|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee niet minder maar ook niet veel beter, op een enkele speler na natuurlijk. Want Kudus, Berghuis en bijvoorbeeld Bergwijn hebben speciale kwaliteiten die je bij Sparta niet vindt Steyn is nog maar kort bezig, een team krijg je niet binnen een paar dagen op de rit, vooral niet als hij moet wachten op versterkingen Kijk naar Klaassen die is toch niet uitermate technisch, toch scoort hij regelmatig, voelt perfect aan hoe en waar hij moet lopen, dit is ook een gave. Kijk even hoe Slot langs de kant staat te coachen, constant geeft hij aanwijzingen. Hij weet ook perfect wie hij binnen moet halen om zijn ploeg completer te maken, een team te smeden die voor elkaar willen knokken De coaches maken het verschil, kijkend naar van Gaal, ten Hag en Slot Slot maakt teams beter zie Az en nu Feyenoord. Hij weet inderdaad precies hoe hij wilt spelen en wat/wie hij daar voor nodig heeft.
Denk dat hij dit op hoger niveau ook wel kan gaan laten zien. Schreuder kon dit niet en Heitinga ook te onervaren.
Steyn zal het moeten laten zien met Sparta ging het niet onaardig. Misschien dat hij het met kwalitatief betere spelers ook kan bij Ajax.
Toch is er het afgelopen seizoen flink gefaald en dat is nu wel een probleem voor komend seizoen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt maar hoelang is Steijn er nu? Heeft tijd nodig dit is nog een stukje puinhoop van zijn voorgangers. Team is ook totaal uit balans. Heeft ook nog eens met een stukje vertrouwen te maken want ook dat is er totaal niet. Dat het team totaal niet in balans is schreef ik gisteren ook al. Er MOET echt iets gebeuren wat betreft inkomende transfers. Desnoods moet er een directeur opstaan en de RvC buitenspel zetten om Ajax te "redden". Dat is niet democratisch, maar dient als ultieme poging om Ajax uit het moeras te trekken. Grote woorden, maar wat moet dat moet. Niets of niemand is groter dan de club! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Het is een puinhoop momenteel dan verwacht je ook niet gelijk een geoliede machine.
Keeper Rulli zit niet goed in zijn vel
Verdediging op alle posities matig
Middenveld vd Boomen en Taharovic kunnen me wel bekoren, rest matig
Aanval Bergwijn en Brobbey spelen zonder vertrouwen de rest nog matig Conceição zal zijn kans moeten pakken.
Alvarez en Kudus je beste spelers maar onzeker of ze blijven.
Financiële middelen stromen langzaam binnen verkoop Timber en Bassey. Nu zullen ze gericht en verstandig het hele team moeten versterken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:47 schreef Pietje het volgende:[..] Dat het team totaal niet in balans is schreef ik gisteren ook al. Er MOET echt iets gebeuren wat betreft inkomende transfers. Desnoods moet er een directeur opstaan en de RvC buitenspel zetten om Ajax te "redden". Dat is niet democratisch, maar dient als ultieme poging om Ajax uit het moeras te trekken. Grote woorden, maar wat moet dat moet. Niets of niemand is groter dan de club! Eerst moeten er financiële gaten gedicht moeten worden.
Vd Boomen en Taharovic zijn al prima versterkingen de rest zal echt wel komen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Laten we hopen dat we vandaag of morgen plots aankopen binnen zien komen, het zal me niks verbazen na gisteren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Slot maakt teams beter zie Az en nu Feyenoord. Hij weet inderdaad precies hoe hij wilt spelen en wat/wie hij daar voor nodig heeft. Denk dat hij dit op hoger niveau ook wel kan gaan laten zien. Schreuder kon dit niet en Heitinga ook te onervaren. Steyn zal het moeten laten zien met Sparta ging het niet onaardig. Misschien dat hij het met kwalitatief betere spelers ook kan bij Ajax. Toch is er het afgelopen seizoen flink gefaald en dat is nu wel een probleem voor komend seizoen. Klopt! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:47 schreef Pietje het volgende:[..] Dat het team totaal niet in balans is schreef ik gisteren ook al. Er MOET echt iets gebeuren wat betreft inkomende transfers. Desnoods moet er een directeur opstaan en de RvC buitenspel zetten om Ajax te "redden". Dat is niet democratisch, maar dient als ultieme poging om Ajax uit het moeras te trekken. Grote woorden, maar wat moet dat moet. Niets of niemand is groter dan de club! Misschien een topic openen Pietje omtrent de RVC, wie weet springt het in het oog |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:49 schreef Hummel10 het volgende:[..] Het is een puinhoop momenteel dan verwacht je ook niet gelijk een geoliede machine. Keeper Rulli zit niet goed in zijn vel Verdediging op alle posities matig Middenveld vd Boomen en Taharovic kunnen me wel bekoren, rest matig Aanval Bergwijn en Brobbey spelen zonder vertrouwen de rest nog matig Conceição zal zijn kans moeten pakken. Alvarez en Kudus je beste spelers maar onzeker of ze blijven. Financiële middelen stromen langzaam binnen verkoop Timber en Bassey. Nu zullen ze gericht en verstandig het hele team moeten versterken. Klopt wederom Ik hoop dat Conceicao zijn vruchten gaat afwerpen, heeft leuke akties maar nog te weinig rendement in doelpunten en zijn voorzetten zijn ook matig in vergelijking met Tadic hopenlijk slijt dit er uit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:25 schreef nummer10 het volgende:Laten we hopen dat we vandaag of morgen plots aankopen binnen zien komen, het zal me niks verbazen na gisteren... Dit is geen hoop, dit is een must.
Overigens niet sinds gisteren, dit wordt al weken aangegeven door Ajax maar nogmaals eerst verkopen dan kopen. Met de verkoop van alleen Bassey red je het niet Hoe meer geld er binnen komt hoe meer je kan uitgeven aan kwaliteit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Eerst moeten er financiële gaten gedicht moeten worden. Vd Boomen en Taharovic zijn al prima versterkingen de rest zal echt wel komen. Kijk, die financiële gaten die volgens jou gedicht moeten worden, zitten met name in een foute begroting bij Ajax. De directie gaat er vanuit dat Ajax (bijna) elk jaar Champions League gaat spelen, maar niets is minder waar. Alleen de clubs in grote landen kunnen dat zeggen. Dus wil Ajax allereerst €45 miljoen vinden om dat te realiseren, dan een stuk of 5 spelers verkopen en dan pas denkt men binnen de RvC dat er wat spelers gekocht kunnen worden. Maar de vraag is uiteraard of je dan nog wel op tijd bent om die spelers in te passen in je systeem?! Bovendien beginnen nu naast de supporters ook de spelers bij Sven Mislintat te klagen waar de versterkingen blijven (Rulli, Berghuis, Bergwijn, Klaassen, Kudus). Geloof me, Hummel, het is vette crisis bij Ajax. Nu is ook uitgelekt dat Mislintat ook de salarissen van spelers onder de loep wil nemen... Dat is altijd goed voor de motivatie... Alles tegelijk in negatieve zin, altijd goed voor muiterij. Onder andere jij ben positief, echter ik ben bang dat dit niet op korte termijn goedkomt, dat we opnieuw afstevenen op een rampjaar. Uiteraard hoop ik dat ik me vergis, maar dat verwacht ik niet. Helaas. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:47 schreef Pietje het volgende:[..] Kijk, die financiële gaten die volgens jou gedicht moeten worden, zitten met name in een foute begroting bij Ajax. De directie gaat er vanuit dat Ajax (bijna) elk jaar Champions League gaat spelen, maar niets is minder waar. Alleen de clubs in grote landen kunnen dat zeggen. Dus wil Ajax allereerst €45 miljoen vinden om dat te realiseren, dan een stuk of 5 spelers verkopen en dan pas denkt men binnen de RvC dat er wat spelers gekocht kunnen worden. Maar de vraag is uiteraard of je dan nog wel op tijd bent om die spelers in te passen in je systeem?! Bovendien beginnen nu naast de supporters ook de spelers bij Sven Mislintat te klagen waar de versterkingen blijven (Rulli, Berghuis, Bergwijn, Klaassen, Kudus). Geloof me, Hummel, het is vette crisis bij Ajax. Nu is ook uitgelekt dat Mislintat ook de salarissen van spelers onder de loep wil nemen... Dat is altijd goed voor de motivatie... Alles tegelijk in negatieve zin, altijd goed voor muiterij. Onder andere jij ben positief, echter ik ben bang dat dit niet op korte termijn goedkomt, dat we opnieuw afstevenen op een rampjaar. Uiteraard hoop ik dat ik me vergis, maar dat verwacht ik niet. Helaas. Ik ben inderdaad positief omdat dit het moment is dat eindelijk weer eens goed puin geruimd wordt.
Blind was over zijn top Tadic over zijn top en een dure jongen Klaassen mogelijk te duur voor wat hij brengt
Een "nieuwe" groep vorm je niet tijdens die paar potjes voorbereiding. Dus dat het aankomend seizoen nog een leerjaar voor deze groep is maakt ook niet uit. Deel van een proces en gaat met vallen en opstaan. Als het vanaf nu maar weer beter wordt dan het jaar Schreuder/Heitinga waarin eigenlijk niets klopte. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dit is geen hoop, dit is een must. Overigens niet sinds gisteren, dit wordt al weken aangegeven door Ajax maar nogmaals eerst verkopen dan kopen. Met de verkoop van alleen Bassey red je het niet Hoe meer geld er binnen komt hoe meer je kan uitgeven aan kwaliteit Moet er wel intresse zijn... Vooralsnog is het rustig voor spelers... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:47 schreef Pietje het volgende:[..] Kijk, die financiële gaten die volgens jou gedicht moeten worden, zitten met name in een foute begroting bij Ajax. De directie gaat er vanuit dat Ajax (bijna) elk jaar Champions League gaat spelen, maar niets is minder waar. Alleen de clubs in grote landen kunnen dat zeggen. Dus wil Ajax allereerst €45 miljoen vinden om dat te realiseren, dan een stuk of 5 spelers verkopen en dan pas denkt men binnen de RvC dat er wat spelers gekocht kunnen worden. Maar de vraag is uiteraard of je dan nog wel op tijd bent om die spelers in te passen in je systeem?! Bovendien beginnen nu naast de supporters ook de spelers bij Sven Mislintat te klagen waar de versterkingen blijven (Rulli, Berghuis, Bergwijn, Klaassen, Kudus). Geloof me, Hummel, het is vette crisis bij Ajax. Nu is ook uitgelekt dat Mislintat ook de salarissen van spelers onder de loep wil nemen... Dat is altijd goed voor de motivatie... Alles tegelijk in negatieve zin, altijd goed voor muiterij. Onder andere jij ben positief, echter ik ben bang dat dit niet op korte termijn goedkomt, dat we opnieuw afstevenen op een rampjaar. Uiteraard hoop ik dat ik me vergis, maar dat verwacht ik niet. Helaas. Overmars heeft te hoge lonen uitgedeeld waardoor die spelers dus makkelijker kon aantrekken maar je nu dus al snel in de shit zit... Zo lees ik het een beetje.. en zoon beloningssysteem vind ik zo slecht nog niet.. x bedrag vast en als je cl haald (dus meer geld) krijg je er een x bedrag bij... Behaal je het jaar erop weer geen cl kan het weer naar beneden... Ik denk dat dit juist ook motiverend kan werken, beetje het motto werken voor je centen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Toch raar dat mevrouwtje Lenderink dan mag blijven zitten?? Zij gaf namelijk een jaar geleden aan dat een jaar zonder CL geen problemen zou geven! En zij was zelf betrokken bij al die vette salarissen die zijn uitgedeeld de laatste jaren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 20:12 schreef nummer10 het volgende:[..] Overmars heeft te hoge lonen uitgedeeld waardoor die spelers dus makkelijker kon aantrekken maar je nu dus al snel in de shit zit... Zo lees ik het een beetje.. en zoon beloningssysteem vind ik zo slecht nog niet.. x bedrag vast en als je cl haald (dus meer geld) krijg je er een x bedrag bij... Behaal je het jaar erop weer geen cl kan het weer naar beneden... Ik denk dat dit juist ook motiverend kan werken, beetje het motto werken voor je centen.. Overmars gaat niet over de lonen, dat gaat mevrouwtje Lenderink. Zij geeft akkoord op wat Overmars voordraagt. Zij zit daar om te bewaken en blijkbaar heeft zij dat niet goed gedaan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 19:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik ben inderdaad positief omdat dit het moment is dat eindelijk weer eens goed puin geruimd wordt. Blind was over zijn top Tadic over zijn top en een dure jongen Klaassen mogelijk te duur voor wat hij brengt Een "nieuwe" groep vorm je niet tijdens die paar potjes voorbereiding. Dus dat het aankomend seizoen nog een leerjaar voor deze groep is maakt ook niet uit. Deel van een proces en gaat met vallen en opstaan. Als het vanaf nu maar weer beter wordt dan het jaar Schreuder/Heitinga waarin eigenlijk niets klopte. Puinruimen kun je in principe altijd doen. Je hoeft niet per se te wachten op een crisis.
Ik vind dat je Blind, Tadic en Klaassen ernstig tekort doet. Blind was nooit de allersnelste, maar was beslist een intelligente voetballer, die veel andere kwaliteiten heeft: passing, opbouw, et cetera. Tadic was wat uit vorm, maar was desondanks belangrijk met doelpunten en assists. Hij was nog altijd de "most valuable player" van de eredivisie. Klaassen brak vaak een wedstrijd open met zijn doelpunten. Niet voor niets was zijn bijnaam "mister 1-0". En dat noem jij puinruimen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:Toch raar dat mevrouwtje Lenderink dan mag blijven zitten?? Zij gaf namelijk een jaar geleden aan dat een jaar zonder CL geen problemen zou geven! En zij was zelf betrokken bij al die vette salarissen die zijn uitgedeeld de laatste jaren. Helemaal juist, Warior! Weg met dat mens. Onbekwaam en praat met twee tongen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 20:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Overmars gaat niet over de lonen, dat gaat mevrouwtje Lenderink. Zij geeft akkoord op wat Overmars voordraagt. Zij zit daar om te bewaken en blijkbaar heeft zij dat niet goed gedaan Helder ! Maar door die akkoorden heb je wel makkelijker spelers aan kunnen trekken.. zo ook vorig seizoen alleen toen trokken ze meuk aan... En dit jaar gaat de rem er dus op en mag onze nieuwe td het recht gaan trekken met andere contracten etc.. als ik het dus goed begrijp.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 21:45 schreef nummer10 het volgende:[..] Helder ! Maar door die akkoorden heb je wel makkelijker spelers aan kunnen trekken.. zo ook vorig seizoen alleen toen trokken ze meuk aan... En dit jaar gaat de rem er dus op en mag onze nieuwe td het recht gaan trekken met andere contracten etc.. als ik het dus goed begrijp.. Dus zoals ik eerder al zei is Mislintat enkel naar voren geschoven om die incapabele marionetten uit de wind te houden! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 21:43 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal juist, Warior! Weg met dat mens. Onbekwaam en praat met twee tongen. Jep, maar velen wijzen liever naar Mislintat. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die fungeert inderdaad als kop van jut. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 17:06 schreef nummer10 het volgende:Wat ik niet begrijp, Sparta speelde zo netjes en verzorgd en dan kijk ik naar Ajax... De spelers die we nu hebben zijn toch niet minder dan de selectie van Sparta ? Ah. Hij heeft natuurlijk al weer dezelfde tijd gehad als bij Sparta. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Vergeten dat die ze binnen de eredivisie hield ? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja Stein is al zo lang bezig whaa |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 21:41 schreef Pietje het volgende:[..] Puinruimen kun je in principe altijd doen. Je hoeft niet per se te wachten op een crisis. Ik vind dat je Blind, Tadic en Klaassen ernstig tekort doet. Blind was nooit de allersnelste, maar was beslist een intelligente voetballer, die veel andere kwaliteiten heeft: passing, opbouw, et cetera. Tadic was wat uit vorm, maar was desondanks belangrijk met doelpunten en assists. Hij was nog altijd de "most valuable player" van de eredivisie. Klaassen brak vaak een wedstrijd open met zijn doelpunten. Niet voor niets was zijn bijnaam "mister 1-0". En dat noem jij puinruimen? Klopt maar nu moeten ze wel. En ik denk dat opnieuw beginnen helemaal niet erg is.
Blind was op en kon zijn rol niet meer vervullen. Liep altijd te ver naar voren en nooit meer op tijd terug.
Tadic kon het ook niet meer belopen en verloor zijn positie binnen het team. Was al goed te zien afgelopen seizoen en hij werd ook in de steek gelaten. Zeker nog belangrijk geweest maar ook hier tijd voor verandering.
Klaassen klopt mister 1-0 maar ook gewoon niet heel bijzonder meer. Liep ook veel te janken bij de scheids omdat het voetballend niet meer lukte. Geldt voor alle bovengenoemde.
Is alleen maar sentiment om ze erbij te willen houden. Is geen ruimte voor in profvoetbal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 13:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt maar nu moeten ze wel. En ik denk dat opnieuw beginnen helemaal niet erg is. Blind was op en kon zijn rol niet meer vervullen. Liep altijd te ver naar voren en nooit meer op tijd terug. Tadic kon het ook niet meer belopen en verloor zijn positie binnen het team. Was al goed te zien afgelopen seizoen en hij werd ook in de steek gelaten. Zeker nog belangrijk geweest maar ook hier tijd voor verandering. Klaassen klopt mister 1-0 maar ook gewoon niet heel bijzonder meer. Liep ook veel te janken bij de scheids omdat het voetballend niet meer lukte. Geldt voor alle bovengenoemde. Is alleen maar sentiment om ze erbij te willen houden. Is geen ruimte voor in profvoetbal. We zijn het dus gewoon niet (helemaal) eens. En dat mag. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dat er belangrijke spelers weggaan is elk jaar,alleen moet je in April al bezig zijn met nw spelers !!! Als je dan in Augustus nog 3 spelers moet halen dan ben je veel te laat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 13:50 schreef p111 het volgende:Dat er belangrijke spelers weggaan is elk jaar,alleen moet je in April al bezig zijn met nw spelers !!! Als je dan in Augustus nog 3 spelers moet halen dan ben je veel te laat. Er ligt toch allang een lijst klaar, vanwege geen C.L. eerst verkopen en dan kopen.. Dit is toch al lang bekend en anders logisch toch? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 14:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er ligt toch allang een lijst klaar, vanwege geen C.L. eerst verkopen en dan kopen.. Dit is toch al lang bekend en anders logisch toch? Ik ben het wel eens met p111. Van sommige spelers was de vertrekwens al bekend en daar moet je op anticiperen. Wanneer die spelers inderdaad vertrekken, kun je vervolgens overschakelen op plan A met je lijstje in de hand. Maar bij Ajax denken veel bestuurders (madam Lenderink) en leden van de RvC dat zij dwars moeten gaan liggen. Die zien alleen de euro's en de bonussen voor henzelf gloren. Maar Ajax is een voetbalclub en dus moet de waarde van spelers op het veld staan. Bij Ajax is het weer precies omgekeerd. En zo gaat een club sportief gezien naar de verdommenis. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Die valentijn word ook met de dag zieliger hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wat een ongelooflijke lul is die Driessens, ik moet al kotsen wanneer hij op tv is, ik ga direct zappen, alleen zijn kop al.
Hij geeft alleen maar af op Ajax en onze Duitser terwijl die aan handen en voeten gebonden is aan de RVC
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 juli 2023 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ach... van de Telegraaf hè?! In de Tweede wereldoorlog waren ze "fout" (heulen met de nazi's) en nu nog altijd fout, al was dat eerste verreweg het ergste. Media geloof ik nooit en de Telegraaf al helemaal niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Begint nu echt heel erg zielige vormen aan te nemen... Idem met de speler uit Rusland wat ze willen aantrekken... Maar daar komen wel weer namen boven waar Remco en aw ons voor waarschuwde... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 16:08 schreef nummer10 het volgende:Begint nu echt heel erg zielige vormen aan te nemen... Idem met de speler uit Rusland wat ze willen aantrekken... Maar daar komen wel weer namen boven waar Remco en aw ons voor waarschuwde... Die Valentijn Driessen is een rat. Als er geen nieuws is, dan maakt hij zelf wel nieuws. Dan zuigt hij een verhaal / reportage uit zijn duim. De Telegraaf eigen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nu zou bonucci zijn aangeboden, van horen zeggen van iemand op het strand hahaha..
Wat een staatsmongool hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 17:04 schreef nummer10 het volgende:Nu zou bonucci zijn aangeboden, van horen zeggen van iemand op het strand hahaha.. Wat een staatsmongool hahaha Klopt, dat heb ik ook gelezen. Bonucci is volgens mij 36 jaar. Voor één jaartje zou dat niet zo gek zijn. Dan kan hij in het veld al die jonge gasten coachen. Maar het schijnt wilde Bonucci graag naar Ajax, Sven Mislintat heeft er niet op gereageerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 juli 2023 door Pietje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Mag inderdaad ik denk dat Tadic, Blind en Klaassen mede verantwoordelijk zijn voor de afbraak van afgelopen seizoen.
Nu lekker bouwen aan een fris nieuw team. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 17:14 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt, dat heb ik ook gelezen. Bonucci is volgens mij 37 jaar. Voor één jaartje zou dat niet zo gek zijn. Dan kan hij in het veld al die jonge gasten coachen. Maar het schijnt wilde Bonucci graag naar Ajax, Sven Mislintat heeft er niet op gereageerd. Schrijft die riooljournalist Valentijn. Bonucci schijnt gevraagd te zijn op een strand om voor Ajax te voetballen en hij zei dat hij niet wilde stoppen. Is hij dan echt bij Ajax aangeboden? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2023 - 18:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt wederom Ik hoop dat Conceicao zijn vruchten gaat afwerpen, heeft leuke akties maar nog te weinig rendement in doelpunten en zijn voorzetten zijn ook matig in vergelijking met Tadic hopenlijk slijt dit er uit Ja Conceição is wel een vechtertje moet alleen nog rendement koppelen aan zijn inzet. Younes was ook een dribbelaar die opeens het licht zag en effectief werd. Er is hoop. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 17:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Schrijft die riooljournalist Valentijn. Bonucci schijnt gevraagd te zijn op een strand om voor Ajax te voetballen en hij zei dat hij niet wilde stoppen. Is hij dan echt bij Ajax aangeboden? Nee, natuurlijk niet. Niks aangeboden. Er is hem wat in de mond gelegd en vervolgens zo verdraaid alsof hij is aangeboden. Niets van waar. Typisch Driessen, typisch de Telegraaf. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 17:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mag inderdaad ik denk dat Tadic, Blind en Klaassen mede verantwoordelijk zijn voor de afbraak van afgelopen seizoen. Nu lekker bouwen aan een fris nieuw team. Dat is Maurice Steijn wel toevertrouwd. Die staat bekend als bouwer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 17:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Schrijft die riooljournalist Valentijn. Bonucci schijnt gevraagd te zijn op een strand om voor Ajax te voetballen en hij zei dat hij niet wilde stoppen. Is hij dan echt bij Ajax aangeboden? Dit komt van die rat die laat weten dat Klaassen altijd loopt te zeiken zeuren..
Wat doet hij zelf dan, die rand debiel, die klootzak die Ajax en Mislimtat finaal afbrand... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En weer compleet iets anders. Pffff wat vermoeiend. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ik geef Steijn heus wel tijd en hij is niet de schuldige... Ik had enkel verwacht dat het spel wat verder zal zijn... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 16:08 schreef nummer10 het volgende:Begint nu echt heel erg zielige vormen aan te nemen... Idem met de speler uit Rusland wat ze willen aantrekken... Maar daar komen wel weer namen boven waar Remco en aw ons voor waarschuwde... Ja, denk je dat ik net zoveel poep praat als jij! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Jij vind dat ik dat doe.. en mag je vinden.. maar ik durf wel aan te geven dat jullie gelijk hadden als ik dit zo lees.. ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2023 - 17:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja Conceição is wel een vechtertje moet alleen nog rendement koppelen aan zijn inzet. Younes was ook een dribbelaar die opeens het licht zag en effectief werd. Er is hoop. En hoop doet leven! Ik ben wel gecharmeerd van Conceiçăo. Laat hem maar eens een aantal wedstrijden staan, geef hem vertrouwen en ik ben er van overtuigd dat hij dat vertrouwen zal gaan uitbetalen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Waarom wordt de Johan Cruyff schaal niet standaard in de Johan Cruyff ArenA gehouden ?? Die kakkerlakken hebben weer het thuisvoordeel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2023 - 18:34 schreef Pietje het volgende:[..] En hoop doet leven! Ik ben wel gecharmeerd van Conceiçăo. Laat hem maar eens een aantal wedstrijden staan, geef hem vertrouwen en ik ben er van overtuigd dat hij dat vertrouwen zal gaan uitbetalen. Leuke voetballer, zie het graag maar heeft echt te weinig assists en doelpunten op zijn naam staan, tot nu toe 1x gescoord, dit is echt veel te weinig.
Maar wat niet is kan komen, moet misschien meer vertrouwen krijgen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2023 - 19:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Waarom wordt de Johan Cruyff schaal niet standaard in de Johan Cruyff ArenA gehouden ?? Die kakkerlakken hebben weer het thuisvoordeel Dat verbaasde mij ook. Er was sprake van een contract, dat de wedstrijd om de JC-schaal in Amsterdam gespeeld wordt. Net als de finale om de KNVB-beker standaard in Rotterdam wordt gespeeld. |
|
|
|