|
|
Eide
|
|
|
Die Frenkie de Jong die al van Ajax is maar ook nog wordt verhuurt aan Willem II zie je ook niets meer van. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zivkovic beslist de wedstrijd door niet te scoren. Nu is het ook wel klaar. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Wat een schijtmazzel weer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 22:25 schreef Eide het volgende:Die Frenkie de Jong die al van Ajax is maar ook nog wordt verhuurt aan Willem II zie je ook niets meer van. Nee. Snap er niets van. Vind van alle verhuurde spelers echt alleen andersen goed voetbal laten zien |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Toch niet te filmen dat ze weer kort voor tijd langzij komen. Gvd die Zivko hsd twee 100 procent kansen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Frenkie de Jong komt er ook helemaal niet aan in Tilburg. En die jongen is dus concurrentie voor Van de Beek en Nouri. En dus ook voor Sinkgraven en Bazoer. Lijkt dat ze die meer hebben gekocht om het kopen dan wat anders. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Slecht van Zivkovic, ongelooflijk... Dan vergeet ie ook nog druk te zetten op van Beek voorafgaand aan penalty van Feyenoord... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jammer dan joh het lachen is je zeker vergaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je zou je eigen forum eens moeten nakijken tijdens een potje met Ajax.
Toch heb ik een vraag voor je he...
Het legioen heeft zich op een zeer positieve laten zien om mensen te steunen die kanker hebben, en veroordelen terecht de mensen die met de ziekte schelden..
Nu zou Kramer zich met die scheldwoorden flink hebben laten gaan laatst tegen Heracles, maar daar hoor ik jullie niet over? Mag een speler dat soort dingen wel roepen? Is dat dan anders? http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/288692/weghorst-ook-kramer-zei-iets-wat-niet-kon/
Gewoon belangstellend hoor.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hahahaha 120 minuten lang met samen geknepen billetjes gezeten en dan de stoere pias uithangen op een Ajaxforum. Grappig hoe het ongedierte druk is met Ajax. Het blijft een calimero clubje. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Nee. Snap er niets van. Vind van alle verhuurde spelers echt alleen andersen goed voetbal laten zien Helaas kon je gisteren weer heel goed zien toen feyenoord met wat meer passie ging spelen hij eigenlijk weer door de mand viel. Fysiek vind ik hem nog steeds veel te kort komen en had verwacht dat hij zich dan eruit kan voetballen maar ook dat was niet het geval. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 08:15 schreef remco k het volgende:[..] Je zou je eigen forum eens moeten nakijken tijdens een potje met Ajax. Toch heb ik een vraag voor je he... Het legioen heeft zich op een zeer positieve laten zien om mensen te steunen die kanker hebben, en veroordelen terecht de mensen die met de ziekte schelden.. Nu zou Kramer zich met die scheldwoorden flink hebben laten gaan laatst tegen Heracles, maar daar hoor ik jullie niet over? Mag een speler dat soort dingen wel roepen? Is dat dan anders? http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/288692/weghorst-ook-kramer-zei-iets-wat-niet-kon/Gewoon belangstellend hoor.. Minuuy stilte was daar prima. Daarna gewoon weer de gebruikelijke vuurwerk geluiden. Dus tsja |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Nee. Snap er niets van. Vind van alle verhuurde spelers echt alleen andersen goed voetbal laten zien Becker doet het bij zwolle ook wel redelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Als hij speelt wel ja.. Heeft een tijdje moeten zitten na arrogante uitspraken volgens mij. (kan er naast zitten hoor) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
OHH dat weet ik niet..en anders TJA hij komt van AJAX |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 08:15 schreef remco k het volgende:[..] Je zou je eigen forum eens moeten nakijken tijdens een potje met Ajax. Toch heb ik een vraag voor je he... Het legioen heeft zich op een zeer positieve laten zien om mensen te steunen die kanker hebben, en veroordelen terecht de mensen die met de ziekte schelden.. Nu zou Kramer zich met die scheldwoorden flink hebben laten gaan laatst tegen Heracles, maar daar hoor ik jullie niet over? Mag een speler dat soort dingen wel roepen? Is dat dan anders? http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/288692/weghorst-ook-kramer-zei-iets-wat-niet-kon/Gewoon belangstellend hoor.. Kan alleen voor mezelf spreken dat ik dat woord niet gebruik op zo'n achterlijke manier en dat ik dat niet kan waarderen van zowel medesupporters als van spelers (of dat nu bij ons ons bij de tegenstanders is ) . Dus ook van hem niet. En weghorst is gewoon een matenaaiert daar hebben we de laatste 2 seizoenen al meerdere voorbeelden gezien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 08:25 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahaha 120 minuten lang met samen geknepen billetjes gezeten en dan de stoere pias uithangen op een Ajaxforum. Grappig hoe het ongedierte druk is met Ajax. Het blijft een calimero clubje. Gebeurt andersom ook. Zodra dat niet meer zo is zul je mij hier zowiezo ook niet meer zien. Of je matties moeten me weer voor zijn met de meldknop, gebeurt hier wel vaker. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 12:10 schreef tomson het volgende:[..] Gebeurt andersom ook. Zodra dat niet meer zo is zul je mij hier zowiezo ook niet meer zien. Of je matties moeten me weer voor zijn met de meldknop, gebeurt hier wel vaker. volgens mij ben jij liever Ajacied..je zit hier meer dan daar (ik kom daar niet,maar denk het zo dat ze je daar ook uitkotsen) en kap eens met die meld knop....ik zeg het veel liever tegen die rotkop van je |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 12:08 schreef tomson het volgende:[..] Kan alleen voor mezelf spreken dat ik dat woord niet gebruik op zo'n achterlijke manier en dat ik dat niet kan waarderen van zowel medesupporters als van spelers (of dat nu bij ons ons bij de tegenstanders is ) . Dus ook van hem niet. En weghorst is gewoon een matenaaiert daar hebben we de laatste 2 seizoenen al meerdere voorbeelden gezien. Weghorst is de matennaaier terwijl het Kramer is die iedere tegenstander probeert kaarten aan te naaien???
Maar wel heel apart dat het bij jullie niet publiekelijk veroordeelt wordt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 12:10 schreef tomson het volgende:[..] Gebeurt andersom ook. Zodra dat niet meer zo is zul je mij hier zowiezo ook niet meer zien. Of je matties moeten me weer voor zijn met de meldknop, gebeurt hier wel vaker. Gelukkig gebeurt dat andersom niet.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 12:08 schreef tomson het volgende:[..] En weghorst is gewoon een matenaaiert daar hebben we de laatste 2 seizoenen al meerdere voorbeelden gezien. Gelukkig hebben jullie niet een paar van je idioten erbij lopen in Kramer, Kazim en Gustafson. En zodra het even niet loopt maximaal opstootjes creëren om de scheidsrechter onder druk te zetten... en dan nog het gore lef hebben de KNVB ervan te beschuldigen dat andere clubs bijvoordeeld worden terwijl jullie ten minste 9 punten cadeau hebben gehad dit seizoen van diezelfde KNVB.
Kijk toch eens in de spiegel man, als er één clubje is dit seizoen waar aan matennaaierij en flauwekul wordt gedaan is dat jou eigen club wel dit seizoen. Op zich is dat ook niet erg, sommige dingen horen er gewoon bij. Maar wees dan wel een vent en ga niet over anderen lopen janken als je zelf het slechtste voorbeeld van allemaal bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 12:43 schreef Eide het volgende:[..] Gelukkig hebben jullie niet een paar van je idioten erbij lopen in Kramer, Kazim en Gustafson. En zodra het even niet loopt maximaal opstootjes creëren om de scheidsrechter onder druk te zetten... en dan nog het gore lef hebben de KNVB ervan te beschuldigen dat andere clubs bijvoorbeeld worden terwijl jullie ten minste 9 punten cadeau hebben gehad dit seizoen van diezelfde KNVB. Kijk toch eens in de spiegel man, als er één clubje is dit seizoen waar aan matennaaierij en flauwekul wordt gedaan is dat jou eigen club wel dit seizoen. Op zich is dat ook niet erg, sommige dingen horen er gewoon bij. Maar wees dan wel een vent en ga niet over anderen lopen janken als je zelf het slechtste voorbeeld van allemaal bent. Voetbal is oorlog! Wij zijn te lief en Feyenoord een beetje te stout dit seizoen tja its all in de game! Suarez was ook een mafkees maar wat was ik blij dat hij bij ons speelde. Wat ik veel erger vind zijn die zwakke scheidsrechters dit seizoen. Zijn totaal niet consequent en fluiten iedere wedstrijd anders. (Kramer vind ik overigens ook een misselijk mannetje heeft oorlog maken ook nodig anders blijft er weinig over) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gustafson was dom maar vond ik te billijken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het gaat niet of dingen wel of niet kunnen Renato. Bij elke club gebeuren dingen, bij elke club lopen sympathieke en minder sympathieke voetballers. Maar dat pauzeloze gejank terwijl jullie en wij allemaal niets beter zijn vind ik zo vermoeiend.
Vooral met het vingertje naar anderen wijzen en enorm verongelijkt zijn als het eens tegen zit maar enige zelfreflectie en relativering ontbreekt bij de meesten. Of wil je zeggen dat ondanks alle scheidsrechterlijke meevallers voor Feyenoord dit seizoen de term KNJB minder wordt gehanteerd? Dat is wat ik bedoel.
Een beetje vent kan geven en nemen, een vermogen wat bij voetballers en voetbalfans nog wel eens ontbreekt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach, ik neem aan dat die kneus Barabas wel z'n mond vol had over het goede voorbeeld geven en van mening is dat jullie die vent nooit meer moeten opstellen? Of is hij nog steeds het hypocrietje aan het uithangen? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Lach nog steeds iedere keer dat ik jullie hoor over een kampioenschap ;) dat is op zich al behoorlijk lachwekkend! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 08:25 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahaha 120 minuten lang met samen geknepen billetjes gezeten en dan de stoere pias uithangen op een Ajaxforum. Grappig hoe het ongedierte druk is met Ajax. Het blijft een calimero clubje. Ik vind Tomson best lachwekkend kan wel om hem lachen evengoed :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 13:56 schreef Eide het volgende:Het gaat niet of dingen wel of niet kunnen Renato. Bij elke club gebeuren dingen, bij elke club lopen sympathieke en minder sympathieke voetballers. Maar dat pauzeloze gejank terwijl jullie en wij allemaal niets beter zijn vind ik zo vermoeiend. Vooral met het vingertje naar anderen wijzen en enorm verongelijkt zijn als het eens tegen zit maar enige zelfreflectie en relativering ontbreekt bij de meesten. Of wil je zeggen dat ondanks alle scheidsrechterlijke meevallers voor Feyenoord dit seizoen de term KNJB minder wordt gehanteerd? Dat is wat ik bedoel. Een beetje vent kan geven en nemen, een vermogen wat bij voetballers en voetbalfans nog wel eens ontbreekt. Ben het eens met je, maar wat kan je daaraan veranderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 13:58 schreef Eide het volgende:[..] Ach, ik neem aan dat die kneus Barabas wel z'n mond vol had over het goede voorbeeld geven en van mening is dat jullie die vent nooit meer moeten opstellen? Of is hij nog steeds het hypocrietje aan het uithangen? Dat moet je hem maar vragen..
Maar je doet het zelf nu ook he waar je je net aan ergert.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, juist niet. Hij is typisch een voorbeeld van wat ik bedoel, beetje komen janken als het om een andere club gaat maar vervolgens niet dezelfde maat langs je eigen club leggen. Betrokkene kwam destijds hier een heel verhaal houden over hoe voetballers een voorbeeldfunctie hadden en hoe iemand die over de schreef ging meteen moest worden weg gestuurd. Vervolgens heb je het ene na het andere opstootje met wapperende ellebogen en is betrokkene een heel andere mening toegedaan.
Als je dan een vent bent sta je achter je worden, en veroordeel je dus gewoon je eigen speler. Dan moeten dus ook zeggen dat je onmogelijk blij kan zijn met spelers van je eigen ploeg die zich ridicuul maken. En zo niet... tja. Ik onthoudt mij van de kwalificaties maar je kan die zelf wel invullen.
Ik sta achter mijn woorden, en ben ook niet te min de maat die ik langs andere ploegen leg langs Ajax te leggen. Dat gold destijds bijvoorbeeld ook Suarez waar ik, en vele Ajacieden met mij, die forse schorsing zeer terecht vonden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal je zeggen dat mij dat helemaal niet bezighoudt maat. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: wat hou jou dan wel bezig joh rare vogel ja die zoveelste penalties natuurlijk..;-) zeker wel zitten knijpen zeker jammer van zivko ,had de perfecte wraak geweest ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Die vogel is prima gast joh!
Ontopic Ziyech echt een geweldenaar. Tapia zal ook jammer zijn als ie naar Feyenoord gaat.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als Ziyech daar vertrekt is Twente rijp voor degradatie. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 20:51 schreef Hummel10 het volgende:Die vogel is prima gast joh! Ontopic Ziyech echt een geweldenaar. Tapia zal ook jammer zijn als ie naar Feyenoord gaat.. meeuwtje en ik kennen elkaar wel prima gast ,.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, wat wordt Twente vreselijk voor schut gezet. Wat een afgang voor die club zeg. Lijk na lijk uit de kast, financieel op sterven na dood, sportief op sterven na dood... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ...is dat zo ?? Is soms best een vervelend kereltje ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja je heb gelijk gap,,af en toe een misselijk mannetje ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
twente wordt echt niets bespaard ...... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Joop Munsterman heeft enorme risico's genomen, illegale deals gesloten met dubieuze partners en feitelijk gewoon gegokt... en verloren. Twente zal echt meerdere stappen terug moeten nemen en ik ben benieuwd hoe de megalomane projecten van het stadion, het 2e stadion voor Jong Twente en de dames en al die andere waanzin nog een staartje gaan krijgen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 21:45 schreef Eide het volgende:[..] Joop Munsterman heeft enorme risico's genomen, illegale deals gesloten met dubieuze partners en feitelijk gewoon gegokt... en verloren. Twente zal echt meerdere stappen terug moeten nemen en ik ben benieuwd hoe de megalomane projecten van het stadion, het 2e stadion voor Jong Twente en de dames en al die andere waanzin nog een staartje gaan krijgen. ik dacht dat ze jong twente uit de jupiter gaan doen en het dames team is in "afwachting", en misschien opgeheven wordt goeie speelsters die bij ajax welkom zijn (zijn eral gekomen) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zijn ze toch al man wat zijn die ver terug gevallen.. Die Trommel ook wel een clown hoor. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 21:45 schreef Eide het volgende:[..] Joop Munsterman heeft enorme risico's genomen, illegale deals gesloten met dubieuze partners en feitelijk gewoon gegokt... en verloren. Twente zal echt meerdere stappen terug moeten nemen en ik ben benieuwd hoe de megalomane projecten van het stadion, het 2e stadion voor Jong Twente en de dames en al die andere waanzin nog een staartje gaan krijgen. Hij heeft ze wel een kampioenschap gegeven.. Ambitie had hij wel alleen kon de club die financiële uitspatting niet dragen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 21:58 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hij heeft ze wel een kampioenschap gegeven.. Ambitie had hij wel alleen kon de club die financiële uitspatting niet dragen. gokte op het 2de kampioenschap en cl inkomen maar daarna met al die inversterings geldschieters en transfers waarvan zoveel % afgedragen moet worden daarom is AJAX een unieke club .... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 12:10 schreef tomson het volgende:[..] Gebeurt andersom ook. Zodra dat niet meer zo is zul je mij hier zowiezo ook niet meer zien. Of je matties moeten me weer voor zijn met de meldknop, gebeurt hier wel vaker. Als ajax met pijn, moeite en een dosis geluk thuis van een w2 wint dan komt geen forumlid van hier bij jullie tof lopen doen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 20:51 schreef Hummel10 het volgende:Die vogel is prima gast joh! Ontopic Ziyech echt een geweldenaar. Tapia zal ook jammer zijn als ie naar Feyenoord gaat.. Tapia vind ik echt niet veel bijzonders. Ziyech wel maar ja die hadden ze moeten halen toen hij naar Twente ging. Nu heeft het weinig zin met wat er al loopt en wat er nog aankomt bij Ajax. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 22:20 schreef enough het volgende:[..] gokte op het 2de kampioenschap en cl inkomen maar daarna met al die inversterings geldschieters en transfers waarvan zoveel % afgedragen moet worden daarom is AJAX een unieke club .... Ajax heef ook jarenlang haar beleid afgestemd op de CL. Als er geen CL werd gehaald moest er verkocht worden. Dat is een van de redenen waarom het salarisplafond is gekomen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 22:47 schreef Brandje het volgende:[..] Als ajax met pijn, moeite en een dosis geluk thuis van een w2 wint dan komt geen forumlid van hier bij jullie tof lopen doen. Daarom zo lachwekkend dus :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 22:47 schreef Brandje het volgende:[..] Als ajax met pijn, moeite en een dosis geluk thuis van een w2 wint dan komt geen forumlid van hier bij jullie tof lopen doen. |
|
|
|