|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat zou zomaar kunnen. En als "strakjes" Ziyech ook nog eens gaat wegvallen, dan kunnen zij het helemaal vergeten. Met dank aan meneertje MOnsterman... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
heeft el azouzi nog gespeeld bij twente? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: niet veel dus...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wel om naar die wedstrijd te kijken....ik heb het dan ook niet volgehouden |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dus niemand weet hoe hij het heeft gedaan in die 5 vijfminuten? Al kun je daar niet veel over zeggen natuurlijk..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En wat heeft de club van onze Rotterdamse vrienden gedaan? Zijn ze nog een beetje aanspreekbaar? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 21:27 schreef Ronald 1960 het volgende:Dus niemand weet hoe hij het heeft gedaan in die 5 vijfminuten? Al kun je daar niet veel over zeggen natuurlijk..... twee balcontacten. een keer kaatste hij netjes tweede was lange bal voor doel maar kon hij niet goed aannemen. teweinig dus om tekunnen zeggen of hij het goed of slecht heeft gedaan. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 21:28 schreef Ronald 1960 het volgende:En wat heeft de club van onze Rotterdamse vrienden gedaan? Zijn ze nog een beetje aanspreekbaar? Die ene feyenoorder die ik op mijn werk heb, die houdt wijs zijn mond. Er loopt ook 1 psv fan, die denkt al de hele dag dat ze zijn ingelopen op Ajax....
Kortom, wij staan bovenaan en feyenoord is uit de titelrace. psv heeft de beste papieren om het ons moeilijk te maken, vooral als er aanvallend geen versterking bij ons komt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kakkies verliezen voor 3e keer op rij na de winterstop... Viel te verwachten eerste seizoenshelft heb je alles mee en dan krijg je nu voor het eerst een beetje tegengas en dan zakken ze ook direct massaal door de ondergrens. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 22:39 schreef NatjosFC het volgende:Kakkies verliezen voor 3e keer op rij na de winterstop... Viel te verwachten eerste seizoenshelft heb je alles mee en dan krijg je nu voor het eerst een beetje tegengas en dan zakken ze ook direct massaal door de ondergrens. Kon niet mooier toch? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Jawel, nu nog 2x op rij er achter aan:) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Het wordt nog mooier op een nieuwe grasmat!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax speelt slect, scoort maar 2 goals in 3 wedstrijden en loopt toch 7 punten uit op de kakkies. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: HAHAHAH Mafkees.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heerlijke pot tussen Barca en Atletico. Eerste 20 minuten alleen maar Atletico, Barca 0-1 achter maar daarna een waanzinnig sterk Barca wat aanhoudend hoogstandjes toont. 2-1 bij rust, bovendien een rode kaart voor Atletico speler Luiz die Messi vol, maar dan ook vol, op de knie schopt met de noppen vooruit. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 16:49 schreef Eide het volgende:Heerlijke pot tussen Barca en Atletico. Eerste 20 minuten alleen maar Atletico, Barca 0-1 achter maar daarna een waanzinnig sterk Barca wat aanhoudend hoogstandjes toont. 2-1 bij rust, bovendien een rode kaart voor Atletico speler Luiz die Messi vol, maar dan ook vol, op de knie schopt met de noppen vooruit. Atletico is inderdaad een keiharde ploeg. Dat zal PSV volgende maand ook wel gaan ondervinden! Overigens kijk ik op dit moment niet naar de wedstrijd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ook knap, na rust doet Atletico gewoon mee en zijn dicht bij de gelijkmaker geweest. Wat een vechtploeg is dat toch, ook een kunst.
Voor vandaag pas 8 goals tegen in de Spaanse competitie. Daar gaat PSV nog de handjes vol aan hebben. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2e rood voor Atletico. Vliegende tackle op Suarez op de achterlijn. Wat een achterlijke 2e gele kaart voor Godin. Dan mag je jezelf rustig voor de kop slaan. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:24 schreef Eide het volgende:2e rood voor Atletico. Vliegende tackle op Suarez op de achterlijn. Wat een achterlijke 2e gele kaart voor Godin. Dan mag je jezelf rustig voor de kop slaan. Ja zag samenvatting met 10 man hadden nog mogelijkheden,maar na die rode Godin was het wel over. Blijft toch wel iets ''spaans'' dat ze der kop verliezen. Niet meer zoals vroeger,maar af en toe zie je nog wel eens. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
PISVEE-De Graafschap 0-3
In Doetichem hebben ze gewoon gezwijnd ..zeker na die 3-3..het werd dan 3-6,maar vraag niet hoe. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
3-0 dus bij rust. psv werkt iig WEL aan het doelsaldo...... psv staat na vanavond dus ook boven ons, weliswaar met 1 wedstrijd meer gespeeld, maar toch..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
3-1 nu maar zelfs op de handrem gaat PSV vanavond niet meer in de problemen komen denk ik. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En Guardado met een blessure van het veld.
PSV dus wel wat in de problemen nu. Staan onder druk in eigen stadion.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
4-2, de vanzelfsprekende PSV counter. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: gewoon heel erg effectief dus..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch is PSV ook kwetsbaar hoor. Ik vind ze, in de Eredivisie, absoluut minder dan vorig jaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 21:21 schreef Eide het volgende:En Guardado met een blessure van het veld. PSV dus wel wat in de problemen nu. Staan onder druk in eigen stadion. Ik gun niet snel iemand een blessure maar hem wel. En niet omdat ik zo'n hekel aan hem heb, maar omdat hij zo enorm belangrijk is voor dit team! Dus graag een weekje of 12 buitenspel! 😉 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 21:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik gun niet snel iemand een blessure maar hem wel. En niet omdat ik zo'n hekel aan hem heb, maar omdat hij zo enorm belangrijk is voor dit team! Dus graag een weekje of 12 buitenspel! 😉 We kunnen lullen wat we willen, maar ze hebben redelijk goed ingekocht en die zuid amerikanen doen het goed bij die club uit lampenstad.... Overigens is dat geen garantie dat zuid amerikanen bij ons ook zouden renderen..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo te zien overstrekte hij een spier terwijl hij een bal probeerde aan te nemen. Hij liep niet moeilijk of zo, leek eerder een voorzorgswissel dan wat anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 17:24 schreef Eide het volgende:2e rood voor Atletico. Vliegende tackle op Suarez op de achterlijn. Wat een achterlijke 2e gele kaart voor Godin. Dan mag je jezelf rustig voor de kop slaan. Dat was ook gewoon een directe rode keert..
fantastische ploeg dat Atletico waar ik erg graag naar kijk, maar in al hun ijverheid slaan ze wel vaak door.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 - 21:34 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] We kunnen lullen wat we willen, maar ze hebben redelijk goed ingekocht en die zuid amerikanen doen het goed bij die club uit lampenstad.... Overigens is dat geen garantie dat zuid amerikanen bij ons ook zouden renderen..... Wat ik altijd onbegrijpelijk heb gevonden..Dat psv een "soort"'monopolie had van spelers uit z-Amerika Door philips.. JA ik begreep al die belangen daar en zakelijke shit wel,maar dat AJAX zich zo makkelijk liet fucke daar door der helemaal niet gaan te scouten.
vorig jaar werd er nog over'Z-Amerika gesproken,maar dat is ook alweer in de koelkast.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik dacht dat die supporters nooit wegliepen voor het eind van de wedstrijd en altijd achter de ploeg bleven staan? 😂😂😂😂 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 16:15 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik dacht dat die supporters nooit wegliepen voor het eind van de wedstrijd en altijd achter de ploeg bleven staan? 😂😂😂😂 Zou een stuk leuker zijn als Ajax eens zou gaan presteren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt, maar in dit topic gaat het toch over andere clubs? Dus dan reageer ik daarop! In andere topics zet ik wel mijn mening over Ajax!
En o ja, uitfluiten deden ze ook nooit! 😂😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt, maar in dit topic gaat het toch over andere clubs? Dus dan reageer ik daarop! In andere topics zet ik wel mijn mening over Ajax! Dat suggereer ik toch ook helemaal niet.. Ik zeg alleen dat het dan nog een stuk leuker zou zijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 16:19 schreef remco k het volgende:[..] Dat suggereer ik toch ook helemaal niet.. Ik zeg alleen dat het dan nog een stuk leuker zou zijn.. Dat klopt, je had al 17 punten voor kunnen staan! Nu maar 13! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 15:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Die ene feyenoorder die ik op mijn werk heb, die houdt wijs zijn mond. Er loopt ook 1 psv fan, die denkt al de hele dag dat ze zijn ingelopen op Ajax.... Kortom, wij staan bovenaan en feyenoord is uit de titelrace. psv heeft de beste papieren om het ons moeilijk te maken, vooral als er aanvallend geen versterking bij ons komt. kijken hoe die PSVer er morgen bij loopt ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hij is de komende 2 weken vrij....godzijdank+ |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: long time no see ;-) nog 13 wedstrijden en veel spanning.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Suarez gister 4 keer tegen Valencia, Messi 3 keer. Neymar die een penalty mist door zijn eigen arrogantie. En dan ook nog 15 grote kansen op zeep helpen..
Wat een verschil daar. NOg niet zo lang geleden was Valencia ook met regelmaat titelkandidaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
utrecht laat zien hoe je het PSV heel moeilijk kan maken..
Gewoon heel compact staan, PSV het spel laten maken en vervolgens razendsnel omschakelen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 21:31 schreef remco k het volgende:utrecht laat zien hoe je het PSV heel moeilijk kan maken.. Gewoon heel compact staan, PSV het spel laten maken en vervolgens razendsnel omschakelen.. Juist. Laat hen het spel maar maken. Maar ik psv niet twee keer in een week dezelfde fout maken dus verwacht dat ze zondag weer gaan winnen.
Geeft gelukkig wel dat ook psv nog steeds niet onfeilbaar is wat je wel zou denken na het gegeil van de media wat er in eindhoven allemaal zo geweldig gaat. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2016 - 21:31 schreef remco k het volgende:utrecht laat zien hoe je het PSV heel moeilijk kan maken.. Gewoon heel compact staan, PSV het spel laten maken en vervolgens razendsnel omschakelen.. En zondag is dan ineens alles anders terwijl je hoopt dat die pisboeren dan punten verspelen! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Nee dat weet je nooit. Hadden we deze beker nederlaag in eigen huis verwacht dan.. Zowel Ajax en psv zijn niet instaat verdedigende /compact staande tegenstanders omver te spelen. PSV heeft cl nog tegen Atletico en zonder die mex. Belangrijkste is wat je zei /vroeg ....WTF doe AJAX.!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Thuis denkt Utrecht dan dat ze het spel moeten gaan maken en lopen hun in het mes, die kans is inderdaad aanwezig..
Overigens waren ze gister zonder Guardado wel een stuk zwakker hoor.. Op 2 voorzetten na geen enkele kans gehad.. |
|
|
|