|
|
bertus bikkel
|
|
|
Echt bizar dit... We zijn echt rijp voor de genadeklap. Heb van ons nog geen bal tussen de palen gezien. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Winnen ook geen duel. Echt niet te geloven dit |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die Hlynsson heeft net een contractverlenging gekregen. Op basis van wat in godsnaam? Die lul raakt geen bal goed en kan alleen maar achteruit denken. Verschrikkelijk. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dit is echt de laatste wedstrijd van Ajax die ik dit seizoen gekeken heb. Dit kan echt niet meer zo. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
3e klasse amateurs en 2-0 achter. Vanavond de hele selectie er uit trappen en met een jeugdelftal verder spelen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Echt bizar... Over en sluiten maar |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Martha ook gewoon totale kolere troep |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De grootste afgang in de geschiedenis van Ajax is in de maak. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Lekker gefrustreerd ook allemaal |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Het positieve gevoel onder van het Schip is in 2 wedstrijden zonder hem geheel weg... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ach dat positieve gevoel was ook maar relatief. Voetbal was en is afschuwelijk. Allerlei troep die nog geen twee keer over 5 meter naar de goede kleur kan spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel eerlijk verdient Hercules het ook gewoon. Ze zijn gewoon beter vandaag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tjonge jonge jonge wat een afgang, Ajax moet zich diep schamen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Dit hele tyfus elftal vanavond nog ontslaan. De grootste schande uit de geschiedenis van Ajax. Laatste wedstrijd die ik dit seizoen gezien heb. Zoek wel een leuke buitenlandse club om te volgen, want dit kan ik niet meer aan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker maar dit doet wel pijn |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sorry hoor, ik ben er helemaal klaar mee! Wat een afgang dit! Je schaamt je gewoon kapot hierzo! |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Wat een ongelofelijk slechte pot van Ajax. Een regelrechte wanprestatie! Martha kan geen enkele tegenstander afstoppen. Zelfs niemand van het niveau van hercules... En pas na de 1-2 ging Ajax ff versnellen...daarvoor niet en slaapvoetbal...
eigen schuld dikke bult. laat ze niet in de bus en allemaal lopend terug naar de Arena... schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapotschaam je kapot schaam je kapotschaam je kapot schaam je kapotschaam je kapot schaam je kapot |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dacht dat we 't dieptepunt hadden gehad... |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Eerst al vorige week tegen PEC. Die haddden trouwens toen in de eerste helft al voor moeten staan door dom verdedigen van Ajax... En nu dit...
schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot schaam je kapot |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Die Valkanis met zijn kut opstelling...man man |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ach, verliezen van amateurs... altijd goed voor het zelfvertrouwen! Gelukkig nu de winterstop. Dan kunnen zij hun wonden likken. De afgang is nu compleet. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: met de bank/jeugd hoor je hier gewoon 8-0 te winnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 december 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Die klootzak durft zelfs na de wedstrijd nog niet toe te geven dat het een ‘disgrace’ is. Nee, het was niet goed. Oprotten met die vreselijke paardenlul.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 december 2023 door pth -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 21 december 2023 - 21:09 schreef pth het volgende:[..] Die klootzak durft zelfs na de wedstrijd nog niet toe te geven dat het een ‘disgrace’ is. Nee, het was niet goed. Oprotten met die vreselijke paardenlul. Echt voor schandaal dit, ik schaam me dat ik Ajax supporter ben.
Iedere Ajax speler moet zich diep schamen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
3 tegendoelpunten tegen amateurs is een schande, maar daarnaast nog verliezen is een dubbele schande! Gewoon jezelf kapot schamen!!! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zw zijn nog goed weg gekomen ze hebben nog 2x alleen voor de keeper gestaan,en de Ajacieden hadden een mooi schoon tenue na 90 minuten. Wat een afgang hopelijk word dit door Ajax aangepakt met een zware boete en extra training in de vakantie en aub 75% verkopen in de winterstop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leest lekker weg dit topic mannen maar dat terzijde..wilde jullie een paar fijne feestdagen wensen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach weet je Renato, jullie hebben jezelf 17 jaar zo gevoeld. Die 2 jaar schaamte worden vanzelf weer weggespeeld. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Iedereen fijne feestdagen en kerst, mooie tijd. waarop ik ook wil wijzen naar de man en God Jezus christus dat eenieder die in hem geloofd niet verloren gaat.
Hoop wordt alleen in hem gevonden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2023 - 01:01 schreef Scout2 het volgende:Iedereen fijne feestdagen en kerst, mooie tijd. waarop ik ook wil wijzen naar de man en God Jezus christus dat eenieder die in hem geloofd niet verloren gaat. Hoop wordt alleen in hem gevonden. Hou op man. Die ellende legt alleen maar voor ellende op de wereld en prima dat jij geloofd. Maar push het ff lekker niet bij een ander joh. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tja it is what it is, jij ook fijne kerstdagen |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Tnx man jij en je familie ook fijne kerstdagen en een gezond 2024, nou weet ik hoe jullie je jaren gevoeld hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zijn er al koppen op het hakblok gelegd?
Maurits Hendriks, Susan Lenderink en Jan van Halst optyfen!!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2023 - 11:55 schreef Ajax Warrior het volgende:Zijn er al koppen op het hakblok gelegd? Maurits Hendriks, Susan Lenderink en Jan van Halst optyfen!!! +1 |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
quote: Op vrijdag 22 december 2023 - 11:55 schreef Ajax Warrior het volgende: Zijn er al koppen op het hakblok gelegd?
Maurits Hendriks, Susan Lenderink en Jan van Halst optyfen!!! +2 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2023 - 14:33 schreef Obdam4Ajax het volgende:quote: Op vrijdag 22 december 2023 - 11:55 schreef Ajax Warrior het volgende: Zijn er al koppen op het hakblok gelegd? Maurits Hendriks, Susan Lenderink en Jan van Halst optyfen!!! +2 En er zullen nog vele +en volgen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2023 - 14:33 schreef Obdam4Ajax het volgende:quote: Op vrijdag 22 december 2023 - 11:55 schreef Ajax Warrior het volgende: Zijn er al koppen op het hakblok gelegd? Maurits Hendriks, Susan Lenderink en Jan van Halst optyfen!!! +2 + 3 OPSODEMIETEREN |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2023 - 07:52 schreef remco k het volgende:[..] Hou op man. Die ellende legt alleen maar voor ellende op de wereld en prima dat jij geloofd. Maar push het ff lekker niet bij een ander joh. +10 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2023 - 11:55 schreef Ajax Warrior het volgende:Zijn er al koppen op het hakblok gelegd? Maurits Hendriks, Susan Lenderink en Jan van Halst optyfen!!! Helaas |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Leverkusen kampioen Bundesliga, knap hoor. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker. Voor de allereerste keer en met een veel lager budget dan Bayern München. Inderdaad heel knap. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
3-1.. maar komaan, dit psv is echt niet zo sterk hoor.. ik vraag me af of er gezeur is met Bosz.. een paar interviews de afgelopen weken ook mbt lang en interviews van veerman vond ik best vreemd.. en ook Feyenoord zakt weg.. zou Ajax de lachende 3de worden ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kaplan 2x geel (dus rood) bij Jong Ajax vlak voor rust |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:3-1.. maar komaan, dit psv is echt niet zo sterk hoor.. ik vraag me af of er gezeur is met Bosz.. een paar interviews de afgelopen weken ook mbt lang en interviews van veerman vond ik best vreemd.. en ook Feyenoord zakt weg.. zou Ajax de lachende 3de worden ? Psv gaat normaliter gewoon kampioen worden in de eredivisie, wat je hier ziet is zelfoverschatting en het bekende mankement van Bosz. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
In de eredivisie komt ie er mee weg omdat ie dan op overmate van kwaliteit kan leunen wat de rest niet heeft. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 20:56 schreef Scout2 het volgende:In de eredivisie komt ie er mee weg omdat ie dan op overmate van kwaliteit kan leunen wat de rest niet heeft. Afgelopen seizoen kwam die ermee weg.. dit seizoen ook tegen de wat betere ploegen ? Dat gaan we zien... Ik zie zomaar gezeik komen daar |
|
|
|