|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik ben bang dat er nog teveel tijd is in het voordeel van psv. Maar leuk is het wel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk zelf dat sommige supporters van PEC die indruk voornamelijk wekken! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk zelf dat sommige supporters van PEC die indruk voornamelijk wekken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering tyfus PSV. Meteen die 3-4 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als ik forums en social media lees zijn dat er meer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat is altijd als je gaat hopen Loetje, dan gaat het ineens weer fout! Uitzetten die tv en gewoon even niet kijken. Misschien komt er nog een wonder. Tis overigens al knap dat De Graafschap van een 0-3 achterstand terugkomt tot 3-3! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ok kan, ik lees niet zo heel veel wat andere clubs betreft! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Smerig PSV. Dat had 4-4 moeten zijn. Komen altijd goed weg |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Loetje, ik zat gisteren eens 2e Bundesliga te kijken maar ken jij toevallig Simon Terrode??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Spitsje van Bochum he. 10 goals al en heeft voornamelijk in de 2e Bundesliga gespeeld. In de Bundesliga zelf had hij het lastig. Maar een prima spits dit jaar die Simon Terrode. Goed aanspeelbaar ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sorry, quote moest op je andere post |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 22:22 schreef Loetje het volgende:[..] Spitsje van Bochum he. 10 goals al en heeft voornamelijk in de 2e Bundesliga gespeeld. In de Bundesliga zelf had hij het lastig. Maar een prima spits dit jaar die Simon Terrode. Goed aanspeelbaar ook. Ik verbaasde me gisteren echt over hem. Vond het heerlijk om hem in de spits bezig te zien. Hij is verdomde wendbaar ook voor zijn lengte. En die lange poten geven hem ook een voordeel! Zou je die wat vinden voor Ajax?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 22:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik verbaasde me gisteren echt over hem. Vond het heerlijk om hem in de spits bezig te zien. Hij is verdomde wendbaar ook voor zijn lengte. En die lange poten geven hem ook een voordeel! Zou je die wat vinden voor Ajax?? In de combinatie komt ie niet zoveel maar aanspeelbaar is hij zeker. 27 jaar, prima leeftijd dus waarom niet?
Mijn gedroomde spits is en blijft Soriano overigens. Die beheerst echt alles tot in detail wat wij zoeken.
Maar we delen dezelfde gedachten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 22:30 schreef Loetje het volgende:[..] In de combinatie komt ie niet zoveel maar aanspeelbaar is hij zeker. 27 jaar, prima leeftijd dus waarom niet? Mijn gedroomde spits is en blijft Soriano overigens. Die beheerst echt alles tot in detail wat wij zoeken. Maar we delen dezelfde gedachten. En hij speelt niet in de Bundesliga, dus ik denk dat hij nog wel te halen is door Ajax ook! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En hij speelt niet in de Bundesliga, dus ik denk dat hij nog wel te halen is door Ajax ook! Zal nooit duur zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ado Feijenoord....wat een bagger wedstrijd |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Er is zeker perspectief voor Ajax in De Kuip op 8 november. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er is altijd perspectief daar hoor |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ku(ns)tgras....de bal rolt als een loden kogel, zit totaal geen vaart in....waardeloos dat kutgras |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ADO al wel een paar goeie kansen gehad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en jij hebt je proppie gehaald ?? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Zeker een bagger wedstrijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dan zullen onze vrinden dadelijk wel weer een pingel krijgen ;) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik zie ADO wel punten pakken vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Omdat Zwolle erop speelt zeker? Vrijwel elke voetballer vind het niks.
Heb zelf 13 jaar gevoetbald en de laatste jaren kwam je al vaak op kunstgras terecht Balsnelheid is wel iets sneller maar het loopt niet fijn en vallen op je knie betekende bijna een brandwond. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dus ze gaan winnen want anders pakken ze maar een punt :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Verveel me de pleuris...ik ga een biertje pakken |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik snap ook al die ophef niet over hun. Ik vind ze namelijk helemaal niet zo goed spelen. Heel veel geluk en arbitrale dwalingen hebben ze deze plaats op de ranglijst gegeven. Geloof me maar aan het eind van de rit zitten ze niet bij de eerste 2. Dat gaat uiteindelijk tussen Ajax en PSV |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 13:52 schreef Loetje het volgende:Omdat Zwolle erop speelt zeker? Vrijwel elke voetballer vind het niks. Heb zelf 13 jaar gevoetbald en de laatste jaren kwam je al vaak op kunstgras terecht Balsnelheid is wel iets sneller maar het loopt niet fijn en vallen op je knie betekende bijna een brandwond. Prutser met je 13 jaar voetbal :). 30 jaar gevoetbald. Maar kunstgras is echt een verschrikking |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
hahahahaha dat is lekker zeg |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Whahaha...Ook een eigen goal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wie had gedacht, van 4 dagen een grote smoel naar nu zelf lekker in eigen doel. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Whahaha das een leuke 😉 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: maak ervast maar eentje ,,beek op de schouders in een ado shirt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 13:52 schreef Loetje het volgende:Omdat Zwolle erop speelt zeker? Vrijwel elke voetballer vind het niks. Heb zelf 13 jaar gevoetbald en de laatste jaren kwam je al vaak op kunstgras terecht Balsnelheid is wel iets sneller maar het loopt niet fijn en vallen op je knie betekende bijna een brandwond. Het is een voordeel voor de thuisploeg inderdaad. Heb er ook jaren op getraind en gespeeld, speelt prima en wordt nooit afgelast. Jeugd is tegenwoordig heel veel met kunstgras. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Zou mooi zijn als ze vandaag verliezen kunnen we ze volgende week op 6 punten zetten. Dan is de euforie daar snel over |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu nog even de laatste 10 minuten volhouden, met deze 1-0. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Als ze niet kennen winnen raken ze gefrustreerd. . Hopen dat Blom niet geïntimeerd raakt en hun een pingel geeft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 14:11 schreef ZerauS het volgende:Als ze niet kennen winnen raken ze gefrustreerd. . Hopen dat Blom niet geïntimeerd raakt en hun een pingel geeft Blom..... Rooie Blom noem ik hem voortaan. Al was die toch wel een beetje terecht. Maar doe het dan goed op de juiste speler ;-) |
|
|
|