BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 september 2024 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2024 - 20:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kaplan 2x geel (dus rood) bij Jong Ajax vlak voor rust
Das wel heel erg amateuristisch...
Scout2
 Scout2 - dinsdag 17 september 2024 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2024 - 21:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen kwam die ermee weg.. dit seizoen ook tegen de wat betere ploegen ? Dat gaan we zien... Ik zie zomaar gezeik komen daar
Tot nog toe hebben ze alles gewonnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2024 door Scout2 --
freakie
 freakie - dinsdag 17 september 2024 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2024 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:
3-1.. maar komaan, dit psv is echt niet zo sterk hoor.. ik vraag me af of er gezeur is met Bosz.. een paar interviews de afgelopen weken ook mbt lang en interviews van veerman vond ik best vreemd.. en ook Feyenoord zakt weg.. zou Ajax de lachende 3de worden ?
PSV gaat slapend nog kampioen worden. Maar ook daar is het zo op en dan is er weer een andere ploeg. PSV is ook deels op aan het raken, aankopen zijn maar meh. Ik denk dat als er iets van problemen in het elftal sluipen, ze een lastig seizoen zouden kunnen hebben. De spelers die ze hebben zijn echt allemaal stuk stuk moeilijke jongens.
freakie
 freakie - dinsdag 17 september 2024 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2024 - 21:28 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Ja PSV geen moeite hebben dit seizoen. Aanvallend veel te veel kwaliteit en in nederland echt een geweldig speelveld. Weinig druk, weinig snelheid in het spel van andere. Tsja dat is best lekker. God wat huil ik dat Conceicao weg is. Die had Ajax ook een beetje onvoorspelbaars kunnen geven.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 september 2024 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2024 - 21:28 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Feyenoord gewoon verloren in de beker en die zijn ook niet alles... Ik denk wat freakie al zegt een ploeg die wat meer druk op ze zet (zoals Ajax dit seizoen probeerd) ze het echt lastig kunnen krijgen.. en ja ik zie er gezeur komen wat hun niet ten goede zal komen, ook mede door de transferzomer daar...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 23:18   quote  deeplink  
Tadic weer heel belangrijk voor Fenerbahçe, wat een held op zijn leeftijd nog heel belangrijk.
In de 1e helft 2 assists die niet afgerond worden, in de 2e helft scoort hij de 1-1 op Tadic wijze, geweldig
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tadic weer heel belangrijk voor Fenerbahçe, wat een held op zijn leeftijd nog heel belangrijk.
In de 1e helft 2 assists die niet afgerond worden, in de 2e helft scoort hij de 1-1 op Tadic wijze, geweldig
Klopt.. maar enorm ergeren aan zijn aanstellerij op zijn turks, deed die bij Ajax al met Anthony.. verschrikkelijk
freakie
 freakie - vrijdag 04 oktober 2024 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 02:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt.. maar enorm ergeren aan zijn aanstellerij op zijn turks, deed die bij Ajax al met Anthony.. verschrikkelijk
Ja ergeren en ergens moet ik er erg op lachen. Ook bij Ajax was dat. Oo het is tadic, die ligt altijd op de grond en doet alsof het een aanslag is. Alleen ik denk dat, jammer hoor, dit juist helpt met het voorkomen van blessures(Ronaldo, Messi, Suarez en zo zijn er veel meer), door te gaan liggen voor er echt wat aan de hand is. Blijf je staan, is de kans dat de tegenstander doorzet ook groter en is het een blessure.

En jammer genoeg trappen scheidsrechters in deze trucs. Zag je gisteren bij Ajax en Slavia ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 oktober 2024 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 02:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoezo verschrikkelijk. Heb je de aanslagen de afgelopen weken gezien op diverse jonge spelers die nu in opkomst zijn. Ik begrijp wel dat ze af en toe om het minste of geringste gaan liggen. Die spelers worden helemaal kapot geschopt. Ja het is irritant, maar ook zelfbescherming want van de scheidsrechter hoef je ook niet altijd wat te verwachten.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 12:31   quote  deeplink  
Dit ben ik met jullie eens.. maar ik vind het gewoon echt verschrikkelijk om te zien...
freakie
 freakie - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 12:31 schreef nummer10 het volgende:
Dit ben ik met jullie eens.. maar ik vind het gewoon echt verschrikkelijk om te zien...
Ja ik denk dat we het daar ook allemaal wel mee eens zijn. De wedstrijd van Ajax was precies zo.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ik denk dat we het daar ook allemaal wel mee eens zijn. De wedstrijd van Ajax was precies zo.
Yep.. met name Praag en een scheids die er gevoelig voor was in die heksenketel, maar Ajax deed het later indd ook en heeft zijn vruchten uiteindelijk afgeworpen haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 11:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ergeren en ergens moet ik er erg op lachen. Ook bij Ajax was dat. Oo het is tadic, die ligt altijd op de grond en doet alsof het een aanslag is. Alleen ik denk dat, jammer hoor, dit juist helpt met het voorkomen van blessures(Ronaldo, Messi, Suarez en zo zijn er veel meer), door te gaan liggen voor er echt wat aan de hand is. Blijf je staan, is de kans dat de tegenstander doorzet ook groter en is het een blessure.

En jammer genoeg trappen scheidsrechters in deze trucs. Zag je gisteren bij Ajax en Slavia ook.
Ik lach er ook altijd om, Italianen cq spanjaarden doen niet anders, hoort bij het topvoetbal
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik lach er ook altijd om, Italianen cq spanjaarden doen niet anders, hoort bij het topvoetbal
Kan me nog een Getafe herrinderen waarbij iedereen woest was om dit gedrag, hoort het erbij of hebben we dit er gratis bij gekregen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kan me nog een Getafe herrinderen waarbij iedereen woest was om dit gedrag, hoort het erbij of hebben we dit er gratis bij gekregen..
Dat was meer ordinair schoppen van die kut spanjaarden
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 20:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat was meer ordinair schoppen van die kut spanjaarden
Hier kan ik alleen op reageren, oneens kijk de pot na.. alleen de trap van de jong zegt genoeg.. behaardeari is er niks bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 01:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hier kan ik alleen op reageren, oneens kijk de pot na.. alleen de trap van de jong zegt genoeg.. behaardeari is er niks bij
Heb jij het nu over de wedstrijd van Getafe of de wedstrijd van Nederland tegen Spanje?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 12:11   quote  deeplink  
Dit vroeg ik mij ook al af
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:22   quote  deeplink  
Dit ging indd over spanje, my bad.. ik dacht dat Jack die pot bedoelde..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:22 schreef nummer10 het volgende:
Dit ging indd over spanje, my bad.. ik dacht dat Jack die pot bedoelde..
Nee joh
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 14:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh
Helder. Zoals ik al zei dan heb ik dat compleet verkeerd begrepen/gelezen.. wat betreft Getafe, vies clubbie haha..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 oktober 2024 - 12:09   quote  deeplink  
En weer die godvergeten kut interlandbreak...
Scout2
 Scout2 - donderdag 24 oktober 2024 - 07:57   quote  deeplink  
Feyenoord goed gespeeld tegen Benfica, Priske lijkt het eindelijk op orde te hebben.
Scout2
 Scout2 - donderdag 24 oktober 2024 - 08:00   quote  deeplink  
Daar gaat Ajax nog een zware aan hebben, in deze vorm.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 oktober 2024 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2024 - 08:00 schreef Scout2 het volgende:
Daar gaat Ajax nog een zware aan hebben, in deze vorm.
Feijenoord in deze vorm is billen knijpen de Kuip, denk dat we flink voor de broek krijgen maar goed de wonderen zijn de wereld niet uit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 oktober 2024 - 23:43   quote  deeplink  
Ontzettend genoten van Barcelona, gewoon even Real Madrid aan de kant gezet in eigen huis.
Wat een wereld spis is Lewandowski, wat een aanstormend talent is Yamal maar ook Rafina, Olmo en Frenkie de Jong mogen er zijn.

Natuurlijk lopen er bij Real ook geen koekenbakkers rond, die werden toch maar even te kijk gezet in eigen huis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2024 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ontzettend genoten van Barcelona, gewoon even Real Madrid aan de kant gezet in eigen huis.
Wat een wereld spis is Lewandowski, wat een aanstormend talent is Yamal maar ook Rafina, Olmo en Frenkie de Jong mogen er zijn.

Natuurlijk lopen er bij Real ook geen koekenbakkers rond, die werden toch maar even te kijk gezet in eigen huis
Doet me denken aan de jaren dat real alle sterren kocht en Barça teruggreep op veel jeugd... Wederom gewoon klasse gedaan van Laporte.. en indd mooi op te zien die pot
freakie
 freakie - maandag 28 oktober 2024 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2024 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Rafinha is natuurlijk echt heel bijzonder. Komt van Leeds en staat nu de sterren van de hemel te spelen. Op je 27ste jezelf nog zo in de picture kunnen spelen. Frenkie is goed natuurlijk maar daar verwacht je ook wat van.
Scout2
 Scout2 - maandag 28 oktober 2024 - 19:01   quote  deeplink  
Ten hag is eruit gegooid.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 oktober 2024 - 17:03   quote  deeplink  
No comment..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2024 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:
No comment..
Je houdt je netjes hahaha
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 oktober 2024 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 17:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je houdt je netjes hahaha
:D
Scout2
 Scout2 - zondag 10 november 2024 - 17:31   quote  deeplink  
Az achter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.3514499