|
|
baco74
|
|
|
Schalke 04-Bayern Munchen 1-1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Liverpool 0-2 voor bij City :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: vind ik wel op zijn plek daar....doet het goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Uitstekende trainer. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zekers....btje te fanatiek maar goede trainer.,
Wauw wat krijgt Real op ze klotuh zeg....0-4!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Leicester bovenaan in Engeland. Op zijn minst opmerkelijk te noemen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
PSV inmiddels zelfs 2-1 achter in Tilburg. Nog even doorzetten Willem II. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jouw cluppie ook goed gedaan tegen Roda....proost gap |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Zeker, fantastisch hé! onverwacht, na z'n reeks. Proost!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ongelooflijk dat psv. Speelt steeds een gewonnen pot en geven het ook zo weer weg. Gelijkspel teken ik voor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een geweldig goed Barca weer gezien tegen Real.. Echt helemaal niets te vertellen gehad, en dat nog zonder Messi..
Heel apart hoeveel plezier die 3 jongens met elkaar daar hebben in die voorhoede.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 22:13 schreef Brandje het volgende:[..] Ongelooflijk dat psv. Speelt steeds een gewonnen pot en geven het ook zo weer weg. Gelijkspel teken ik voor Ja, apart hé, maar het gebeurt ook meerdere keren. Zal dan toch ook met kwaliteit te maken hebben. Toch lachwekkend dat zn jongen als Bruma dan toch gewoon international is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
De Jong met de 2-2. PSV drijft echt heel erg op die jongen zijn doelpunten, hij is echt heel belangrijk |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 22:14 schreef remco k het volgende:Wat een geweldig goed Barca weer gezien tegen Real.. Echt helemaal niets te vertellen gehad, en dat nog zonder Messi.. Heel apart hoeveel plezier die 3 jongens met elkaar daar hebben in die voorhoede.. Heb een gedeelte in de arena gekeken maar dat was echt gênant voor Madrid. Oh wat werden die te kijk gezet zeg |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 22:16 schreef NatjosFC het volgende:De Jong met de 2-2. PSV drijft echt heel erg op die jongen zijn doelpunten, hij is echt heel belangrijk Ja en gek genoeg speelde ze zonder hem en juist tegen ons een van hun betere wedstrijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 22:16 schreef Brandje het volgende:[..] Heb een gedeelte in de arena gekeken maar dat was echt gênant voor Madrid. Oh wat werden die te kijk gezet zeg Echt heel bizar.. En Ronaldo al weken niet meer in vorm, is vandaag amper aan de bal geweest..
Als dit elftal zo doorgaat, gaat het winnen van de CL dit jaar echt tussen Bayern en Barca..
Overigens is het elftal nu completer dan een aantal jaren geleden onder Guardiola, niet beter, maar wel completer..
Alles zit erin, ze kunnen er volop kleunen als het moet, positiespel is om te likkebaarden, individuele acties, prima verdediging dit seizoen, en een geweldenaar van een keeper.. Het elftal is ook een stuk compacter als voorheen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Tja, dat is op de counter hé. De Jong is voor PSV momenteel gewoon onmisbaar denk ik. In dit soort wedstrijden doet hij het telkens weer. Ook tegen de Graafschap redde hij het met de belangrijke 3-4. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] Echt heel bizar.. En Ronaldo al weken niet meer in vorm, is vandaag amper aan de bal geweest.. Als dit elftal zo doorgaat, gaat het winnen van de CL dit jaar echt tussen Bayern en Barca.. Overigens is het elftal nu completer dan een aantal jaren geleden onder Guardiola, niet beter, maar wel completer.. Alles zit erin, ze kunnen er volop kleunen als het moet, positiespel is om te likkebaarden, individuele acties, prima verdediging dit seizoen, en een geweldenaar van een keeper.. Het elftal is ook een stuk compacter als voorheen.. Bayern zal wederom tegen het probleem aanlopen dat ze allang kampioen zijn in de belangrijke fase van Champions League. Spelen eigenlijk het hele seizoen oefenpartijtjes tot de kwartfinale CL.
Barca gaat denk ik de eerste club zijn die de Champions League 2x op rij wint, maar Real heeft gewoon enorm veel kwaliteit en als ze een nieuwe trainer nemen en wat inkopen in Januari zie ik hun het Barca ook nog heel lastig maken. Gewoon puur defensief met 10 man voor de goal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
PSV speelt gelijk in Tilburg. 2 puntjes uitgelopen en dus nu al een goed weekend voor de competitie. Maar jezus, wat deed het weer pijn aan de ogen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] Echt heel bizar.. En Ronaldo al weken niet meer in vorm, is vandaag amper aan de bal geweest.. Als dit elftal zo doorgaat, gaat het winnen van de CL dit jaar echt tussen Bayern en Barca.. Overigens is het elftal nu completer dan een aantal jaren geleden onder Guardiola, niet beter, maar wel completer.. Alles zit erin, ze kunnen er volop kleunen als het moet, positiespel is om te likkebaarden, individuele acties, prima verdediging dit seizoen, en een geweldenaar van een keeper.. Het elftal is ook een stuk compacter als voorheen.. Vi (weekblad)
Bij Ronaldo is het chagrijn van zijn gezicht af te lezen, hij is niet gelukkig met zijn rol als nummer negen dat te defensief voetbalt...redenen die Ronaldo aanhaalt voor zijn danig afgenomen productiviteit. Feitelijk zit Benitez in een bizarre situatie, aangezien zijn invloed onder het regime van preses Florentino relatief beperkt is. Het is een publiek geheim dat dat de coach er alles aan moet doen om Gareth Bale te laten excelleren
Ik heb nooit begrepen waarom ze Bale haalde...en ik denk dat Ronaldo voor veel geld weggaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vi (weekblad) Bij Ronaldo is het chagrijn van zijn gezicht af te lezen, hij is niet gelukkig met zijn rol als nummer negen dat te defensief voetbalt...redenen die Ronaldo aanhaalt voor zijn danig afgenomen productiviteit. Feitelijk zit Benitez in een bizarre situatie, aangezien zijn invloed onder het regime van preses Florentino relatief beperkt is. Het is een publiek geheim dat dat de coach er alles aan moet doen om Gareth Bale te laten excellerenIk heb nooit begrepen waarom ze Bale haalde...en ik denk dat Ronaldo voor veel geld weggaat. Ik vind Bale gewoon helemaal geen echt goede speler, althans niet van wereld niveau, ik heb het dus ook nooit begrepen.
Daarnaast vind ik het gewoon zonde hoe die club vernaggeld is met al dat defensieve voetbal van de laatste jaren, en dat terwijl je met jongens als Ronaldo, Modric Kroos en Rodriquez toch echt geweldig aanvallende spelers hebt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2015 - 22:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] Bayern zal wederom tegen het probleem aanlopen dat ze allang kampioen zijn in de belangrijke fase van Champions League. Spelen eigenlijk het hele seizoen oefenpartijtjes tot de kwartfinale CL. Barca gaat denk ik de eerste club zijn die de Champions League 2x op rij wint, maar Real heeft gewoon enorm veel kwaliteit en als ze een nieuwe trainer nemen en wat inkopen in Januari zie ik hun het Barca ook nog heel lastig maken. Gewoon puur defensief met 10 man voor de goal. Dat zou inderdaad maar zo mogelijk zijn. Maar ik denk ook dat Barca zich gaat versterken in de winter..
Wel weer zonde, want ik vind dat de jeugdspelers het gewoon erg goed doen momenteel.. Zon Sergi Roberto was gister gewoon een van de betere spelers op het veld.. En een Bartra is ook gewoon een hele puike verdediger.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede avond voor de oud-Ajacieden van Tottenham. Goal voor Alderweireld, 2 assists voor Eriksen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2015 - 18:31 schreef Eide het volgende:Goede avond voor de oud-Ajacieden van Tottenham. Goal voor Alderweireld, 2 assists voor Eriksen... Goeie avond vriend.....ik ben ook een ouwe Ajacied :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
eerder al suarez 2 keer..zijn goed bezig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax is ook een van de weinige clubs die spelers aflevert die het bij grote clubs ook kunnen.
Heb heel het voetbal dit weekend niet gezien. Maar heerlijk dat Real onderuit gaat, Ajax wint en Pisvee gelijkspeeld |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Jij staat zeker al te stuiteren voor aankomende donderdag of niet? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
celtic uit altijd lastig behalve als we nu gewoon de kansen benutten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik sta te stuiteren ja, haha. Sfeervoller kan bijna niet. Kijk er echt naar uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PEC komt weer in vorm voorafgaand tegen Ajax he |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ja die doen het ook goed de laatste tijd ja hahhahahah |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Vanavond 19:30 ingelaste persconferentie bij R. Madrid. Daaag Benitez |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Of ze spreken het vertrouwen weer uit. Haha. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En wat blijkt weer... Wat een club zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is toch ook niet heel raar, spelen dit seizoen redelijk solide en dit is hun tweede verliespot..
Door al het gezeik rondom huilie huilie ronaldo wordt de club slechter gemaakt dan het is.. En Benitez is echt geen koekebakker, dat is een prima trainer..
Enige dat ik bij die club niet begrijp is de verdedigende instelling in 90% van de wedstrijden.. Echt onbegrijpelijk als je het spelersmateriaal bekijkt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2015 - 08:29 schreef remco k het volgende:Is toch ook niet heel raar, spelen dit seizoen redelijk solide en dit is hun tweede verliespot.. Door al het gezeik rondom huilie huilie ronaldo wordt de club slechter gemaakt dan het is.. En Benitez is echt geen koekebakker, dat is een prima trainer.. Enige dat ik bij die club niet begrijp is de verdedigende instelling in 90% van de wedstrijden.. Echt onbegrijpelijk als je het spelersmateriaal bekijkt.. Dat (laatste) weet je toch als je Benitez aantrekt...? Volgens mij is dat altijd al een prijzenpakker geweest, een trainer van het resultaatvoetbal.
Overigens is dat ook helemaal niet zo heel onbegrijpelijk, spelers als Ronaldo en Bale zijn op de counter levensgevaarlijk. Zeker als je het middenveld ziet met geweldige passers als Kroos en Modric. Al hoe wel Ronaldo natuurlijk in iedere speelstijl wel gevaarlijk is en zo vaak mogelijk in de 16 zal willen komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2015 - 09:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dat (laatste) weet je toch als je Benitez aantrekt...? Volgens mij is dat altijd al een prijzenpakker geweest, een trainer van het resultaatvoetbal. Overigens is dat ook helemaal niet zo heel onbegrijpelijk, spelers als Ronaldo en Bale zijn op de counter levensgevaarlijk. Zeker als je het middenveld ziet met geweldige passers als Kroos en Modric. Al hoe wel Ronaldo natuurlijk in iedere speelstijl wel gevaarlijk is en zo vaak mogelijk in de 16 zal willen komen. Ik bedoel ook de club Real, en niet zozeer de trainers.. Real heeft altijd voor mooi voetbal gestaan, altijd mooie spelers gehad en dat is sinds de overheersing van Barca helemaal voorbij, eigenlijk zelfs al voor de tijd van Mourinho..
Persoonlijk vind ik Bale een voetballer die in de subtop van Europa thuishoort en helemaal niet bij Madrid hoort.. En verder hebben ze juist het spelersmateriaal om aanvallend dominant te spelen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Maw nog twee nederlagen en hij is alsnog de lul. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Barcelona kan je wel op papier afdoen.....man man daar valt niet tegen te spelen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja een klasse apart |
|
|
|