|
|
ZerauS
|
|
|
Uiteindelijk is de belangrijkste doelstelling nog prima haalbaar en dat is kampioen worden! Psv en feyenoord zijn gelukkig ook niet solide genoeg en gezien het programma na de winterstop dien ik ons nog steeds de beste kansen toe. WZAWZDB! En dat geloof heb ik gelukkig nog steeds! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt dat je kampioen wordt tegen de kleintjes maar het is ook wel lekker dat Ajax hopelijk wat zware wedstrijden gaat winnen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Maar eerst a.s zondag die boeren afdrogen en dan relax de winterstop in. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Heb dit al eerder aangegeven maar PSV is veel te wiselvallig en feyenoord laat in uitwedstrijden veel te veel punten liggen dus er is geen man overboord omdat we nu een keer een k..t wedstrijd hebben gespeeld. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: relax de winterstop in had gekund als we gister hadden gewonnen,we wisten wat pisvee had gedaan en kakkies moesten uit we hadden nu 5 en 6 pnt voor moeten staan,maar dat is mij mening van relax er werd overigens wel relax gevoetbald in kutrecht dat dan wel weer;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
ja inderdaad te relax zou ik zeggen kutzooi |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: relax we worden wel kampioen ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Yep dat denk ik ook! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Laten we ook niet vergeten dat feyenoord dit seizoen al vele malen gematst is door zowel de tuchtcommissie als de arbitrage. Als dit soort dingen na de winterstop niet meer voorkomen denk ik dat ze niet hoger dan plek 3 eindigen. En is PSV dan zoveel beter dan ons? Ik betwijfel dat want zoals eerder gezegd kampioen wordt je door ook door van de op papier makkelijkere tegenstanders te winnen en daar schort het bij hun nog weleens aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 08:39 schreef remco k het volgende:[..] Ach toe, iets beter? Er zijn gewoon hele goede wedstrijden gespeeld. 3 x op rij thuis 5 goals gemaakt. dat is gewoon heel erg goed. Alleen in de topwedstrijden en in Europa lukt het niet.. Maar kampioen wordt je tegen de kleintjes, en die winnen we over het algemeen allemaal wel. En je doet net alsof het standaard is dat je ieder jaar kampioen wordt zonder tegenstand. Natuurlijk zijn andere ploegen ook sterk. Dat is altijd en overal zo geweest.. Barca speelt ook gelijk tegen een laagvlieger, Real verliest gister zelfs van een midenmotor.. het gebeurt altijd en overal.. Ik ga het je niet nog een keer voorkauwen hoor.. Jij vind het prima zo(op Frank zijn keuzes na). Ik denk dat er meer uit te halen is. Vooral gezien het feit dat je een flink vermogen/budget heb in vergelijking met de rest van de Eredivisie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 19:01 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik ga het je niet nog een keer voorkauwen hoor.. Jij vind het prima zo(op Frank zijn keuzes na). Ik denk dat er meer uit te halen is. Vooral gezien het feit dat je een flink vermogen/budget heb in vergelijking met de rest van de Eredivisie. Als je ongelijk hebt is het niet echt zinvol mij iets te willen voorkauwen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gaat niet om ongelijk hebben jij vind het zoals altijd prima(cijfers) en ik zie wat anders.. Prima toch? Buiten de competitie om is er al helemaal niet gepresteerd dus onvoldoende imo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 20:54 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gaat niet om ongelijk hebben jij vind het zoals altijd prima(cijfers) en ik zie wat anders.. Prima toch? Buiten de competitie om is er al helemaal niet gepresteerd dus onvoldoende imo. Volgens mij heb ik dit seizoen meer dan voldoende kritiek geuit op wat er gebeurt bij Ajax. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2015 - 21:56 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij heb ik dit seizoen meer dan voldoende kritiek geuit op wat er gebeurt bij Ajax. Dan weet je dus ook dat het nog lang niet goed genoeg is. Cijfers in de competitie zijn redelijk gelukkig laten Psv en Feyenoord ook nog veel liggen anders was de stemming veel somberder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2015 - 06:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dan weet je dus ook dat het nog lang niet goed genoeg is. Cijfers in de competitie zijn redelijk gelukkig laten Psv en Feyenoord ook nog veel liggen anders was de stemming veel somberder. Men laat helemaal niet veel punten liggen, dat is grote onzin. Ajax heeft deze eeuw tot afgelopen wedstrijd nog nooit zo veel punten gehad. Dus het is gewoon op eigen kracht. De rest laat namelijk ook maar weinig liggen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb het over Ajax. Deze eeuw nog niet eerder zoveel punten gehaald. Ook voor PSV was afgelopen jaar een record. En dat doe je niet ieder seizoen toch.
Ajax staat op eigen kracht bovenaan, dat het door anderen zou komen is gewoon gelul en ik heb het niet over Europees in deze discussie, slaat ook weer eens nergens op om dat erbij te halen.
De prestaties in de ED zijn gewoon heel erg goed.. Maar overall is het te matig, ik sluit me daarom ook aan bij de Boer zelf.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=16964&abbr=ajaxlife
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 december 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2015 - 11:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het over Ajax. Deze eeuw nog niet eerder zoveel punten gehaald. Ook voor PSV was afgelopen jaar een record. En dat doe je niet ieder seizoen toch. Ajax staat op eigen kracht bovenaan, dat het door anderen zou komen is gewoon gelul en ik heb het niet over Europees in deze discussie, slaat ook weer eens nergens op om dat erbij te halen. De prestaties in de ED zijn gewoon heel erg goed.. Maar overall is het te matig, ik sluit me daarom ook aan bij de Boer zelf. http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=16964&abbr=ajaxlife quote:Op dinsdag 15 december 2015 - 09:39 schreef remco k het volgende:[..] Men laat helemaal niet veel punten liggen, dat is grote onzin. Ajax heeft deze eeuw tot afgelopen wedstrijd nog nooit zo veel punten gehad. Dus het is gewoon op eigen kracht. De rest laat namelijk ook maar weinig liggen. Lees bovenstaande dan even terug.. Je zegt het zelf en je had het niet over Ajax. Ik zeg dat het dit seizoen niet goed genoeg is.. Frank zegt dat ook en jij sluit je er bij aan. Nou welkom bij de club.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2015 - 14:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] [..] Lees bovenstaande dan even terug.. Je zegt het zelf en je had het niet over Ajax. Ik zeg dat het dit seizoen niet goed genoeg is.. Frank zegt dat ook en jij sluit je er bij aan. Nou welkom bij de club.. Het staat er verdomme toch kerel.. Er staat toch dat Ajax nog niet eerder zoveel punten had, dat de rest niet zo veel laat liggen en dat het daarom op eigen kracht is..
Wat klopt daar niet aan dan? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Niks klopt, zelfs mn hart niet 😂 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2015 - 14:30 schreef remco k het volgende:[..] Het staat er verdomme toch kerel.. Er staat toch dat Ajax nog niet eerder zoveel punten had, dat de rest niet zo veel laat liggen en dat het daarom op eigen kracht is.. Wat klopt daar niet aan dan? Rustaggg! Psv heeft van de 16 wedstrijden 6x niet gewonnen en hebben die punten verspeeld aan de kleintjes dus die laten wel degelijk punten liggen dat staat er verdomme toch! Zeg toch ook niet dat het onverdiend is? Zeg alleen dat het beter moet en we nog niet de gewenste stappen gemaakt hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat zware geschut wat je bij Enough in zijn keel wilde rammen wel toch?😂 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: dank je gap no deep throat voor mij een frikandel snij ik al in 20 stukjes....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 december 2015 - 21:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Rustaggg! Psv heeft van de 16 wedstrijden 6x niet gewonnen en hebben die punten verspeeld aan de kleintjes dus die laten wel degelijk punten liggen dat staat er verdomme toch! Zeg toch ook niet dat het onverdiend is? Zeg alleen dat het beter moet en we nog niet de gewenste stappen gemaakt hebben. In de competitie kan het bijna niet beter, want nogmaals dan zodat je het misschien toch ergens een keer gaat snappen. zoveel punten als nu hebben we deze eeuw nog niet eerder gehad. En meneer gaat weer lopen zeiken dat het weer allemaal kut is dit seizoen..
In de ED is het gewoon erg goed wat Ajax laat zien, hele goede wedstrijden gespeeld, en ook mindere wedstrijden gespeeld. Of denk je dat we in de jaren 90 en 70 34 wedstrijden geweldig voetbal lieten zien? Dan zal ik je even uit die droom helpen en al die potjes eens terug gaan kijken... Dat was namelijk niet zo...
Europees is het kut met peren dit seizoen, maar aangezien het de EL is, zou het mij aan me reet roesten wat daar gebeurt..
En aub gaan niet een of andere domme hagenees nadoen met je Rustagghhhh!!!.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahaha dat is mijn hart idd, of beter gezegd: mijn hard! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja maar een pikanto is meer waar je aan moet denken... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2015 - 09:01 schreef remco k het volgende:[..] In de competitie kan het bijna niet beter, want nogmaals dan zodat je het misschien toch ergens een keer gaat snappen. zoveel punten als nu hebben we deze eeuw nog niet eerder gehad. En meneer gaat weer lopen zeiken dat het weer allemaal kut is dit seizoen.. In de ED is het gewoon erg goed wat Ajax laat zien, hele goede wedstrijden gespeeld, en ook mindere wedstrijden gespeeld. Of denk je dat we in de jaren 90 en 70 34 wedstrijden geweldig voetbal lieten zien? Dan zal ik je even uit die droom helpen en al die potjes eens terug gaan kijken... Dat was namelijk niet zo... Europees is het kut met peren dit seizoen, maar aangezien het de EL is, zou het mij aan me reet roesten wat daar gebeurt.. En aub gaan niet een of andere domme hagenees nadoen met je Rustagghhhh!!!.. Hahahahahaha
Jerry jerry jerry!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2015 - 09:01 schreef remco k het volgende:[..] In de competitie kan het bijna niet beter, want nogmaals dan zodat je het misschien toch ergens een keer gaat snappen. zoveel punten als nu hebben we deze eeuw nog niet eerder gehad. En meneer gaat weer lopen zeiken dat het weer allemaal kut is dit seizoen.. In de ED is het gewoon erg goed wat Ajax laat zien, hele goede wedstrijden gespeeld, en ook mindere wedstrijden gespeeld. Of denk je dat we in de jaren 90 en 70 34 wedstrijden geweldig voetbal lieten zien? Dan zal ik je even uit die droom helpen en al die potjes eens terug gaan kijken... Dat was namelijk niet zo... Europees is het kut met peren dit seizoen, maar aangezien het de EL is, zou het mij aan me reet roesten wat daar gebeurt.. En aub gaan niet een of andere domme hagenees nadoen met je Rustagghhhh!!!.. Haha is toch een voetbalforum! Om een lang verhaal kort te houden in de competitie doen we het goed. De grotere wedstrijden kut Europees Kut de beker Kut dus hebben we een kampioenschap nodig om nog wat van dit seizoen te maken. Voetballend gezien mag het nog wat beter. Zijn we het in grote lijnen redelijk eens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 december 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: WOW..WOW ..WAUW
ff mijn kapmesje pakken dan |
|
|
|
|
enough
|
|
|
een Rustagghhh dagje in de hofstad is als het afgebrand is
in de HOOFDSTAD als AJAX kampioen wordt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jerry jerry jerry!!!!
Gooooooooo fight!
Jerry jerry 😁 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb je het interview ook gezien, of alleen de titel van deze website gelezen?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Interview niet gezien wel het stuk gelezen.. Toch houd ik Frank verantwoordelijk voor het Europese debacle dus hoe hij het gezegd heeft maakt dan niet zoveel uit voor me.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 december 2015 - 22:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Interview niet gezien wel het stuk gelezen.. Toch houd ik Frank verantwoordelijk voor het Europese debacle dus hoe hij het gezegd heeft maakt dan niet zoveel uit voor me.. Whahaha, eerst veroordeel je hem op wat ie gezegd zou hebben.. En dan nu dit.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
jongens moeten mannelijker voetballen..met alles wat daar bij komt kijken, maar vervallen (europees) nog steeds in dezelfde fouten |
|
|
|
|
enough
|
|
|
klasse andersen trap die kakkies eruit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
ja zou lachen zijn een beetje minder buitenspel en er liggen mogelijkheden achterin staat het goed |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat zegt Hummel verkeerd dan?? Fdb heeft zelf Heitinga willen halen en speelt nooit. Frank moest en zou Zimling hebben. Speelde terecht nooit. En om dan vervolgens in de media gaan lopen zeuren dat ze als jochies spelen is zijn eigen brevet van onvermogen. Juust die goals weggeven in de laatste minuten was met Heitinga niet gebeurd. Net als de goal tegen Utrecht en Feyenoord voor de beker. Dat is namelijk ervaring. Weten wat er moet gebeuren om hey over de streep te trekken. Daarbij zeg ik niet dat Heitinga in de basis moet maar op zulke momenten kan hij goud waard zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Gvd dat had de nekslag geweest |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Lach me kapot als ze eruit vliegen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Had er wel in gemogen. Maar wat is het daar toch altijd een opgefokt zooitje in die Kuip. Die scheidsrechter trapt er tot op heden niet in. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Had in ieder geval tot een schot moeten komen, wat hij nu doet is natuurlijk helemaal niks. Scheidsrechter goed bezig inderdaad. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja man wat knullig had ie geweest 0=2 zivko er komen kansen voor Wll |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Dat is de zoveelste keer dat ie erin moet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk die Zivkovic. Gewoon twee keer helemaal alleen op de goal afgelopen in de Kuip. En dan de eerste helemaal niet op de goal schieten. En de tweede een meter naast. Lijkt wel of Sanogo daar staat man. Waardeloos. |
|
|
|