|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 10:35 schreef p111 het volgende:Hij kan een goede spits worden maar ik maak mij wel zorgen om zijn gebrekkige techniek,zijn aannames zijn zo matig dat hij bijna altijd een seconde tekort komt om uit te halen,en zijn overzicht is ook beperkt,dus hopelijk kan hij dit verbeteren anders gaat het niet lukken met hem.Persoonlijk heb ik meer met Rasmussen qua voetballer is hij beter alleen zijn inzet laat te wensen over !!! we gaan het wel zien +1 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Haller liet ook alles van de voet springen en liep vaak verkeerd of te laat, maar die kreeg ook enorm veel minuten en vertrouwen waardoor die toch veel wist te scoren..
Ik ben ervan overtuigd dat als Brobbey het volledige vertrouwen krijgt hij top Schorer word
Sterker nog gewoon maar 2 doelpunten minder dan giminez of hoe die knakker heet en even veel als de jong en dat in een slecht draaiend ajax zonder vertrouwen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 16:09 schreef nummer10 het volgende:Haller liet ook alles van de voet springen en liep vaak verkeerd of te laat, maar die kreeg ook enorm veel minuten en vertrouwen waardoor die toch veel wist te scoren.. Ik ben ervan overtuigd dat als Brobbey het volledige vertrouwen krijgt hij top Schorer word Sterker nog gewoon maar 2 doelpunten minder dan giminez of hoe die knakker heet en even veel als de jong en dat in een slecht draaiend ajax zonder vertrouwen.. Volgens mij speelt hij bijna volledig ik zie nog geen verbetering. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik zag de lijst voor het trainingskamp in Duitsland,nou Bassie zit er niet bij dus die is gewoon weg.Wat ik niet begrijp is dat Kaplan er niet bij zit ? en hopelijk weet iemand wat er met Berghuis is ?? die speelt helemaal niet buiten 1 helft 2 weken geleden tegen Den Bosch |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Doelde op afgelopen seizoen :) laten we het rustig afwachten.. ben benieuwd hoe het gaat lopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 16:37 schreef p111 het volgende:Ik zag de lijst voor het trainingskamp in Duitsland,nou Bassie zit er niet bij dus die is gewoon weg.Wat ik niet begrijp is dat Kaplan er niet bij zit ? en hopelijk weet iemand wat er met Berghuis is ?? die speelt helemaal niet buiten 1 helft 2 weken geleden tegen Den Bosch Naast Bassey ontbreken Ahmetcan Kaplan en Remko Pasveer door blessures. Edson Álvarez en Jorge Sánchez hebben nog vakantie, nadat ze vorige week de Gold Cup wonnen met Mexico. Steven Berghuis maakt zijn rentree. Hij miste de oefenwedstrijden tegen Shakhtar Donetsk (3-0) en Anderlecht (0-3).
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 16:09 schreef nummer10 het volgende:Haller liet ook alles van de voet springen en liep vaak verkeerd of te laat, maar die kreeg ook enorm veel minuten en vertrouwen waardoor die toch veel wist te scoren.. Ik ben ervan overtuigd dat als Brobbey het volledige vertrouwen krijgt hij top Schorer word Sterker nog gewoon maar 2 doelpunten minder dan giminez of hoe die knakker heet en even veel als de jong en dat in een slecht draaiend ajax zonder vertrouwen.. Haller was stukken minder dan Brobbey, hahahahhaha, hahahahhaha,hahahahhaha,hahahahhaha
Wat mij opvalt de spelers die wij niet best vinden, vindt jij goed en andersom...
Jij geniet hier van denk ik...hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 20:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Haller was stukken minder dan Brobbey, hahahahhaha, hahahahhaha,hahahahhaha,hahahahhaha Wat mij opvalt de spelers die wij niet best vinden, vindt jij goed en andersom... Jij geniet hier van denk ik...hahaha Haller was stukken minder dan Brobbey
Waar lees je dat ? Ik gaf enkel aan dat Haller ook een techniek en aanname had van niks... Maar die kwam in een veel beter draaiend elftal en kreeg kans op kans waardoor die meer scoorde en werd ook nooit gewisseld dus veel meer vertrouwen..
Wat ik zeg, doe dit bij Brobbey en hij betaald dit terug (hoop ik)
Maar leef je altijd in het verleden kerel ? Volgens mij een nieuw seizoen en iedereen begint op 0 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 21:02 schreef nummer10 het volgende:[..] Haller was stukken minder dan Brobbey Waar lees je dat ? Ik gaf enkel aan dat Haller ook een techniek en aanname had van niks... Maar die kwam in een veel beter draaiend elftal en kreeg kans op kans waardoor die meer scoorde en werd ook nooit gewisseld dus veel meer vertrouwen.. Wat ik zeg, doe dit bij Brobbey en hij betaald dit terug (hoop ik) Maar leef je altijd in het verleden kerel ? Volgens mij een nieuw seizoen en iedereen begint op 0 Je snapt het nog steeds niet hè Haller weet precies waar hij moet staan, heeft een neusje voor de goal. Ook Huntelaar en Suarez hadden dit.
Brobbey moet het van zijn lichaam hebben, bij de jeugd lukte dit aardig. Tussen de grote jongens valt hij niet meer op, valt nu vaak geblesseerd uit, later valt de blessure alles mee.
Huntelaar zou juist met hem aan de slag moeten, aanvoelen waar hij zich moet bewegen, wie weet wordt het dan wat maar techniek heb je of je hebt het niet.
Oh wat verlang ik terug naar Suarez, schoot ze in alle standen binnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Haller liep enorm vaak verkeerd en liet ook vaak de bal van zijn voet springen en had aardig wat kansen nodig voor een doelpunt.. iets wat nu Brobbey word verweten...
Maar ik zeg nergens dat Brobbey beter is.. maar nog wel erg jong om beter te worden..
En nogmaals Suarez was geen spits bij Ajax maar een buitenspeler..
Daarbij is Brobbey nog erg jong en kan nog veel leren, van dus indd bijv een Huntelaar..
En nogmaals, ik zeg nergens dat Brobbey beter is dan Haller, daarvoor heeft die nog genoeg te leren.. en daar heb ik vertrouwen in
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat zeg je nou eigenlijk ??? Toch knap dat Suarez als buitenspeler 22 keer scoorde in zijn eerste seizoen.
Zijn beste seizoen was trouwens 2009/10 onder trainer Martin Jol.
Later als aanvoerder, scoorde hij dat seizoen maar liefst 49 keer en werd met zijn 35 competitie doelpunten de topscorer van de Eredivisie.
Nou Brobbey werk aan de winkel als spits hahaha
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Foutje...
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 23:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wat zeg je nou eigenlijk ??? Toch knap dat Suarez als buitenspeler 22 keer scoorde in zijn eerste seizoen. Zijn beste seizoen was trouwens 2009/10 onder trainer Martin Jol. Later als aanvoerder, scoorde hij dat seizoen maar liefst 49 keer en werd met zijn 35 competitie doelpunten de topscorer van de Eredivisie. Nou Brobbey werk aan de winkel als spits hahaha Suarez was/is een fenomeen... Maar geen spits toen der tijd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij heeft ook als spits gespeeld bij Ajax wanneer Huntelaar niet in de basis stond, maar wat maakt zijn positie uit, hij scoorde altijd en overal. Is topscoorder geweest van de eredivisie. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Maar gaan we die weer vinden... Laten we het hopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2023 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die zijn lastig te vinden, scorend vermogende spelers zijn tegenwoordig niet meer te betalen.
Ze moeten toevallig transfervrij zijn en Europa League willen spelen. Op dit moment zijn Feyenoord en PSV aantrekkelijker.
Onze Mickey Mouse competitie trekt ook dit soort spelers niet aan.
Mislintat heeft het hier door moeilijk om de juiste spelers binnen te halen.
Ik mis Overmars als geen ander, al had die het nu ook lastig gehad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 00:48 schreef nummer10 het volgende:[..] Waarom Brobbey naar het 2de plan ? Ik gun het een eigen product wel door te breken... 13 doelpunten in een kut ajax met weinig vertrouwen, niet heel slecht toch ? Voetballend nog veel minder goed dan Haller destijds.
Als hij zich niet verbeterd voegt hij werkelijk niks toe en zit hij voetballend het team proces gewoon in de weg.
Ik hoop en denk dat hij dat kan, maar momenteel en afgelopen seizoen ondanks de goals ook gewoon veel te slecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 16:09 schreef nummer10 het volgende:Haller liet ook alles van de voet springen en liep vaak verkeerd of te laat, maar die kreeg ook enorm veel minuten en vertrouwen waardoor die toch veel wist te scoren.. Ik ben ervan overtuigd dat als Brobbey het volledige vertrouwen krijgt hij top Schorer word Sterker nog gewoon maar 2 doelpunten minder dan giminez of hoe die knakker heet en even veel als de jong en dat in een slecht draaiend ajax zonder vertrouwen.. Die liep juist dusdanig goed dat hij anderen beter liet spelen. En voetballend ook echt een stuk beter dan Brobbey. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 21:02 schreef nummer10 het volgende:[..] Haller was stukken minder dan Brobbey Waar lees je dat ? Ik gaf enkel aan dat Haller ook een techniek en aanname had van niks... Maar die kwam in een veel beter draaiend elftal en kreeg kans op kans waardoor die meer scoorde en werd ook nooit gewisseld dus veel meer vertrouwen.. Wat ik zeg, doe dit bij Brobbey en hij betaald dit terug (hoop ik) Maar leef je altijd in het verleden kerel ? Volgens mij een nieuw seizoen en iedereen begint op 0 Inderdaad. Brobbey begint ook op 0 en speelt tot nu toe als een natte dweil. Inclusief je 13 jarige gemiddelde defensie is hij gewoon de slechtste speler op het veld geweest.
Ik snap het heel goed dat mensen dit veel zorgen baart. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 juli 2023 - 22:16 schreef nummer10 het volgende:Haller liep enorm vaak verkeerd en liet ook vaak de bal van zijn voet springen en had aardig wat kansen nodig voor een doelpunt.. iets wat nu Brobbey word verweten... Maar ik zeg nergens dat Brobbey beter is.. maar nog wel erg jong om beter te worden.. En nogmaals Suarez was geen spits bij Ajax maar een buitenspeler.. Daarbij is Brobbey nog erg jong en kan nog veel leren, van dus indd bijv een Huntelaar.. En nogmaals, ik zeg nergens dat Brobbey beter is dan Haller, daarvoor heeft die nog genoeg te leren.. en daar heb ik vertrouwen in Haller wordt juist overal geroemd om zijn lopen man. Hoe kom je daar toch weer bij. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 - 12:23 schreef remco k het volgende:[..] Haller wordt juist overal geroemd om zijn lopen man. Hoe kom je daar toch weer bij. Achja mag jij vinden, ik vond Ajax voetballend beter zonder hem... Maar goed allemaal verleden tijd..
En ja ik denk echt dat Brobbey er wel komt.. en een andere spits ook prima hoor. Als we maar weer leuk gaan spelen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Die 2 aanwinsten kunnen wel wat met een bal.. vallen positiever op dan Taylor en klaassen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Net de video gezien van de oefenpartij van vanmiddag, 3 spelers die opvallend goed waren...Van der Boomen, Conceicao en Mika Godts.
Kleine aanvulling, maar ook Tahirovic kan er wat van, beide aagetrokken middenvelders kunnen mij tot heden bekoren Achterhoede blijft ondermaats, het wachten is op kwalitatieve aankopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Klopt jack.. Beide (zo lijkt het) enorme aanwinsten op het middenveld ten opzichte van vorig jaar.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 - 21:35 schreef nummer10 het volgende:Klopt jack.. Beide (zo lijkt het) enorme aanwinsten op het middenveld ten opzichte van vorig jaar.. Zo lijkt het inderdaad, met name Branco met zijn 3 assists was heel belangrijk, stuurt heel makkelijk iemand de diepte in. Zo'n speler die iemand vrij voor de goal kan zetten hebben we echt nodig in deze selectie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 - 22:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo lijkt het inderdaad, met name Branco met zijn 3 assists was heel belangrijk, stuurt heel makkelijk iemand de diepte in. Zo'n speler die iemand vrij voor de goal kan zetten hebben we echt nodig in deze selectie Doet me een beetje denken aan schone, maar dan net wat beter.. en die andere doet me denken aan Alvarez, maar meer techniek en voetballend vermogen.. niks tennadele van Alvarez die is ook nuttig geweest natuurlijk |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 - 11:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die zijn lastig te vinden, scorend vermogende spelers zijn tegenwoordig niet meer te betalen. Ze moeten toevallig transfervrij zijn en Europa League willen spelen. Op dit moment zijn Feyenoord en PSV aantrekkelijker. Onze Mickey Mouse competitie trekt ook dit soort spelers niet aan. Mislintat heeft het hier door moeilijk om de juiste spelers binnen te halen. Ik mis Overmars als geen ander, al had die het nu ook lastig gehad Na 1 slecht seizoen van Ajax zijn Psv en Feyenoord opeens aantrekkelijker? Lees een hoop dom gelul de laatste tijd.
Ajax is Europees gezien nog steeds de grootste en betaald ook gewoon het beste loon. Denk je nou echt dat Psv en Feyenoord aantrekkelijker zijn omdat ze een keertje CL meedoen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 11:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Na 1 slecht seizoen van Ajax zijn Psv en Feyenoord opeens aantrekkelijker? Lees een hoop dom gelul de laatste tijd. Ajax is Europees gezien nog steeds de grootste en betaald ook gewoon het beste loon. Denk je nou echt dat Psv en Feyenoord aantrekkelijker zijn omdat ze een keertje CL meedoen? Dat kun jij "dom gelul" vinden, maar het is maar de vraag of Feyenoord en PSV maar "één keer" aan de Champions League meedoen. Dat zou best wel eens voor een aantal jaren zijn kunnen zijn, gezien de prima aankopen die zij hebben gedaan. En jij weet ook wel, dat voetballers vaak een kortetermijnvisie hebben: dan is een club die aan de CL meedoet inderdaad heel aantrekkelijk om bijvoorbeeld hun carrière nieuw leven in te blazen. Dan kunnen zij zichzelf internationaal op de kaart zetten. Zo gek is dat niet, dus vind ik het bepaald geen dom gelul. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 12:25 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kun jij "dom gelul" vinden, maar het is maar de vraag of Feyenoord en PSV maar "één keer" aan de Champions League meedoen. Dat zou best wel eens voor een aantal jaren zijn kunnen zijn, gezien de prima aankopen die zij hebben gedaan. En jij weet ook wel, dat voetballers vaak een kortetermijnvisie hebben: dan is een club die aan de CL meedoet inderdaad heel aantrekkelijk om bijvoorbeeld hun carrière nieuw leven in te blazen. Dan kunnen zij zichzelf internationaal op de kaart zetten. Zo gek is dat niet, dus vind ik het bepaald geen dom gelul. Beide clubs zijn hun beste spelers kwijt, de aankopen vind ik bij Feyenoord en psv nog best tegenvallen hoor.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 12:25 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kun jij "dom gelul" vinden, maar het is maar de vraag of Feyenoord en PSV maar "één keer" aan de Champions League meedoen. Dat zou best wel eens voor een aantal jaren zijn kunnen zijn, gezien de prima aankopen die zij hebben gedaan. En jij weet ook wel, dat voetballers vaak een kortetermijnvisie hebben: dan is een club die aan de CL meedoet inderdaad heel aantrekkelijk om bijvoorbeeld hun carrière nieuw leven in te blazen. Dan kunnen zij zichzelf internationaal op de kaart zetten. Zo gek is dat niet, dus vind ik het bepaald geen dom gelul. Kijk over wat voor periode Ajax de club is geweest die Europees de punten gehaald hebben. Psv en Feyenoord verloren alles alleen afgelopen jaar deed Feyenoord mee in die Mickey mouse cup.
Dan is Ajax na 1 slecht seizoen echt niet minder dan de 2 bovengenoemde. Bij Feyenoord verdienen de topspelers nog niet eens de helft van wat Ajax betaald. Ajax wordt overal totaal omlaag gehaald vind ik dom gelul. Mocht je aankomend seizoen 3de worden dan gaat het op termijn pas een probleem worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 12:25 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kun jij "dom gelul" vinden, maar het is maar de vraag of Feyenoord en PSV maar "één keer" aan de Champions League meedoen. Dat zou best wel eens voor een aantal jaren zijn kunnen zijn, gezien de prima aankopen die zij hebben gedaan. En jij weet ook wel, dat voetballers vaak een kortetermijnvisie hebben: dan is een club die aan de CL meedoet inderdaad heel aantrekkelijk om bijvoorbeeld hun carrière nieuw leven in te blazen. Dan kunnen zij zichzelf internationaal op de kaart zetten. Zo gek is dat niet, dus vind ik het bepaald geen dom gelul. Welke prima aankopen heeft psv gedaan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Noa Lang, Pepi?! Dat vind ik tóch wel aanvallende kwaliteiten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Neejoh :) en verdedigend (hun zwakste plek komt nog niks) en ook Feyenoord heeft tot nu toe paar spelers aangetrokken waar ik niet eens warm of koud van word..
Ramiz Zerrouki, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Timon Wellenreuther, Yankuba Minteh, Stengs...
Maar zijn kokcu en szymanski kwijt, dus ook dit vind ik een aardige achteruitgang..
Komt allemaal goed !!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 16:51 schreef nummer10 het volgende:[..] Neejoh :) en verdedigend (hun zwakste plek komt nog niks) en ook Feyenoord heeft tot nu toe paar spelers aangetrokken waar ik niet eens warm of koud van word.. Ramiz Zerrouki, Thomas van den Belt, Thomas Beelen, Timon Wellenreuther, Yankuba Minteh, Stengs... Maar zijn kokcu en szymanski kwijt, dus ook dit vind ik een aardige achteruitgang.. Komt allemaal goed !!! Ik hoop het oprecht, nummer10. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 12:25 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kun jij "dom gelul" vinden, maar het is maar de vraag of Feyenoord en PSV maar "één keer" aan de Champions League meedoen. Dat zou best wel eens voor een aantal jaren zijn kunnen zijn, gezien de prima aankopen die zij hebben gedaan. En jij weet ook wel, dat voetballers vaak een kortetermijnvisie hebben: dan is een club die aan de CL meedoet inderdaad heel aantrekkelijk om bijvoorbeeld hun carrière nieuw leven in te blazen. Dan kunnen zij zichzelf internationaal op de kaart zetten. Zo gek is dat niet, dus vind ik het bepaald geen dom gelul. Helemaal mee eens Pietje, laten we eerst maar eens op niveau komen, dan ben ik al blij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2023 - 13:41 schreef nummer10 het volgende:[..] Beide clubs zijn hun beste spelers kwijt, de aankopen vind ik bij Feyenoord en psv nog best tegenvallen hoor.. Ach het gaat niet alleen om het niveau van de aankopen, Slot maakt spelers beter en kan een goed ingespeeld team bouwen. Alleen met veel geld uitgeven red je het niet, kijk het Ajax van vorig seizoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En als je kijkt naar begin vorig seizoen. Simons Madueke en Gakpo kwijt geraakt.
Volgens mij sta je dan gewoon met een mindere selectie dan vorig seizoen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 08:40 schreef remco k het volgende:[..] En als je kijkt naar begin vorig seizoen. Simons Madueke en Gakpo kwijt geraakt. Volgens mij sta je dan gewoon met een mindere selectie dan vorig seizoen. Daar heb je uiteraard gelijk in. Maar wat ik begrepen heb, is dat ze volop bezig zijn met topspelers. Of die komen is natuurlijk ook maar de vraag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 - 21:34 schreef Pietje het volgende:[..] Wees maar blij dat je niet op Rhodos zit. Ik zag vanavond journaalbeelden van Rhodos dat geteisterd wordt door enorme bosbranden. Om heel eerlijk te zijn Pietje, had ik graag op Rhodos gezeten. Huh??, zou je denken maar ik had graag als vrijwilliger geholpen en daarmee mijn vakantie opgegeven. Nu zit ik al 12 dagen in de rats over vrienden van mij die daar wonen. En er lijkt maar geen eind aan te komen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2023 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Om heel eerlijk te zijn Pietje, had ik graag op Rhodos gezeten. Huh??, zou je denken maar ik had graag als vrijwilliger geholpen en daarmee mijn vakantie opgegeven. Nu zit ik al 12 dagen in de rats over vrienden van mij die daar wonen. En er lijkt maar geen eind aan te komen. Nee hoor, niks huh! Dat kan ik mij namelijk heel goed voorstellen gap. Die inwendige tweestrijd. Het is echt vreselijk. Het is zo'n mooi eiland en super aardige mensen, die je niets dan goeds wenst. Mijn vrouw heeft daar ook een vriendin wonen en heeft bijna dagelijks contact met haar en haar gezin. Ook wij zitten in de rats. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik zag gisteren een stukje van Feyenoord maar daar wordt je ook niet vrolijk van hoor. Kregen een gratis pingel en ik vraag me af waarom dat zooitje kampioen is geworden... Nee dat zie ik geen 2x gebeuren hoor. Volgende week eens kijken hoe Boszje het gaat doen in de CL voorronde. Twente vond ik ook niet best en dus alle kansen voor Ajax en ook met name AZ komend seizoen!!! Ik houd vertrouwen in onze club!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Az heeft ook veel ingeleverd... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Je kan er nog niets van zeggen, alle clubs zijn nog in voorbereiding en kopen nog in.
Ajax vind ik op dit moment verre van goed, een spits die niet of nauwelijks scoort en er wordt amateuristisch verdedigd maar nogmaals het is afhankelijk wat er nog gehaald wordt en of deze heren zich snel aanpassen aan het team, en het leven ver van huis |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wij gaan helaas niet van dit Feijenoord winnen. Paixao, Gimenez, Geertruida, en wieffer maken het verschil tegen Benfica
Zelf heeft Benfica nog niet veel laten zien, komt door een goed Feijenoord Daarnaast zijn Zerrouki en Stengs geen verkeerde aankopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het verschil tussen Gimenez en Brobbey is groot, Brobbey schiet ongecontroleerd wanneer hij voor de keeper komt terwijl Gimenez met een technisch Lobje scoort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat ik niet begrijp, Sparta speelde zo netjes en verzorgd en dan kijk ik naar Ajax... De spelers die we nu hebben zijn toch niet minder dan de selectie van Sparta ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:06 schreef nummer10 het volgende:Wat ik niet begrijp, Sparta speelde zo netjes en verzorgd en dan kijk ik naar Ajax... De spelers die we nu hebben zijn toch niet minder dan de selectie van Sparta ? Nee niet minder maar ook niet veel beter, op een enkele speler na natuurlijk.
Want Kudus, Berghuis en bijvoorbeeld Bergwijn hebben speciale kwaliteiten die je bij Sparta niet vindt
Steyn is nog maar kort bezig, een team krijg je niet binnen een paar dagen op de rit, vooral niet als hij moet wachten op versterkingen
Kijk naar Klaassen die is toch niet uitermate technisch, toch scoort hij regelmatig, voelt perfect aan hoe en waar hij moet lopen, dit is ook een gave.
Kijk even hoe Slot langs de kant staat te coachen, constant geeft hij aanwijzingen. Hij weet ook perfect wie hij binnen moet halen om zijn ploeg completer te maken, een team te smeden die voor elkaar willen knokken
De coaches maken het verschil, kijkend naar van Gaal, ten Hag en Slot
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:06 schreef nummer10 het volgende:Wat ik niet begrijp, Sparta speelde zo netjes en verzorgd en dan kijk ik naar Ajax... De spelers die we nu hebben zijn toch niet minder dan de selectie van Sparta ? Klopt maar hoelang is Steijn er nu? Heeft tijd nodig dit is nog een stukje puinhoop van zijn voorgangers.
Team is ook totaal uit balans. Heeft ook nog eens met een stukje vertrouwen te maken want ook dat is er totaal niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt maar hoelang is Steijn er nu? Heeft tijd nodig dit is nog een stukje puinhoop van zijn voorgangers. Team is ook totaal uit balans. Heeft ook nog eens met een stukje vertrouwen te maken want ook dat is er totaal niet. Inderdaad en versterkingen met name in de verdediging |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Feijenoord overigens vanwege een persoonlijke fout en een buitenspel doelpunt met 2-0 voor, maar goed ze tellen wel |
|
|
|