|
|
ZerauS
|
|
|
Ik haat absoluut niemand..Heb wel een hekel aan sommige mensen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Mooie woorden, maar wat is het verschil tussen 'haten' en 'een hekel hebben aan' in deze? alsof jij die Berbers waar je het wel vaker over hebt niet haat/hekelt... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik heb het niet op goudzoekers en op mensen die stelen omdat ze te lui zijn om te werken. Als ik echte haatgevoelens zou hebben dan is het voor de groep verkrachters pedos en mensen die oudere mensen overvallen of gehandicapten misbruiken. In dat geval zou ik dan zeggen ik haat ze. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 21:03 schreef NatjosFC het volgende:Mooie woorden, maar wat is het verschil tussen 'haten' en 'een hekel hebben aan' in deze? alsof jij die Berbers waar je het wel vaker over hebt niet haat/hekelt... Haten is er dag en nacht mee bezig zijn....je staat er mee op en gaat ermee naar bed Hekel is op het moment dat je er mee geconfronteerd word en weer teleur gesteld wordt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 21:08 schreef ZerauS het volgende:Ik heb het niet op goudzoekers en op mensen die stelen omdat ze te lui zijn om te werken. Als ik echte haatgevoelens zou hebben dan is het voor de groep verkrachters pedos en mensen die oudere mensen overvallen of gehandicapten misbruiken. In dat geval zou ik dan zeggen ik haat ze. Nee die maak je af.... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Haten is er dag en nacht mee bezig zijn....je staat er mee op en gaat ermee naar bed Hekel is op het moment dat je er mee geconfronteerd word en weer teleur gesteld wordt Eens ..Goed verwoord 👍 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een diepgaand onderwerp mensen! Nog gescoord ergens??? ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zou het jammer vinden als Renato is gebant. Als ik moeite heb met zijn posts zeg ik dat wel. Bans vind ik niet noodzakelijk, ook al liet hij zich iets te veel meeslepen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Bij mij niet, zwaarste kater in jaren 😣😲😰😩😨 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahaha mafketel!!!
Na de goal van Van Beek of ervoor??? ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Haten is er dag en nacht mee bezig zijn....je staat er mee op en gaat ermee naar bed Hekel is op het moment dat je er mee geconfronteerd word en weer teleur gesteld wordt Oké, weer wat geleerd :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 21:30 schreef Eide het volgende:Ik zou het jammer vinden als Renato is gebant. Als ik moeite heb met zijn posts zeg ik dat wel. Bans vind ik niet noodzakelijk, ook al liet hij zich iets te veel meeslepen. Hij heeft een ban....maar ben er mee bezig om die er weer af te krijgen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe uitgescheten???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nog niet....borrelt weer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Pepertje erin!! Whahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik kan goed tegen heet eten.....maar nu.....pffff Maar weet zeker dat die bolle morgen ook last heeft |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 22:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik kan goed tegen heet eten.....maar nu.....pffff Maar weet zeker dat die bolle morgen ook last heeft Whahahahahahahaha ik heb morgen ook last ouwe! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yak....lust ik niet, maar had je toch al gefeliciteerd ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Met je pareltje....je dochter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Als 12 dagen geleden ouwe! Even checken wat er morgen is dan ouwe? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Me bad....ik bedoel Missy...time flies |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kishna nog gescoord tegen Milan. Helaas was het voor hem een eretreffer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahahaha die is heerlijk! 😁 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hahhah leuk eide
het was wel een kunst om zo te scoren;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hij is leuk, maar godverdomme wat doen mijn ogen nu een pijn!!! Bedankt Eide!! Grrrrr |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Waar is loetje....die hield ons op de hoogte ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
City binnen twintig minuten op 0-2 voor tegen Sevilla.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gladbach 1-0 voor tegen Juventus.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Wat is deze? Inmiddels 1-2, pfff wou net zeggen doe ff normaal. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Aardig op gang gekomen, draaiden heel slecht aan het begin. Dat laatste geld trouwens ook voor Juve. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oja jij bent er ook nog ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1-2 voor Sevilla, echt een heerlijke pot daar, mooie goal trouwens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: `Loetje is er meestal lekker druk mee, hoef ik het niet te doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Shaktar 1-0 voor tegen Malmo.. Knuffel goal.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij wordt vrijdag papa....zien we je een week niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
City 1-3 voor door een goal van Bony.. Jaja.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat dadelijk... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Madrid thuis onterecht voor door een hele rare goal... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Madrid echt met alle geluk van de wereld zeg.. Nu weer een bal op de paal voor PSG... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Waarom staat Kevin de Bruyne er naast? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hectisch en machteloos....avondje ziekenhuis voor de vrouw en de kleine en jij als een speer naar huis om de boel te decoreren.....weinig slaap en de volgende dag ze ophalen... althans zo ging het bij mij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een prachtige wedstrijden vanavond. Zit echt te genieten.
PSG speelt Real eigenlijk helemaal van de mat en krijgen gewoon 6 dotten van kansen. Real 1 door een inschattingsfout van Kevin Trapp, echter is het wel direct raak.
Dé wedstrijd tot op heden is Sevilla tegen City. City begint geweldig. 0-2 binnen 10 minuten en 2 minuten erna een bal op de paal en dus net geen 0-3. Dan ineens 1-2 en het lijkt wachten op 2-2. Dan ineens weer die dekselse Bony met 1-3. Zo sloom, maar zo godsgruwelijk slim.
BMG tegen Juventus is ook een heerlijke pot. Heb ze alle 3 opstaan op tv, laptop en tablet maar dit is echt smullen! Ook daar golft het op en neer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 21:11 schreef NatjosFC het volgende:[..] Aardig op gang gekomen, draaiden heel slecht aan het begin. Dat laatste geld trouwens ook voor Juve. Eerste 5 allemaal verloren en erna er 6 op rij winnen. |
|
|
|