|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 17:22 schreef enough het volgende:[..] hij heeft toch al wat blundertjes op zijn naam staan hoor remco en ik vind hem ook te klein ,zeker voor een topclub Ben dan wel heel benieuwd naar al die blundertjes, ik zie namelijk alles van Zwolle en afgelopen seizoen van Go Ahead ook en heb er niet zo veel geteld..
Hij is daarnaast 1 cm groter dan Cilissen dus wat lengte betreft geen idee waar je het over hebt.. 1.88 is heel behoorlijk in de voetballerij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee Cilissen is lekker bij hoge ballen, die komt gewoon niet eens.. En vd Hart is langer dan Cilissen... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 17:37 schreef remco k het volgende:[..] Ben dan wel heel benieuwd naar al die blundertjes, ik zie namelijk alles van Zwolle en afgelopen seizoen van Go Ahead ook en heb er niet zo veel geteld.. Hij is daarnaast 1 cm groter dan Cilissen dus wat lengte betreft geen idee waar je het over hebt.. 1.88 is heel behoorlijk in de voetballerij.. bij zwolle doet die het redelijk, wat groter dan cillessen echt geloof ik niet, maar dan is dat beeldvervorming voor mijn zal wel een foutje in pers info zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
deze had ie goed ,maar recht op hem |
|
|
|
|
enough
|
|
|
als die de strafschop pakt i s die beter dan cillessn, nee dus;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 17:35 schreef remco k het volgende:[..] Daar gaat het niet om, ben zelf keeper geweest op redelijk hoog niveau. En bij een vrije trap die uit de zijkant getrapt wordt is de muur verantwoordelijk voor een kant en de keeper voor de andere kant, alleen moet de muur dan wel goed staan, en dat is hem wel aan te rekenen als de muur niet verplaatst is.... Dat klopt wel. Maar die bal kan hij gewoon hebben hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je overdrijft het enorm |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bij Atletico tegen Sociedad vandaag 13x geel en daarvan 2 met 2x geel eraf. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
zou flauw zijn om op hier te reageren |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het kan ook te worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vitesse en Ajax volgende week als de 2 meest productieve clubs tegen elkaar de wedstrijd in. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: haha het ging nog over mickey hoor, gelukkig ben jij anders:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben een wereldkeeper jonguh! Speel al 5 jaar in het eerste van FC hondenlul! Zeer gewaardeerde doelman ben ik daar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 19:06 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben een wereldkeeper jonguh! Speel al 5 jaar in het eerste van FC hondenlul! Zeer gewaardeerde doelman ben ik daar. Daar is jui jitsu toch voorzitter van.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je kan ook me cluppie in diskrediet brengen he... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wijnaldum als middenvelder gewoon 4 goals in een wedstrijd in de Premier League. Petje af! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 19:06 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben een wereldkeeper jonguh! Speel al 5 jaar in het eerste van FC hondenlul! Zeer gewaardeerde doelman ben ik daar. was ff weg, krijg je daar ook gratis handschoentjes of heb je die niet nodig als je speelt tegen FC BAL OP DAK ?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 19:29 schreef enough het volgende:[..] was ff weg, krijg je daar ook gratis handschoentjes of heb je die niet nodig als je speelt tegen FC BAL OP DAK ?? Daar spelen we niet tegen! Dat is vernederd voor ons niveau. Wij krijgen alles gesponsord door Tita Tuinmeubelen en spelen tegen clubs als Soa Boys, Islamschietjes en FC befkonijn. Graag wat meer respect voor mijn club dus! ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
nou ik wist niet dat je zo hoog speelde joh, daar spelen ze toch ook voor de strondcup |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: GeileG pokal en de SchijTschaal |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: haha hoge klasse vrijdag dus:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vanavond Jong Ajax eens bekijken. Deze week weer Champions League voetbal en dat leveren mooie wedstrijden op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jong Ajax zometeen met Van der Hoorn, Viergever, Sinkgraven en Amin Younes. Wedstrijd te zien op FOX 1. Ben toch wel benieuwd |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 19:49 schreef Loetje het volgende:Jong Ajax zometeen met Van der Hoorn, Viergever, Sinkgraven en Amin Younes. Wedstrijd te zien op FOX 1. Ben toch wel benieuwd ja ik zet net de tv enzag het ,bedankt voor de info |
|
|
|
|
enough
|
|
|
winnen is toch wel belangrijk 8 pnt is toch wel mager tot nu toe, vorig jaar hadden ze die allang. ik weet wel veel a1, maar we zijn wel ajax he |
|
|
|
|
enough
|
|
|
wat vindt jij van deze spits hendrix loetje,zou die het redden? hij scoort regelmatig en voetbal aardig mee,nadat die van de graafschap kwam |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
20 minuten gehad en Ajax speelt enorm slecht. Beste mogelijkheden waren al voor Almere, die notabene de nummer laatst uit de Jupiler League zijn. Vooral hun vleugels komen goed door. Zeker Enzio Boldewijn. Van der Hoorn en Viergever niet best en Younes probeert het wel maar loopt zich vaak vast. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar even waar het om gaat. De jonge spelers moeten zich ontwikkelen. Ondanks ze vaak in een andere samenstelling spelen vind ik Jong Ajax al sinds begin 2015 helemaal aan het inzakken en er lijkt weinig in te zitten. Ook zie ik veel spelers niet heel veel beter worden. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
dat bedoel ik ook we zijn wel ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dit heeft alles te maken met ontwikkeling. De A1 doet het wel en Jong Ajax te vaak niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mike van der Hoorn. Topspits. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik zou die gast echt oprecht gaan omtrainen. Doen ze vaker. Deze gast heeft alles om als pinchitter wekelijks in te vallen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Altijd beter dan Sanogo. Niet dat dat meteen een compliment is voor Mike maar vooruit.
Wat staat Viergever trouwens vreselijk te schutteren in balbezit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 21:18 schreef Eide het volgende:Altijd beter dan Sanogo. Niet dat dat meteen een compliment is voor Mike maar vooruit. Wat staat Viergever trouwens vreselijk te schutteren in balbezit. Niet alleen in balbezit hoor.
Maar je zegt hetzelfde als ik dacht. Sanogo heeft niks om ons beter te maken tot op heden. Dus waarom niet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lijkt er nu voorzichtig op dat Ajax er alsnog overheen gaat de 2e helft. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van der Hoorn is in ieder geval altijd nuttig voor op de bank. Nuttig als wissel centraal achterin maar ook als stormram. Zo'n gozer heb je toch wel nodig. In die zin vind ik Van der Hoorn ook geen miskoop, in tegenstelling tot Viergever. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik moet het nog zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 21:27 schreef Eide het volgende:Van der Hoorn is in ieder geval altijd nuttig voor op de bank. Nuttig als wissel centraal achterin maar ook als stormram. Zo'n gozer heb je toch wel nodig. In die zin vind ik Van der Hoorn ook geen miskoop, in tegenstelling tot Viergever. Viergever heb ik nooit wat gevonden. Af en toe een nuttige wedstrijd maar dat mag niet het niveau zijn dat je nastreeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sam Hendriks is het ook eigenlijk net niet he. Gold als een groot talent maar mist doorgaans heel veel kansen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 21:28 schreef Loetje het volgende:[..] Viergever heb ik nooit wat gevonden. Af en toe een nuttige wedstrijd maar dat mag niet het niveau zijn dat je nastreeft. Nee precies, voor mijn gevoel zit Van der Hoorn ook veel dichter bij het niveau van Veltman als Viergever bij Riedewald zit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 21:31 schreef Eide het volgende:[..] Nee precies, voor mijn gevoel zit Van der Hoorn ook veel dichter bij het niveau van Veltman als Viergever bij Riedewald zit. Viergever heeft ook al op allerlei posities gespeeld en vond hem nergens een toegevoegde waarde. Behalve op linksback in de tijd van Boilesen. Dan is zelfs een oud wijf al beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 21:34 schreef Loetje het volgende:[..] Viergever heeft ook al op allerlei posities gespeeld en vond hem nergens een toegevoegde waarde. Behalve op linksback in de tijd van Boilesen. Dan is zelfs een oud wijf al beter. van de Hoorn vind ik ook alleen nuttig als breekijzer. als je daar een beweeglijke spits bijzet word die helemaal dol. zag hem tegen Southampton ook weer blunderen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2015 door bully -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nu breekt die fase aan die Jong Ajax zo vaak opbreekt... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
sorry werd ff gestoord,kut 2 goals gemist.(paar vloekjes) a1 is en blijf goed jonk ed doet goed werk, qua,jong ajax ze spelen wel tegen echtte brood voetballers dus het kaf van de koren moet zich laten zien. we hebben mentaliteit nodig. dat ze kunnen voetballen weten we wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|