|
|
Brandje
|
|
|
quote: Volgens mij komt ie nieteens tegen zijn arm aan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar Barry, waar moet je je hand houden dan? Zeker als je in de sliding de bal tegen de hand krijgt. Je kan hem toch moeilijk dan op je rug houden en je nek breken ofzo... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Die Haller voetbalt wel heel makkelijk hoor. Mooie spits om naar te kijken |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Eens, viel mij ook op.... ...en die met die baard.
3-1 ....gedaan!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ramselaar ook prima. Leuk elftal dat Utrecht. Vroeger vaak zeer fysiek nu echt leuk voetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Moeten wij binnenkort naar toe |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: zonder aanhang.....Maf zooitje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Traditioneel lastige pot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klaas Jan er 2 gemaakt. Helaas te weinig voor resultaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lullig voor Jasper dit.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja ik hoopte echt dat hij hem zou pakken,maar..... hij bewaar het voor de echte finale wedstrijden ,mits..... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
wat ben je rustig de laatste dagen loetje der is toch niets ernstig hoop ik? sorry for asking ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Niks aan de hand. 2 erg drukke weken. 54 en 61 uur gewerkt en dan heb ik even geen zin in discussie.
Verder on topic, al speel je met 10 verdedigers, je moet je taken wel uitvoeren |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2015 - 22:18 schreef Loetje het volgende:Niks aan de hand. 2 erg drukke weken. 54 en 61 uur gewerkt en dan heb ik even geen zin in discussie. Verder on topic, al speel je met 10 verdedigers, je moet je taken wel uitvoeren zo is niet mis ,ik begrijp (sorry off topic) zeker moet niet uitmaken,..niet verzaken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
toch weer robben,jammer dat hij niet bij de beslissende kwalificatie wedstrijden was
|
|
|
|
enough
|
|
|
het is wel leuk voor bazoer hoor,maar had hem liever wat rust gegeven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van 3 minuten wordt je niet moe |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: dat is waar,maar de trainingen en geestelijke inspanningen kunnen zijn tol gaan eisen,maar het is wel een bikkel....afwachten
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens, België 3-1 voor tegen Italië. Duitsland achter in Frankrijk, briljante actie van Martial daar voorafgaand aan de 1-0 van Giroud. Engeland verloren bij Spanje. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
het kan tegenwoordig allemaal,want ze zijn aan elkaar gewaagd |
|
|
|
|
enough
|
|
|
gvd daar heb je het gedonder al |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heeft niks met die 3 minuten te maken. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: het zijn niet alleen die 3min,..het is nieuw en hij was niet echt top daar moet je voorzichtig mee zijn ,en de warming up wordt dan ook minder zo vlak voor tijd ik zou het echt kut vinden als dit sleepend ga worden,van het ene naar het andere hij is nog jong hoor |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij heeft mij niet gebeld....ik ontsteek het lontje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heeft een paar keer pijntjes gehad en allemaal door schoppen van de tegenstanders. Niet door onnatuurlijke bewegingen enzo. Maak me daarom niet druk |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: BAM..KNAL ...BOEM...WAT STAAT ERNOG |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zijn bed! De rest ligt plat! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: lief van je dat je hem toch nog een goede nacht rust gunt ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Anders is die net als ik niet te genieten |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Helaas ben ik niet vrij morgen, maar voor de echte liefhebber heb ik een tip,
Vannacht om 1 uur Argentinië - Brazilië op FOX |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
die rat is zo snel weer weg als die kwam |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die rat ben jij toch? :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: bedankt voor het compliment ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben graag eerlijk :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: datis ook wat ik zo aan je waardeer gap ;-)
|
|
|
|
enough
|
|
|
ondanks je vermoeidheid zit je weer aardig in discussie he ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Sommige lust ik rauw inderdaad.
Maar ga nu me oogjes sluiten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: weltruste cruyffiaan en droom lekker |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Eerste kippenvelmomentje Real-Barca: La Marseillaise!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: We slaan wel door he. Vind je ook niet. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: nee hoor....duurt zolang het duurt. Ebt wel weer af.....(mits er even niet zoiets heftigs gebeurd)
Mooie goal Suarez!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 18:29 schreef baco74 het volgende:[..] nee hoor....duurt zolang het duurt. Ebt wel weer af.....(mits er even niet zoiets heftigs gebeurd) Mooie goal Suarez!!! Tsja bij de MH17 kwamen meer mensen om. Ach je he hebt ook wel gelijk ook hahahah |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Bij dit soort dingen is niets vergelijkbaar met elkaar......alleen beide heftig in zijn soort en door iedereen anders beleefd. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Liverpool 1-0 voor bij ManCity Munchen 1-0 voor biij Schalke |
|
|
|