|
|
NatjosFC
|
|
|
Fantastische prestatie Arsenal. Kwamen paar keer goed weg, maar hadden uiteindelijk zelf wel de beste kansen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:46 schreef NatjosFC het volgende:Liverpool overigens ook even flink onderuit gegaan bij Watford... Klopp brengt ze dit seizoen niet meer naar de top 4. Kan me ook niet voorstellen dat de echte toppers nog naar Liverpool willen... Z'n transfer van die Firmino is alles zeggend voor het Liverpool van nu. Ze moeten een beetje geluk zoals met Suarez die ze bijna in hun eentje kampioen maakt. Maar Liverpool krijgt het net als Newcastle vaak voor elkaar om de verkeerde spelers aan te trekken.
Maar vergeet niet dat Liverpool nog steeds een ongelooflijke aantrekkingskracht heeft en in Engeland nog steeds een bijna mythische club is. Staan samen met ManU qua fans echt op eenzame hoogte. Helaas maken de beleidsbepalers er een zooitje van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 december 2015 - 18:17 schreef Brandje het volgende:[..] Ze moeten een beetje geluk zoals met Suarez die ze bijna in hun eentje kampioen maakt. Maar Liverpool krijgt het net als Newcastle vaak voor elkaar om de verkeerde spelers aan te trekken. Maar vergeet niet dat Liverpool nog steeds een ongelooflijke aantrekkingskracht heeft en in Engeland nog steeds een bijna mythische club is. Staan samen met ManU qua fans echt op eenzame hoogte. Helaas maken de beleidsbepalers er een zooitje van. Echte toppers willen CL spelen en bij liverpool heb je daar maar weinig kans op. De laatste jaren worden er sowieso weinig prijzen binnengehaald daar. Staan een beetje gelijk met een tottenham nu. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Flamini komt thuis gisteravond... Leegt zijn broekzak... Auto sleutels Portemonnee Telefoon David Silva ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goede video waarin de tactiek van Guardiola duidelijk wordt uitgelegd door Thierry Henry. Ook iets wat ik graag wat meer bij Ajax zou zien, Younes en Fischer staan soms zolang vlak bij Milik, dat is niet normaal meer. Vooral tegen Molde werd me dat in het stadion erg duidelijk.
Overigens wel echt een briljant strijdplan van Guardiola.
Tactiek Guardiola
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 22:32 schreef NatjosFC het volgende:Goede video waarin de tactiek van Guardiola duidelijk wordt uitgelegd door Thierry Henry. Ook iets wat ik graag wat meer bij Ajax zou zien, Younes en Fischer staan soms zolang vlak bij Milik, dat is niet normaal meer. Vooral tegen Molde werd me dat in het stadion erg duidelijk. Overigens wel echt een briljant strijdplan van Guardiola. Tactiek Guardiola je bedoel van..cruijff..;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 22:32 schreef NatjosFC het volgende:Goede video waarin de tactiek van Guardiola duidelijk wordt uitgelegd door Thierry Henry. Ook iets wat ik graag wat meer bij Ajax zou zien, Younes en Fischer staan soms zolang vlak bij Milik, dat is niet normaal meer. Vooral tegen Molde werd me dat in het stadion erg duidelijk. Overigens wel echt een briljant strijdplan van Guardiola. Tactiek Guardiola Ik al vaker gezegd dat fisher op links niey werk in dit systeem Die loopt de boel alleen dicht. Kijk dat een buitenspeler naar binnen trekt kan best maar als hij de bal ontvangt dan moet hij breed staan. Onze middenvelders komen ook te vaak de bal halen ipv ontvangen. Positioneel staan is zo belangrijk bij voetbal |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 december 2015 - 18:46 schreef Brandje het volgende:[..] Ik al vaker gezegd dat fisher op links niey werk in dit systeem Die loopt de boel alleen dicht. Kijk dat een buitenspeler naar binnen trekt kan best maar als hij de bal ontvangt dan moet hij breed staan. Onze middenvelders komen ook te vaak de bal halen ipv ontvangen. Positioneel staan is zo belangrijk bij voetbal Klopt beetje meer ala Robben.. Fischer staat constant centraal waardoor Millik ook bijna niet meer in het spel te betrekken is. Al weet ik niet of hij van Robben meer ballen krijgt. 😉 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Yellelleleee christmas in de stad ole oleeee |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: en wat doen we met die altijd laatste plakker op het leidse daaaaaaaar
wegdragen zoals van ouds..;=-__--=_-==+=+_--_----_=+==--+=-______________________ hahahhahahahhah
raap dat gappie op jongens hahahahah hij schijnt bij ons te hoooooorrrreen
yelelelellellelelelelelel |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 december 2015 - 18:40 schreef enough het volgende:[..] en wat doen we met die altijd laatste plakker op het leidse daaaaaaaar wegdragen zoals van ouds..;=-__--=_-==+=+_--_----_=+==--+=-______________________ hahahhahahahhah raap dat gappie op jongens hahahahah hij schijnt bij ons te hoooooorrrreen yelelelellellelelelelelel Oh my God!!!
Wat ben je nou aan het doen?? 😁😂 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Plaatjes boeken aan het kijken bij Scheltema in de Leidsestraat.....heeft het plein nooit bereikt |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 december 2015 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Plaatjes boeken aan het kijken bij Scheltema in de Leidsestraat.....heeft het plein nooit bereikt zoiets ouwe..;-)
ik ga naar me nest toe..voordat ik zelf op me plaat gaat hahahahaah
jesus wat een onzin weer
hè hè kerst ook weer voorbij ole oleeeee |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 december 2015 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Plaatjes boeken aan het kijken bij Scheltema in de Leidsestraat.....heeft het plein nooit bereikt Ik heb nog gewerkt bij Scheltema aan het Koningsplein. Was destijds een prima werkgever toen ik nog studeerde. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2015 - 07:34 schreef Eide het volgende:[..] Ik heb nog gewerkt bij Scheltema aan het Koningsplein. Was destijds een prima werkgever toen ik nog studeerde. Ik bezorgde daar vroeger....ik werkte bij een grote boekenimporteur...half Amsterdam had ik |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2015 - 10:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik bezorgde daar vroeger....ik werkte bij een grote boekenimporteur...half Amsterdam had ik In bed? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee....jij was nog te jong |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Je mocht willen dat je in mijn krans mocht nestelen pik 😉 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Of bedoelde je met 'bezorgen' iets meer in de trend van pakketjes? Vuile straatrat! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2015 - 14:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Of bedoelde je met 'bezorgen' iets meer in de trend van pakketjes? Vuile straatrat! Boeken....bijgoochem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Weet je hoe Ajax moet spelen 5-3-2 of 3-5-2 geen 3-4-3 of 4-3-3 meer |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ja joh, laten we vooral het hele concept van Ajax overhoop gooien. De neuk met de opleiding die spelers specifiek voor 4-3-3 opleid. De neuk met lekker aanvallende intenties. Verdedigend gaan voetballen vanuit defensieve zekerheid en dan loeren op de counter. Want Ajax is defensief zo zwak....
Man man man, als je het nou nog eens zou onderbouwen zou het de moeite waard zijn, maar dit slaat op deze manier natuurlijk helemaal nergens op. Durf wat je schrijft te onderbouwen met een goed verhaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahahahaha kga stuk hiero!! 😁😂😃😄😆😅 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2015 - 14:59 schreef Eide het volgende:Ja joh, laten we vooral het hele concept van Ajax overhoop gooien. De neuk met de opleiding die spelers specifiek voor 4-3-3 opleid. De neuk met lekker aanvallende intenties. Verdedigend gaan voetballen vanuit defensieve zekerheid en dan loeren op de counter. Want Ajax is defensief zo zwak.... Man man man, als je het nou nog eens zou onderbouwen zou het de moeite waard zijn, maar dit slaat op deze manier natuurlijk helemaal nergens op. Durf wat je schrijft te onderbouwen met een goed verhaal. Je legt het spel van Ajax 1 onder de Boer prima uit!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, dan onderschrijf je ten minste dat een ander systeem ridicuul is, aangezien dat dat verdedigende alleen maar versterkt. Of niet?
Overigens is de intentie van FdB niet verdedigend. Het is alleen te risicoloos in de opbouw waardoor het behoudend is, en vreselijk saai wordt als het niet loopt. Als je dat omgooit naar een defensief systeem krijg je Chelsea 2 en daar zit niemand op te wachten mag ik hopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2015 - 20:16 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, dan onderschrijf je ten minste dat een ander systeem ridicuul is, aangezien dat dat verdedigende alleen maar versterkt. Overigens is de intentie van FdB niet verdedigend. Het is alleen te risicoloos in de opbouw waardoor het behoudend is, en vreselijk saai wordt als het niet loopt. Als je dat omgooit naar een defensief systeem krijg je Chelsea 2 en daar zit niemand op te wachten mag ik hopen. Nee hoor. De hele jeugd speelt met de punt naar achteren. Ajax 1 niet. De hele jeugd zet druk. Bij Ajax 1 gebeurd dat amper. Bij de hele jeugd bouwen de CV op. Bij Ajax 1 gaar alles via de backs. Veel dingen die de jeugd wel doen zijn dingen die risico met zich meebrengen en daar is Frankie vies van. Als je tijdens meerdere THUISWEDSTRIJDEN een bank hebt met Hoor,Heitinga en Viergever plus het spel kan ik Frank helaas niet anders zien dan een zeer defensieve coach. Wat je op papier ook voor opstelling hebt dat zegt helemaal niks over je intenties. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mooi gesproken, maar onzin helaas. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax 1 speelt met Gudelj als CVM en Klaassen en Bazoer aanvallend wel degelijk met de punt naar achter. De backs bouwen echt niet op, Tete valt zelfs nauwelijks aan en Dijks rent heel hard en slingert de bal dan voor... is niet opbouwen.
En dat Frank denkt vanuit defensieve zekerheid schreef ik ook al, maar dan nog speelt Ajax niet defensief. Je zegt terecht dat een opstelling niets zegt over intenties, dan zegt je bank daar dus ook niets over. Het spel is bepalend en ook onder FdB probeert Ajax vooruit te spelen. Juist ook dit seizoen is Ajax niet tevreden met een kleine voorsprong en heeft Ajax niet voor niets de meest productieve aanval. Maar dat Frank de opbouw te risicoloos probeert uit te laten voeren ben ik helemaal met jou eens.
Maar goed, je reageerde op een reactie van mij op de suggestie dat Ajax 5-3-2 moet gaan spelen. Jouw betoog lijkt mij dus een duidelijke uitspraak dat jij dat systeem idioot zou vinden bij Ajax?
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dijks en Tete moeten de boel op slot houden en niet de hele linker en rechter flank bespelen...het zijn verdedigers en geen aanvallers...dat is hun primaire taak en dat doen ze goed. Gudelj is absoluut niet mijn favoriet....ik vind het niks ballen breed en terug terwijl hij de ballen naar voren moet spelen....hij is te onzeker en angstig |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 december 2015 - 21:22 schreef Eide het volgende:Ajax 1 speelt met Gudelj als CVM en Klaassen en Bazoer aanvallend wel degelijk met de punt naar achter. De backs bouwen echt niet op, Tete valt zelfs nauwelijks aan en Dijks rent heel hard en slingert de bal dan voor... is niet opbouwen. En dat Frank denkt vanuit defensieve zekerheid schreef ik ook al, maar dan nog speelt Ajax niet defensief. Je zegt terecht dat een opstelling niets zegt over intenties, dan zegt je bank daar dus ook niets over. Het spel is bepalend en ook onder FdB probeert Ajax vooruit te spelen. Juist ook dit seizoen is Ajax niet tevreden met een kleine voorsprong en heeft Ajax niet voor niets de meest productieve aanval. Maar goed, je reageerde op een reactie van mij op de suggestie dat Ajax 5-3-2 moet gaan spelen. Jouw betoog lijkt mij dus een duidelijke uitspraak dat jij dat systeem idioot zou vinden bij Ajax? http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/24559987/__De_Boer_reageert_op_Cruijff__.html#voetbal/227/fixtures/
JC heeft zich ook regelmatig uitgelaten over de nummer tien positie van Ajax.
Met opbouwen bedoel ik dat de CV het spel hoor te verdelen en niet de back want die hebben gewoon veel minder afspeelmogelijkheden. Dit gebeurd bij Ajax veel te vaak. Ook dit heeft JC meerdere malen aan geven.
Je bank zegt wel degelijk wat je intenties zijn want er is geen situatie te verzinnen in welke wedstrijd ook waarin je drie, lees drie, verdedigers op de bank moet hebben. Het was meen ik thuis tegen Cambuur en W2. Wedstrijden die je makkelijk won. Haal dan een Nouri erbij bijvoorbeeld.
433 is qua veldbezetting de beste opstelling maar ook dat kan defensief zijn. Chelsea speelde vorig op papier 433 maar was defensief. PSV speelde ook 433 en zetten ook nooit druk en loerden op de counter. Maar een 451 kan weer heel aanvallend zijn ent als 532. Maar voor je veldbezetting moet je gewoon 433 spelen maar dan wel met lef en druk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je geeft een voorbeeld van een wedstrijd. Vorig jaar heeft FdB het zelfs over gehad structureel over te gaan op de punt naar voor. En toch speelt Ajax in de praktijk met de punt naar achter waarbij zowel Bazoer als Klaasen aanvallend spelen. De periode dat Klaasen echt dicht tegen Milk aansprekende ligt al weer ruim achter ons. Dat zie jij toch zelf ook wel mag ik hopen.
We zijn het in ieder met elkaar eens dat 4-3-3 de beste veldbezetting is in het moderne voetbal. En verder verschillen we vast weer van mening. Gebeurt ons wel vaker :) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
soort markeerstifje als avatar hahhhahahah was een test (nu nog een avatar verzinnen);-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Als Van Gaal vandaag verliest is het denk ik einde oefening. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het verbaast mij eigenlijk dat hij na het verlies tegen Stoke al niet mocht opstappen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja gaat lekker momenteel met de Engelse pers..al die sorrows
aan de ene kant jammer,maar gelukkig kan je daar ''moeilijker'' een kampioenschap kopen,want pffff wat een geld wordt daar ingepompd ....en voorlopig wordt het alleen maar gekker(met die tv en uitzend rechten) +_ 3oo milj pond en nog niets,maar van gaal heeft wel wat foutjes gemaakt met in en verkoop(EN de club M.U) ik dacht laatst nog dat ie het aardig op de rit begon te krijgen,maar als er tegen chelsea de 7de puntverlies oprij komt is het denk einde oefening. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
van GAAL vs HIDDINK
oftewel .veel geld vs veel meer geld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Mij ook maar denk dat dit wel de laatste strohalm is voor Louis. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zou de eer aan mezelf houden en lekker in Nieuw Zeeland gaan wonen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als ie ontslagen wordt krijgt ie heel wat miljoenen mee, dan maar wat minder eer zal die wel denken.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2015 - 15:47 schreef remco k het volgende:[..] Als ie ontslagen wordt krijgt ie heel wat miljoenen mee, dan maar wat minder eer zal die wel denken.. dat is het laatste wat louis zou denken
eerlustige mensen ....moet je niet krenken.......( wel eerzuchtige)
oke de situatie bepaald.....maar nooit je EGO
(ook al heb je milj..)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Ik hoef die van gaal niet naar Ajax :AJAX: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2015 - 18:03 schreef enough het volgende:[..] dat is het laatste wat louis zou denken eerlustige mensen ....moet je niet krenken.......( wel eerzuchtige) oke de situatie bepaald.....maar nooit je EGO (ook al heb je milj..) Hahahaha. Hoe naïef kan je zijn man. Er is maar 1 ding dat regeert op deze wereld. En dat zijn centen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2015 - 21:00 schreef remco k het volgende:[..] Hahahaha. Hoe naïef kan je zijn man. Er is maar 1 ding dat regeert op deze wereld. En dat zijn centen. ....en wanorde |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Rare post, het beste Ajax dat ik ooit heb zien spelen was namelijk onder zijn bewind.
Mooie kerel is het! En dus niet "die" van gaal.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2015 - 21:00 schreef remco k het volgende:[..] Hahahaha. Hoe naïef kan je zijn man. Er is maar 1 ding dat regeert op deze wereld. En dat zijn centen. klopt voor jou en mij en gasten die bulken ervan en alleen maar meer willen van Gaal en dat persoonlijkheden kunnen wel 50 levens leven zoveel geld hebben ze,maar hun trost en ego(wat ook door geld is versterkt natuurlijk) heeft een heel ander imago joh kijk hem met z'n kut kop voor die spiegel staan en je ziet een jonge vent bla bla bla bla (ik weet niet of je dat toen gezien heeft) maar momenteel voel hij zich een loser met al zijn miljoenen hij is geen advocaat/de mos die lachende handdrukjes pakken en fuck it ''gelukkig'' zijn er nog mensen met trots(al vind ik hem een paardelul) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2015 - 23:54 schreef enough het volgende:[..] klopt voor jou en mij en gasten die bulken ervan en alleen maar meer willen van Gaal en dat persoonlijkheden kunnen wel 50 levens leven zoveel geld hebben ze,maar hun trost en ego(wat ook door geld is versterkt natuurlijk) heeft een heel ander imago joh kijk hem met z'n kut kop voor die spiegel staan en je ziet een jonge vent bla bla bla bla (ik weet niet of je dat toen gezien heeft) maar momenteel voel hij zich een loser met al zijn miljoenen hij is geen advocaat/de mos die lachende handdrukjes pakken en fuck it ''gelukkig'' zijn er nog mensen met trots(al vind ik hem een paardelul) Waarom denk je dat Mourinho geen ontslag nam.
Er zijm zat mensen met trots. Totdat de vrachtwagen met geld langs komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2015 - 22:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Rare post, het beste Ajax dat ik ooit heb zien spelen was namelijk onder zijn bewind. Mooie kerel is het! En dus niet "die" van gaal.... Zal een leuke algemeen directeur zijn. |
|
|
|