|
|
Loetje
|
|
|
Ik zal aan je denken Remco. Worden zware maar toch o zo mooie weken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vandaag rijles gehad en heel de dag gewerkt. Ben doodop |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Step. 4 ongelukken gehad. ;-)
Auto in dit geval gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Motor niet aan beginnen gap...net als ik...dat wordt onze dood |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nette prestatie van PSV tegen Wolfsburg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Benieuwd wat ze er uiteindelijk aan hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ze zitten gunstig aangezien United nog naar Wolfsburg moet en PSV de laatste wedtrijd CSKA thuis heeft. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is Europa, ik wens ze in ieder geval alle succes daar. En dat ze dan de elke competitiewedstrijd na Europese duels mogen verliezen ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 23:59 schreef Eide het volgende:Het is Europa, ik wens ze in ieder geval alle succes daar. En dat ze dan de elke competitiewedstrijd na Europese duels mogen verliezen ;) En die ervoor ook! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kan niet! Ze hebben de KNVB gevraagd om makkelijke duels voor en na een Europees optreden! Net als met het eeuwfeest! ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 23:57 schreef Loetje het volgende:[..] Ze zitten gunstig aangezien United nog naar Wolfsburg moet en PSV de laatste wedtrijd CSKA thuis heeft. CSKA uit ook gewoon verloren... kansloos 3-0 achter na 1 helft.
Je speelt tegen een CSKA wat net zo goed voor zijn laatste kans vecht en Manchester united uit zie ik ze niet winnen en wanneer ze beiden verliezen worden ze max 3e. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 19:33 schreef NatjosFC het volgende:[..] CSKA uit ook gewoon verloren... kansloos 3-0 achter na 1 helft. Je speelt tegen een CSKA wat net zo goed voor zijn laatste kans vecht en Manchester united uit zie ik ze niet winnen en wanneer ze beiden verliezen worden ze max 3e. Kansen zijn er gewoon. 2e helft speelde PSV CSKA weg. Kansen zat en als je thuis van United en Wolfsburg wint, waarom van CSKA niet? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bayern speelt met Arsenal. 2-0 maar Arsenal is echt 3 klasses minder. Waanzinnige openingsgoal van Lewandowski trouwens. Start precies op tijd en kopt dan heel subtiel, achterover vallend, de bal in het uiterste hoekje. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gevoelige tik toch weer voor Wenger. 60e minuut en al 4-0 achter staan. Het is weliswaar Bayern maar toch. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 20:47 schreef Loetje het volgende:[..] Kansen zijn er gewoon. 2e helft speelde PSV CSKA weg. Kansen zat en als je thuis van United en Wolfsburg wint, waarom van CSKA niet? We gaan het zien. Zou wel mooi zijn iig. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 21:58 schreef Eide het volgende:Gevoelige tik toch weer voor Wenger. 60e minuut en al 4-0 achter staan. Het is weliswaar Bayern maar toch. Ach valt mee. Dat die 2-0 een incident was was al bekend. Zegt meer over bayern dan Arsenal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering tyfus zooi....ik kijk het niet eens meer |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kan het zijn dat filmpjes niet meer te zien zijn in chrome? Al weken dat "plugin wordt niet ondersteunt" bij filmpjes.
Ik gebruik al jaren chrome op mn telefoon... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 10:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Kan het zijn dat filmpjes niet meer te zien zijn in chrome? Al weken dat "plugin wordt niet ondersteunt" bij filmpjes. Ik gebruik al jaren chrome op mn telefoon... Rukbrowser voor telefoons vind ik persoonlijk. Momenteel vind ik Opera het best. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twente 0-2 achter tegen Heerenveen in eigen huis. Wat een teringbende heeft die Munsterman er van gemaakt zeg. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Stoke City - Chelsea 1-0, bijna uur gespeeld. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
1-4 klop in eigen huis voor Twente. Wat een zooitje. Het is dat Ziyech daar speelt. En Chelsea gaat er weer af, heerlijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2015 - 20:17 schreef Eide het volgende:1-4 klop in eigen huis voor Twente. Wat een zooitje. Het is dat Ziyech daar speelt. En Chelsea gaat er weer af, heerlijk. Is die Ziyech iets voor Ajax dan? Mocht dat zo wezen kan je hem volgens mij in de winterstop voor weinig overnemen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2015 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Is die Ziyech iets voor Ajax dan? Mocht dat zo wezen kan je hem volgens mij in de winterstop voor weinig overnemen! Waar kan ik tekenen? Soriano erbij en ik ben dolgelukkig. ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als jij in zo'n dramatisch elftal zo ontketend kunt zijn, dan praat ik over een exeptioneel talent voor de Eredivisie. Aangezien ik Klaassen geen echte 10 vindt en Sinkgraven amper kansen krijgt.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind Ziyech een geweldige voetballer. Vraag is een beetje wie je er uit gooit voor Ziyech, dan zal Klaassen toch het kind van de rekening worden normaliter en dat is een offer wat Ajax niet wenst te brengen denk ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Opbokken met die Ziyech....laat hem maar lekker naar Duitsland gaan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2015 - 20:17 schreef Eide het volgende:1-4 klop in eigen huis voor Twente. Wat een zooitje. Het is dat Ziyech daar speelt. En Chelsea gaat er weer af, heerlijk. Komt dat van Chelsea niet gewoon door het wegzenden van die mooie verzorgster. Is toch iets waarvoor een speler een stapje harder zet in het veld! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2015 - 23:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Komt dat van Chelsea niet gewoon door het wegzenden van die mooie verzorgster. Is toch iets waarvoor een speler een stapje harder zet in het veld! ;-) Nee man dan heb ik het chronisch aan mijn liezen in het veld.....en zij maar voelen ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klaassen centraal. Sinkgraven zal eerder definitief buiten beeld raken. Maar gaat niet gebeuren... Maar dat vind ik nu een echt goede speler. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2015 - 22:35 schreef Eide het volgende:Ik vind Ziyech een geweldige voetballer. Vraag is een beetje wie je er uit gooit voor Ziyech, dan zal Klaassen toch het kind van de rekening worden normaliter en dat is een offer wat Ajax niet wenst te brengen denk ik. Waarom niet Gudelj? Bazoer als meest verdedigende man, Klaassen daarnaast en Ziyech op 10. Zoals Arsenal doet met Coquelin Cazorla en Ozil. Dat lijkt me sowieso een betere positie voor Klaassen, hij is namelijk niet creatief maar wel degelijke in de passing met goeie loopacties. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 09:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] Waarom niet Gudelj? Bazoer als meest verdedigende man, Klaassen daarnaast en Ziyech op 10. Zoals Arsenal doet met Coquelin Cazorla en Ozil. Dat lijkt me sowieso een betere positie voor Klaassen, hij is namelijk niet creatief maar wel degelijke in de passing met goeie loopacties. Klaassen mag van mij sowieso een linie terug. Maar dit gebeurd allemaal toch niet joh 😂 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Klopt, maar als je in plaats van Ziyech Sinkgraven neerzet heb je eigenlijk hetzelfde idee. Sinkgraven moet zich toch ontwikkelen en is de toekomstige 10 van Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 12:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] Klopt, maar als je in plaats van Ziyech Sinkgraven neerzet heb je eigenlijk hetzelfde idee. Sinkgraven moet zich toch ontwikkelen en is de toekomstige 10 van Ajax. Dat klopt. Maar zoals ik al zei, doe jongen krijgt amper kansen. En al helemaal zelden op 10. Pas 2 of 3 keer. Dat is echt doodzonde |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Psv wel heel snel op voorsprong. Die hebben er zin in. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 12:32 schreef Loetje het volgende:[..] Dat klopt. Maar zoals ik al zei, doe jongen krijgt amper kansen. En al helemaal zelden op 10. Pas 2 of 3 keer. Dat is echt doodzonde Die moet hij natuurlijk afdwingen op de training. Hij heeft weinig power dat is jammer, maar kan aangewerkt worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Goeie goal van Moreno. Zeer jammer, had een lastige pot kunnen worden tegen een verdedigend utrecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 12:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] Die moet hij natuurlijk afdwingen op de training. Hij heeft weinig power dat is jammer, maar kan aangewerkt worden. Of je hebt de intelligentie van Iniesta. Dan hoef je fysiek niks te kunnen. Die lost alles met slimheid op. Dat vind ik pas mooi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel jammer van Pisvee inderdaad |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1-1 en meteen een dot van een kans op 1-2. Maar denk dat Pisvee straks wel weer aan het langste eind trekt |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
PSV is het weer ff helemaal kwijt. TOESLAAN UTRECHT!!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
lekker fluitconcertje daar... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die scoren straks toch weer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pingel, waar moet hij in dit geval zijn hand houden dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: tsja....had ie Utrecht ook pingeltje moeten geven eerste helft......of beide niet. |
|
|
|