|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 28 december 2015 - 22:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Rare post, het beste Ajax dat ik ooit heb zien spelen was namelijk onder zijn bewind. Mooie kerel is het! En dus niet "die" van gaal.... waarheid als een koe;-)
en vergeet 70/73 niet hè,,maar daar had gaaltje geen fuck mee te maken |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 00:02 schreef remco k het volgende:[..] Waarom denk je dat Mourinho geen ontslag nam. Er zijm zat mensen met trots. Totdat de vrachtwagen met geld langs komt. omdat er op een gegeven moment geen houden meer aan is remco het is niet zo dat ze alle negatieve resultaten kunnen weren,maar uit der eigen gaan ze natuurlijk niet en als ze moeten..ja dan ....moet er natuurlijk getikt worden....dat is ook ego en trots maar liever niet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: klopt ff zonder mourinho dan ik zeg ook niet iedereen,want als die trein komt....springen ze ..dat is ook zo |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 00:20 schreef enough het volgende:[..] klopt ff zonder mourinho dan ik zeg ook niet iedereen,want als die trein komt....springen ze ..dat is ook zo Als ik morgen mijn salaris kan verviervoudigen elders twijfel ik ook niet :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 00:10 schreef enough het volgende:[..] omdat er op een gegeven moment geen houden meer aan is remco het is niet zo dat ze alle negatieve resultaten kunnen weren,maar uit der eigen gaan ze natuurlijk niet en als ze moeten..ja dan ....moet er natuurlijk getikt worden....dat is ook ego en trots maar liever niet Dat is wat ik de hele tijd al zeg, ze gaan niet uit eigen beweging, dus houden de eer ook niet aan hun zelf, geld regeert en dat worst alleen maar erger.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 20:23 schreef remco k het volgende:[..] Dat is wat ik de hele tijd al zeg, ze gaan niet uit eigen beweging, dus houden de eer ook niet aan hun zelf, geld regeert en dat worst alleen maar erger.. Ik weet niet waar jij met je gedachte zit, maar worst alleen maar erger.....??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik denk dat Twente Ziyech binnen twee weken kwijt is.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: enne...?? was het lekker? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: zeer komplete speler,mag wat mij betreft wel bij ons komen ballen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker.. BBQ gaat morgen ochtend weer aan.. |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Bazoer weg en tibbling halen van groningen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als Bazoer gaat heeft Ajax Sinkgraven, Van de Beek en Nouri zelf nog, en Frenkie de Jong is net begonnen bij Jong Ajax. Laat Groningen het lekker uitzoeken met Zweed nummers zoveel. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik weet het wel zeker ouwe:-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Baasoer gaat niet, 25 mio is veel, maar volgend jaar issie 35 mio waard en dan gaat ie! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 21:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Baasoer gaat niet, 25 mio is veel, maar volgend jaar issie 35 mio waard en dan gaat ie! Of meer....zo is het maar net ouwe |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Bazoer is een vreselijk goede speler, eentje die barca of bayern graag wil hebben, dan moet je ook gewoon eens de hoofdprijs durven vragen.....oftewel, 35 á 40 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 22:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Bazoer is een vreselijk goede speler, eentje die barca of bayern graag wil hebben, dan moet je ook gewoon eens de hoofdprijs durven vragen.....oftewel, 35 á 40 miljoen Eens ?? altijd Wout...WZAWZDB |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bazoer is nu al zo goed. Als je zijn potentieel vermogen kijkt kan hij zelfs nog zoveel beter worden. In Engeland spreekt men van de nieuwe Yaya Toure. Gewoon cashen en poot bij stuk houden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 23:11 schreef Loetje het volgende:Bazoer is nu al zo goed. Als je zijn potentieel vermogen kijkt kan hij zelfs nog zoveel beter worden. In Engeland spreekt men van de nieuwe Yaya Toure. Gewoon cashen en poot bij stuk houden. Poot bij stuk.....hahaha....Gay |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehehe... Nog niet ondervonden gap.... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Zo, FC Utrecht heeft er ook zin in vanmiddag: tussenstand FC Groningen-FC Utrecht = 1-4 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:01 schreef Pavlov14 het volgende:Zo, FC Utrecht heeft er ook zin in vanmiddag: tussenstand FC Groningen-FC Utrecht = 1-4 Of Groningen geen zin? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is die kuip stil joh. Spraakverbod? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik kijk op het moment geen voetbal maar volg de tussenstand alleen maar via teletekst. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha dat gebeurd daar wel vaker! Maar blijkbaar is de media nog steeds lyrisch over de supporters daar! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
De Kuip zal nu nog wel wat stiller zijn? ;) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha dat gebeurd daar wel vaker! Maar blijkbaar is de media nog steeds lyrisch over de supporters daar! Het is doodstil in de kuip hahaha... volgens mij op hun forum ook.-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Daar kom ik nooit. Ik heb daar niks te zoeken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Lege plekken ook op de tribune. Zo jammer als je de mond vol hebt over een ander dat ze dan zelf ook zo door het ijs gaan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:18 schreef Eide het volgende:[..] Lege plekken ook op de tribune. Zo jammer als je de mond vol hebt over een ander dat ze dan zelf ook zo door het ijs gaan. Tja Eide, daar zijn die gasten goed in! ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:18 schreef Eide het volgende:[..] Lege plekken ook op de tribune. Zo jammer als je de mond vol hebt over een ander dat ze dan zelf ook zo door het ijs gaan. Daarom vind ik het ook wel grappig De ware aard komt uiteindelijk altijd naar boven hehe :-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik post daar ook niet meer :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik normaal ook niet! Net even een blik gewaagd en wat schaam ik mij dan weer voor een Ajacied die in zijn eerste post gelijk weer de vijand afkraakt! Blijf daar lekker weg, helemaal uit de wedstrijdtopics en tijdens de wedstrijden!! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat zouden we misschien nu wel even moeten doen ;) Ik kan me nog goed herinneren dat er een paar Rotterdamse zuigers op het Ajaxforum kwamen na de wedstrijd FC Utrecht-Ajax (1-0). Ach, laten wij maar de verstandigsten zijn. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik normaal ook niet! Net even een blik gewaagd en wat schaam ik mij dan weer voor een Ajacied die in zijn eerste post gelijk weer de vijand afkraakt! Blijf daar lekker weg, helemaal uit de wedstrijdtopics en tijdens de wedstrijden!! Daar heb je gelijk in. Maar zoals ik net schreef: zij kunnen het ook niet laten wanneer wij verliezen zoals recentelijk tegen FC Utrecht. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:24 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat zouden we misschien nu wel even moeten doen ;) Ik kan me nog goed herinneren dat er een paar Rotterdamse zuigers op het Ajaxforum kwamen na de wedstrijd FC Utrecht-Ajax (1-0). Ach, laten wij maar de verstandigsten zijn. Yep altijd de eer aan jezelf houden :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:25 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Daar heb je gelijk in. Maar zoals ik net schreef: zij kunnen het ook niet laten wanneer wij verliezen zoals recentelijk tegen FC Utrecht. Heb ik niet meegekregen, maar ook daar heb je verstandige mensen die het afkeuren als het gebeurd! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Wij zijn dus verstandig. Ik las net even op dat "andere" forum. Die knakker (Ajaxsingel) ken ik helemaal niet hier. Vreemd. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb ik niet meegekregen, maar ook daar heb je verstandige mensen die het afkeuren als het gebeurd! Dat is absoluut waar. Houden zo dus. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:31 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Wij zijn dus verstandig. Ik las net even op dat "andere" forum. Die knakker (Ajaxsingel) ken ik helemaal niet hier. Vreemd. Ik ga ff kijken....heb alweer een vermoeden....overigens post ik daar ik daar soms wel |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er zit altijd wel iemand bij helaas. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ga ff kijken....heb alweer een vermoeden....overigens post ik daar ik daar soms wel Het is hier gelukkig een vrij land, Nenam. Ik heb geen idee wie die singel is en ik hoef het eigenlijk niet te weten ook. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:42 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Het is hier gelukkig een vrij land, Nenam. Ik heb geen idee wie die singel is en ik hoef het eigenlijk niet te weten ook. Lekker boeien wie dat is toch? Als je je daar mee gaat bezig houden is zonde van je tijd en energie :-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:50 schreef ZerauS het volgende:[..] Lekker boeien wie dat is toch? Als je je daar mee gaat bezig houden is zonde van je tijd en energie :-) Het boeit me inderdaad niet, ZerauS, dat schreef ik ook (ik wil het niet weten). Wat ik wel weet is, dat zulke types allemaal (van welke club dan ook) losers zijn. Of gewoon mensen met teveel tijd. Of ze hebben wat gebruikt. ;) (Of alledrie de mogelijkheden tegelijk). |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik normaal ook niet! Net even een blik gewaagd en wat schaam ik mij dan weer voor een Ajacied die in zijn eerste post gelijk weer de vijand afkraakt! Blijf daar lekker weg, helemaal uit de wedstrijdtopics en tijdens de wedstrijden!! ja ook ff gekeken hahaha die Ajaxsingel heeft 6post en die is me daar een partij vervelend aan het doen zo vervelend dat het echt humor werd hahahah |
|
|
|