|
|
nummer10
|
|
|
Je hebt hard aanpakken en hard aanpakken.. maar kan op 2 verschillende manieren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juni 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer een fout van Bijlow. Die moet gewoon komen bij die eerste voorzet. Hoe kan het toch dat Koeman bij hem Uit blijft komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahaha. Van Gaal was zo’n mafkees dat hij zo’n systeem koos met deze ploeg.
Koeman 4 wedstrijden en zoals het lijkt gaat hij er drie van verliezen.
Van Gaal in zijn hele periode alleen in een verlenging verloren.
Koeman is echt een niksnut van een trainer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Verdediging dramatisch, Malen verdedigd niet mee, Dumfries is opkomend goed maar verdedigend slecht, van Dijk lang zo goed niet van voor zijn blessure
Bijlow nooit meer opstellen, snap niet dat Koeman hem weer opstelde |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wiefer komt handelingssnelheid te kort.
Lang brengt meer verrassing op het middenveld, |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Laat Botman een keer zien Koeman |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer Bijlow die staat te kijken. Maar ook van Dijk, dat kan gewoon echt niet meer. Die loopt niet eens naar chiesa toe om hem te vertragen. Dat is ook een karikatuur van zichzelf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 15:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wiefer komt handelingssnelheid te kort. Lang brengt meer verrassing op het middenveld, Lang speelt niet als middenvelder. Hier niet en bij zijn club niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt hij is linksbuiten, hij ging op een gegeven moment zwerven over het middenveld, mijn excuses dat ik het niet goed omschreef...man man... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 16:35 schreef remco k het volgende:En weer Bijlow die staat te kijken. Maar ook van Dijk, dat kan gewoon echt niet meer. Die loopt niet eens naar chiesa toe om hem te vertragen. Dat is ook een karikatuur van zichzelf. Het lijkt wel of van Dijk niet meer durft te verdedigen, en eens weer Bijlow die ontzettend zwak staat te keepen Niet wisselen hoor Koeman |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Koeman geeft een fantastisch brevet van onvermogen af. Drie van je vier wedstrijden verliezen. Echt geweldig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 16:44 schreef Pietje het volgende:Koeman geeft een fantastisch brevet van onvermogen af. Drie van je vier wedstrijden verliezen. Echt geweldig. Hij doet zo maar wat, zijn opstellingen kloppen niet, hij wisselt om te wisselen
Maar goed we zitten er de komende jaren aan vast |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 16:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij doet zo maar wat, zijn opstellingen kloppen niet, hij wisselt om te wisselen Maar goed we zitten er de komende jaren aan vast Ik vond Virgil van Dijk er bij het derde doelpunt van Italië ook niet bijster goed uitzien. Na zijn zware knieblessure lijkt het erop dat hij angstig de duels aangaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 17:50 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vond Virgil van Dijk er bij het derde doelpunt van Italië ook niet bijster goed uitzien. Na zijn zware knieblessure lijkt het erop dat hij angstig de duels aangaat. Inderdaad, het lijkt alsof hij ook minder zelfvertrouwen heeft.
Wel in het aansturen vh elftal maar verdedigend 1 op 1 is hij minder geworden al had hij daarvoor een paar keer goed ingegrepen is hij niet meer feilloos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juni 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zal blij zijn als het seizoen weer begint Pietje, van het Nederlands Elftal wordt he ook niet vrolijk van |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 18:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik zal blij zijn als het seizoen weer begint Pietje, van het Nederlands Elftal wordt he ook niet vrolijk van Haha. Nog even geduld, Jack. Eerst nog even vakantie en dan, heel vroeg weer in training in verband met de voorronde Europa League. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Koeman met de slechtste start sinds 1961. En dat na een van de beste reeksen ooit onder van Gaal.
En heel eerlijk heeft Koeman nog meer goede keuzes dan van Gaal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 18:33 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Nog even geduld, Jack. Eerst nog even vakantie en dan, heel vroeg weer in training in verband met de voorronde Europa League. Da's waar ook..;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 19:18 schreef remco k het volgende:Koeman met de slechtste start sinds 1961. En dat na een van de beste reeksen ooit onder van Gaal. En heel eerlijk heeft Koeman nog meer goede keuzes dan van Gaal. En zo zien we weer wat voor een middelmatige trainer Koeman is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 19:18 schreef remco k het volgende:Koeman met de slechtste start sinds 1961. En dat na een van de beste reeksen ooit onder van Gaal. En heel eerlijk heeft Koeman nog meer goede keuzes dan van Gaal. +1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 19:18 schreef remco k het volgende:Koeman met de slechtste start sinds 1961. En dat na een van de beste reeksen ooit onder van Gaal. En heel eerlijk heeft Koeman nog meer goede keuzes dan van Gaal. Ze zijn meer gemotiveerd onder van Gaal dan onder Koeman.
Zo wel tegen Frankrijk als ook tegen Italië begon Nederland veel te slap.
Vraag me af of de spelers wel blij zijn met Koeman |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sommigen schrijven hier onze Serviër Tadic af, kijk dan nu even naar de oudjes van Kroatië die ook bijna allemaal boven de dertig zijn maar hartstikke fit
Steyn moet er voor zorgen dat de Ajacieden fitter worden dan afgelopen seizoen onder Schreuder en Heitinga dan komt het wel goed |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 juni 2023 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Sommigen schrijven hier onze Serviër Tadic af, kijk dan nu even naar de oudjes van Kroatië die ook bijna allemaal boven de dertig zijn maar hartstikke fit Steyn moet er voor zorgen dat de Ajacieden fitter worden dan afgelopen seizoen onder Schreuder en Heitinga dan komt het wel goed Tadic deed dat zelf altijd al.. maar bij sommige loopt het wat harder achteruit dan anderen... Neem bijv Zlatan.. bij de 1 houdt het op bij 32 bij de ander met 40, en die "klap" heb je soms niet in de hand... 2 jaar terug was ik bijv nog top fit met 38 jaar en een jaar ernaar krijg je plots gekkigheid.. elk lichaam is verschillend..
Maar ik vermoed wel dat Steijn en maduro de jonkies echt wel top fit krijgt ipv vrijheid blijheid.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2023 - 00:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Tadic deed dat zelf altijd al.. maar bij sommige loopt het wat harder achteruit dan anderen... Neem bijv Zlatan.. bij de 1 houdt het op bij 32 bij de ander met 40, en die "klap" heb je soms niet in de hand... 2 jaar terug was ik bijv nog top fit met 38 jaar en een jaar ernaar krijg je plots gekkigheid.. elk lichaam is verschillend.. Maar ik vermoed wel dat Steijn en maduro de jonkies echt wel top fit krijgt ipv vrijheid blijheid.. Huh wat deed Tadic zelf al ??? Het is maar de vraag of Steyntje nog voor de groep staat met de Kerst |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2023 - 20:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Huh wat deed Tadic zelf al ??? Het is maar de vraag of Steyntje nog voor de groep staat met de Kerst Proberen een top conditie te hebben...
Begin je nu al ? Ow wacht je hebt dat stukje gelezen hahaha.. Als je met Sparta degradatie kan voorkomen wat bijna onmogelijk was en daarna 6de word lijkt het me dat je een prima trainer bent.. ook vvv meer dan verdienstelijk gedaan..
Daarbij hebben we ook nog eens Maduro waar ik echt het volste vertrouwen in heb.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Arda Guler het grote talent van Turkije (Fenerbahce) die in verband wordt gebracht met Ajax maakte een geweldig mooi doelpunt voor Turkije.
Wordt nu waarschijnlijk door een grotere club opgehaald I think |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2023 - 21:07 schreef nummer10 het volgende:[..] Proberen een top conditie te hebben... Begin je nu al ? Ow wacht je hebt dat stukje gelezen hahaha.. Als je met Sparta degradatie kan voorkomen wat bijna onmogelijk was en daarna 6de word lijkt het me dat je een prima trainer bent.. ook vvv meer dan verdienstelijk gedaan.. Daarbij hebben we ook nog eens Maduro waar ik echt het volste vertrouwen in heb.. Maar het is geen zekerheidje hè...Fortuna, NAC en Sparta en dan Ajax...we gaan het zien, hij deed het niet verkeerd met Sparta maar Sparta is geen Ajax |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2023 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar het is geen zekerheidje hè...Fortuna, NAC en Sparta en dan Ajax...we gaan het zien, hij deed het niet verkeerd met Sparta maar Sparta is geen Ajax Denk dat geen enkele trainer zekerheid geeft als ik eerlijk ben, altijd afwachten.. maar ik heb oprecht vertrouwen in met name het duo met Maduro.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2023 - 21:07 schreef nummer10 het volgende:[..] Proberen een top conditie te hebben... Begin je nu al ? Ow wacht je hebt dat stukje gelezen hahaha.. Als je met Sparta degradatie kan voorkomen wat bijna onmogelijk was en daarna 6de word lijkt het me dat je een prima trainer bent.. ook vvv meer dan verdienstelijk gedaan.. Daarbij hebben we ook nog eens Maduro waar ik echt het volste vertrouwen in heb.. Klopt! Ik ben het beslist met je eens. Tadic bleef na de gewone training altijd nog natrainen. Voor zichzelf. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 juni 2023 - 21:07 schreef nummer10 het volgende:[..] Proberen een top conditie te hebben... Begin je nu al ? Ow wacht je hebt dat stukje gelezen hahaha.. Als je met Sparta degradatie kan voorkomen wat bijna onmogelijk was en daarna 6de word lijkt het me dat je een prima trainer bent.. ook vvv meer dan verdienstelijk gedaan.. Daarbij hebben we ook nog eens Maduro waar ik echt het volste vertrouwen in heb.. Maar je schrijft Tadic wel af terwijl ik aan geef dat hij onder een andere trainer dan Schreuder of Heitinga wel kan floreren.
Tadic trainde zeker nog naast de dagelijkse trainingen, juist daarom moet je hem nog niet afschrijven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 - 17:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar je schrijft Tadic wel af terwijl ik aan geef dat hij onder een andere trainer dan Schreuder of Heitinga wel kan floreren. Tadic trainde zeker nog naast de dagelijkse trainingen, juist daarom moet je hem nog niet afschrijven Tadic is een fantastische prof met geweldige statistieken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dit zeg ik ook, dus mag hij van mij belangrijk blijven voor het elftal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 - 19:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dit zeg ik ook, dus mag hij van mij belangrijk blijven voor het elftal Af en toe op de bank en af en toe belangrijk zijn op het veld. En vooral alvast wennen aan een andere rol binnen de club. Trainer van een jeugdteam?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 15:50 schreef Pietje het volgende:[..] Af en toe op de bank en af en toe belangrijk zijn op het veld. En vooral alvast wennen aan een andere rol binnen de club. Trainer van een jeugdteam? Eens, er moeten anderen op staan maar die zie ik nog niet in de huidige selectie op links.
Want ik vind Bergwijn niet vaak zijn niveau halen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 16:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens, er moeten anderen op staan maar die zie ik nog niet in de huidige selectie op links. Want ik vind Bergwijn niet vaak zijn niveau halen Ik heb echt wel vertrouwen in Bergwijn. Ik denk serieus dat Maurice Steijn het beste naar boven krijgt bij Bergwijn. En anders lukt het Maduro wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 17:40 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb echt wel vertrouwen in Bergwijn. Ik denk serieus dat Maurice Steijn het beste naar boven krijgt bij Bergwijn. En anders lukt het Maduro wel. Ik hoop dit ook Pietje want hij kan beter |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker Jack. Hij heeft vaak aangetoond doelgericht te kunnen voetballen. Met Steijn aan het roer, die graag realistisch vanuit een tamelijk gesloten defensie komt zijn snelheid goed van pas. Let op mijn woorden: komt goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 17:48 schreef Pietje het volgende:[..] Zeker Jack. Hij heeft vaak aangetoond doelgericht te kunnen voetballen. Met Steijn aan het roer, die graag realistisch vanuit een tamelijk gesloten defensie komt zijn snelheid goed van pas. Let op mijn woorden: komt goed. Hij moet dan wel wat meer assists geven, hij ging te vaak voor zijn eigen. Ik zie in hem wel een spits, en die hebben we hard nodig want Brobbey is zo ver nog niet, komt nu nog te kort in de kleine ruimte |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk wel dat Steyn en Maduro een goed koppel kunnen vormen zodat sommigen beter uit de verf gaan komen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 18:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij moet dan wel wat meer assists geven, hij ging te vaak voor zijn eigen. Ik zie in hem wel een spits, en die hebben we hard nodig want Brobbey is zo ver nog niet, komt nu nog te kort in de kleine ruimte Dat klopt inderdaad, maar Brobbey is nog jong. Ik heb wel vertrouwen in zijn vorderingen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 18:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:Denk wel dat Steyn en Maduro een goed koppel kunnen vormen zodat sommigen beter uit de verf gaan komen Ik geloof er ook heilig in. Een prachtige combinatie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 18:42 schreef Pietje het volgende:[..] Dat klopt inderdaad, maar Brobbey is nog jong. Ik heb wel vertrouwen in zijn vorderingen. Hij speelt te agressief daardoor blesseert hij zich te vaak, heeft niet altijd het overzicht, kon de bal niet vast houden om anderen te laten scoren, Huntelaar, Suarez en Patrick Kluivert, enfin noem ze maar op hadden het instinct om op de juiste plaats te staan/ lopen en in dienst te spelen voor het elftal
Ik hoop dat hij dit nog aan leert want ik zie het nog niet, misschien dat Maduro hem hier in kan helpen. Ik vond het terecht dat Schreuder en Heitinga daardoor voor Tadic kozen
Overigens moet er minimaal 1 spits bij omdat Lucca vertrekt, ten Hag had er 3 altijd 2 reserve. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 - 17:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar je schrijft Tadic wel af terwijl ik aan geef dat hij onder een andere trainer dan Schreuder of Heitinga wel kan floreren. Tadic trainde zeker nog naast de dagelijkse trainingen, juist daarom moet je hem nog niet afschrijven Iedereen kon zien dat zijn snelheid en wendbaarheid echt wel minder waren, en dan laat ik zijn maniertjes ff erbuiten... En nee ik schrijf hem niet af, ik gaf enkel aan dat je sneller achteruit kan gaan dan wat jezelf soms denkt en wilt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 18:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij moet dan wel wat meer assists geven, hij ging te vaak voor zijn eigen. Ik zie in hem wel een spits, en die hebben we hard nodig want Brobbey is zo ver nog niet, komt nu nog te kort in de kleine ruimte Geef Brobbey maar het volledige vertrouwen ipv uit het niks op de bank te zetten..
Brobbey heeft gewoon 1 doelpunt per 100 min en dat vaak ook nog met korte invalbeurten in een kut lopend elftal |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juni 2023 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:[..] Geef Brobbey maar het volledige vertrouwen ipv uit het niks op de bank te zetten.. Brobbey heeft gewoon 1 doelpunt per 100 min en dat vaak ook nog met korte invalbeurten in een kut lopend elftal Ja hoor Brobbey is een wereldspits..man man... Weet je hij komt pas kijken zijn balcontrole is ver te zoeken.
Ik hoop het voor hem en Ajax maar heb er een hard hoofd in |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Brobbey??? Hahahahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahahahahahaha onze natuurtalent Brobbey |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die hele hype rondom Brobbey nooit begrepen. Ik vind hem totaal niet denderend. Leuk als brekertje, maar verder helemaal niets. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|