|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 21:00 schreef Eide het volgende:[..] [..] 5 minuten zoeken, ik heb er meer gezien op dit forum die in kramer een versterking zagen. En absoluut niet de uitspraak dat Kramer naar Ajax moet, maar wel dat het een prima aankoop boor de top van Nederland is, samen met die andere prutser Botteghin. Van die 5 is alleen Dirk Kuijt z'n salaris waard. [..] Ok was me nooit opgevallen hahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Met je eens dat het een onwaarschijnlijk uitspraak is hoor :D |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 21:00 schreef Eide het volgende:[..] [..] 5 minuten zoeken, ik heb er meer gezien op dit forum die in kramer een versterking zagen. En absoluut niet de uitspraak dat Kramer naar Ajax moet, maar wel dat het een prima aankoop boor de top van Nederland is, samen met die andere prutser Botteghin. Van die 5 is alleen Dirk Kuijt z'n salaris waard. [..] Lekker makkelijk om het nu te roepen nu het daar niet loopt.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Voor Feyenoord waren Elia, Kuijt, Veijnovic, Botteghin en Kramer gewoon prima aankopen hoor. Ze werken daar met een veel lager budget dus dit was echt wel het maximale. Zei ook dat het prima aankopen voor Feyenoord waren gelukkig niet voor ons haha. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Botteghin is het hele seizoen bankzitter en mag pas opdraven nu anderen gepasseerd worden en Kramer... nou ja, kom op. Dat geloof je toch ondertussen wel hoop ik? Gewoon onwaardig voor de Nederlandse top en lachwekkend daar buiten. Dat riep in vorig jaar ook al en dit seizoen waren beiden al ondermaats voordat het daar slecht liep. Daar is niets "makkelijk" aan, zeker niet als ze zelfs bij de kakkers toegeven dat ze de verkeerde hebben aangetrokken (ipv Vlaar). |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 22:20 schreef Eide het volgende:[..] Botteghin is het hele seizoen bankzitter en mag pas opdraven nu anderen gepasseerd worden en Kramer... nou ja, kom op. Dat geloof je toch ondertussen wel hoop ik? Gewoon onwaardig voor de Nederlandse top en lachwekkend daar buiten. Dat riep in vorig jaar ook al en dit seizoen waren beiden al ondermaats voordat het daar slecht liep. Daar is niets "makkelijk" aan, zeker niet als ze zelfs bij de kakkers toegeven dat ze de verkeerde hebben aangetrokken (ipv Vlaar). Bij Feijenoord werken idioten....die Achabar is 10 x beter dan die Kramer...laat dat jong het seizoen afmaken.....komen de punten vanzelf |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bij Feijenoord werken idioten....die Achabar is 10 x beter dan die Kramer...laat dat jong het seizoen afmaken.....komen de punten vanzelf Nee joh laat het lekker zo! Blijven de punten ook weg daar! 😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar je bent het wel met me eens ;-)....blinde vinken in Rotterdam.....Hahahaha ze moeten Danny Blind halen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 22:20 schreef Eide het volgende:[..] Botteghin is het hele seizoen bankzitter en mag pas opdraven nu anderen gepasseerd worden en Kramer... nou ja, kom op. Dat geloof je toch ondertussen wel hoop ik? Gewoon onwaardig voor de Nederlandse top en lachwekkend daar buiten. Dat riep in vorig jaar ook al en dit seizoen waren beiden al ondermaats voordat het daar slecht liep. Daar is niets "makkelijk" aan, zeker niet als ze zelfs bij de kakkers toegeven dat ze de verkeerde hebben aangetrokken (ipv Vlaar). Het draait daar voor geen meter dus iedere speler faalt daar nu gewoon keihard omdat 1 speler daar het verschil momenteel niet kan maken. Botteghin haalt zijn niveau van Groningen daar ook niet anders kreeg hij de voorkeur op een falende van Beek echt wel. Kramer heeft in ieder geval nog een aantal keer gescoord. Maar je pakt een zinnetje waar in ik zeg dat het voor Feyenoord prima aankopen waren wilde je zeggen dat dit qua middelen niet zo was? Ze kunnen altijd nog derde worden en qua selectie en budget is dat ook het hoogst haalbare. De beker zitten ze ook nog in dat is ook lang geleden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 07:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Maar je pakt een zinnetje waar in ik zeg dat het voor Feyenoord prima aankopen waren wilde je zeggen dat dit qua middelen niet zo was? Absoluut. Als je met Botteghin een speler van buiten de EU haalt, met de daarbij behorende salariskosten, doen zij dat qua middelen inderdaad ook niet goed. Zeker niet als je er ten eerste achter komt dat hij de concurrentiestrijd met eigen talent aflegt en ten tweede dat men veel spijt heeft de transfervrije Vlaar niet binnen te hebben getrokken. Dat zijn weggooide miljoenen.
Kramer ga ik geen woorden aan vuil maken. De man is lachwekkend.
Elia; op papier een hele goede versterking, maar ook alleen op papier. In werkelijkheid is 4 goals en 2 assists in 21 duels gewoon diep ondermaats. Heel diep. Basacikoglu moet het doen met 40% minder speeltijd maar heeft daarbij 2 goals en 4 assists. Welke is de betere aankoop?
Vejinovic verzuipt op het middenveld in Rotterdam. Niet voor niets dat ze ook Tapia maar hebben aangetrokken, dat is niet omdat Vejinovic het zo goed doet.
Echt, het is alleen Dirk Kuijt die z'n waarde bewijst. Verder kan je van Vejinovic en Elia nog zeggen dat het verrassend is dat ze totaal niet presteren. Maar over Kramer en Botteghin mogen we toch hopelijk wel concluderen dat ze nooit, maar dan ook nooit, op dit niveau hadden mogen spelen? Dat zijn een beetje de Duartes van de kakkies. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 08:59 schreef Eide het volgende:[..] Absoluut. Als je met Botteghin een speler van buiten de EU haalt, met de daarbij behorende salariskosten, doen zij dat qua middelen inderdaad ook niet goed. Zeker niet als je er ten eerste achter komt dat hij de concurrentiestrijd met eigen talent aflegt en ten tweede dat men veel spijt heeft de transfervrije Vlaar niet binnen te hebben getrokken. Dat zijn weggooide miljoenen. Kramer ga ik geen woorden aan vuil maken. De man is lachwekkend. Elia; op papier een hele goede versterking, maar ook alleen op papier. In werkelijkheid is 4 goals en 2 assists in 21 duels gewoon diep ondermaats. Heel diep. Basacikoglu moet het doen met 40% minder speeltijd maar heeft daarbij 2 goals en 4 assists. Welke is de betere aankoop? Vejinovic verzuipt op het middenveld in Rotterdam. Niet voor niets dat ze ook Tapia maar hebben aangetrokken, dat is niet omdat Vejinovic het zo goed doet. Echt, het is alleen Dirk Kuijt die z'n waarde bewijst. Verder kan je van Vejinovic en Elia nog zeggen dat het verrassend is dat ze totaal niet presteren. Maar over Kramer en Botteghin mogen we toch hopelijk wel concluderen dat ze nooit, maar dan ook nooit, op dit niveau hadden mogen spelen? Dat zijn een beetje de Duartes van de kakkies. Botteghin speelde bij Groningen heel erg sterk was klaar voor een stapje hogerop dat hij het niet red kan gebeuren. Zelfde geldt voor Kramer en Veijnovic deze spelers kunnen inderdaad in het rijtje Duarte ook qua financieel plaatje. Daar waar Feyenoord de middelen niet heeft daar kan Ajax wel een treetje hoger inkopen(dat gebeurt dus amper). Elia en Kuijt vond ik ook niet slecht bedacht en werkt dus maar voor de helft waar het bij Kuijt inderdaad wel lukt. Blijf toch echt van mening dat ze niet heel slecht ingekocht hebben gezien de prestaties van die spelers bij hun oude clubs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 14:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Botteghin speelde bij Groningen heel erg sterk was klaar voor een stapje hogerop dat hij het niet red kan gebeuren. Zelfde geldt voor Kramer en Veijnovic deze spelers kunnen inderdaad in het rijtje Duarte ook qua financieel plaatje. Daar waar Feyenoord de middelen niet heeft daar kan Ajax wel een treetje hoger inkopen(dat gebeurt dus amper). Elia en Kuijt vond ik ook niet slecht bedacht en werkt dus maar voor de helft waar het bij Kuijt inderdaad wel lukt. Blijf toch echt van mening dat ze niet heel slecht ingekocht hebben gezien de prestaties van die spelers bij hun oude clubs. Het enige wat dit bewijst, is dat je spelers die zich maar 1 seizoen hebben laten zien helemaal nog niet klaar zijn voor die stap hogerop..
Dat wordt vaker bewezen dan dat men zich wel handhaaft op hoger niveau..
En daar zit juist het probleem. Nederlandse topclubs hebben de tijd niet meer om een speler twee jaar te zien excelleren bij een subtopper om die speler dan te kopen. Ze moeten het wel na het eerste goede jaar doen anders speelt die jongen in het buitenland..
Zie een Sinkgraven, geweldig talent maar helemaal niet rijp voor Ajax op het moment dat ie gehaald is.. Was ie daar gebleven was ook hij nu verder geweest in zijn ontwikkeling dan nu.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Janssen is een prima spits. Nog steeds de nodige potentie. Echter doet deze gozer ook belachelijk veel op lomp vermogen. En dat gaat bij ons opbreken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 14:31 schreef remco k het volgende:[..] Het enige wat dit bewijst, is dat je spelers die zich maar 1 seizoen hebben laten zien helemaal nog niet klaar zijn voor die stap hogerop.. Dat wordt vaker bewezen dan dat men zich wel handhaaft op hoger niveau.. En daar zit juist het probleem. Nederlandse topclubs hebben de tijd niet meer om een speler twee jaar te zien excelleren bij een subtopper om die speler dan te kopen. Ze moeten het wel na het eerste goede jaar doen anders speelt die jongen in het buitenland.. Zie een Sinkgraven, geweldig talent maar helemaal niet rijp voor Ajax op het moment dat ie gehaald is.. Was ie daar gebleven was ook hij nu verder geweest in zijn ontwikkeling dan nu.. Veijnovic en Botteghin speelden al langer goed toch? Stapje hogerop was daardoor ook niet onlogisch. Denk dat Feyenoord ook niet echt budget had om duurder te kopen. Een jongen die al langer presteerd maar door de top genegeerd wordt is Ziyech ze kunnen nu toch wel zien dat dat een aanwinst is(niet per definitie Ajax)? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 15:24 schreef Hummel10 het volgende:[..] Veijnovic en Botteghin speelden al langer goed toch? Stapje hogerop was daardoor ook niet onlogisch. Denk dat Feyenoord ook niet echt budget had om duurder te kopen. Een jongen die al langer presteerd maar door de top genegeerd wordt is Ziyech ze kunnen nu toch wel zien dat dat een aanwinst is(niet per definitie Ajax)? Naar mijn idee 1 goed seizoen gedraaid.. Daarvoor bij vlagen leuk maar niet constant..
Zyech is inderdaad een prima speler, maar alleen Ajax en PSV kunnen hem betalen, en hebben allemaal al een goede speler op zijn positie.. Ajax heeft Klaassen als basisspeler, en PSV Proper..
Als Ajax Bazoer niet gehad zou hebben, had ik hem best weleens bij Ajax willen zien komend seizoen op 10, met Klaassen naast Gudelj.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 16:21 schreef remco k het volgende:[..] Naar mijn idee 1 goed seizoen gedraaid.. Daarvoor bij vlagen leuk maar niet constant.. Zyech is inderdaad een prima speler, maar alleen Ajax en PSV kunnen hem betalen, en hebben allemaal al een goede speler op zijn positie.. Ajax heeft Klaassen als basisspeler, en PSV Proper.. Als Ajax Bazoer niet gehad zou hebben, had ik hem best weleens bij Ajax willen zien komend seizoen op 10, met Klaassen naast Gudelj.. Met spelers van dat kaliber/prijsklasse is het voor de top toch altijd gokken. Bij duurdere spelers heb je ook geen garantie maar toch iets meer kans van slagen. Ziyech zal inderdaad duurder zijn maar ook meer kans van slagen. Mocht Bazoer voor de hoofdprijs vertrekken dan is Ziyech wel een goed optie om erbij te halen ja. Vooral omdat hij toch al geruime tijd een redelijk niveau weet te halen. Zelfs bij een slecht spelend Twente. Maar 100% zekerheid heb je nooit. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 14:37 schreef Loetje het volgende:Janssen is een prima spits. Nog steeds de nodige potentie. Echter doet deze gozer ook belachelijk veel op lomp vermogen. En dat gaat bij ons opbreken. Ik denk juist daarom dat we hem moet halen. Die gozer is vanaf de eerste minuut bezig tm het laatste fluitsignaal. Houdt zelfs in de blessuretijd twee CV van de tegenstander bezig. We hebben nu jarenlang gekeken naar spitsen die helemaal afhankelijk zijn van de aanvoer. Ik wil wel eens een spits zien die zijn eigen kansen creëert ipv steeds maar af te wachten. Hij maakt namelijk ook echt hele goede/voetballende goals. Ik zou het wel aandurven met hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 19:58 schreef Brandje het volgende:[..] Ik denk juist daarom dat we hem moet halen. Die gozer is vanaf de eerste minuut bezig tm het laatste fluitsignaal. Houdt zelfs in de blessuretijd twee CV van de tegenstander bezig. We hebben nu jarenlang gekeken naar spitsen die helemaal afhankelijk zijn van de aanvoer. Ik wil wel eens een spits zien die zijn eigen kansen creëert ipv steeds maar af te wachten. Hij maakt namelijk ook echt hele goede/voetballende goals. Ik zou het wel aandurven met hem. Was jij het niet die geen spelers meer van AZ wou? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik heb hier al meerdere keren gezegd dat ik heel graag zowel Jansen als Vlaar bij Ajax zou willen dus denk dat je je vergist. Plus dat ik best tevreden ben over Gudelj |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 19:58 schreef Brandje het volgende:[..] Ik denk juist daarom dat we hem moet halen. Die gozer is vanaf de eerste minuut bezig tm het laatste fluitsignaal. Houdt zelfs in de blessuretijd twee CV van de tegenstander bezig. We hebben nu jarenlang gekeken naar spitsen die helemaal afhankelijk zijn van de aanvoer. Ik wil wel eens een spits zien die zijn eigen kansen creëert ipv steeds maar af te wachten. Hij maakt namelijk ook echt hele goede/voetballende goals. Ik zou het wel aandurven met hem. Hij maakt inderdaad best goede goals kan ook goed kort schieten als er weinig ruimte is. Zag hem dit weekend ook sleuren en doorglijden op de keeper. Hij werkt hard voor zijn kansen. Ben benieuwd naar welke club hij gaat want als hij zo door blijft gaan kan hij een stapje maken. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 21:37 schreef Brandje het volgende:[..] Ik heb hier al meerdere keren gezegd dat ik heel graag zowel Jansen als Vlaar bij Ajax zou willen dus denk dat je je vergist. Plus dat ik best tevreden ben over Gudelj Jansen misschien ,maar Vlaar echt niet ..veelal wegrossen en een beetje spits dol hem op de m2 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Gelukkig weer Suarez tijd!!
Arsenal -Barcelona
We zien weer echt voetbal!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Sorry hoor, maar Ajax is voor mij echt voetbal. Dit is gekochte commerciële rotzooi! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Ja weet ik wel ,maar als je toch voetbal kijkt is dit mooi meegenomen ;-)
Tuuurlijk alleen Ajax speelt het zoals we graag zien met doorstoming,maar de realiteit is toch allang zoek.
En ie zgn (geld) middelen die we hebben stellen ook niets voor wil je echt meedoen.
Dus laten we het leuk houden en gewoon genieten met wat we hebben.
AJAX FOR EVER !! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
wat een kut wedstrijd
ik zie liever AJAX. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Het was smullen voor de fijn proevers volgens die janksmoel
AL denk ik dat het in de 2de helft wel loskomt ..er moet snel een goal vallen ongeacht wie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik kijk het ook niet....Finale CL Barca Bayern....pfffff |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Ja ik zie ook liever ajax gap ,maarrr
Laat die bubbel dan maar barsten ouwe ,maar dat is hetzelfde dat ajax ooit nog een cl finale gaat spelen. Gaat niet gebeuren..(voetbal is goudmijn)
En zeker niet als het doorgaat dat de grotere clubs gaan afscheiden en der een EU Aen B wordt opgezet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 - 22:04 schreef enough het volgende:[..] Ja ik zie ook liever ajax gap ,maarrr Laat die bubbel dan maar barsten ouwe ,maar dat is hetzelfde dat ajax ooit nog een cl finale gaat spelen. Gaat niet gebeuren..(voetbal is goudmijn) En zeker niet als het doorgaat dat de grotere clubs gaan afscheiden en der een EU Aen B wordt opgezet. Dat moeten die grote clubs vooral doen....dan blazen ze zichzelf op |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Dat hoop ik ook ,maar voor in de hoofden van spelers gaat sowieso niets veranderen die willen zoveel mogelijk verdienen en zo hoog mogelijk spelen.
Vanuit de (leverende clubs )moeten andere voorwaarden of beschermende regels opgesteld worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zou niet weten waarom. De sponsors willen het liefst de groten der aarde sponsoren. De grote spelers willen het liefst zo hoog mogelijk spelen. En de stadions zullen vol zitten en men kijkt tv. Komt dus geld zat binnen en wij kunnen er niets aan doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 06:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou niet weten waarom. De sponsors willen het liefst de groten der aarde sponsoren. De grote spelers willen het liefst zo hoog mogelijk spelen. En de stadions zullen vol zitten en men kijkt tv. Komt dus geld zat binnen en wij kunnen er niets aan doen. Dat idee heb ik....een elite groep wordt rijker en rijker en de kleinere clubs houden op met bestaan omdat ze geen sponsors kunnen vinden, ik stap echt niet over op Barcelona omdat die in een elite leage spelen en Ajax niet....ik haak gewoon af en kijk niet naar dat elite groepje en vele met mij Dat laat de Uefa nooit toe.
Ze moeten gewoon de Cl aanpakken, waarvoor het bedoeld was.....alleen de landskampioenen plus de EL winnaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 14:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat idee heb ik....een elite groep wordt rijker en rijker en de kleinere clubs houden op met bestaan omdat ze geen sponsors kunnen vinden, ik stap echt niet over op Barcelona omdat die in een elite leage spelen en Ajax niet....ik haak gewoon af en kijk niet naar dat elite groepje en vele met mij Dat laat de Uefa nooit toe. Ze moeten gewoon de Cl aanpakken, waarvoor het bedoeld was.....alleen de landskampioenen plus de EL winnaar Ik denk dat het er niet zo veel zijn die zullen afhaken, er zullen alleen maar meer mensen gaan kijken. Alle kinderen van nu zijn idolaat van jongens als Nymar Messi en Ronaldo en die zullen dat echt niet boycotten.
kleine amateurclubs bestaan ook en hebben ook sponsorgeld.
En er zal alleen maar meer TV geld in gepompt worden. Want je krijgt simpelweg nog meer wedstrijden op top niveau.
En Als Ajax in een league daaronder speelt is er ook de mogelijkheid tot promotie..
Nee hoor, het zal alleen maar verder blijven groeien... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 15:00 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het er niet zo veel zijn die zullen afhaken, er zullen alleen maar meer mensen gaan kijken. Alle kinderen van nu zijn idolaat van jongens als Nymar Messi en Ronaldo en die zullen dat echt niet boycotten. kleine amateurclubs bestaan ook en hebben ook sponsorgeld. En er zal alleen maar meer TV geld in gepompt worden. Want je krijgt simpelweg nog meer wedstrijden op top niveau. En Als Ajax in een league daaronder speelt is er ook de mogelijkheid tot promotie.. Nee hoor, het zal alleen maar verder blijven groeien... .....achter een decoder, waar ik geen cent aan uitgeef, maar ja ik ben ouderwets en mijn dochter houd niet van voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 15:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] .....achter een decoder, waar ik geen cent aan uitgeef, maar ja ik ben ouderwets en mijn dochter houd niet van voetbal Dat begrijp ik helemaal kerel. Maar het wordt meer en meer Amrikaans op deze manier.
En zoals je zelf al zegt, en ik bedoel dat oprecht niet verkeerd, dan ben jij misschien wat ouderwets..
Mensen betalen gewoon en dat zal nooit stoppen en alleen maar meer worden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
A1 bezig tegen Lyon. Worden de eerste 10 minuten helemaal weggeblazen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Apart. Zijn beesten die spelers van Lyon. Ajax gaat zich er nu wel vaker onderuit spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Rust. 0-2! Begin heel zwaar en daarna 2 goals puur op techniek gemaakt. Ajax erna beter in de wedstrijd. Wel een scheidsrechter die veel te veel toe laat van die Fransen. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
vd beek en nouri doen wat ze moeten doen in de A1 namelijk boven de rest uitsteken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niet alleen die 2. Dit kan echt een gouden lichting zijn. Maar dan moet daar de juiste trainer achter komen te zitten en de juiste spelers eromheen. Cerny, Muric, Dolberg, Dekker, Elting, Van de Beek, Castillo en Nouri. Hebben allemaal de kwaliteit om in het eerste te komen. Nu de vraag of het gebeurd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je vergeet De Ligt. Is met 16 al basiskaart bij de A1 en is door FdB al genoemd als een speler die aan de deur klopt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
PSV onder 19 is uitgeschakeld in de YL door Roma. De italianen namen de strafschoppen beter na 2-2 in de reguliere speeltijd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax A1 0-3 voor. Goal Bergsma. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 18:03 schreef Eide het volgende:Je vergeet De Ligt. Is met 16 al basiskaart bij de A1 en is door FdB al genoemd als een speler die aan de deur klopt. Klopt. Die was ik vergeten. Al ging het me meer om te vertellen wat er aan komt. Die gasten halen echt een hoog niveau. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veel kaarten nu waaronder een rode voor Lyon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar komt PSV heel goed weg. Had overigens ook gewoon een penalty moeten zijn voor Atletico. Zoet speelt de bal niet en de man bikkelhard. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 17:54 schreef Loetje het volgende:[..] Niet alleen die 2. Dit kan echt een gouden lichting zijn. Maar dan moet daar de juiste trainer achter komen te zitten en de juiste spelers eromheen. Cerny, Muric, Dolberg, Dekker, Elting, Van de Beek, Castillo en Nouri. Hebben allemaal de kwaliteit om in het eerste te komen. Nu de vraag of het gebeurd... Nunnely |
|
|
|