BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 24 februari 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Nunnely
Jup....
enough
 enough - donderdag 25 februari 2016 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 17:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet alleen die 2. Dit kan echt een gouden lichting zijn. Maar dan moet daar de juiste trainer achter komen te zitten en de juiste spelers eromheen. Cerny, Muric, Dolberg, Dekker, Elting, Van de Beek, Castillo en Nouri. Hebben allemaal de kwaliteit om in het eerste te komen. Nu de vraag of het gebeurd...
Het is van bijzondere klasse wat de A1 de laatste jaren al laat zien /ned/europees.

De bovenstaande namen waren al langer bekend dat ie potentie hebben.

ik vraag me ook af wat de huidige jeugd trainers/begeleiders nog hierna voortbrengen.
(misschien cynisch,maar...).
ik bedoel daarmee of het individu nog vooropstaat m.b.t ..teambelang.
(al heb ik daar van beide genoten tot dus ver)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2016 door enough --
Eide
 Eide - donderdag 25 februari 2016 - 05:53   quote  deeplink  
Als je maar voldoende individuele klasse hebt volgt een fantastisch elftal vanzelf. Vergeet ook niet dat de A1 van gister 2 spelers had die CL ervaring hebben. Dat is nogal wat in het U19 format.

Ik ben ook wel fan van dat format wat dus niet kijkt naar wat voor elftal een speler voor uit komt. Gewoon een maximale leeftijd en foebele maar.
3sterren
 3sterren - donderdag 25 februari 2016 - 15:03   quote  deeplink  
ik weet ook wel dat al die jongens uiteindelijk 1e elftal waardig zijn, maar ajax zal ze niet allemaal tegelijk brengen denk ik dus sommige zullen langer moeten wachten dan anderen.
de vraag of iedereen over 2, 3 jaar nog zodanig hebben doorontwikkeld ik denk dat er 1 of 2 namen het niet gaan halen door omstadigheden en wie dat zijn zien we dan weer
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 februari 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 15:03 schreef 3sterren het volgende:
ik weet ook wel dat al die jongens uiteindelijk 1e elftal waardig zijn, maar ajax zal ze niet allemaal tegelijk brengen denk ik dus sommige zullen langer moeten wachten dan anderen.
de vraag of iedereen over 2, 3 jaar nog zodanig hebben doorontwikkeld ik denk dat er 1 of 2 namen het niet gaan halen door omstadigheden en wie dat zijn zien we dan weer
Niemand weet waar hij over twee of 3 jaar staat dus dat is logisch. Als er maar genoeg doorkomen is het prima. Die gasten stralen nog plezier uit hopelijk kunnen ze dat vasthouden als ze doorbreken. Vd Beek, Nouri en Cerny echt leuk om naar te kijken(rest ook hoor maar deze zullen er hopelijk snel staan).
Brandje
 Brandje - donderdag 25 februari 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 17:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niemand weet waar hij over twee of 3 jaar staat dus dat is logisch. Als er maar genoeg doorkomen is het prima. Die gasten stralen nog plezier uit hopelijk kunnen ze dat vasthouden als ze doorbreken. Vd Beek, Nouri en Cerny echt leuk om naar te kijken(rest ook hoor maar deze zullen er hopelijk snel staan).
Er wordt vaak over deze drie gepraat maar vergeet Muric, Eiting en Frenkie de Jong niet. Die laatste doet het echt heel goed sinds hij bij Ajax speelt.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2016 - 21:34   quote  deeplink  
Sisto zal wel weer een miljoen duurder zijn. Wat een beest zeg. Als zo'n gozer zelf überhaupt wil komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2016 door Loetje --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 februari 2016 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 21:34 schreef Loetje het volgende:
Sisto zal wel weer een miljoen duurder zijn. Wat een beest zeg. Als zo'n gozer zelf überhaupt wil komen.
Natuurlijk niet kunstgras, Wil niet naar Ajax ect. Ajax wilde niet op hem wachten en haalde Younes. Gemiste kans al vind ik Younes ook niet heel verkeerd moet alleen doelgerichter worden. Sisto is weer voor in de diepte wat sneller.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 februari 2016 - 06:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 19:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Er wordt vaak over deze drie gepraat maar vergeet Muric, Eiting en Frenkie de Jong niet. Die laatste doet het echt heel goed sinds hij bij Ajax speelt.
Klopt maar deze drie exelleren ook erg goed maar had er tussen haakjes ook bijgezet dat er meerdere kanshebbers zijn. Cerny, Muric ontlopen elkaar in huidige vorm Muric ook niet veel meer. van de Beek laat het ook bijna iedere wedstrijd die hij speelt zien. Nouri vind ik wel wat van Iniesta hebben qua postuur en stijl.
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 06:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet kunstgras, Wil niet naar Ajax ect. Ajax wilde niet op hem wachten en haalde Younes. Gemiste kans al vind ik Younes ook niet heel verkeerd moet alleen doelgerichter worden. Sisto is weer voor in de diepte wat sneller.
17 wedstrijden 6 goals voor een buitenspeler is gewoon heel erg goed. Hoezo moet hij doelgerichter worden?

En zoals jij het stelt zouden wij dus niets aan Sisto hebben gehad, Ajax speelt namelijk alleen maar op de helft van de tegenstander dus spelers die heel veel diepte hebben slagen niet snel..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 februari 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

17 wedstrijden 6 goals voor een buitenspeler is gewoon heel erg goed. Hoezo moet hij doelgerichter worden?

En zoals jij het stelt zouden wij dus niets aan Sisto hebben gehad, Ajax speelt namelijk alleen maar op de helft van de tegenstander dus spelers die heel veel diepte hebben slagen niet snel..
Qua schieten mag het bij Younes echt nog wel wat beter hoor.. Of vind jij dat zo geweldig dan? Iedere wedstrijd vallen er wel een keer wat gaten dus ik snap niet waarom Sisto dan maar gelijk ongeschikt moet zijn? Dat is woorden in de mond leggen. Younes is daarin vrij langzaam dus misschien Sisto wel beter geschikt.
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 10:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Qua schieten mag het bij Younes echt nog wel wat beter hoor.. Of vind jij dat zo geweldig dan? Iedere wedstrijd vallen er wel een keer wat gaten dus ik snap niet waarom Sisto dan maar gelijk ongeschikt moet zijn? Dat is woorden in de mond leggen. Younes is daarin vrij langzaam dus misschien Sisto wel beter geschikt.
Ik leg jou helemaal geen woorden in je mond, ik neem zelf een stelling in..

En ik ben inderdaad tevreden over Youness zijn doelgerichtheid, wat ik graag meer zou willen zien is de combinatie met ploeggenoten en assists..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 februari 2016 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 10:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik leg jou helemaal geen woorden in je mond, ik neem zelf een stelling in..

En ik ben inderdaad tevreden over Youness zijn doelgerichtheid, wat ik graag meer zou willen zien is de combinatie met ploeggenoten en assists..
Stukje passing en schot inderdaad zijn punten om aan te werken.
Sisto is wat explosiver dus misschien had hij beter geweest geen idee ben ook niet
geheel ontevreden over Younes.
Brandje
 Brandje - vrijdag 26 februari 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 21:34 schreef Loetje het volgende:
Goede speler dat zeker maar Valentijn Driessen had wel een punt bij de tafel van Kees. Hij trekt alleen maar binnen(net als Youness) toe dus pleeg je weer roofmoord op welke spits dan ook. Als Ajax met buitenspelers blijft spelen die naar binnen trekken kan je beter zonder echt diepe spits gaan spelen want die komt totaal niet uit de verf. Of zoals Barcelona dat ze voorin zo vrij als een vogeltje zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2016 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 februari 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 11:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Goede speler dat zeker maar Valentijn Driessen had wel een punt bij de tafel van Kees. Hij trekt alleen maar binnen(net als Youness) toe dus pleeg je weer roofmoord op welke spits dan ook. Als Ajax met buitenspelers blijft spelen die naar binnen trekken kan je beter zonder echt diepe spits gaan spelen want die komt totaal niet uit de verf. Of zoals Barcelona dat ze voorin zo vrij als een vogeltje zijn.
Milik--Ghazi--Younes en dan laten zwerven ging aardig toch. Met Ghazi in de spits als bliksemafleider.
enough
 enough - vrijdag 26 februari 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 12:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Milik--Ghazi--Younes en dan laten zwerven ging aardig toch. Met Ghazi in de spits als bliksemafleider.
Ja leuk allemaal ,maar weten ze nu ook eens een keer wat ze doen van elkaar.(simpel uitspelen van....)

Dat zou leuk wezen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 februari 2016 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 21:30 schreef enough het volgende:

[..]

Ja leuk allemaal ,maar weten ze nu ook eens een keer wat ze doen van elkaar.(simpel uitspelen van....)

Dat zou leuk wezen.
Dat zal helemaal mooi zijn maar een spits en twee buitenspelers is eigenlijk al lastig voor ze dus denk dat het met zwerven nog lastiger wordt.
enough
 enough - vrijdag 26 februari 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 22:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat zal helemaal mooi zijn maar een spits en twee buitenspelers is eigenlijk al lastig voor ze dus denk dat het met zwerven nog lastiger wordt.
Hope so!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 februari 2016 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 12:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Verkopen die Ghazi.....!!!!!
enough
 enough - zaterdag 27 februari 2016 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 01:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gudelj had je al verkocht/geschopt toch!!

Nu gaan we voetballen gap

schone Box to Box ;-)
enough
 enough - zaterdag 27 februari 2016 - 01:47   quote  deeplink  
.ppffffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 februari 2016 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 01:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als jij hem nou na iedere keer dat hij niet naar een medespeler speelt een schop onder zijn ballen geeft? Staat er volgend seizoen een topper!
p111
 p111 - zaterdag 27 februari 2016 - 11:27   quote  deeplink  
Gewoon veel harder optreden tegen dit soort gassies, ik mis een Wouters die had hem een schop voor zijn ballen gegeven zo,n soort gast op het middenveld .
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 11:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan moet meneer Driessen toch echt wat meer van die jongen bekijken, want hij gaat net zo makkelijk buitenlangs wat ik van hem gezien heb. Overigens was hij helemaal niet op zijn best in de twee potjes tegen United.
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 07:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als jij hem nou na iedere keer dat hij niet naar een medespeler speelt een schop onder zijn ballen geeft? Staat er volgend seizoen een topper!
Hij moet dat egoisme lekker houden. Veel te veel brave jongens..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 27 februari 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 01:47 schreef enough het volgende:
.ppffffff
Zit je te kakken?
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Voorafgaand aan Real - Atlético op Ziggo Sport was er een kleine documentaire over Fernando Torres. Wat een prachtig filmpje door iemand die dit prima kan, namelijk Sierd de Vos.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 16:44   quote  deeplink  
Belachelijk slechte eerste helft. Maar wat kan Atlético verdedigen zeg!
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Aardige 2e helft trouwens.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Sanogo vandaag een hattrick gemaakt een de 2e divisie van Engeland. Moet niet gekker worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 februari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 17:49 schreef Loetje het volgende:
Sanogo vandaag een hattrick gemaakt een de 2e divisie van Engeland. Moet niet gekker worden.
Was gewoon een topspits, maar hier al veroordeeld voordat hij goed en wel eens een hele wedstrijd had gespeeld! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 15:42 schreef Loetje het volgende:
Voorafgaand aan Real - Atlético op Ziggo Sport was er een kleine documentaire over Fernando Torres. Wat een prachtig filmpje door iemand die dit prima kan, namelijk Sierd de Vos.
Sierd is echt een geweldenaar in zijn vak.
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 16:44 schreef Loetje het volgende:
Belachelijk slechte eerste helft. Maar wat kan Atlético verdedigen zeg!
Ik vind dat atletico echt een super ploeg. Met veelal subtoppers en een of top spelers ieder jaar weer een ploeg neerzetten die geweldig op het resultaat kan spelen. Maar ook gewoon heel erg goed en attracttief aan de bal als de wedstrijd daarom vraagt.

Zij zijn ook gewoon terecht tevreden met een gelijkspel in een uitwedstrijd in de cl. Die gaan thuis gewoon met 1 of 2-0 winnen en gaan gewoon door. De rest doet er voor hun niet toe.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Sierd is echt een geweldenaar in zijn vak.
Uniek in zijn soort vooral. Zeker de documentaires van hem zijn echt van hoog niveau.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat atletico echt een super ploeg. Met veelal subtoppers en een of top spelers ieder jaar weer een ploeg neerzetten die geweldig op het resultaat kan spelen. Maar ook gewoon heel erg goed en attracttief aan de bal als de wedstrijd daarom vraagt.

Zij zijn ook gewoon terecht tevreden met een gelijkspel in een uitwedstrijd in de cl. Die gaan thuis gewoon met 1 of 2-0 winnen en gaan gewoon door. De rest doet er voor hun niet toe.
Eigenlijk een ploeg met 2 echt technisch begaafde spelers, Koke en Griezmann en de rest is fysiek en vooral tactisch zo ongelooflijk sterk. De hele filosofie van Simeone wordt daar op en top uitgevoerd. En met het hart hé...
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 17:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was gewoon een topspits, maar hier al veroordeeld voordat hij goed en wel eens een hele wedstrijd had gespeeld! ;-)
Zou Ajax nu weer interesse hebben? ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 18:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eigenlijk een ploeg met 2 echt technisch begaafde spelers, Koke en Griezmann en de rest is fysiek en vooral tactisch zo ongelooflijk sterk. De hele filosofie van Simeone wordt daar op en top uitgevoerd. En met het hart hé...
Mee eens, echt geweldig. toch moet je de voetballend kwaliteiten van veel andere spelers ook niet onderschatten hoor. Dat hele elftal gaat prima mee in het 1 keer raken en doorbewegen als het nodig is.. Daar is toch wel veel techniek voor nodig...

maar vandaag ook op het laatst hoe die Gabi nog even de boel op stang jaagt, allemaal bewust en helemaal in het straatje van Simeone..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2016 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 februari 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 18:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou Ajax nu weer interesse hebben? ;-)
Ik heb gehoord dat ze hem volgend jaar weer terug willen hebben! Milik rendeert namelijk niet! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 27 februari 2016 - 19:43   quote  deeplink  
Goede spitsengoal van El Azzouzi bij Twente.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Mee eens, echt geweldig. toch moet je de voetballend kwaliteiten van veel andere spelers ook niet onderschatten hoor. Dat hele elftal gaat prima mee in het 1 keer raken en doorbewegen als het nodig is.. Daar is toch wel veel techniek voor nodig...

maar vandaag ook op het laatst hoe die Gabi nog even de boel op stang jaagt, allemaal bewust en helemaal in het straatje van Simeone..
Jup. En ook niet een die afwijkt van het plaatje. Gewoon 11 leiders hebben als het ware. Daar kun je je best mee vertonen hoor. En in staat om van iedereen te winnen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 18:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat ze hem volgend jaar weer terug willen hebben! Milik rendeert namelijk niet! ;-)
Wellicht eerst huren, stel hij valt tegen?!
Eide
 Eide - zaterdag 27 februari 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jup. En ook niet een die afwijkt van het plaatje. Gewoon 11 leiders hebben als het ware. Daar kun je je best mee vertonen hoor. En in staat om van iedereen te winnen.
Juist niet 11 leiders. Het zijn juist allemaal spelers die zichzelf volledig in dienst van een ander kunnen stellen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist niet 11 leiders. Het zijn juist allemaal spelers die zichzelf volledig in dienst van een ander kunnen stellen.
En dus allemaal die verantwoordelijkheid nemen. Dat vind ik aardig daarop neerkomen. Je hebt leiders in heel veel soorten. Allemaal gasten die hun verantwoordelijkheid pakken. Iedereen durft de ander op zijn plek te zetten en iedereen laat dat toe. Beter kan niet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 20:35   quote  deeplink  
PSV 0-0 met rust. Jammer dat ADO het vertikt om iets met de ruimte te doen. Verwacht nog wel winst voor ze.
Volgende week hun naar Groningen. Jammer dat hun die pot ook weer ingaan na 3 nederlagen op rij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2016 door Loetje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 februari 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:35 schreef Loetje het volgende:
PSV 0-0 met rust. Jammer dat ADO het vertikt om iets met de ruimte te doen. Verwacht nog wel winst voor ze.
Volgende week hun naar Groningen. Jammer dat hun die pot ook weer ingaan na 3 nederlagen op rij.
1-1...weet je nog ;-) maar 0-0 vind ik ook goed
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

1-1...weet je nog ;-) maar 0-0 vind ik ook goed
Voor het eerst hoop ik dat je gelijk hebt. Alleen zie ik ADO niet scoren al duurt die pot nog 3 maanden. 0-0 zijn ook 2 punten voor je.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 februari 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:35 schreef Loetje het volgende:
Die pisboeren gaan gewoon weer met 1-0 winnen ofzo!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 februari 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voor het eerst hoop ik dat je gelijk hebt. Alleen zie ik ADO niet scoren al duurt die pot nog 3 maanden. 0-0 zijn ook 2 punten voor je.
Met Lestienne winnen ze...ik vind die locadia niks (laat maar staan ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die pisboeren gaan gewoon weer met 1-0 winnen ofzo!
Ik denk nog wel 2-0. Als jij Henk Fraser nu bent zou je toch vol gaan drukken? PSV moet wel moe zijn straks. Maar die gaan steeds slechter spelen dat ADO.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Met Lestienne winnen ze...ik vind die locadia niks (laat maar staan ;-)
Hij is dreigender dan Perreiro tot op heden. Lestienne gaat ook zeker nog komen. Ik verwacht ook dat Guardado de 90 niet vol maakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0436270