BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er zijn er inderdaad velen die dat hebben geroepen, maar ik heb echt het gevoel dat Suarez dat wel gaat doen! Is Ajax enorm dankbaar wat ze voor hem hebben gedaan, zoals hij in zijn biografie heeft beschreven. Suarez is een man van zijn woord, dus ik geloof op zeker dat hij nog eens naar Ajax komt. Moet natuurlijk Ajax het ook willen.
Ik heb sterk hetzelfde gevoel bij hem hoor..

Maar op basis waarvan vind je hem een man van zijn woord??
Eide
 Eide - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:46   quote  deeplink  
2 goals van Zivkovic bij Willem II, winnen ook met 2-0 van GAE.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jongens als Heitinga en Babel deden het. Ook omdat hun carrières berg afwaarts gingen.

Maar een Sneijder en Van der Vaart hebben het zo vaak gezegd. En nu... Ik hoop het oprecht hoor. Maar wel op een leeftijd dat hij nog 1 of 2 jaar iets toe kan voegen aan Ajax.
Sneijder en v.d. Vaart hebben het nooit letterlijk gezegd, enkel bij hun afscheid. Maar hebben/hadden allebei een vrouw die geld belangrijker vinden.

Suarez roept het nu nog steeds en houd van Amsterdam en zijn supporters. Geloof maar, in zijn biografie niets dan positiefs over Ajax. En ook daar de duidelijke woorden dat hij graag nog terugkeert.

Wat dat laatste betreft helemaal gelijk, hij moet dan nog wel iets toevoegen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:47   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb sterk hetzelfde gevoel bij hem hoor..

Maar op basis waarvan vind je hem een man van zijn woord??
Heb je zijn biografie gelezen? Een echte aanrader en een verstandige jongen!
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sneijder en v.d. Vaart hebben het nooit letterlijk gezegd, enkel bij hun afscheid. Maar hebben/hadden allebei een vrouw die geld belangrijker vinden.

Suarez roept het nu nog steeds en houd van Amsterdam en zijn supporters. Geloof maar, in zijn biografie niets dan positiefs over Ajax. En ook daar de duidelijke woorden dat hij graag nog terugkeert.

Wat dat laatste betreft helemaal gelijk, hij moet dan nog wel iets toevoegen!
Dan hebben ze het toch letterlijk gezegd...
Ik heb de biografie gelezen. Net als die van Zlatan en dan krijg je een heel ander beeld van spelers
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je zijn biografie gelezen? Een echte aanrader en een verstandige jongen!
Nog niet gelezen..

En inderdaad een verstandige jongen..

Maar toch heeft hij aardig wat dingentjes gedaan die anders doen vermoeden..

Het vertrek van Groningen naar Ajax bijvoorbeeld..

Het bijten, dat zou die ook nooit meer doen, en hij doet het gewoon nog twee keer na Ajax.. ( ik vond dat overigens minder erg dan de rest van de wereld hoor, al is een flinke schorsing wel op zijn plek..)

Hij zou destijds nog bij Liverpool willen blijven..

Maar goed, uiteindelijl zijn 999 van de 1000 voetballers zo..

Overigens heb ik ook sterk het gevoel dat ie nog wel terug gaat komen..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:46 schreef Eide het volgende:
2 goals van Zivkovic bij Willem II, winnen ook met 2-0 van GAE.
Vooral die 2e wel knap, in één keer uit de draai met een volley en een stuit via de grond. Gemiddelde eredivisie keeper had hem wel gekeerd denk ik, maar zat knap in de hoek met verkeerde been
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 oktober 2015 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Nog niet gelezen..

En inderdaad een verstandige jongen..

Maar toch heeft hij aardig wat dingentjes gedaan die anders doen vermoeden..

Het vertrek van Groningen naar Ajax bijvoorbeeld..

Het bijten, dat zou die ook nooit meer doen, en hij doet het gewoon nog twee keer na Ajax.. ( ik vond dat overigens minder erg dan de rest van de wereld hoor, al is een flinke schorsing wel op zijn plek..)

Hij zou destijds nog bij Liverpool willen blijven..

Maar goed, uiteindelijl zijn 999 van de 1000 voetballers zo..

Overigens heb ik ook sterk het gevoel dat ie nog wel terug gaat komen..
Daarom raad ik aan echt zijn biografie te lezen, daar komt hij namelijk ook terug op de bijtincidenten! En ook over het vertrek bij Groningen, Liverpool en ons aller Ajax!
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2015 - 00:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom raad ik aan echt zijn biografie te lezen, daar komt hij namelijk ook terug op de bijtincidenten! En ook over het vertrek bij Groningen, Liverpool en ons aller Ajax!
Ik ga het zeker eens lezen, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit op korte termijn zal gebeuren..

Maar ik kom er bij je op terug..
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Zie dat Barca vanavond niet heeft kunnen winnen van een 3e klasser
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Utrecht - Groningen is ook een aardige pot.
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Chelsea - Liverpool ook een aardige pot. Ook daar valt een goal terwijl de extra tijd er al lang en breed op zit
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:18   quote  deeplink  
1-2. Dag Mourinho
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:18 schreef Loetje het volgende:
1-2. Dag Mourinho
Ik vraag me in alle realiteit af of meneertje "special one" nog lang mag blijven zitten. Ik denk dat de Rus die aan de touwtjes trekt eist dat er snel veel punten gehaald moeten worden.
remco k
 remco k - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:27   quote  deeplink  
1-3
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:28   quote  deeplink  
1-3
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vraag me in alle realiteit af of meneertje "special one" nog lang mag blijven zitten. Ik denk dat de Rus die aan de touwtjes trekt eist dat er snel veel punten gehaald moeten worden.
Veel geld in de club gestoken dus die eist resultaten. Vorige week gingen de geruchten al dat de meeste spelers klaar met hem zijn en hij nog 2 wedstrijden kreeg. Tegen Stoke werd verloren en deze. Nou, het lijkt me duidelijk. En het zou terecht zijn. Chelsea moet met dit materiaal gewoon goed kunnen voetballen. Vandaag na de vroege 1-0 geen kans meer gehad.
Eide
 Eide - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Hehe, "the special one" is niet zo heel special dit seizoen.
Eide
 Eide - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd of het "normal one" geintje van Klopp uitgepakt gaat worden in de Britse headlines :)
Eide
 Eide - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Chelsea vorig seizoen na 38 wedstrijden 32 goals tegen. Nu na 11 wedstrijden al 22 goals tegen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:32 schreef Eide het volgende:
Ben wel benieuwd of het "normal one" geintje van Klopp uitgepakt gaat worden in de Britse headlines :)
Hahaha. Ik had het vorige week gelezen. Ik moest er hartelijk om lachen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veel geld in de club gestoken dus die eist resultaten. Vorige week gingen de geruchten al dat de meeste spelers klaar met hem zijn en hij nog 2 wedstrijden kreeg. Tegen Stoke werd verloren en deze. Nou, het lijkt me duidelijk. En het zou terecht zijn. Chelsea moet met dit materiaal gewoon goed kunnen voetballen. Vandaag na de vroege 1-0 geen kans meer gehad.
Ik heb het niet gezien, dus kan er ook niet over oordelen. Volg hert zijdelings via teletekst.
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, dus kan er ook niet over oordelen. Volg hert zijdelings via teletekst.
Liverpool is gewoon heer en meester. Eerste 7 minuten wat lastig. Namen het daarna over. Maken weliswaar over tijd de 1-1. Eerste 10 minuten na rust ook Liverpool de betere. Erna 15 minuten Chelsea beter zonder een kans en vervolgens neemt Liverpool het weer over. Dik verdiend dus ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Liverpool is gewoon heer en meester. Eerste 7 minuten wat lastig. Namen het daarna over. Maken weliswaar over tijd de 1-1. Eerste 10 minuten na rust ook Liverpool de betere. Erna 15 minuten Chelsea beter zonder een kans en vervolgens neemt Liverpool het weer over. Dik verdiend dus ;-)
Mooi. Thanks voor de uitleg. Ik gun het die klojo (Mourinho) van harte ;-)
Brandje
 Brandje - zaterdag 31 oktober 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daaaaag The special One :)
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 17:23   quote  deeplink  
The special asshole
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 17:41   quote  deeplink  
Arsenal lijkt steeds beter te gaan draaien. Die mogen van mij wel een keer kampioen worden. Maar of het gebeurd, betwijfel het.
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Wat mazzelt City zeg... Pfoeh
remco k
 remco k - zaterdag 31 oktober 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:32 schreef Eide het volgende:
En dan ook gewoon je eerste echte topwedstrijd overtuigend winnen he...
remco k
 remco k - zaterdag 31 oktober 2015 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 15:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap heel die opstelling niet.. Zeker het middenveld en de aanval is volgens mij een makkie om neer te zetten

----------Fabregas----------
--Willian-----Oscar-----------
Pedro----Costa----------Hazard.

En klaar ben je..

Hij moet gewoon eens stand houden en Terry eruit flikkeren, met hem speel je twintig meter korter op je eigen goal, terwijl de rest van dat elftal daar helemaal niet op is ingesteld..
Eide
 Eide - zaterdag 31 oktober 2015 - 18:23   quote  deeplink  
Punt is dat Mourinho alleen dat spelletje kan spelen. Hij wil juist dat zijn ploegen dicht tegen de eigen 16 aanspelen. Controle, achterover leunen, de tegenstander het spel laten maken, geen tegengoal en dan met 1 goal verschil winnen. Dat is het spel van Mourinho, zo deed hij dat in z'n eerste periode Chelsea, zo deed hij dat bij Real (wat hem daar de kop kostte) en nu dus weer.

Daarom vind ik Mourinho ook geen toptrainer. Geweldige prijzenkast maar, uitgezonderd Porto, gekocht met het geld van de rijksten de rijken. Maar ik het tactische boekje van Mourinho staat maar één speelwijze. En daarom vind ik het geen toptrainer.

Wat hij overigens daarna flikte voor de camera... bijzonder is hij in ieder geval wel. of dat nu zo positief is...
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap heel die opstelling niet.. Zeker het middenveld en de aanval is volgens mij een makkie om neer te zetten

----------Fabregas----------
--Willian-----Oscar-----------
Pedro----Costa----------Hazard.

En klaar ben je..

Hij moet gewoon eens stand houden en Terry eruit flikkeren, met hem speel je twintig meter korter op je eigen goal, terwijl de rest van dat elftal daar helemaal niet op is ingesteld..
Oh Remco, maar dat is toch veel te aanvallend voor Mourinho? Straks krijgt ie nog een tegengoal...

Verder heb je gewoon gelijk. Is gewoon een selectie vol kwaliteit. Ik ben overigens wel gecharmeerd van Ramires dus die zou ik zelf laten spelen. Maar ik snap je punt.
remco k
 remco k - zaterdag 31 oktober 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 18:23 schreef Eide het volgende:
Punt is dat Mourinho alleen dat spelletje kan spelen. Hij wil juist dat zijn ploegen dicht tegen de eigen 16 aanspelen. Controle, achterover leunen, de tegenstander het spel laten maken, geen tegengoal en dan met 1 goal verschil winnen. Dat is het spel van Mourinho, zo deed hij dat in z'n eerste periode Chelsea, zo deed hij dat bij Real (wat hem daar de kop kostte) en nu dus weer.

Daarom vind ik Mourinho ook geen toptrainer. Geweldige prijzenkast maar, uitgezonderd Porto, gekocht met het geld van de rijksten de rijken. Maar ik het tactische boekje van Mourinho staat maar één speelwijze. En daarom vind ik het geen toptrainer.

Wat hij overigens daarna flikte voor de camera... bijzonder is hij in ieder geval wel. of dat nu zo positief is...
Toch is het wel bijzonder, het zijn namelijk voor een deel de spelers die hij zelf heeft gehaald..
remco k
 remco k - zaterdag 31 oktober 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 18:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh Remco, maar dat is toch veel te aanvallend voor Mourinho? Straks krijgt ie nog een tegengoal...

Verder heb je gewoon gelijk. Is gewoon een selectie vol kwaliteit. Ik ben overigens wel gecharmeerd van Ramires dus die zou ik zelf laten spelen. Maar ik snap je punt.
Ik vind al deze spelers beter dan Ramirez, dus sorry, maar daar is geen plek voor..
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind al deze spelers beter dan Ramirez, dus sorry, maar daar is geen plek voor..
Ik vind Ramires dit seizoen minder. Maar ik vind iedereen zwaar onder de maat. Ik zou zelf altijd met hem spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 oktober 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Sprookje van Zwolle inmiddels een beetje afgelopen of wachten ze weer tot Ajax op bezoek komt???
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 21:00   quote  deeplink  
PSV ook al vroeg voor
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 21:07   quote  deeplink  
0-2 ook al daar. 2e scherm kan uit.
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Kut Pisvee
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 21:45   quote  deeplink  
Bakkali doet het ook echt goed bij Valencia
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 oktober 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Maar niemand die mijn vraag beantwoord???
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 20:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Sprookje van Zwolle inmiddels een beetje afgelopen of wachten ze weer tot Ajax op bezoek komt???
Vooruit, ben jij ook weer tevreden ;-)

Ik denk dat mensen dingen van Zwolle gaan verwachten die gewoonweg niet reël zijn.
Zwolle is 3 jaar geleden ofzo gepromoveerd en het is zeer knap wat ze doen. Maar net als ze zomaar 3 keer op rij kunnen winnen kun je er ook 3 verliezen. Waren ook geen makkelijke wedstrijden. Tegen Vitesse zat echt alles tegen en tegen Utrecht pure pech. Vanavond een hele lastige uitwedstrijd. Het kan een keer. Gezien dat ze zich normaal altijd weer oprichten verwacht ik dat nu ook wel weer. Ze blijven herkenbaar spelen.

Overigens, Cambuur en Willem II. Die zakken echt weg. Vind ik erg jammer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 oktober 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 21:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vooruit, ben jij ook weer tevreden ;-)

Ik denk dat mensen dingen van Zwolle gaan verwachten die gewoonweg niet reël zijn.
Zwolle is 3 jaar geleden ofzo gepromoveerd en het is zeer knap wat ze doen. Maar net als ze zomaar 3 keer op rij kunnen winnen kun je er ook 3 verliezen. Waren ook geen makkelijke wedstrijden. Tegen Vitesse zat echt alles tegen en tegen Utrecht pure pech. Vanavond een hele lastige uitwedstrijd. Het kan een keer. Gezien dat ze zich normaal altijd weer oprichten verwacht ik dat nu ook wel weer. Ze blijven herkenbaar spelen.

Overigens, Cambuur en Willem II. Die zakken echt weg. Vind ik erg jammer.
Bedankt, ik volg het namelijk niet echt maar kreeg de indruk dat ze inmiddels al een paar wedstrijden hadden verloren!
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bedankt, ik volg het namelijk niet echt maar kreeg de indruk dat ze inmiddels al een paar wedstrijden hadden verloren!
Hebben ze ook. 3x! Maar Zwolle is gewoon geen top 5 he. Dat moeten mensen wel weten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 oktober 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 22:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hebben ze ook. 3x! Maar Zwolle is gewoon geen top 5 he. Dat moeten mensen wel weten
Ow, maar dat roep ik ook niet.

Trouwens, in Doetinchem wordt het ook nog spannend zomaar????
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 22:08   quote  deeplink  
3-3 ineens daar in Doetinchem
Loetje
 Loetje - zaterdag 31 oktober 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 22:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow, maar dat roep ik ook niet.

Trouwens, in Doetinchem wordt het ook nog spannend zomaar????
Ja. Echt helemaal niet zien aankomen
Loetje
Zeg overigens ook niet dat je dat roept. Maar bepaalde mensen wekken die indruk wel eens bij me
Loetje
Zie PSV hem nog wel winnen. Al hoop ik het niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0294368