jaccio het volgende:
Ondertussen heeft levende legende Zlatan afscheid genomen van het voetbal. Oh wat hoop ik vurig dat deze man ooit een rol bij Ajax gaat vervullen.
Bobby haarms rol ? Aanpakken die verwende zooi
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2023 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 12:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bobby haarms rol ? Aanpakken die verwende zooi
Bobby Haarms was juist veelal de zachte hand in een hele andere tijd.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 juni 2023 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2023 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Goede beul.. waar komt de naam beul weg dan want hij liet ze lekker vrij met een bakje koffie en weinig doen ? Die pakte die jongens echt wel aan... Op een goede manier en mentaal/fysiek... Maar aanpakken lees of begrijp jij anders..
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 juni 2023 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2023 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat je zegt, andere tijd.. kut tijd met verwende kut voetballertjes
remco k
 remco k - woensdag 07 juni 2023 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 00:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Goede beul.. waar komt de naam beul weg dan want hij liet ze lekker vrij met een bakje koffie en weinig doen ? Die pakte die jongens echt wel aan... Op een goede manier en mentaal/fysiek... Maar aanpakken lees of begrijp jij anders..
Als je niet goed begrijpt hoe en wat hij deed en met name hoe, dan heeft het niet zo veel zin om hier over verder te gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.3513159