|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 22:53 schreef Brandje het volgende:[..] Ajax heef ook jarenlang haar beleid afgestemd op de CL. Als er geen CL werd gehaald moest er verkocht worden. Dat is een van de redenen waarom het salarisplafond is gekomen. klopt,maar er is een verschil of je je ziel in andere handen gooit of zoals AJAX die in mij ogen die 40/50 milj tekort gauw weggewerkt had tuurlijk ten koste van de selectie,maar ook uit diezelfde cl inkomsten nu geld zat..nouja valt ook wel mee als je een beetje mee wil doen salarisplafond omhoog..... en zo echt hoog kan AJAX ook niet....,maar er zijn toch wel mogelijkheden toch....?/ en de laatste jaren begroten ze toch al op el ( inkomsten) en geen cl.. dus het kan alleen maar meevallen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 01:21 schreef enough het volgende:[..] nu geld zat..nouja valt ook wel mee als je een beetje mee wil doen salarisplafond omhoog..... en zo echt hoog kan AJAX ook niet....,maar er zijn toch wel mogelijkheden toch....?/ Ajax wil begroten op een sluitende begroting zonder incidentele inkomsten zoals van transfers of Europees voetbal. Tot dat moment bereikt is is er dus geen ruimte de uitgaves te gaan verhogen en kan het salarisplafond dus niet structureel omhoog. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Eigenlijk is er maar 1 echte straf voor die ponyclub en dat is dat ze lekker afdalen naar de Jupiler League. Dat zal het wanbeleid leren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
United 1-2 achter tegen Norwich. Als Van Gaal vandaag verliest moet ik zien wat er gebeurt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En ManU alweer verloren.
Newcastle met Janmaat, Anita, De Jong en Wijnaldum. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: net wat je zeg er moet een omslag komen,want zo red zelfs van gaal het niet, al heeft hij bij barca ook al meegemaakt en als het nu bij M.U ook zo afloopt is het toch een smetje er zou in de w.stop wel weer met milj worden gesmeten als het nu maar keuzes zijn die echt nodig zijn,zie ik hem misschien nog 1ste worden ook gelukkig zien we ook dat al die milj niet alles zeggend is....kleine hoop |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Water een waterballet bij Newcastle. Je spelers krijgen ondertussen echt moeite met het veld, de bal stuitert nauwelijks meer.
Goed om te zien dat Siem daar echt een goede pot speelt. Steeds aanspeelbaar, doet er ook steeds iets goeds mee. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Anita is heel belangrijk bij newcastle en ik vond het helemaal niet vreemd dat blind hem bij oranje haalde bij AJAX was het een perfecte 6 en die zijn gewillig..vandaar dat blindje ook gauw weg was |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 19:14 schreef Eide het volgende:Water een waterballet bij Newcastle. Je spelers krijgen ondertussen echt moeite met het veld, de bal stuitert nauwelijks meer. Goed om te zien dat Siem daar echt een goede pot speelt. Steeds aanspeelbaar, doet er ook steeds iets goeds mee. ben blij dat siem weer aan spelen komt ,want zat ff op dood spoor siem is gewoon een goeie speler jammer van al die blesures daar,want kwam tot scoren....en toen ff kut door weer klaplong en andere blesures hij is gehaald daar om het elftal te leiden en sturen,maar liep ff kut |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die blessures hebben hem enorm in de weg gezeten. De Jong is een (nog altijd) onderschatte voetballer in Nederland. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 19:37 schreef Eide het volgende:Die blessures hebben hem enorm in de weg gezeten. De Jong is een (nog altijd) onderschatte voetballer in Nederland. ja klote voor hem en ..voorheen nooit wat aan de hand (AJAX) en ineens die klaplong trouwens vele spelers vorig seizoen in de lappemand ,klaassen ,sereo ,siem fischer,ed; in de belangrijkste fase, want na die 1-3 bij pisvee was er nog alles mogelijk ja jammer dat mensen hem onderschat,ik zag hem als een goede aanvoerder (rustig) en altijd strijd gaf aan wanneer er druk gezet moest worden ,perfecte klik met eriksen en scoren en tussen de supporters op de trom slaan.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
heerlijke goal
PEC GAAT STUNTEN |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe goal van die Veldwijk zeg. Die 2e van Pereiro was trouwens ook niet verkeerd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En weer een blunder van de scheidsrechter van dienst. Eerst bij AZ een vreselijke blunder en nu durft Higler geen 2 penalty aan PEC te geven. Was zelfs een hele opzichtige, door iedereen gezien behalve Higler... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
toch niet normaal..geen penaltie voor menig ik weet het echt niet meer met die scheids hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is dit seizoen wel heel erg hoor wat de scheidsrechters laten zien. Er lijkt ondertussen bijna geen duel voorbij te gaan zonder dat er een vreselijke blunder wordt begaan. En dan hebben we het echt niet over momenten waar je over kan twisten maar echt over hele opzichtige blunders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
nijhuis loop er gewoon met alle zicht er achter en laat zich door zo'n blinde weer klootzakken,maar hij is al tijden aan het kutten dus geen verrassing |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 21:45 schreef Eide het volgende:Het is dit seizoen wel heel erg hoor wat de scheidsrechters laten zien. Er lijkt ondertussen bijna geen duel voorbij te gaan zonder dat er een vreselijke blunder wordt begaan. En dan hebben we het echt niet over momenten waar je over kan twisten maar echt over hele opzichtige blunders. het halve seizoen al schandalig en net wat je zeg zo opzichtig als de pest en het gaat maar door het het zijn geen fouten waar je 20x een herhaling voor nodig heb |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb een broertje dood aan scheidsrechters de schuld geven van puntverlies. Ik vind dat als je een scheidsrechter de kans geeft zoveel invloed uit te oefenen je het verkeers doet. Maar op enig moment moet de KNVB toch in gaan grijpen want dit krijgt competitievervalsing-achtige vormen. Dan kan je niet anders dan scheidsrechters degraderen en anderen doorschuiven. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 22:10 schreef Eide het volgende:Ik heb een broertje dood aan scheidsrechters de schuld geven van puntverlies. Ik vind dat als je een scheidsrechter de kans geeft zoveel invloed uit te oefenen je het verkeers doet. Maar op enig moment moet de KNVB toch in gaan grijpen want dit krijgt competitievervalsing-achtige vormen. Dan kan je niet anders dan scheidsrechters degraderen en anderen doorschuiven. zijn die zoveel beter dan..het is al moeilijk om deze op waarde te schatten en wat ik met je eens bent is je moet het zelf op eigen kracht doen ongeacht beslissingen,maar het kan de wedstr wel moeilijk maken met bijkomende irritaties en kaarten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Misschien wel, misschien niet. Ik bedoel, je kan dergelijke mannen natuurlijk niet op Ajax - feyenoord zetten maar laat ze maar eens proberen in plaats van die faalhazen die nu staan te schutteren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 19:12 schreef enough het volgende:[..] net wat je zeg er moet een omslag komen,want zo red zelfs van gaal het niet, al heeft hij bij barca ook al meegemaakt en als het nu bij M.U ook zo afloopt is het toch een smetje er zou in de w.stop wel weer met milj worden gesmeten als het nu maar keuzes zijn die echt nodig zijn,zie ik hem misschien nog 1ste worden ook gelukkig zien we ook dat al die milj niet alles zeggend is....kleine hoop De tering jouw post zijn niet te lezen man.....ik sla ze over |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 22:27 schreef Eide het volgende:Misschien wel, misschien niet. Ik bedoel, je kan dergelijke mannen natuurlijk niet op Ajax - feyenoord zetten maar laat ze maar eens proberen in plaats van die faalhazen die nu staan te schutteren. als we het over faalhazen hebben dan komt die kut kuip als eerste in aanmerking gister dacht ik nog die scheids is als eerste er cool onder,maar ook edje jansen liet zich oplaatst piepelen ,met natuurlijk weer een penal en dat euvel daar begint steeds grotere vormen aan te nemen..en daar spelen die kakkies op in,maar dat aan daar aan toe ..alles lijkt daar wel geoorloofd en daar schieten ze flink te kort in |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hahahhah ik tik en lul maar wat joh ;-) ben nog blij dat er iemand reageer |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: dat jij naar de 41000 posts toe gaat hoe heeft ieder dat kunnen verwerken moeten ze toch wel net zo gek zijn als jij..;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 23:56 schreef enough het volgende:[..] dat jij naar de 41000 posts toe gaat hoe heeft ieder dat kunnen verwerken moeten ze toch wel net zo gek zijn als jij..;-) Jouw post is een voorbeeld dat je het niet snapt....ik wordt gedoogd.....of te wel de dorpsgek |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jouw post is een voorbeeld dat je het niet snapt....ik wordt gedoogd.....of te wel de dorpsgek Hè gap je heb het tegen mij hè..dat gedoog en gewend zijn is oud nieuws ....wees er gelukkig mee..;-) dorpsgek is oke ....,het leg leuk in de mond,maar of je er nu echt blij om moet wezen?? dat maak nog steeds de gek zelf uit!!..;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 00:16 schreef enough het volgende:[..] Hè gap je heb het tegen mij hè..dat gedoog en gewend zijn is oud nieuws ....wees er gelukkig mee..;-) dorpsgek is oke ....,het leg leuk in de mond,maar of je er nu echt blij om moet wezen?? dat maak nog steeds de gek zelf uit!!..;-) Het verschil tussen jou en mij bijdehand.....ik ben nooit van nick veranderd...ik ben er vanaf het begin...en ik blijf mezelf |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
....en jij...pfffff laat maar |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 00:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het verschil tussen jou en mij bijdehand.....ik ben nooit van nick veranderd...ik ben er vanaf het begin...en ik blijf mezelf teringlijer je weet hoe het zit..jij mog je nickje houden ik moest inleveren ga jij nou niet bijdehand doen ik ben altijd mezelf....al probeer een ander me te veranderen.....no chance ik heb wel respect voor zoveel posts ..jesus man ik zit nog niet op 1000 en lijkt al een eeuw toch geen onderbetaalde uit korka"s country ingehuurd.....;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: pfffff...laat maar jij en.... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 12:43 schreef Eide het volgende:[..] Gelukkig hebben jullie niet een paar van je idioten erbij lopen in Kramer, Kazim en Gustafson. En zodra het even niet loopt maximaal opstootjes creëren om de scheidsrechter onder druk te zetten... en dan nog het gore lef hebben de KNVB ervan te beschuldigen dat andere clubs bijvoordeeld worden terwijl jullie ten minste 9 punten cadeau hebben gehad dit seizoen van diezelfde KNVB. Kijk toch eens in de spiegel man, als er één clubje is dit seizoen waar aan matennaaierij en flauwekul wordt gedaan is dat jou eigen club wel dit seizoen. Op zich is dat ook niet erg, sommige dingen horen er gewoon bij. Maar wees dan wel een vent en ga niet over anderen lopen janken als je zelf het slechtste voorbeeld van allemaal bent. Precies man, zeer goed verwoord! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 00:40 schreef enough het volgende:[..] teringlijer je weet hoe het zit..jij mog je nickje houden ik moest inleveren ga jij nou niet bijdehand doen ik ben altijd mezelf....al probeer een ander me te veranderen.....no chance ik heb wel respect voor zoveel posts ..jesus man ik zit nog niet op 1000 en lijkt al een eeuw toch geen onderbetaalde uit korka"s country ingehuurd.....;-) ;-)... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lestienne en Zoet nachtje bureau slapen gedaan. Vonden het nodig te knokken in het Eindhovense uitgaansleven. En Cambuur is Twente voorbij dat nu een na laatste is, net Voor De Graafschap. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 15:20 schreef Eide het volgende:Lestienne en Zoet nachtje bureau slapen gedaan. Vonden het nodig te knokken in het Eindhovense uitgaansleven. En Cambuur is Twente voorbij dat nu een na laatste is, net Voor De Graafschap. ja en bergwijn gooit het filmpje op internet die probeer ermee een plekje in de selectie mee te veroveren het is toch zo'n warm clubje dat pisvee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Jaaaaaa...lekker hoor NEC mooie aanval en verdiende gelijkmaker! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Om eerlijk te zijn....ik lach me een versuffing...halve tamme!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Echt wel lekker hahaha... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
hahhahahahah HAPPY NEW YEAR KAKKIES HAHAHAHHAHAHH |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Als het goed is kun je me horen nu....lig namelijk echt helemaal dubbel :) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Van de week kwam die Tomson heel stoer ff trollen toen ze met hangen en wurgen onterecht wonnen van Willem 2. Mij benieuwen of hij zo ook nog ff zijn zegje komt doen maar ik gok van niet :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
NEC, heerlijk. Wat een tweede helft. Weekend kan, ondanks de mazzel van PSV, toch nog goed worden. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:30 schreef Eide het volgende:NEC, heerlijk. Wat een tweede helft. Weekend kan, ondanks de mazzel van PSV, toch nog goed worden. Buiten de kuip om als ze de arbitrage niet mee hebben is het ook geen topploeg. NEC overigens geheel terecht gewonnen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Liverpool overigens ook even flink onderuit gegaan bij Watford... Klopp brengt ze dit seizoen niet meer naar de top 4. Kan me ook niet voorstellen dat de echte toppers nog naar Liverpool willen... Z'n transfer van die Firmino is alles zeggend voor het Liverpool van nu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Leicester gewoon bovenaan in Engeland :)
Arsenal 2-0 voor tegen City bij rust. |
|
|
|