|
|
enough
|
|
|
quote: behalve tegen ajax natuurlijk weer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah hij kan er aan beide kanten ingaan.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Moet je tribunes daar eens zien.....kolere, gooi er een zooitje asielzoekers op |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
die goal is wel weer leuk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Niet attent gereageerd door de verdedigers en Zoet moet de bal meer naar zijkant sturen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kussens en dekens erbij en ze hebben een prima plaats om te overnachten! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....zeker voor een half jaar of langer...zelfde geld voor dat stadion in Arnhem ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een vreselijke pot tussen Twente en PSV trouwens. Veel balverlies e er gebeurt eigenlijk niets. Heb het even zitten kijken maar het boeit voor geen meter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bergkamp-achtige goal trouwens van Zivkovic. Netjes hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 21:18 schreef Eide het volgende:Wat een vreselijke pot tussen Twente en PSV trouwens. Veel balverlies e er gebeurt eigenlijk niets. Heb het even zitten kijken maar het boeit voor geen meter. Hehehe...ik heb het afgezet...kon het niet meer aanzien |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goal locadia, wat moet die Ziyech toch moe worden daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Twente speelde sowieso onzeker. Wel jammer dat ie zo laat nog valt. Zeker gezien de komende wedstrijden van ons. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niemand kan wat daar indd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Willem II miste ook nog een pingel he in de laatste minuut. Gisteren PEC ook al. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die kutboeren hoor je alleen als ze een keer voorstaan. Vreselijke club |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Onzekere keeper toch. ben benieuwd wat voor stap hij gaat maken dadelijk.. nu voor 3e seizoen eerste keeper
Ziyech mag van mij gelijk hier komen voetballen. Maar zal wel 15 miljoen moeten kosten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: bedankt weer voor de info loetje ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ja geweldige info loetje, bedankt. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heet jij Loetje ???....mafkees |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben ik toch...kan ook anders reageren |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben de rust zelve man...ook al heb ik alle reden om het niet te zijn |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: stelletje tering lijers |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ????....jij spoort niet ouwe |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: zou jouw niet staan ,,,,nep hagenees |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Volgens mij zitten er bij jouw echt een aantal draadjes los! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: gelukkig wel ,,,nouja |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: oh shit, weer ruzie in de tent?
Ik ben overigens de draad een beetje kwijt met het verhaal van die Enough, maar volgens mij ben ik niet de enige. Vraag me af of hij zichzelf kan volgen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 22:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] oh shit, weer ruzie in de tent? Ik ben overigens de draad een beetje kwijt met het verhaal van die Enough, maar volgens mij ben ik niet de enige. Vraag me af of hij zichzelf kan volgen. always |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik snap werkelijk niks van die...ehm...gozer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 22:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] oh shit, weer ruzie in de tent? Ik ben overigens de draad een beetje kwijt met het verhaal van die Enough, maar volgens mij ben ik niet de enige. Vraag me af of hij zichzelf kan volgen. Nee man...maar ik kan het niet meer volgen...wat een prakbal |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: dat bedoel ik ouwe af en toe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb jij een spiegel voor je scherm....ik bergrijp er geen reet van |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] Onzekere keeper toch. ben benieuwd wat voor stap hij gaat maken dadelijk.. nu voor 3e seizoen eerste keeper Ziyech mag van mij gelijk hier komen voetballen. Maar zal wel 15 miljoen moeten kosten. Die wil ik ook. Soriano in de spits erbij. Tering, wat een speler zeg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe ik ook...daarom reageer ik van af nu niet meer op jou...ik begrijp jou niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Volgens de regels van APIK is het ......Yellelleeeeee....jij maakt er een polder kreet van...of zo'n brabantse carnaval kreet...alsof je met je piemel op het podium staat te stunten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Volgens de regels van APIK is het ......Yellelleeeeee....jij maakt er een polder kreet van...of zo'n brabantse carnaval kreet...alsof je met je piemel op het podium staat te stunten Achter het podium ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Volgens de regels van APIK is het ......Yellelleeeeee....jij maakt er een polder kreet van...of zo'n brabantse carnaval kreet...alsof je met je piemel op het podium staat te stunten maak er maar een braderie van met af en toe een tent |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Genoeg...pffff wordt er moe van |
|
|
|