|
|
Scout2
|
|
|
Zoals het er nu uitziet denk ik Dat Psv de meeste kans maakt op plek 1, Feyenoord plek 2 Ajax plek 3/4 |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Oké Simons lijkt w g te gaan, dat verandert de zaak. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb vanmiddag naar Ajax - Sjachtar Donetsk gekeken en zag met name twee uitblinkers. Kudus en Bergwijn (en niet alleen vanwege de doelpunten). Gretig, effectief en dreigend. Leuk om zoveel jeugdspelers te zien. Ook de nieuwe middenvelders Tahirovic en van den Boomen konden mij wel bekoren! Maar waar is Rulli?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 - 17:20 schreef Pietje het volgende:Ik heb vanmiddag naar Ajax - Sjachtar Donetsk gekeken en zag met name twee uitblinkers. Kudus en Bergwijn (en niet alleen vanwege de doelpunten). Gretig, effectief en dreigend. Leuk om zoveel jeugdspelers te zien. Ook de nieuwe middenvelders Tahirovic en van den Boomen konden mij wel bekoren! Maar waar is Rulli? Onderweg naar Spanje? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja dat blijkt wel. Rulli heeft de directie van Ajax toestemming gevraagd om een transfer te maken naar zijn oude club Villareal. Eerst was het zo dat zíjn familie heimwee had, maar nu blijkt dat hijzelf ook niet kan aarden in Nederland. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij was vandaag wel weer op de training zag ik ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat heb ik niet zo gevolgd. Ik ben zeer benieuwd wat Ajax gaat doen aan deze situatie. Wellicht een transfer in de winter? Ik vind het wel erg sneu dat Rulli niet kan aarden in Amsterdam en dat zijn familie heimwee heeft. Maar ja, het is ook sneu voor de club Ajax. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Vanmiddag tegen Anderlecht... Die schijnen n stuk verder te zijn mer de voorbereiding omdat daar over n week al de competitie gaat starten. Ben benieuwd of we al n beetje het basisteam aan het werk zien. Waarschijnlijk zelfde als afgelopen week met 2 verschillende teams voor en na rust...Weet niet of Berghuis en Conceicao er al bij zijn? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 10:24 schreef bertus bikkel het volgende:Vanmiddag tegen Anderlecht... Die schijnen n stuk verder te zijn mer de voorbereiding omdat daar over n week al de competitie gaat starten. Ben benieuwd of we al n beetje het basisteam aan het werk zien. Waarschijnlijk zelfde als afgelopen week met 2 verschillende teams voor en na rust...Weet niet of Berghuis en Conceicao er al bij zijn? Ja klopt. Dat wordt een serieuze test voor Ajax. Ben wel benieuwd waar Ajax staat en waar ze toe in staat zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat is Brobbey weer slecht begonnen. Totaal geen aanspeelpunt, iedere bal schiet van zijn voet af.
Als dit zijn niveau is heb je er helemaal niks aan.
En Ajax speelt tot nu toe echt prima voetbal. Wel heel slecht verdedigend werk van Aertsen en Salah bij die tegengoal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Dolberg doet echt alles wat een Ajax spits zou moeten doen.
Die hebben we destijds echt te makkelijk laten gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hato Taylor en Salah laten die linkerkant defensief echt verschrikkelijk steken vallen, en Bergwijn loopt gewoon niet mee met zijn man. Dat levert nu gewoon drie grote kansen op waarvan een goal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maurice Steijn heeft nog een hoop werk te doen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Brobbey heeft echt niets, helemaal niets in Ajax-1 te zoeken. Wat een dramatisch niveau heeft hij. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 14:06 schreef remco k het volgende:Hato Taylor en Salah laten die linkerkant defensief echt verschrikkelijk steken vallen, en Bergwijn loopt gewoon niet mee met zijn man. Dat levert nu gewoon drie grote kansen op waarvan een goal. Hato en Salah heb ik nog hoop in die komen er wel denk ik, Taylor mag van mij vertrekken zet die nieuwe maar op zijn plek of Fitz jim.
Brobbey is een drama, ik zat er ook nog aan te denken Dolberg had voor 5m bij ons kunnen spelen.
Die lb van Anderlecht mag ook wel naar Ajax komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3-0. Oprecht heel erg geflatteerd. Ajax speelde echt een prima wedstrijd. Lekker fel en best wat kansen gecreëerd.
Defensief staat er natuurlijk het een en ander te gebeuren qua aankopen dus daar maak ik me niet zo zorgen om. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:27 schreef remco k het volgende:3-0. Oprecht heel erg geflatteerd. Ajax speelde echt een prima wedstrijd. Lekker fel en best wat kansen gecreëerd. Defensief staat er natuurlijk het een en ander te gebeuren qua aankopen dus daar maak ik me niet zo zorgen om. Dat kan zo zijn maar we maken weer onze kansen niet af, een terugkerend structureel probleem bij deze spelers. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het veldspel van Ajax was echt niet slecht. De verdediging vond ik erg onrustig en onzeker. Waar blijft Kaplan? Il had begrepen dat hij een deel van de wedstrijd zou kunnen spelen. Verder heeft Ajax dringend behoefte aan een centrumspits, want met Brobbey ga je de oorlog niet winnen. Anderlecht was zeer efficiënt: vier kansen en drie doelpunten. Geflatteerd dus. Ajax had een aantal zeer goede kansen, maar bleef zonder doelpunten. Ik denk dat wij Tadic meer zullen missen dan menigeen zal toegeven. Verder vond ik dat Ajax wel erg veel gele kaarten pakte. Dat zal in de competitie wel de nodige schorsingen gaan opleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:35 schreef Pietje het volgende:Het veldspel van Ajax was echt niet slecht. De verdediging vond ik erg onrustig en onzeker. Waar blijft Kaplan? Il had begrepen dat hij een deel van de wedstrijd zou kunnen spelen. Verder heeft Ajax dringend behoefte aan een centrumspits, want met Brobbey ga je de oorlog niet winnen. Anderlecht was zeer efficiënt: vier kansen en drie doelpunten. Geflatteerd dus. Ajax had een aantal zeer goede kansen, maar bleef zonder doelpunten. Ik denk dat wij Tadic meer zullen missen dan menigeen zal toegeven. Verder vond ik dat Ajax wel erg veel gele kaarten pakte. Dat zal in de competitie wel de nodige schorsingen gaan opleveren. Ik vind dat met de kaarten wel meevallen. Twee kaarten waren volkomen terecht en de rest is gewoon geen geel.
Wel positief dat men de felheid laat zien die we zien.
Eens wat Brobbey betreft. Zoveel potentie en het komt er zo zelden uit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:52 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat met de kaarten wel meevallen. Twee kaarten waren volkomen terecht en de rest is gewoon geen geel. Wel positief dat men de felheid laat zien die we zien. Eens wat Brobbey betreft. Zoveel potentie en het komt er zo zelden uit. Wat die felheid betreft heb je wel gelijk. Dat had te maken met de jacht op de bal na balverlies. De overtreding van Rensch leverde slechts geel op, maar had ook zomaar rood kunnen zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 14:01 schreef remco k het volgende:En Dolberg doet echt alles wat een Ajax spits zou moeten doen. Die hebben we destijds echt te makkelijk laten gaan. Liet weinig nog zien bij ons, en ook de clubs erna weinig laten zien.. dat hij nu leuk speelt zegt me niet echt alles (destijds wel fan van hem overigens) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:52 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat met de kaarten wel meevallen. Twee kaarten waren volkomen terecht en de rest is gewoon geen geel. Wel positief dat men de felheid laat zien die we zien. Eens wat Brobbey betreft. Zoveel potentie en het komt er zo zelden uit. Eens.. echter rensch had rood kunnen zijn.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 16:51 schreef nummer10 het volgende:[..] Liet weinig nog zien bij ons, en ook de clubs erna weinig laten zien.. dat hij nu leuk speelt zegt me niet echt alles (destijds wel fan van hem overigens) Liet hij weinig zíen bij ons? Dat viel volgens mij wel mee. Ik heb hem altijd een prachtige voetballer gevonden. Zijn houding was wat flegmatiek alsof het hem niet echt interesseerde, maar dat leek maar zo. Ajax heeft hem veel te gemakkelijk en veel te goedkoop van de hand gedaan. Zonde!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, dat schreef ik ook al. 😀 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 17:02 schreef Pietje het volgende:[..] Liet hij weinig zíen bij ons? Dat viel volgens mij wel mee. Ik heb hem altijd een prachtige voetballer gevonden. Zijn houding was wat flegmatiek alsof het hem niet echt interesseerde, maar dat leek maar zo. Ajax heeft hem veel te gemakkelijk en veel te goedkoop van de hand gedaan. Zonde! In het begin echt geweldig onder Bosz maar werd later wat minder... Daarna vond ik hem echt tegenvallen.. en ook de clubs erna gewoon weinig laten zien, gun hem het beste hoor en hoop dat die weer beter laat zien..
We krijgen nog een spits erbij daar ben ik zeker van dus er gaat nog genoeg gebeuren daar ben ik zeker van.. we horen alleen weinig wat alleen maar goed is, de lekken zijn weg ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:[..] In het begin echt geweldig onder Bosz maar werd later wat minder... Daarna vond ik hem echt tegenvallen.. en ook de clubs erna gewoon weinig laten zien, gun hem het beste hoor en hoop dat die weer beter laat zien.. We krijgen nog een spits erbij daar ben ik zeker van dus er gaat nog genoeg gebeuren daar ben ik zeker van.. we horen alleen weinig wat alleen maar goed is, de lekken zijn weg ;) Laten we het hopen. Maar ik heb Mislintat horen zeggen, dat zijn portemonnee leeg is. Er zal eerst een slordige €50 miljoen moeten worden afgedekt voor het missen van Champions League voetbal en vervolgens moeten er nog een aantal spelers worden verkocht om het salarishuis in te krimpen. Pas dan kan hij gericht spelers benaderen en kopen. Maar ja, alle kans dat de spelers die hij wil, inmiddels ergens anders hebben getekend. Ik ben er niet gerust op. Ik denk dat Ajax opnieuw tegen een sof-jaar gaat aanlopen en dus in een negatieve spiraal, een vicieuze cirkel terecht komt.
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 15:35 schreef Pietje het volgende:Het veldspel van Ajax was echt niet slecht. De verdediging vond ik erg onrustig en onzeker. Waar blijft Kaplan? Il had begrepen dat hij een deel van de wedstrijd zou kunnen spelen. Verder heeft Ajax dringend behoefte aan een centrumspits, want met Brobbey ga je de oorlog niet winnen. Anderlecht was zeer efficiënt: vier kansen en drie doelpunten. Geflatteerd dus. Ajax had een aantal zeer goede kansen, maar bleef zonder doelpunten. Ik denk dat wij Tadic meer zullen missen dan menigeen zal toegeven. Verder vond ik dat Ajax wel erg veel gele kaarten pakte. Dat zal in de competitie wel de nodige schorsingen gaan opleveren. Bedankt voor de samenvatting van uit Marbella Pietje, Brobbey gaat het zeker niet redden tussen de grote jongens. In de jeugd had hij het voordeel van zijn lichaam, meer niet. Nu tussen de groteren maakt hij hiermee niet het verschil.
Tadic gaan we zeker missen, de tegenstander was toch altijd iets of wat bevreest van hem, we gaan zijn slimme voorzetjes missen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 19:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Bedankt voor de samenvatting van uit Marbella Pietje, Brobbey gaat het zeker niet redden tussen de grote jongens. In de jeugd had hij het voordeel van zijn lichaam, meer niet. Nu tussen de groteren maakt hij hiermee niet het verschil. Tadic gaan we zeker missen, de tegenstander was toch altijd iets of wat bevreest van hem, we gaan zijn slimme voorzetjes missen Helemaal eens hoor. Fijne vakantie! Is het nog altijd zo heet? Een beetje uit te houden? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 19:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Bedankt voor de samenvatting van uit Marbella Pietje, Brobbey gaat het zeker niet redden tussen de grote jongens. In de jeugd had hij het voordeel van zijn lichaam, meer niet. Nu tussen de groteren maakt hij hiermee niet het verschil. Tadic gaan we zeker missen, de tegenstander was toch altijd iets of wat bevreest van hem, we gaan zijn slimme voorzetjes missen Helemaal eens hoor. Fijne vakantie! Is het nog altijd zo heet? Een beetje uit te houden? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 19:19 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal eens hoor. Fijne vakantie! Is het nog altijd zo heet? Een beetje uit te houden? Bedankt Pietje, nee gelukkig een stuk minder Soms zelfs bewolkt, 31 graden, goed uit te houden :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blij dat ik het niet heb gevolgd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 19:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Bedankt Pietje, nee gelukkig een stuk minder Soms zelfs bewolkt, 31 graden, goed uit te houden :-) Dat is een mooie temperatuur! Geniet ervan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wees maar blij dat je niet op Rhodos zit. Ik zag vanavond journaalbeelden van Rhodos dat geteisterd wordt door enorme bosbranden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:34 schreef Pietje het volgende:[..] Wees maar blij dat je niet op Rhodos zit. Ik zag vanavond journaalbeelden van Rhodos dat geteisterd wordt door enorme bosbranden. Iets warmer hier in nl mag wel... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 17:53 schreef Pietje het volgende:[..] Laten we het hopen. Maar ik heb Mislintat horen zeggen, dat zijn portemonnee leeg is. Er zal eerst een slordige €50 miljoen moeten worden afgedekt voor het missen van Champions League voetbal en vervolgens moeten er nog een aantal spelers worden verkocht om het salarishuis in te krimpen. Pas dan kan hij gericht spelers benaderen en kopen. Maar ja, alle kans dat de spelers die hij wil, inmiddels ergens anders hebben getekend. Ik ben er niet gerust op. Ik denk dat Ajax opnieuw tegen een sof-jaar gaat aanlopen en dus in een negatieve spiraal, een vicieuze cirkel terecht komt. Ik hoop niet op herhaling van vorig jaar Pietje, ik vraag me af of ze inmiddels wakker zijn geworden in Amsterdam, achter over leunen is er niet bij, het is nog een hele uitdaging om deze selectie te injecteren met spelers die ons naar een hoger peil brengen.
Maar goed spelers waar ze ook wonen staan niet meer in de rij om naar Ajax te komen.
De salarissen worden elders ook omhoog geschroefd, ook omdat Ajax geen Champions League meer speelt, en alle trammelant wat er met de club heeft afgespeeld de laatste jaren.
Ik hoop dat de dikke nekken in de RvC uit hun zetels komen zodat Ajax weer Ajax wordt... Het Ajax van Johan Cruyff (mijn idool) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik hoop niet op herhaling van vorig jaar Pietje, ik vraag me af of ze inmiddels wakker zijn geworden in Amsterdam, achter over leunen is er niet bij, het is nog een hele uitdaging om deze selectie te injecteren met spelers die ons naar een hoger peil brengen. Maar goed spelers waar ze ook wonen staan niet meer in de rij om naar Ajax te komen. De salarissen worden elders ook omhoog geschroefd, ook omdat Ajax geen Champions League meer speelt, en alle trammelant wat er met de club heeft afgespeeld de laatste jaren. Ik hoop dat de dikke nekken in de RvC uit hun zetels komen zodat Ajax weer Ajax wordt... Het Ajax van Johan Cruyff (mijn idool) Dat hoop ik ook niet, Jack. Er dreigt een doemscenario als er niet snel actie wordt ondernomen. De transferperiode is nog wel even, maar hoe langer Ajax wacht, hoe groter de kans bestaat dat de spelers die zij wilden laten komen, bij een slagvaardiger club hebben getekend. Ik mag hopen dat de beleidsbepalers zich dat realiseren en het gezegde kennen "achter het net vissen" oftewel te laat zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 23:33 schreef Pietje het volgende:[..] Dat hoop ik ook niet, Jack. Er dreigt een doemscenario als er niet snel actie wordt ondernomen. De transferperiode is nog wel even, maar hoe langer Ajax wacht, hoe groter de kans bestaat dat de spelers die zij wilden laten komen, bij een slagvaardiger club hebben getekend. Ik mag hopen dat de beleidsbepalers zich dat realiseren en het gezegde kennen "achter het net vissen" oftewel te laat zijn. Helemaal eens, ze mogen nu wel komen. Het moet nog een team vormen dus hoe eerder hoe beter
De krenten uit de pap worden er nu uit gevist, straks blijft alleen B keus over.
Ik ben niet in paniek maar slaat toe Mislintat, de concurrentie blijft niet stil zitten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
We zijn het helemaal eens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ga mijn mandje opzoeken want ik moet morgen bijtijds opstaan. Nogmaals Jack een heel fijne vakantie verder. Maak er een leuke tijd van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 16:51 schreef nummer10 het volgende:[..] Liet weinig nog zien bij ons, en ook de clubs erna weinig laten zien.. dat hij nu leuk speelt zegt me niet echt alles (destijds wel fan van hem overigens) Heeft bij ons juist heel veel laten zien en echt een geweldig seizoen gedraaid. Daarna een minder seizoen en toen is hij vertrokken.
En mooi dat het je niet zoveel zegt, Brobbey gaat op dit moment gewoon verder waar hij vorig jaar is gebleven. En dat is met gewoon ronduit niet kunnen voetballen. Die heeft wederom echt niks goed gedaan. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Helaas heb ik de wedstrijd niet gezien. De uitslag doet best wel wat ergs vermoeden, namelijk dat de weg naar onderen verder wordt doorgetrokken. En toch als ik lees dat er felheid was en de uitslag geflatteerd bekruipt mij het gevoel dat Steijn met iets bezig is dat positief is.
Een trainer waar ik never aan gedacht had voor Ajax, maar op de een of andere manier voelt het goed en heb ik vertrouwen in hem. Maar Ajax moet hem ook ondersteuning bieden, zoals Ten Hag destijds werd ondersteund met kwalitatieve spelers die Ajax ook het niveau konden brengen... En volgens mij stonden wij er toen financieel echt niet beter voor dan nu.
Dus vooruit met die knip!
Een kwaliteitsimpuls in iedere linie en Knoppert halen, is volgens mij een prima sluitpost die we goed kunnen betalen en gebruiken! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2023 - 11:28 schreef AkaS het volgende:Helaas heb ik de wedstrijd niet gezien. De uitslag doet best wel wat ergs vermoeden, namelijk dat de weg naar onderen verder wordt doorgetrokken. En toch als ik lees dat er felheid was en de uitslag geflatteerd bekruipt mij het gevoel dat Steijn met iets bezig is dat positief is. Een trainer waar ik never aan gedacht had voor Ajax, maar op de een of andere manier voelt het goed en heb ik vertrouwen in hem. Maar Ajax moet hem ook ondersteuning bieden, zoals Ten Hag destijds werd ondersteund met kwalitatieve spelers die Ajax ook het niveau konden brengen... En volgens mij stonden wij er toen financieel echt niet beter voor dan nu. Dus vooruit met die knip! Een kwaliteitsimpuls in iedere linie en Knoppert halen, is volgens mij een prima sluitpost die we goed kunnen betalen en gebruiken! De uitslag was fors geflatteerd. Anderlecht had zo'n vier kansen en drie keer was het raak, waaronder een slemielig eigen doelpunt. Ajax schoot drie keer op de paal en lat en was ondanks alles de bovenliggende partij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2023 - 11:28 schreef AkaS het volgende:Helaas heb ik de wedstrijd niet gezien. De uitslag doet best wel wat ergs vermoeden, namelijk dat de weg naar onderen verder wordt doorgetrokken. En toch als ik lees dat er felheid was en de uitslag geflatteerd bekruipt mij het gevoel dat Steijn met iets bezig is dat positief is. Een trainer waar ik never aan gedacht had voor Ajax, maar op de een of andere manier voelt het goed en heb ik vertrouwen in hem. Maar Ajax moet hem ook ondersteuning bieden, zoals Ten Hag destijds werd ondersteund met kwalitatieve spelers die Ajax ook het niveau konden brengen... En volgens mij stonden wij er toen financieel echt niet beter voor dan nu. Dus vooruit met die knip! Een kwaliteitsimpuls in iedere linie en Knoppert halen, is volgens mij een prima sluitpost die we goed kunnen betalen en gebruiken! Noppert... echt prima hoor bij Heerenveen en in oranje ook echt meer dan prima gedaan.. maar op 1 of andere twijfel ik bij hem..
De rest mee eens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2023 - 11:28 schreef AkaS het volgende:Helaas heb ik de wedstrijd niet gezien. De uitslag doet best wel wat ergs vermoeden, namelijk dat de weg naar onderen verder wordt doorgetrokken. En toch als ik lees dat er felheid was en de uitslag geflatteerd bekruipt mij het gevoel dat Steijn met iets bezig is dat positief is. Een trainer waar ik never aan gedacht had voor Ajax, maar op de een of andere manier voelt het goed en heb ik vertrouwen in hem. Maar Ajax moet hem ook ondersteuning bieden, zoals Ten Hag destijds werd ondersteund met kwalitatieve spelers die Ajax ook het niveau konden brengen... En volgens mij stonden wij er toen financieel echt niet beter voor dan nu. Dus vooruit met die knip! Een kwaliteitsimpuls in iedere linie en Knoppert halen, is volgens mij een prima sluitpost die we goed kunnen betalen en gebruiken! Dit gevoel bekruipt mij ook dat Steyntje de goede weg is ingeslagen, ik heb de wedstrijd ook niet gezien maar heb er een goed gevoel bij.
Het aankopen via Mislintat komt ook goed, hij is goed bezig. Het zal alleen lastig zijn een goede spits aan te trekken, die zijn er niet veel die rond de 10 miljoen moeten kosten. Ik voorzie hier het grootste probleem
De verdediging voorzien van kwaliteit gaat wel lukken, nu nog een spits die Brobbey naar het 2e plan wijst |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2023 - 18:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dit gevoel bekruipt mij ook dat Steyntje de goede weg is ingeslagen, ik heb de wedstrijd ook niet gezien maar heb er een goed gevoel bij. Het aankopen via Mislintat komt ook goed, hij is goed bezig. Het zal alleen lastig zijn een goede spits aan te trekken, die zijn er niet veel die rond de 10 miljoen moeten kosten. Ik voorzie hier het grootste probleem De verdediging voorzien van kwaliteit gaat wel lukken, nu nog een spits die Brobbey naar het 2e plan wijst Waarom Brobbey naar het 2de plan ? Ik gun het een eigen product wel door te breken...
13 doelpunten in een kut ajax met weinig vertrouwen, niet heel slecht toch ? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij kan een goede spits worden maar ik maak mij wel zorgen om zijn gebrekkige techniek,zijn aannames zijn zo matig dat hij bijna altijd een seconde tekort komt om uit te halen,en zijn overzicht is ook beperkt,dus hopelijk kan hij dit verbeteren anders gaat het niet lukken met hem.Persoonlijk heb ik meer met Rasmussen qua voetballer is hij beter alleen zijn inzet laat te wensen over !!! we gaan het wel zien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 00:48 schreef nummer10 het volgende:[..] Waarom Brobbey naar het 2de plan ? Ik gun het een eigen product wel door te breken... 13 doelpunten in een kut ajax met weinig vertrouwen, niet heel slecht toch ? Natuurlijk gun ik een jeugdspeler van Ajax dat hij door breekt al doet hij dit tot op heden niet. Maar tot op heden komt hij te kort voor Ajax 1 |
|
|
|