|
|
enough
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Soriano is misschien nog wel haalbaar ook. Is al 30, laatste kans voor Salzburg om te cashen. Brengt dus ook gelijk broodnodige ervaring. Zal alleen niet gaan gebeuren :( |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 00:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] Soriano is misschien nog wel haalbaar ook. Is al 30, laatste kans voor Salzburg om te cashen. Brengt dus ook gelijk broodnodige ervaring. Zal alleen niet gaan gebeuren :( Klopt. Maar die beheerst nu echt alles wat wij zo nodig hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denken we van Milik ook, maar met egoïsme aan de zijkanten zal hij weinig hulp krijgen dat te bewijzen . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 01:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denken we van Milik ook, maar met egoïsme aan de zijkanten zal hij weinig hulp krijgen dat te bewijzen . Alleen kan hij de ruimte maken voor Fischer en El Ghazi om verder naar binnen te komen. Dat doen ze namelijk graag. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 01:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denken we van Milik ook, maar met egoïsme aan de zijkanten zal hij weinig hulp krijgen dat te bewijzen . We? Milik is het gewoon nog net niet. Tactisch is hij nog wel bij te schaven. Ook zijn rechtervoet kan hij sterker maken dan kom je er aardig in de buurt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 07:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] We? Milik is het gewoon nog net niet. Tactisch is hij nog wel bij te schaven. Ook zijn rechtervoet kan hij sterker maken dan kom je er aardig in de buurt. Dus moeten we hem maar vervangen zodat het er ook nooit gaat komen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Een goede concurrent kan geen kwaad.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja inderdaad, en als je bij Willem 2 al niet goed genoeg bent om een basis plaats af te dwingen zegt dat ook wel weer heel erg veel over deze jongen of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 01:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denken we van Milik ook, maar met egoïsme aan de zijkanten zal hij weinig hulp krijgen dat te bewijzen . Nee hoor, dat denk ik van Millik niet.. OOk Millik is een prima spits vooor in de 16 maar kan gewoon helemaal niet voetballen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Heeft geen zin, die is beter aan de rechterkant. Sowieso moeten we wanneer fit gewoon altijd Milik in de spits zetten, die man moet de bal in het doel rammen meer niet. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 10:22 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, dat denk ik van Millik niet.. OOk Millik is een prima spits vooor in de 16 maar kan gewoon helemaal niet voetballen.. Dat is wel een beetje kort door de bocht. Hij had een assist in bijna elke wedstrijd van het Poolse elftal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 11:25 schreef Ztjes het volgende:[..] Dat is wel een beetje kort door de bocht. Hij had een assist in bijna elke wedstrijd van het Poolse elftal. Volgens mij had ie in twee wedstrijden een x 1 assists en een x 2 assists.. En volgens mij zijn er wel wat meer wedstrijden gespeeld..
Maar voetballen laat is bij Ajax niet zien.. 1e aanname is vrijwel altijd slecht, kan geen bal bij zich houden en verliest vrijwel ieder duel door de lucht op een lange bal.. Kaatsen is er gewoon helemaal niet bij en een actie heeft ie al helemaal niet..
Millik heeft 2 dingen goed voor elkaar, oog voor de goal en een geweldig linkerbeen..
Maar zonder een middenveld waar steekballen vandaan komen en zonder voorzetten is hij gewoon een spits waar je niet veel aan hebt..
Het is gewoon een type Sigthorson... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 11:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] Heeft geen zin, die is beter aan de rechterkant. Sowieso moeten we wanneer fit gewoon altijd Milik in de spits zetten, die man moet de bal in het doel rammen meer niet. Ik denk echt dat ie beter zal worden als spits, hij heeft er alles voor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel erg voor Cambuur hoor. Deze week 3 verdedigers weggevallen en nu Ogbeche geblesseerd eraf. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Vind ik niet. Totaal geen speler die met zijn rug naar de goal wil spelen en anderen in scoringspositie wil brengen door zelf mee te voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sunderland voor in de beladen derby tegen Newcastle. Ik vermoed dat McLaren er niet lang meer zit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 14:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Vind ik niet. Totaal geen speler die met zijn rug naar de goal wil spelen en anderen in scoringspositie wil brengen door zelf mee te voetballen. Ik denk dat ie dat wel in zich heeft, hij is daarnaast veel aanspeelbaar, en kan een actie maken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat ie dat wel in zich heeft, hij is daarnaast veel aanspeelbaar, en kan een actie maken.. Hij heeft weinig oog voor anderen in kansrijke positie. Die jongen moet heel anders gaan denken wil ie in de spits spelen. Vond het tegen Heracles ook geen succes. Aanspeelbaar zijn aande zjijkant is ook wat anders dan in het centrum, maar dat snap jezelf ook. Hij heeft het postuur er misschien wel voor, wat Fischer mist, maar het lijkt me geen succes. in de spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 14:33 schreef NatjosFC het volgende:[..] Hij heeft weinig oog voor anderen in kansrijke positie. Die jongen moet heel anders gaan denken wil ie in de spits spelen. Vond het tegen Heracles ook geen succes. Aanspeelbaar zijn aande zjijkant is ook wat anders dan in het centrum, maar dat snap jezelf ook. Hij heeft het postuur er misschien wel voor, wat Fischer mist, maar het lijkt me geen succes. in de spits. Dat kan, hebben we daar een ander mening over.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb de hele tijd met een schuin oog United tegen City zitten kijken. Wat een afschuwelijke wedstrijd zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tottenham en Kane ook op dreef |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben benieuwd hoe lang de grote clubs Eriksen daar laten zitten. Als die iets meer kwaliteit om zich heen zou hebben... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:26 schreef Loetje het volgende:Heb de hele tijd met een schuin oog United tegen City zitten kijken. Wat een afschuwelijke wedstrijd zeg Hopen op laat goaltje voor United, is Arsenal koploper :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahaha... Had het kunnen weten |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:34 schreef Eide het volgende:Ik ben benieuwd hoe lang de grote clubs Eriksen daar laten zitten. Als die iets meer kwaliteit om zich heen zou hebben... United is de enigste club die hem kan inpassen op 10, maar die zullen eerder voor een wat grotere naam gaan denk ik. De rest van de top 5 is voorzien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:36 schreef NatjosFC het volgende:[..] United is de enigste club die hem kan inpassen op 10, maar die zullen eerder voor een wat grotere naam gaan denk ik. De rest van de top 5 is voorzien. Eriksen is een grote in Engeland hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik begrijp niet dat Van Gaal, met Martial en Felainie, Rooney centraal voorin laat spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als AZ vanmiddag niet zou verliezen in Rotterdam zou dat volgens mij voor het eerst in hele lange tijd zijn dat er geen enkele thuisclub wint op een speelronde |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: United gaat denk ik eerder voor speler als Isco of Barkley. Maar als ze een 10 kopen wordt het wel lastig om Rooney nog ergens in te passen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] United gaat denk ik eerder voor speler als Isco of Barkley. Maar als ze een 10 kopen wordt het wel lastig om Rooney nog ergens in te passen. Bij Sky zijn de lyrisch over hem (Eriksen). Die moet Iniesta gaan opvolgen vind ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:43 schreef Loetje het volgende:Als AZ vanmiddag niet zou verliezen in Rotterdam zou dat volgens mij voor het eerst in hele lange tijd zijn dat er geen enkele thuisclub wint op een speelronde Scherpe constatering. Hopen dat AZ wat kan laten zien, maar zijn ook moe gestreden na afgelopen Donderdag. 010 is het bewijs dat een wanprestatie je zo maar heel veel voordeel kan opleveren, zeker omdat EL spelen en een gebrek aan kwaliteit hun tot die wanprestatie heeft gedreven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:47 schreef NatjosFC het volgende:[..] Scherpe constatering. Hopen dat AZ wat kan laten zien, maar zijn ook moe gestreden na afgelopen Donderdag. 010 is het bewijs dat een wanprestatie je zo maar heel veel voordeel kan opleveren, zeker omdat EL spelen en een gebrek aan kwaliteit hun tot die wanprestatie heeft gedreven. Ik denk ook dat ze verliezen hoor. Als wij toch eens 2x in de kuip zouden winnen.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Is wel een ploeg waar Eriksen goed zou zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker. Vind hem ook wel lijken op Iniesta. En die wordt ouder... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eriksen kan overigens overal wel met zijn loopvermogen en techniek. Hij mist de pure kracht voor een elftal als City of Chelsea zoals die nu spelen en Denemarken is geen interessante markt voor Real Madrid... maar Eriksen is zo vreselijk goed dat hij het overal goed zou kunnen doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:54 schreef Eide het volgende:Eriksen kan overigens overal wel met zijn loopvermogen en techniek. Hij mist de pure kracht voor een elftal als City of Chelsea zoals die nu spelen en Denemarken is geen interessante markt voor Real Madrid... maar Eriksen is zo vreselijk goed dat hij het overal goed zou kunnen doen. Ik vind hem echt een speler voor Bayern of Barca. Beheert precies de techniek daarvoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bloedeloze 0-0 uiteindelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Anderlecht met 3-1 gewonnen van Club. De Belgische klassieker. Sunderland 3-0 gewonnen van Newcastle. Deze week Mourinho en McLaren weg? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou inderdaad prima passen daar.. maar ik denk dat Sergio daar voor behouden wordt..
Ik denk overigens dat Arda Turan erbij gaat spelen op het middenveld. Iniesta is een geweldenaar maar vaak geblesseerd... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:54 schreef Eide het volgende:Eriksen kan overigens overal wel met zijn loopvermogen en techniek. Hij mist de pure kracht voor een elftal als City of Chelsea zoals die nu spelen en Denemarken is geen interessante markt voor Real Madrid... maar Eriksen is zo vreselijk goed dat hij het overal goed zou kunnen doen. Bayern München zou leuk zijn mocht een Götze vertrekken, wel moordende concurrentie... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1-0 Feyenoord.. Gaat weer te gemakkelijk.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:57 schreef remco k het volgende:[..] Zou inderdaad prima passen daar.. maar ik denk dat Sergio daar voor behouden wordt.. Ik denk overigens dat Arda Turan erbij gaat spelen op het middenveld. Iniesta is een geweldenaar maar vaak geblesseerd... Dat zal heus wel. Maar Turan is ook niet de allerjongste geloof ik... Vind hem ook helemaal niet het type om Iniesta op te volgen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:56 schreef Loetje het volgende:Anderlecht met 3-1 gewonnen van Club. De Belgische klassieker. Sunderland 3-0 gewonnen van Newcastle. Deze week Mourinho en McLaren weg? McLaren doet het niet best inderdaad, maar volgens mij is het al een tijdje geleden dat Newcastle heeft gewonnen bij Sunderland. Denk dat die nog wel even zal mogen blijven zitten, dat Newcastle gaat niet weer iemand als Carver aanstellen en ik denk niet dat er een goede trainer nu in wil stappen.
Mourinho gaan ze echt niet wegsturen, wie zou hem kunnen opvolgen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 16:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] Bayern München zou leuk zijn mocht een Götze vertrekken, wel moordende concurrentie... Ik vind Gotze nog altijd niet goed daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|