|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: OK, thanks, dan heb ik dat gemist. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wat heeft-ie gedaan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heerenveen wint met 5-2 van Feyenoord. Had ik niet verwacht... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Karel Kluns voor de goal. Dus precies wat ie altijd doet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik wel, gezien de stand 2e en 13e |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Goed lezen vriend ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
gejat van liverpool verzin zelf eems iets |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha ik zie het... zal m'n bril opzetten ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ADO kan niet eens winnen van de hekkensluiter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Griezmann is toch ook wel een geweldige spits he |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ook zo'n ploeg die dit seizoen vies tegenvalt, net als Heerenveen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En begonnen weergaloos he |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mannen, ik ben weer weg. Krijgen vanavond een eetster en had beloofd nog even te stofzuigen. Ik vond het weer gezellig hier. Plezierige avond |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 16:29 schreef Pietje het volgende:Mannen, ik ben weer weg. Krijgen vanavond een eetster en had beloofd nog even te stofzuigen. Ik vond het weer gezellig hier. Plezierige avond jij ook eet ze |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 16:29 schreef Pietje het volgende:Mannen, ik ben weer weg. Krijgen vanavond een eetster en had beloofd nog even te stofzuigen. Ik vond het weer gezellig hier. Plezierige avond Fijne avond. Ik niet, Feyenoord wint ;-)
Ghehehe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
WIJ STAAN BOVENAAN JALALAALALALALALA |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een kans voor Vitesse zeg... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb het uitgezet....ik kan Vitesse niet aangluren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Allemaal Chelsea he... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blunder van Mickey van der Hart hoor... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ik had toch meer van dat keepertje verwacht... hebben ze toch goed gezien bij ajax om hem te laten gaan. was een aardig talent |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is gewoon geel voor Diks dit. Harde overtreding |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 16:56 schreef enough het volgende:ik had toch meer van dat keepertje verwacht... hebben ze toch goed gezien bij ajax om hem te laten gaan. was een aardig talent Die gast vond het nog onterecht ook... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: alleen wel kicken toen bij de eagels tegen 010 met de beker en tegen ajax hahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En de blunder tegen ons |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een geweldig begin van de wedstrijd. Heerlijke pot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja hoe heet die hagenees ook alweer die hem erin schoot,was het allermooiste nog |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wesley 'jankerd' Verhoek |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja die, dacht ook dat die jesus was |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Echte Hagenees he. Kan niet buiten Den Haag komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: korte hoek is voor de muur, daar gaat ie gewoon omheen.. Dus of verkeerd de muur geplaatst, of de muur is verplaatst..
De trap zelf kan ie niet zo veel aan doen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 16:56 schreef enough het volgende:ik had toch meer van dat keepertje verwacht... hebben ze toch goed gezien bij ajax om hem te laten gaan. was een aardig talent Gelukkig is ie verhuurd, is een geweldig talent, en doet het in Zwolle ook nog eens gewoon erg goed...
Misschien eens een keer vaker voetbal kijken i.p.v. oordelen op 1 of twee momenten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wijnaldum ook weer gescoord |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 17:14 schreef remco k het volgende:[..] korte hoek is voor de muur, daar gaat ie gewoon omheen.. Dus of verkeerd de muur geplaatst, of de muur is verplaatst.. De trap zelf kan ie niet zo veel aan doen... Trap is prima. Maar in de herhaling ziet ie hem vrij goed aankomen dus vrijuit gaat hij gewoon niet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: heimwee ten top hahaha |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 17:15 schreef remco k het volgende:[..] Gelukkig is ie verhuurd, is een geweldig talent, en doet het in Zwolle ook nog eens gewoon erg goed... Misschien eens een keer vaker voetbal kijken i.p.v. oordelen op 1 of twee momenten.. hij heeft toch al wat blundertjes op zijn naam staan hoor remco en ik vind hem ook te klein ,zeker voor een topclub |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 17:22 schreef enough het volgende:[..] hij heeft toch al wat blundertjes op zijn naam staan hoor remco en ik vind hem ook te klein ,zeker voor een topclub Te klein of te weinig kwaliteit? Want daar zit een verschil in. Hij is nog heel jong he. Keepers worden doorgaans pas goed als ze ouder worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 17:27 schreef Loetje het volgende:[..] Te klein of te weinig kwaliteit? Want daar zit een verschil in. Hij is nog heel jong he. Keepers worden doorgaans pas goed als ze ouder worden. ja oke allemaal,maar met hoge ballen hem je er zo en zo geen kut aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 17:16 schreef Loetje het volgende:[..] Trap is prima. Maar in de herhaling ziet ie hem vrij goed aankomen dus vrijuit gaat hij gewoon niet Daar gaat het niet om, ben zelf keeper geweest op redelijk hoog niveau. En bij een vrije trap die uit de zijkant getrapt wordt is de muur verantwoordelijk voor een kant en de keeper voor de andere kant, alleen moet de muur dan wel goed staan, en dat is hem wel aan te rekenen als de muur niet verplaatst is.... |
|
|
|