|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja....hoop het niet |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Elke idioot kan zien dat die jongen kwaliteiten heef. Hoop dat hij het goed bij Twente en volgend jaar bij ons wat kansen krijgen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Nee gewoon rook uitblazen van me shaggie en een draadje shag uitspughen ,meer niet ..of was het een scheet ....ik weet het niet meer...zo lang geleden Mascotte 3x beter. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Hahah zal je net zien ....
Blijkt het toch een wereldspits te zijn . |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Rustig gap morgen staan weer bovenaan.... zoals vertrouwd.!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je gaat er nog al feilloos van uit dat we winnen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik zie die reden echt niet. Hoop gewoon dat we winnen hoor, daar niet van! Maar vind AZ momenteel iets te goed spelen om maar feilloos te denken dat die punten al binnen zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is ADO die bal enorm snel kwijt. Zie er ook nog wel een rood krijgen of een pingel voor die lampen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Druk wordt groot nu. Lestienne erbij nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV krijgt de vrije trappen makkelijk mee. Net als Driessen een groot fan is daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zoals verwacht. Vieze smerige tyfusclub. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komen vaak goed weg. Hopen dat ADO nog een keer gaat aanvallen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Over successupporters gesproken... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Feilloos iets overdreven,maar geloof er wel in ja |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Oke volgende week dan ..en anders in eindhoven ....geloof ik ook in . |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een verrassing weer!! NOT!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Laffe ploeg gewoon, need I say more? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: we beslissen het in Eindhoven en niet voor de eerste keer!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe vaak is dat daar al voorgekomen dan?
Volgens mij verliezen we er vaker dan dat we winnen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heb de herhaling niet goed gezien maar dacht dat de vrije trap waar de 1-0 uitviel ook een schwalbe was? Maar dat is ook wel het Psv van dit seizoen ze bleven druk houden en voldoende kwaliteit om uiteindelijk een goal te maken. Uiteindelijk terecht gewonnen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Als de stand zo blijft is hey ideale scenario voor psv. Wij moeten namelijk dus kunnen zij hun favoriete spelletje spelen. Lekker leunen en vanuit de omschakeling toeslaan. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik las ergens dat onze oude vriend Sanogo een hattrick in Engeland heeft gescoord! Hij kan het kennelijk wel ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 14:06 schreef Pavlov14 het volgende:Ik las ergens dat onze oude vriend Sanogo een hattrick in Engeland heeft gescoord! Hij kan het kennelijk wel ;) En nog prima spitsengoals ook. Alleen in de laatste minuut nog met 3-4 verliezen was wel jammer voor hem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heracles maakt wel echt een vrije val naar beneden zeg. 0-4 thuis achter tegen notabene Roda JC |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan iemand mij in dit geval uitleggen waarom die extra tijd nog moet? In Europa snap ik het wel, maar dit? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-5 man.... Maar mijn punt blijft ondanks dit hetzelfde ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fosu Mensah op de bank bij United straks. Dat is wel even heel erg leuk als Ajacied. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 14:19 schreef Loetje het volgende:[..] En nog prima spitsengoals ook. Alleen in de laatste minuut nog met 3-4 verliezen was wel jammer voor hem. Ik heb het niet gezien, Loetje, ik kwam het bericht ergens tegen. Toen ik het las dacht ik: Huh? Bedoelen ze "onze" Sanoga? Ik vond het opvallend nieuws. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Inderdaad: De jus is eraf bij de ploeg uit Almelo. Wel opvallend dat veel ploegen onderin de volle winst hebben gepakt. FC Twente, Roda JC, Willem II, Excelsior en Cambuur. Daar zou de Graafschap nog bij kunnen komen. Dat is ieder seizoen hetzelfde liedje. In het begin lukt er niks en tegen het einde van het seizoen krijgen ze de geest... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 14:34 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Inderdaad: De jus is eraf bij de ploeg uit Almelo. Wel opvallend dat veel ploegen onderin de volle winst hebben gepakt. FC Twente, Roda JC, Willem II, Excelsior en Cambuur. Daar zou de Graafschap nog bij kunnen komen. Dat is ieder seizoen hetzelfde liedje. In het begin lukt er niks en tegen het einde van het seizoen krijgen ze de geest... Zijn wel meerdere ploegen ineens in vorm. Het is momenteel niets of echt alles. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Klopt! Je kunt je afvragen wat er zou zijn gebeurd wanneer dat soort ploegen vanaf wedstrijd nummer 1 zo zou hebben gespeeld. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Zo... en Feyenoord staat alweer achter tegen FC Utrecht. Haller in de vierde minuut. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Staan de kakkies nog op winst? Stomme vraag eigenlijk maar goed. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 11:31 schreef Brandje het volgende:[..] Als de stand zo blijft is hey ideale scenario voor psv. Wij moeten namelijk dus kunnen zij hun favoriete spelletje spelen. Lekker leunen en vanuit de omschakeling toeslaan. De Boer moet eens een keer echt lef tonen en PSV daar gewoon de bal gunnen, jullie zijn toch de kampioen en staan eerste? Laat het dan ook maar zien.. Met de selectie van Ajax kan het prima om uit bij PSV vanuit een strakke organisatie te spelen..
Maar de Boer kennende wil die weer domineren met balletjes breed en terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
El Azzouzi laat bij Twente trouwens prima dingen zien... Belachelijk dat die jongen Hendriks voor zich moest dulden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:09 schreef remco k het volgende:[..] De Boer moet eens een keer echt lef tonen en PSV daar gewoon de bal gunnen, jullie zijn toch de kampioen en staan eerste? Laat het dan ook maar zien.. Met de selectie van Ajax kan het prima om uit bij PSV vanuit een strakke organisatie te spelen.. Maar de Boer kennende wil die weer domineren met balletjes breed en terug.. En dat laatste gaat voor veel problemen zorgen. Daar speel je ze echt mee in de kaart. Overigens heb ik het niet zo op Viergever centraal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:10 schreef remco k het volgende:El Azzouzi laat bij Twente trouwens prima dingen zien... Belachelijk dat die jongen Hendriks voor zich moest dulden.. Technisch veel sterker in ieder geval. Fysiek is Hendriks iets beter. Andere kant, als je zo ontevreden bent over de spitspositie en je haalt daar geen nieuwe mensen, wat belet het dan om El Azzouzi of Hendriks een kans te geven? Beiden doen het lang zo slecht niet en werken er mega hard voor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eens, ik begrijp zelf ook echt niet waarom El Azzouzi is verhuurd en Hendriks mag blijven. Of het is omdat men al wist dat Zivkovic terug kwam en men El Azzouzi perse ergens speelminuten wilde laten maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:27 schreef Eide het volgende:Eens, ik begrijp zelf ook echt niet waarom El Azzouzi is verhuurd en Hendriks mag blijven. Of het is omdat men al wist dat Zivkovic terug kwam en men El Azzouzi perse ergens speelminuten wilde laten maken. Zie jij Zivkovic het nog gaan halen? Ik zie namelijk geen enkel aanknopingspunt meer waarom dit wel het geval zou zijn. Daarbij lijkt El Ghazi onze 2e spits te worden en zie ik eerder Cerny daardoor definitief doorschuiven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Rashford scoort gewoon weer voor United. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:27 schreef Eide het volgende:Eens, ik begrijp zelf ook echt niet waarom El Azzouzi is verhuurd en Hendriks mag blijven. Of het is omdat men al wist dat Zivkovic terug kwam en men El Azzouzi perse ergens speelminuten wilde laten maken. Hoe dan ook, het is uitmuntend voor zijn (El Azzouzi) ontwikkeling. Goed voor hem en dus ook (waarschijnlijk) goed voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:34 schreef Loetje het volgende:[..] Zie jij Zivkovic het nog gaan halen? Ik zie namelijk geen enkel aanknopingspunt meer waarom dit wel het geval zou zijn. Daarbij lijkt El Ghazi onze 2e spits te worden en zie ik eerder Cerny daardoor definitief doorschuiven. Ik moet bekennen dat hij dit seizoen niet meevalt. Als je nu moet kiezen tussen El Azzouzi of Zivkovic als 2e spits weet ik het wel. Maar goed, wie weet gaat het helemaal goed komen met Zivko, laten we het hopen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:34 schreef Loetje het volgende:[..] Zie jij Zivkovic het nog gaan halen? Ik zie namelijk geen enkel aanknopingspunt meer waarom dit wel het geval zou zijn. Daarbij lijkt El Ghazi onze 2e spits te worden en zie ik eerder Cerny daardoor definitief doorschuiven. Ik heb het altijd voor Zivkovic opgenomen, maar ik vrees op dit moment met grote vrezen voor hem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En nog maar een. Geweldig zeg! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:37 schreef Eide het volgende:[..] Ik moet bekennen dat hij dit seizoen niet meevalt. Als je nu moet kiezen tussen El Azzouzi of Zivkovic als 2e spits weet ik het wel. Maar goed, wie weet gaat het helemaal goed komen met Zivko, laten we het hopen. Ik denk dat je het altijd bij jezelf moet zoeken. Willem II vond ik eigenlijk een uitgelezen kans om zich te herpakken. Zelfs daar had hij moeite zich aan te passen. Ik denk dat deze jongen over een tijdje ergens speelt waar niemand nog iets van hem hoort. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik ben echt geweldig blij voor Louis van Gaal! Ik moet er niet aan denken dat hij, juist hij, plaats zou moeten maken voor die blaaskaak, "the special one...". |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wellbeck tegen zijn oude ploeg... |
|
|
|