|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2025 - 10:38 schreef freakie het volgende:[..] Heel eerlijk. Ik weet niet of dat een probleem is voor Ajax. Henderson kan je prima opvangen. Daar heb je genoeg tijd voor. Taylor is ook niet een enorm talent en Hato is gewoon een hoop geld. Ik zat juist een beetje te wachten op verkopen van Ajax, puur omdat ze geld moeten hebben om daarmee spelers binnen te halen. Hato is goed maar is hij 25/30 miljoen euro of moeten we zo’n speler houden? Waarom zou Henderson zo belangrijk zijn? Eriksen wilde ook terug komen, ik neem aan dat ze in de zomer daar naar gaan kijken. Of haal Tadic terug. Ik ga er van uit dat Ajax de miljoenen meer nodig heeft dan een aantal spelers. Nu nog een back er bij, je kan niet teren op alleen Gaaei |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: We hebben Alders nog Jack. Deze jongen ontwikkelt zich goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat weet ik en sta ik ook vierkant achter je alleen heeft die Italia niets met jonge talenten, nou twee dan Mokio en Rasmussen de laatste die linea recta naar de Keuken divisie getransfereerd moet worden, die heeft werkelijk tot nu toe 0,00 wat laten zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik ben het ook wel eens hoor. Maar ik denk dat ze vooral wat willen hebben achter Gaaei. En dan kan je alders zeker doen, ik vraag me dan af of hij echt zo goed is. En je elftal is al heel erg jong. Tsja weetje, ik hoop ergens dat zo’n mokio gewoon meer speeltijd krijgt deze wedstrijden maar ergens moet je vooral geen ondergrens halen of zo min mogelijk. Jonge spelers hebben dat vaker en met dit elftal der middelmaat heb je dat niet nodig. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Je zou bijna gaan geloven in het kampioenschap |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Eerst eigen potjes maar winnen, maar Psv heeft weer puntenverlies geleden mooi zo. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Dit moet krachtvoer zijn voor Ajax |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Hopelijk laten ze het niet liggen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Gezien de vorm en gezeik daar met lang en het publiek etc zou je het bijna zeggen.. en ja ik blijf erbij, het rouleren was een langere termijn gedachte zodat iedereen volledig fit is de 2d seizoenshelft en iedereen die precies weet wat te doen tegen deze tijd... Tenminste dat heb ik altijd gehoopt dat dit het was, maar het begint er wel op te lijken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 18:56 schreef nummer10 het volgende:[..] Gezien de vorm en gezeik daar met lang en het publiek etc zou je het bijna zeggen.. en ja ik blijf erbij, het rouleren was een langere termijn gedachte zodat iedereen volledig fit is de 2d seizoenshelft en iedereen die precies weet wat te doen tegen deze tijd... Tenminste dat heb ik altijd gehoopt dat dit het was, maar het begint er wel op te lijken.. Dat is toch ook wat farioli zelf altijd heeft gezegd. Alles zo lang mogelijk fit houden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Farioli heeft het heel vaak goed gehad. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, maar sommigen begrepen dat niet. Die Farioli is gewoon op dit moment de juiste trainer geweest. |
|
|
|