|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 21:39 schreef bully het volgende:[..] van de Hoorn vind ik ook alleen nuttig als breekijzer. als je daar een beweeglijke spits bijzet word die helemaal dol. zag hem tegen Southampton ook weer blunderen. Daar hebben we het ook over |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
toch nog een punt goed terugekomen hoor ik en verder goed gespeeld |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: dat is het meestal met jong,moet er toch een keer uit |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: daar is hij volgens mij niet voor gehaald. en wanneer heb je nu een breekijzer nodig? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zo goed was het niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wanneer je gelijk staat 10 minuten voor tijd. In de 92e minuut nog doodleuk balletje breed is zeker niks. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 21:58 schreef Loetje het volgende:[..] Wanneer je gelijk staat 10 minuten voor tijd. In de 92e minuut nog doodleuk balletje breed is zeker niks. ik heb niks gezien. is vrouwen avond vanavond geen zin om boven te zitten. ik had het alleen over de kwaliteit van van der Hoorn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 22:02 schreef bully het volgende:[..] ik heb niks gezien. is vrouwen avond vanavond geen zin om boven te zitten. ik had het alleen over de kwaliteit van van der Hoorn. Ging enkel over de spits. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 19 oktober 2015 - 22:02 schreef bully het volgende:[..] ik heb niks gezien. is vrouwen avond vanavond geen zin om boven te zitten. ik had het alleen over de kwaliteit van van der Hoorn. ik wil wel naar boven hoor bully
o,nou ga je zeker snel zelf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zeer boeiende wedstrijden tot nu toe in de CL |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En wat een wereldkeeper is Neuer zeg.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: had jij ook gehad loetje ,ietsnaast hem , een beetje reflex mag toch wel ppfffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jezus man, hoe veel kijk jij Bayern? Ik oordeel niet op een redding hoor. Gewoon een geweldige keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AA Gent ook op 1-1 bij Valencia. Erg knap! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Rakitic schiet ook even aardig binnen zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehehehehe. Mooie goal ook. Wel helemaal uit het niets, Gent werd aardig overlopen. Maar vind het wel leuk dat ze goed meedoen in de poule |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:41 schreef Loetje het volgende:[..] Jezus man, hoe veel kijk jij Bayern? Ik oordeel niet op een redding hoor. Gewoon een geweldige keeper rustig joh,ik wist niet dat je je in je keepershandschoentjes geknepen voelde,sorry hoor pppffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:56 schreef enough het volgende:[..] rustig joh,ik wist niet dat je je in je keepershandschoentjes geknepen voelde,sorry hoor pppffff Ik doe rustig, erger me alleen kapot dat je van alles roept terwijl ik me afvraag Hoe veel je over datgene weet aangezien je vaak genoeg de meest vreemde dingen zegt en roept.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geweldige comeback van Roma. Stonden 2-0 achter in Leverkusen. Nu 2-3 voor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een krankzinnige misser bij Zagreb - Pireaus. Die spits van Pireaus schiet naast met open goal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een geweldige goal van Barca in de omschakeling. Rakitic maakt geweldig af met een stift. Barca dat in de omschakeling scoort zie je ook niet iedere dag. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:59 schreef Loetje het volgende:[..] Ik doe rustig, erger me alleen kapot dat je van alles roept terwijl ik me afvraag Hoe veel je over datgene weet aangezien je vaak genoeg de meest vreemde dingen zegt en roept. is goed zo jongen. mag ik misschien nu ff voetballen kijken? wat een gezeik zeg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:59 schreef Loetje het volgende:[..] Ik doe rustig, erger me alleen kapot dat je van alles roept terwijl ik me afvraag Hoe veel je over datgene weet aangezien je vaak genoeg de meest vreemde dingen zegt en roept. Ik doe niet anders Syl.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whahaha verbied ik jou te kijken dan? Mag je wel even zeggen waar ik dat zeg... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zit nog een verschil in hoe. En aan telefoon weet je er meer van, heb ik je al gezegd. Oh en van sommige kan ik meer hebben, maar dat ligt aan mij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Want dat zeg ik ook nergens. Juist lekker kijken. Maar geniet van fenomenen als Neuer! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 22:17 schreef Loetje het volgende:[..] Zit nog een verschil in hoe. En aan telefoon weet je er meer van, heb ik je al gezegd. ligt aan mij Ja maar dat laat ik hier niet los.....ik hou me al jaren van de domme...ik ben hier de dorpsgek en dat bevalt mij prima |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha gun dit Arsenal wel. Daardoor houden ze kans op de volgende ronde. Ik heb wel het idee dat Bayern niet alles geeft trouwens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja maar dat laat ik hier niet los.....ik hou me al jaren van de domme...ik ben hier de dorpsgek en dat bevalt mij prima Ghehehehehe. Zolang je het me af en toe een half uur uitlegt aan telefoon vind ik het best |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Olympiakos voor tegen Zagreb. Niet goed voor Arsenal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 22:22 schreef Loetje het volgende:[..] Ghehehehehe. Zolang je het me af en toe een half uur uitlegt aan telefoon vind ik het best No problem..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een schandalig overtreding van tarnitski op Neymar zeg. En dan nog geel ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Leverkusen - Roma 3-4 nu En wat voor een goal....
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En 4-4! Wat een wedstrijd. 2-0, 2-4 en nu weer 4-4 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een redding weer van Neuer zeg! Ondanks dat het een goal is |
|
|
|
|
enough
|
|
|
eindelijk een scherpe 5de man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
BATE Borisov - FC Barcelona 0-2 Bayer Leverkusen - AS Roma 4-4
Arsenal - FC Bayern München 2-0 Dinamo Zagreb - Olympiakos Pireaus 0-1
Dynamo Kiev - Chelsea 0-0 FC Porto - Maccabi Tel Aviv 2-0
Zenit Sint Petersburg - Olympique Lyon 3-1 Valencia - AA Gent 2-1 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor de liefhebbers, kijk de samenvattingen. Zaten mooie dingen bij! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zie nu dat Leverkusen nog 4-4 is geworden. Hmmmmm stonden 2-4 achter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doet me aan die pillen van vroeger denken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En 2-0 voor. Fenomenale wedstrijd was dat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Enough,
Zo makkelijk kon Neuer er niet bij. Echt wel een klasse redding.
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: je gedraag je wel als een lsd gebruiker,gestoorde |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wij kregen levertraan slome....flikker een eind op joh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ken mensen die dat gebruikt hebben en die hebben nog steeds flashbacks....jij weet totaal niet waar je over praat randdebiel...en daag me niet uit...ga naar de efteling jij hebt nu vakantie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Morgen PSG - Real. Kijken of PSG zich nu echt kan meten in plaats van af en toe een keer |
|
|
|