BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 10 december 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 10:45 schreef Eide het volgende:
Propper is alleen zeker geen CVM. Dat is een aanvallende middenvelder waar we zelf ook erg ruim in zitten. Met Klaassen, Bazoer, Van de Beek en Sinkgraven voor die posities zitten we daar in zowel de diepte als de breedte gewoon heel goed.

Abdelhak Nouri traint met Ajax 1 mee dus ik verwacht dat ook hij dit seizoen nog wel z'n debuut gaat maken.
Klopt maar Gudelj is in mijn ogen ook niet bepaald een vlekkeloos voetballende cvm dat hebben de analisten al een aantal keren goed laten zien,persoonlijk had ik liever Bazoer laten wennen aan cvm en Propper met Klaasen en Sinkgraven het middenveld bemannen.
remco k
 remco k - donderdag 10 december 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 13:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt maar Gudelj is in mijn ogen ook niet bepaald een vlekkeloos voetballende cvm dat hebben de analisten al een aantal keren goed laten zien,persoonlijk had ik liever Bazoer laten wennen aan cvm en Propper met Klaasen en Sinkgraven het middenveld bemannen.
Ik vind het huidige middenveld van Ajax een stuk beter dan het middenveld van PSV, zowel in de basis als de breedte.
Eide
 Eide - donderdag 10 december 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik had in het begin veel kritiek op Gudelj. Ondertussen vind ik hem een hele waardevolle speler. Pikt z'n goals mee, heeft al wat assists op z'n naam staan en probeert in toenemende mate vooruit te voetballen.
remco k
 remco k - donderdag 10 december 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Proper is een aanvallende middenvelder. Gudelj speelt als verdedigende middenvelder.

Toch heeft Gudelj een veel groter aandeel met goals en assists dan Proper.

Hoe kan Proper dan in hemelsnaam beter zijn dan Gudelj?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 december 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 07:23 schreef Eide het volgende:

[..]

De laatste weken zeker. Sinds begin november vind ik Gudelj steeds beter spelen. Hij was mij te passief voorheen. De laatste weken houdt hij zich actiever met het spel bezig waardoor hij zich ontpopt als een hele nuttige kracht. Echt een type dat Ajax nodig heeft, sterk, veel duelkracht en een ijzeren mentaliteit.
En daarbij een prima schot iets wat ik bij een Serero toch mistte buiten duelkracht..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 december 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ook niet veel beter, dus hebben we er niets aan.
Kun je wel Sanogo dumpen iemand die toch 100% zeker geen toekomst bij Ajax heeft.
Brandje
 Brandje - donderdag 10 december 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Geen speler is vlekkeloos maar een CVM die vier goals heeft gemaakt en vier assists op zijn naam heeft doet het gewoon prima. Daarbij haalt hij veel weg. Een speler die in zijn eerste half jaar zulke cijfers kan overleggen doet het meer dan prima.
Brandje
 Brandje - donderdag 10 december 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 10:32 schreef p111 het volgende:
Met weemoed zag ik dinsdag Davy Propper schiteren in mijn ogen de eerste kandidaat van afgelopen zomer hij op 1 en Gudelj op 2 is helaas anders beslist.
Pfff wat een gezeur over spelers die niet bij ons spelen. Propper begint net een beetje zijn waarde te tonen maar zelfs onze CVM(Gudelj) is bij meer doelpunten betrokken geweest. Daarbij had Wijnaldum veel meer goals/assists dan Propper dus zijn ZIJ erop achteruit gegaan. Serero scoorde zelden en had net zo veel assists. Gudelj doet dat dus veel beter en zijn wij er op dus op vooruit gegaan.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 december 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 11:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haller is geen houten klaas hoor..
Hij heeft oog voor medespelers en kan zelf een actie maken.
Milik vind ik beperkter. Maar goed mening he..

[ filmpje ]

Traore ben ik dan wel weer met je eens dat is ook een prima spits.
En daarom komt Milik ook zovaak niet in het spel voor. Haller maakt het in dit systeem ook 110% zeker niet. Simpel zat.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 10 december 2015 - 20:00   quote  deeplink  
De laatste 25 minuten waren nietszeggend van Ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 16:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kun je wel Sanogo dumpen iemand die toch 100% zeker geen toekomst bij Ajax heeft.
Zeker, maar daarvoor hebben we Zivkovic al... Die zal er komend seizoen wel weer bijzitten verwacht ik..
Eide
 Eide - vrijdag 11 december 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Vind jij dat Zivkovic zich nu zo stormachtig ontwikkeld bij Willem II? Andersen gaat goed maar Zivkovic vind ik eigenlijk behoorlijk tegen vallen.
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 10:53 schreef Eide het volgende:
Vind jij dat Zivkovic zich nu zo stormachtig ontwikkeld bij Willem II? Andersen gaat goed maar Zivkovic vind ik eigenlijk behoorlijk tegen vallen.
Dat niet, maar hij heeft de potentie wel. En speelt nu als rechtsbuiten wat ie absoluut niet is..

En die jongen kan wel voetballen, en kan wel scoren. Dus lijkt me dat een prima backup achter Millik volgend jaar..
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 december 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat niet, maar hij heeft de potentie wel. En speelt nu als rechtsbuiten wat ie absoluut niet is..

En die jongen kan wel voetballen, en kan wel scoren. Dus lijkt me dat een prima backup achter Millik volgend jaar..
Stiekem hoop ik dat Milik er tussen de 15 en 20 inlegt dit seizoen en dat een Engelse club hem voor een bedrag tussen de 12 en 15 miljoen koopt.
In Nederland, waar we graag mogen aanvallen, krijgt Ajax de ruimte maar tegen ploegen die zich ingraven hebben we het moeilijk. Dan zie je helaas ook de voetballende zwakte van Milik. Hij was gisteren zeer matig. Zijn eerste aanname is zwak maar dan ook zeer zwak. Vergelijk dat eens met een Klaassen bijvoorbeeld. Ook bij Fisher zie je hetzelfde euvel. Was gisteren weer zo matig. Zowel taktisch als voetballend. Voorin geen ruimte dan moet je dus het veld breed houden maar hij stond weer te veel centraal. Kan je ook De Boer aanrekenen die hem daarop moet wijzen.
p111
 p111 - vrijdag 11 december 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Ja het was weer hopeloos en het zit ook geen mm mee, bal op de lat en weer een scheit doelpunt tegen via van Rhijn die heeft daar een beetje patent op zowel in jong Ajax als in Ajax 1.
Eide
 Eide - vrijdag 11 december 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Probleem vind ik juist dat hij zich te weinig als voetballer ontwikkeld. Hij is nog altijd die gozer van de intikkers die zelf voetballend weinig toevoegt. En die intikkers zijn wel heel vaak het gevolg van afgeslagen ballen en niet van een goede loopactie bijvoorbeeld.

Misschien dat het spelen op rechtsbuiten juist wel goed is zodat hij zich meer als voetballer ontwikkeld.
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 11:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik dat Milik er tussen de 15 en 20 inlegt dit seizoen en dat een Engelse club hem voor een bedrag tussen de 12 en 15 miljoen koopt.
In Nederland, waar we graag mogen aanvallen, krijgt Ajax de ruimte maar tegen ploegen die zich ingraven hebben we het moeilijk. Dan zie je helaas ook de voetballende zwakte van Milik. Hij was gisteren zeer matig. Zijn eerste aanname is zwak maar dan ook zeer zwak. Vergelijk dat eens met een Klaassen bijvoorbeeld. Ook bij Fisher zie je hetzelfde euvel. Was gisteren weer zo matig. Zowel taktisch als voetballend. Voorin geen ruimte dan moet je dus het veld breed houden maar hij stond weer te veel centraal. Kan je ook De Boer aanrekenen die hem daarop moet wijzen.
Ik vind Millik geen geweldenaar in ons systeem. Voetballend inderdaad niet heel geweldig. Maar als je kijkt hoeveel assists hij al heeft, kan die er toch wel wat van..

Maar inderdaad, ik zou er ook niet rouwig om zijn mocht hij vertrekken voor een mooi bedrag//
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 december 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 12:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Millik geen geweldenaar in ons systeem. Voetballend inderdaad niet heel geweldig. Maar als je kijkt hoeveel assists hij al heeft, kan die er toch wel wat van..

Maar inderdaad, ik zou er ook niet rouwig om zijn mocht hij vertrekken voor een mooi bedrag//
In de EL een goal en een assist in de groepsfase vind ik echt zeer zwak voor een spits. In de comp. doet hij het prima maar de rede daarvan heb ik uitgelegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 12:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

In de EL een goal en een assist in de groepsfase vind ik echt zeer zwak voor een spits. In de comp. doet hij het prima maar de rede daarvan heb ik uitgelegd.
Ik ben het niet met je eens dat er zoveel meer ruimte is in de eredivisie. Ook daar speelt men tegen een muur van verdedigers, alleen zijn die kwalitatief minder dan in Europa..

Een Molde is niet zo heel veel beter dan een Heerenveen, echt niet..

Waarom we van al die "kleine" clubjes maar blijven verliezen is mij ook een compleet raadsel. Ik kan het bijna niet anders verklaren dan een gebrek aan de juiste instelling tegen dit soort kleine clubs..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 december 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 19:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

En daarom komt Milik ook zovaak niet in het spel voor. Haller maakt het in dit systeem ook 110% zeker niet. Simpel zat.
Haller kan zelf iets forceren Milik ook?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 december 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, maar daarvoor hebben we Zivkovic al... Die zal er komend seizoen wel weer bijzitten verwacht ik..
Weet ik niet die zijn ontwikkeling is op dit moment ook nog niet heel best..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 december 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 12:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee mijn idee ook voor mooi bedrag snel wegdoen.
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 13:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haller kan zelf iets forceren Milik ook?
Bij Utrecht lukt hem dat inderdaad weleens ja, maar bij Ajax heb je nog geen 20% van de ruimte die je bij Ajax hebt..

Ik zeg niet dat ie het niet aan zou kunnen, maar bij Ajax is gewoon alles anders, dat blijkt wel..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 december 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Utrecht lukt hem dat inderdaad weleens ja, maar bij Ajax heb je nog geen 20% van de ruimte die je bij Ajax hebt..

Ik zeg niet dat ie het niet aan zou kunnen, maar bij Ajax is gewoon alles anders, dat blijkt wel..
Klopt slagen bij Ajax is ook lastiger. Naar mijn mening is een Haller veelzijdiger dan een Milik. Maar inderdaad zolang een speler niet bij ons loopt is het ook niet te beoordelen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Milik is een prima spits, misschien geen Huntelaar, maar de strijd die hij elke wedstrijd levert is gewoon uitstekend. Dat hij niet genoeg ballen krijgt ligt niet aan hem, hij staat vaak goed en is sowieso niet zelfzuchtig.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 december 2015 - 15:20   quote  deeplink  
Milik heeft een rendement waar iedereen bang van wordt. Met hem is niks mis. Ajax speelt alleen niet het systeem voor hem en dat ligt volledig aan Ajax.

Over het Europese voetbal... Het zal zakelijker en resultaatgerichter moeten. Anders blijf je dit steeds krijgen. Zo voetballen namelijk de meeste clubs. 1-0 is genoeg.
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Wat lekker zon Wamberto buitenspeldoelpunt van Roda! Vaak zat hebben ze mazzel daar in Eindhoven, dan is dit toch wel genieten. Overigens verdient PSV ook helemaal niks, want die spelen gewoon nog slechter dan Ajax thuis in de Europa League...
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2015 - 21:01   quote  deeplink  
De lampjes achter, en het lijkt he-le-maal nergens op wat ze doen.
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Zelfde probleem waar PSV al sinds de komst van Cocu mee kampt, als ze zelfs het spel moeten maken is voetbal een stuk moeilijker.
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:01 schreef Eide het volgende:
De lampjes achter, en het lijkt he-le-maal nergens op wat ze doen.
Ja alleen moet Roda nu wel even scherp zijn want anders dan is het zo gelijk...
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:04 schreef Pim het volgende:

[..]

Ja alleen moet Roda nu wel even scherp zijn want anders dan is het zo gelijk...
PSV heeft voldoende kwaliteit om puur op individuele klasse langszij te komen. Zelfs als ze slecht spelen kunnen ze nog zomaar 2 of 3 goals maken tegen dit Roda. Maar vooralsnog is de stand prima en het spel vreselijk. Liever zo als andersom.
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:08 schreef Eide het volgende:

[..]

PSV heeft voldoende kwaliteit om puur op individuele klasse langszij te komen. Zelfs als ze slecht spelen kunnen ze nog zomaar 2 of 3 goals maken tegen dit Roda. Maar vooralsnog is de stand prima en het spel vreselijk. Liever zo als andersom.
Ja, voor een gelijkspel teken ik ook nog wel. Maar zo is t wel heel lekker
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Wordt nog wel gelijk op zijn minst als ik het zo zie.
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Ja dit houdt roda niet nog een half uur vol
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:13   quote  deeplink  
20 minuten trouwens maar ook dat niet. Of ze moeten riedewald hebben!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 21:15   quote  deeplink  
daar gaan we al, 86e minuut 2-1...
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:15   quote  deeplink  
Kut
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2015 - 21:15   quote  deeplink  
1-1, ook nog een prima score.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Spektakel in Enschede.
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:15 schreef Eide het volgende:
1-1, ook nog een prima score.
Dot wordt nog wel 2-1
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Twente gaat ook lekker trouwens
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:19 schreef NatjosFC het volgende:
Spektakel in Enschede.
vind PSV even boeiender nu.
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Twente is alleen leuk als psv punten verspeelt
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ook, maar kreeg melding van rode kaart Marsman, dus dacht schakel snel over en even twee goals meegepakt:)
Pure sensatie.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Roda nog ff volhouden.
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Pfoe 6 minuten blessuretijd...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Wat een spanning...
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:33 schreef NatjosFC het volgende:
Wat een spanning...
Deze slotfase is niet goed hoor hahaha
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:34 schreef Pim het volgende:

[..]

Deze slotfase is niet goed hoor hahaha
Inderdaad, die corners man man man
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Hij gaat nog vallen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0468471