BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 december 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
Is die trainer van CSK wel helemaal tof ???....of zit hij op een rocking cradle
Haha wat een daap he!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 december 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 22:42 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

BAM!!
Maar wij scoren meer, alleen op het moment supreme scoren wij net niet.....
Helaas wij niet op de belangrijkste momenten nee..
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Keurig gedaan van PSV. Echt heel netjes.

Wij hebben wel zwaardere poules gehad hoor. Barca, Real, PSG en dat aanhoudend.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 08 december 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 22:55 schreef Eide het volgende:

eens, maar toch....

Nu in de EL, gaan we het waarschijnlijk ook niet redden.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2015 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 22:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

eens, maar toch....
Zeker
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 08 december 2015 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 22:55 schreef Eide het volgende:

Eens.... die tweede zin had je weg kunnen laten
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 december 2015 - 23:40   quote  deeplink  
PSV overleefde een EL poule met Chernomorets en Ludogorets ook niet. Ajax haalt hier bij lange na niet het CL niveau. Ajax was in deze poule ook doorgekomen. Dat durf ik echt te zeggen. United bakt er niets van en Wolfsburg met Perisic en zeker De Bruyne was 2x een maat te groot geweest voor heel dat PSV. Ik gun het ze totaal niet. Tyfusclubje
infamous psv
 infamous psv - woensdag 09 december 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 23:40 schreef Loetje het volgende:
PSV overleefde een EL poule met Chernomorets en Ludogorets ook niet. Ajax haalt hier bij lange na niet het CL niveau. Ajax was in deze poule ook doorgekomen. Dat durf ik echt te zeggen. United bakt er niets van en Wolfsburg met Perisic en zeker De Bruyne was 2x een maat te groot geweest voor heel dat PSV. Ik gun het ze totaal niet. Tyfusclubje
jullie komen de EL poule niet eens door praatjesmaker!!
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 00:08 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jullie werden laatste in een poule met Chernomorets en Ludogorets lul! Volgende ronde gun ik je Bayern of Barca. Kijken of dan je oogjes open gaan. Smerig tyfusclubje van je
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 00:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

En jullie wel dan de afgelopen seizoenen? Gut oh gut, ze doen het ook een keer goed hoor...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 09 december 2015 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 00:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jullie werden laatste in een poule met Chernomorets en Ludogorets lul! Volgende ronde gun ik je Bayern of Barca. Kijken of dan je oogjes open gaan. Smerig tyfusclubje van je
dat is verleden tijd .. bu zitten we BIJ DE BESTE 16 VAN EUROPA.. en doe mr rustig Loet.. geen man overboord hoor.. en smerig clubje daar ben je zelf fan van met al die sneaky praktijken die gaande zijn! Cruijff is ziek mr er kan nog geen belletje of bloemetje vanaf!! Oh wat zijn we Cruijff geil mr ondetussen! slaap lekker Loet..
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 01:09 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat is verleden tijd .. bu zitten we BIJ DE BESTE 16 VAN EUROPA.. en doe mr rustig Loet.. geen man overboord hoor.. en smerig clubje daar ben je zelf fan van met al die sneaky praktijken die gaande zijn! Cruijff is ziek mr er kan nog geen belletje of bloemetje vanaf!! Oh wat zijn we Cruijff geil mr ondetussen! slaap lekker Loet..
Het is inderdaad een smerige tyfusclubje en daar heb ik alle reden voor. Ik gun ze niks en mogen van mij iedere pot verliezen. Ik gun je echt een Bayern in vorm.
Brandje
 Brandje - woensdag 09 december 2015 - 08:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahahaha geeft maar weer aan hoe de boerkes opkijken tegen het grote Ajax. Psv sinds jaren door in de CL en dan komen de fans hun feestje "vieren" op een Ajaxforum.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 09 december 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

..... en gefeliciteerd ouwe ;-)
p111
 p111 - woensdag 09 december 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Zij hebben de Jong en Gurado die maken het verschil hopelijk vallen die niet weg voor hun, anders blijft er weinig heel van dat team.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 12:22 schreef p111 het volgende:
Zij hebben de Jong en Gurado die maken het verschil hopelijk vallen die niet weg voor hun, anders blijft er weinig heel van dat team.
Dat dachten we met wegvallen van Depay, Wijnaldum,Willems en Rekik ook..
p111
 p111 - woensdag 09 december 2015 - 12:32   quote  deeplink  
sorry Willems heeft zo weing mee gedaan weinig invloed Rekik gewone voetballer ik vind Gurado een sterkere middenvelder als Wijnaldum en ook met Propper erbij hebben zij een sterker middenveld gekregen als voorheen.
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Het middenveld van PSV is gelijkwaardig aan afgelopen seizoen. Proper is goed. Maar Wijnaldum was beter.

PSV staat ook niet voor niets onder ons. Zo goed is het in de ed niet.
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 14:27   quote  deeplink  
En oja. Hoe dien narsingh en maher het daar. Die moesten toch door Ajax gehaald worden. ?
Brandje
 Brandje - woensdag 09 december 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 12:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat dachten we met wegvallen van Depay, Wijnaldum,Willems en Rekik ook..
Hahaha Rekik.
Leuk wat psv in Europa doet maar in de eredivisie spelen wij gewoon beter voetbal dan hen. Waar wij het echt op eigen kracht doen en bijna altijd beter zijn dan de tegenstander hebben zij nu de wind mee. Tegen Vitesse staan ze eigenlijk 70 minuten onder druk en is het een wonder dat vitesse niet scoorde. Waar wij Vitesse na de 1-0 gewoon overklaste.
Ik zeg niet wij wel even kampioen worden maar onze basis is wel het beste. In 010 is het hopen op de grillen van Kuyt en ook bij psv is men heel afhankelijk van De Jong. Die Guardado is een aardige stofzuiger en zeker belangrijk maar ik denk dat Gudelj meer goals en assists op zijn naam heeft.
Tel daarbij op dat wij na een EL wedstrijd bijna alleen maar zware uitwedstrijden hebben gehad en dat het bij psv veel eerlijker verdeeld is met 3 om 3 en wij VIJF keer uit na een EL wedstrijd.
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 14:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha Rekik.
Leuk wat psv in Europa doet maar in de eredivisie spelen wij gewoon beter voetbal dan hen. Waar wij het echt op eigen kracht doen en bijna altijd beter zijn dan de tegenstander hebben zij nu de wind mee. Tegen Vitesse staan ze eigenlijk 70 minuten onder druk en is het een wonder dat vitesse niet scoorde. Waar wij Vitesse na de 1-0 gewoon overklaste.
Ik zeg niet wij wel even kampioen worden maar onze basis is wel het beste. In 010 is het hopen op de grillen van Kuyt en ook bij psv is men heel afhankelijk van De Jong. Die Guardado is een aardige stofzuiger en zeker belangrijk maar ik denk dat Gudelj meer goals en assists op zijn naam heeft.
Tel daarbij op dat wij na een EL wedstrijd bijna alleen maar zware uitwedstrijden hebben gehad en dat het bij psv veel eerlijker verdeeld is met 3 om 3 en wij VIJF keer uit na een EL wedstrijd.
Kijk, en zo is het en niet anders..

En hoe is het daar met Maher en Narsingh?? Die zouden toch zo geweldig zijn??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door remco k --
ZerauS
 ZerauS - woensdag 09 december 2015 - 16:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahaha Rekik.
Juist kerel...dus dat! Volledig mee eens.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 12:32 schreef p111 het volgende:
sorry Willems heeft zo weing mee gedaan weinig invloed Rekik gewone voetballer ik vind Gurado een sterkere middenvelder als Wijnaldum en ook met Propper erbij hebben zij een sterker middenveld gekregen als voorheen.
Dat bedoel ik dus juist te zeggen.. Vertrekkende spelers/steunpilaren weten ze daar met aankopen veel beter op te vangen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 14:27 schreef remco k het volgende:
En oja. Hoe dien narsingh en maher het daar. Die moesten toch door Ajax gehaald worden. ?
Jij ben ook vermoeiend hoor.. Kan jij me garanderen dat ze bij ons ook niet geslaagd waren?
Zet er de aankoop van Duarte er dan tegenover. Nog steeds ga ik dan 100% voor Maher.
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 16:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij ben ook vermoeiend hoor.. Kan jij me garanderen dat ze bij ons ook niet geslaagd waren?
Zet er de aankoop van Duarte er dan tegenover. Nog steeds ga ik dan 100% voor Maher.
Beiden net zo hard gefaald...

Maar wel apart.. Andersom wordt er altijd geslagen als ik er naast zit... Maar nu is het vermoeiend??
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 16:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahaha Rekik.
Wij komen 4 jaar op rij geen ronde verder en Psv wel dan mag je je hoe dan ook gewoon achter je oren krabben toch? Ook verkochten ze twee hele belangrijke spelers van de zomer. Dit is gewoon goed opgevangen. Ook konden wij ons niet plaatsen voor Champions League over de rug van het matige Rapid Wien. Nee het gras bij Psv is zeker niet groener maar op sommige vlakken zijn ze gewoon verder dan ons. En dat het Ajax even een seizoen niet lukt om kampioen te worden heb ik vrede mee maar aankopen(huur) als Zimling/Duarte/Sanogo ect. daar wordt ik nog steeds verdrietig van..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 16:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Beiden net zo hard gefaald...

Maar wel apart.. Andersom wordt er altijd geslagen als ik er naast zit... Maar nu is het vermoeiend??
Jij ziet toch ook wel een verschil of niet?
Blijf er 100% bij dat een Maher meer in zijn mars heeft dan bv. een Duarte.
Maher heeft nog steeds potentie waar Duarte op zijn top zat.
En Narsingh die is een eeuw geblesseerd geweest en dan is het nog maar de vraag of zo iemand terug kan komen. Maar je heb gelijk hoor weet ook wel dat je die namen dumpte om reacties uit te lokken..
Brandje
 Brandje - woensdag 09 december 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk, en zo is het en niet anders..

En hoe is het daar met Maher en Narsingh?? Die zouden toch zo geweldig zijn??
Als ik heel eerlijk ben baalde ik destijds wel dat die twee niet naar Ajax gingen. Hebben niet gebracht wat ze ervan verwachten al denk ik dat Maher het bij Ajax veel beter had gedaan. Bij ons doen we toch wat meer normaal en bij psv lieten ze het echogedrag toch meer toe van oa Maher en Depay. Als ik dan gisteren die Willems op de tribune zie zitten. Dat leek weel een pooier uit de jarenn 80.
Brandje
 Brandje - woensdag 09 december 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 16:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wij komen 4 jaar op rij geen ronde verder en Psv wel dan mag je je hoe dan ook gewoon achter je oren krabben toch? Ook verkochten ze twee hele belangrijke spelers van de zomer. Dit is gewoon goed opgevangen. Ook konden wij ons niet plaatsen voor Champions League over de rug van het matige Rapid Wien. Nee het gras bij Psv is zeker niet groener maar op sommige vlakken zijn ze gewoon verder dan ons. En dat het Ajax even een seizoen niet lukt om kampioen te worden heb ik vrede mee maar aankopen(huur) als Zimling/Duarte/Sanogo ect. daar wordt ik nog steeds verdrietig van..
Zoals ik al zei. Ze hebben daar de wind mee. Waar wij jarenlang in pot 3 zaten bij de loting zaten zaten zij in Pot 1. Wolfsburg wat nog even een De Bruyne verkoopt en de bij Schalke mislukte Draxler ervoor terug haalt. ManU wat hopeloos uit vorm is. CSKA wat geen schim meer is zoals een jaar of 4 geleden. Neemt niet weg dat het knap is. Maar waar wij alles tegenhadden. Lullige pingels tegen. Kansen niet afmaken en als toppunt Zagreb-Lyon hebben zij de de wind mee. Mooi voor ze en nogmaals knap gedaan.
Verder speelt Nederland al jaren met een team in de CL dus ook andere clubs komen de voorrondes niet door en ook psv was al voor de winter uit de EL geknikkerd.
PSV haalt ook spelers die niet spelen zoals Poulsen, Josefzoon en die Isimat. Maher en Narsingh die hun plekkie kwijt zijn. Ja en wij falen weer hopeloos met Heitinga en Sanogo. Maar Gulelj en Dijks zijn weer raak.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 december 2015 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 17:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Ze hebben daar de wind mee. Waar wij jarenlang in pot 3 zaten bij de loting zaten zaten zij in Pot 1. Wolfsburg wat nog even een De Bruyne verkoopt en de bij Schalke mislukte Draxler ervoor terug haalt. ManU wat hopeloos uit vorm is. CSKA wat geen schim meer is zoals een jaar of 4 geleden. Neemt niet weg dat het knap is. Maar waar wij alles tegenhadden. Lullige pingels tegen. Kansen niet afmaken en als toppunt Zagreb-Lyon hebben zij de de wind mee. Mooi voor ze en nogmaals knap gedaan.
Verder speelt Nederland al jaren met een team in de CL dus ook andere clubs komen de voorrondes niet door en ook psv was al voor de winter uit de EL geknikkerd.
PSV haalt ook spelers die niet spelen zoals Poulsen, Josefzoon en die Isimat. Maher en Narsingh die hun plekkie kwijt zijn. Ja en wij falen weer hopeloos met Heitinga en Sanogo. Maar Gulelj en Dijks zijn weer raak.
Gudelj ???....ik vind het bagger
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 17:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben baalde ik destijds wel dat die twee niet naar Ajax gingen. Hebben niet gebracht wat ze ervan verwachten al denk ik dat Maher het bij Ajax veel beter had gedaan. Bij ons doen we toch wat meer normaal en bij psv lieten ze het echogedrag toch meer toe van oa Maher en Depay. Als ik dan gisteren die Willems op de tribune zie zitten. Dat leek weel een pooier uit de jarenn 80.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van maher ook niet verwacht had dat ie zou falen. Of ie het bij ons gered had zullen we nooit weten. Narsingh ben ik noot fan van geweest.

Wel denk ik dat met lestienne en perreriro boor de toekomst goed hebben ingekocht. Maar dat hebben wij met Youness sinkgraven en gudelj ook wel denk ik.

Ik houd overigens ook niet van die mannetjes zoals een Willems. Bah.
enough
 enough - woensdag 09 december 2015 - 20:14   quote  deeplink  
totaal geen afgunst
zelfs de cl vlaggentjes gepikt van ons
niets orgineels daar
fc theedoek
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 17:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt wij hadden heel veel tegen maar dat doet er verder weinig meer toe.
Psv zat ook in een andere pot maar toch nog best een sterke. Tuurlijk kan ook niet iedere aankoop een voltreffer zijn soms hoeft dat ook helemaal niet. Maar mijn punt ligt ook meer bij spelers die opgevangen moesten worden Wijnaldum, Rekik en Depay waar bij hun een Propper, Lestienne, Pereiro, Moreno terugkomen hebben wij dat geprobeerd met Duarte en Zimling... En dan ook nu weer met een Sanogo. Sinkgraven, Zivkovic, Gudelj en Dijks hoor je me ook echt niet over zeuren zelfs over Heitinga niet.. Ow ja en Youness is ook nog prima. De conclusie is dat ze wel beter zijn gaan inkopen laatste 1,5 jaar. Beter laat dan nooit.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 21:56   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=2673&abbr=ajaxprimeur&ref=hn_ajax

Dit stukje verzacht nog een beetje..
En ja Haller kan een topper worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 december 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 21:56 schreef Hummel10 het volgende:
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=2673&abbr=ajaxprimeur&ref=hn_ajax

Dit stukje verzacht nog een beetje..
En ja Haller kan een topper worden.
In de eredivisie ??....is alleen luuk de Jong een spits voor Ajax
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 22:25   quote  deeplink  
AA Gent door!! Hahahaha. Hein Vanhaezebrouck!!!!!! Weergaloze prestatie
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 22:29   quote  deeplink  
Helemaal eens met Nenam. Tenminste iemand die het ziet. Haller is geen Ajax spits en wordt geen Ajax spits. Elke spits die scoort is tegenwoordig een Ajax spits.

Luuk de Jong beheerst alles om een Ajax spits te zijn. Maakt ruimtes, enorm sterk, laat zich zakken, kan afmaken, aanspeelpunt en kan spelen in de combinatie. Haller is goed, maar echt weer een die je moet bedienen en veel te vaak niet dienend is. Zeker in de kleine ruimte niet.

Andere spitsen waren Pelle en Traore. Die hadden Ajax sterker gemaakt en dat zou in het geval van Traore nog steeds kunnen. Soriano is in mijn optiek de droomkandidaat.

Maar kap alsjeblieft om steeds die stijve harken te benoemen want die falen stuk voor stuk in de spits bij ons.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat er van Locadia ook echt wel een aanspeelpunt te maken is. Vind dat een erg goede speler.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 22:38   quote  deeplink  
De Europa League wordt wel echt sterk na de winterstop. Man United (zal het niet serieus nemen), Leverkusen, Porto, Valencia, Shakthar, Sevilla en Galatasaray komen er even bij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 09 december 2015 - 22:42   quote  deeplink  
Opvolger Frank de Boer >>>>>> Hein Vanhaezebrouck....en nu kap ik er mee, ik heb mijn zegje gedaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door Nenam_tiL --
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Ik geloof ook meer en meer in Trustfull. Ik mag de filosofie van die man wel. Maar die zal Frank meenemen naar zijn volgende club.

Overigens speelt Gent echt heel zakelijk vergeleken met Ajax. Ben dus wel benieuwd
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 december 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:
Opvolger Frank de Boer >>>>>> Hein Vanhaezebrouck....en nu kap ik er mee, ik heb mijn zegje gedaan...
Hahaha jij snapt het.
je zegt het al tijden xd
Brandje
 Brandje - donderdag 10 december 2015 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 17:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gudelj ???....ik vind het bagger
Dat weet ik dat jij dat bagger vind. Ik vind het een prima aankoop.
Eide
 Eide - donderdag 10 december 2015 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 07:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat weet ik dat jij dat bagger vind. Ik vind het een prima aankoop.
De laatste weken zeker. Sinds begin november vind ik Gudelj steeds beter spelen. Hij was mij te passief voorheen. De laatste weken houdt hij zich actiever met het spel bezig waardoor hij zich ontpopt als een hele nuttige kracht. Echt een type dat Ajax nodig heeft, sterk, veel duelkracht en een ijzeren mentaliteit.
p111
 p111 - donderdag 10 december 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Met weemoed zag ik dinsdag Davy Propper schiteren in mijn ogen de eerste kandidaat van afgelopen zomer hij op 1 en Gudelj op 2 is helaas anders beslist.
Eide
 Eide - donderdag 10 december 2015 - 10:45   quote  deeplink  
Propper is alleen zeker geen CVM. Dat is een aanvallende middenvelder waar we zelf ook erg ruim in zitten. Met Klaassen, Bazoer, Van de Beek en Sinkgraven voor die posities zitten we daar in zowel de diepte als de breedte gewoon heel goed.

Abdelhak Nouri traint met Ajax 1 mee dus ik verwacht dat ook hij dit seizoen nog wel z'n debuut gaat maken.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 december 2015 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Let zondag nou maar op hem.. Haller en Solanke vind ik niet minder dan Milik.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 december 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 22:29 schreef Loetje het volgende:
Helemaal eens met Nenam. Tenminste iemand die het ziet. Haller is geen Ajax spits en wordt geen Ajax spits. Elke spits die scoort is tegenwoordig een Ajax spits.

Luuk de Jong beheerst alles om een Ajax spits te zijn. Maakt ruimtes, enorm sterk, laat zich zakken, kan afmaken, aanspeelpunt en kan spelen in de combinatie. Haller is goed, maar echt weer een die je moet bedienen en veel te vaak niet dienend is. Zeker in de kleine ruimte niet.

Andere spitsen waren Pelle en Traore. Die hadden Ajax sterker gemaakt en dat zou in het geval van Traore nog steeds kunnen. Soriano is in mijn optiek de droomkandidaat.

Maar kap alsjeblieft om steeds die stijve harken te benoemen want die falen stuk voor stuk in de spits bij ons.
Haller is geen houten klaas hoor..
Hij heeft oog voor medespelers en kan zelf een actie maken.
Milik vind ik beperkter. Maar goed mening he..

Traore ben ik dan wel weer met je eens dat is ook een prima spits.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 december 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 22:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat er van Locadia ook echt wel een aanspeelpunt te maken is. Vind dat een erg goede speler.
Dat vind ik dan weer niks..
remco k
 remco k - donderdag 10 december 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 11:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Let zondag nou maar op hem.. Haller en Solanke vind ik niet minder dan Milik.
Maar ook niet veel beter, dus hebben we er niets aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0335290