|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:41 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat je het altijd bij jezelf moet zoeken. Willem II vond ik eigenlijk een uitgelezen kans om zich te herpakken. Zelfs daar had hij moeite zich aan te passen. Ik denk dat deze jongen over een tijdje ergens speelt waar niemand nog iets van hem hoort. Dat is deels waar. Zivkovic werd in Tilburg al snel neergezet als rechtsbuiten en dat is hij pertinent niet. Maar goed, toegegeven, hij heeft het zelf ook laten afweten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:45 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik ben echt geweldig blij voor Louis van Gaal! Ik moet er niet aan denken dat hij, juist hij, plaats zou moeten maken voor die blaaskaak, "the special one...". Wat kan hem dit seizoen nog redden dan? De FA Cup? Prachtige prijs trouwens hoor. Maar United wil meer, hebben het geld en krijgen geen een topspeler meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat je wel steeds meer ziet is dat clubs hun beperkingen gaan zien. Vaak compacter en reactievoetbal. Dat is het enige waar je momenteel Europees nog succes mee kan hebben. Enkel Bayern en Barcelona slagen met aanvallend voetbal. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:48 schreef Loetje het volgende:[..] Wat kan hem dit seizoen nog redden dan? De FA Cup? Prachtige prijs trouwens hoor. Maar United wil meer, hebben het geld en krijgen geen een topspeler meer. Ze kunnen zich nog plaatsen voor de voorrondes van de Champions League en inderdaad de FA cup. Ik hoorde van de week David Beckham zeggen, dat hij wil dat Louis van Gaal wat meer krediet zou krijgen om de ploeg op te bouwen. Ook Fergusson, de voormalige trainer aldaar heeft zich als zodanig uitgelaten. Toch twee clubiconen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:34 schreef Loetje het volgende:[..] Zie jij Zivkovic het nog gaan halen? Ik zie namelijk geen enkel aanknopingspunt meer waarom dit wel het geval zou zijn. Daarbij lijkt El Ghazi onze 2e spits te worden en zie ik eerder Cerny daardoor definitief doorschuiven. En Muric niet te vergeten die nu voor de tweede keer bij de selectie zit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:37 schreef Eide het volgende:[..] Ik moet bekennen dat hij dit seizoen niet meevalt. Als je nu moet kiezen tussen El Azzouzi of Zivkovic als 2e spits weet ik het wel. Maar goed, wie weet gaat het helemaal goed komen met Zivko, laten we het hopen. Ik hoop het inderdaad, maar ben er echt bang voor dat dit niet gaat lukken..
En eerlijk gezegd, hij heeft ook bij Groningen enkel laten zien dat het een groot talent is, echt veel meer heeft ie daar ook niet laten zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:41 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat je het altijd bij jezelf moet zoeken. Willem II vond ik eigenlijk een uitgelezen kans om zich te herpakken. Zelfs daar had hij moeite zich aan te passen. Ik denk dat deze jongen over een tijdje ergens speelt waar niemand nog iets van hem hoort. Het was niet eens dat hij er moeite mee had, het is hem simpelweg gewoon niet gelukt om bij Willem 2 een basisplaats af te dwingen, en omdat ie daar mislukt is speelt ie nu weer bij Jong Ajax.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop het inderdaad, maar ben er echt bang voor dat dit niet gaat lukken.. En eerlijk gezegd, hij heeft ook bij Groningen enkel laten zien dat het een groot talent is, echt veel meer heeft ie daar ook niet laten zien.. To fast to soon... net als Sinkgraven en straks waarschijnlijk Jansen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal eens. Die jongens moeten het eerst daar eens een heel seizoen lang echt laten zien..
Een Zyech is nu klaar voor de stap na Ajax of PSV... Een jaar geleden was ie waarschijnlijk ook gewoon weer verzopen..
Ik zeg overigens niet dat ze hem moeten halen, maar enkel als voorbeeld.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 16:01 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal eens. Die jongens moeten het eerst daar eens een heel seizoen lang echt laten zien.. Een Zyech is nu klaar voor de stap na Ajax of PSV... Een jaar geleden was ie waarschijnlijk ook gewoon weer verzopen.. Ik zeg overigens niet dat ze hem moeten halen, maar enkel als voorbeeld.. Zelfde als Bazoer naar het buitenland gaat....die verzuipt ook. Wij zien het allemaal maar die jongens zelf niet.....
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:57 schreef remco k het volgende:[..] Het was niet eens dat hij er moeite mee had, het is hem simpelweg gewoon niet gelukt om bij Willem 2 een basisplaats af te dwingen, en omdat ie daar mislukt is speelt ie nu weer bij Jong Ajax.. Zijn houding was ook niet best als ik Streppel moet geloven. Daarom ging hij in eerste instantie uit het elftal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wel opvallend. Ik zou graag Cerny ook wat vaker zien... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 15:50 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ze kunnen zich nog plaatsen voor de voorrondes van de Champions League en inderdaad de FA cup. Ik hoorde van de week David Beckham zeggen, dat hij wil dat Louis van Gaal wat meer krediet zou krijgen om de ploeg op te bouwen. Ook Fergusson, de voormalige trainer aldaar heeft zich als zodanig uitgelaten. Toch twee clubiconen. De aankopen had hij zelf voor het zeggen. Waren ook geen spelers die er meteen stonden hé. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 16:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zelfde als Bazoer naar het buitenland gaat....die verzuipt ook. Wij zien het allemaal maar die jongens zelf niet..... [ filmpje ] Ik weet niet of ze het niet zien. Ik denk dat geld een enorme troost is. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 16:11 schreef Loetje het volgende:[..] De aankopen had hij zelf voor het zeggen. Waren ook geen spelers die er meteen stonden hé. Dat klopt helemaal, Loetje. En juist daarom willen Beckham en Fergusson dat Van Gaal de tijd krijgt, neem ik aan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Retorisch....ouwe dat post ik toch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is ook vrij logisch aan de ene kant.. Een garantie op een carriere heb je nooit. en als je direct kan cashen is dat mooi meegenomen toch.. Voetbal is maar tot je 33e ofzo.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mensah, 2 jaar geleden weg gekocht door Manchester United bij Ajax heeft vandaag z'n debuut gemaakt bij United. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zivkovic is gewoon gehypte troep!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Barca even 2x keer op het houtwerk in 3 seconden tijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering Messi... Wat een goal!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een aanvallen van Barcelona. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zoals bijna altijd ouwe! 😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja best wel....ehm ...wil je met me trouwen ?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Mhme vraag me nog steeds af ..als hij de kans had gekregen vanaf begin boven siggi(maar die moest verkocht worden..wat nog ellelang heeft geduurd)). Zie ajax nog steeds beschamend in de kuip en tegen vitesse toender tijd (begin tijd sivko)..alleen trage eiland voor.) Die jongen had ambitie en nog wel ,maar wel getempert..of ken ie er echt geen kut van. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee! Hahahaha daarvoor is de liefde voor mijn vrouw te groot! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2016 - 22:38 schreef enough het volgende:[..] Mhme vraag me nog steeds af ..als hij de kans had gekregen vanaf begin boven siggi(maar die moest verkocht worden..wat nog ellelang heeft geduurd)). Zie ajax nog steeds beschamend in de kuip en tegen vitesse toender tijd (begin tijd sivko)..alleen trage eiland voor.) Die jongen had ambitie en nog wel ,maar wel getempert..of ken ie er echt geen kut van. Over wie heb jij het nou???? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Gewoon sivko....je weet wel die ooit van grun kwam
die was gehypt weet je nog....geef niet heb nog wel een pilletje voor je;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke....Missy is lief...ik snap ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ben ik allang weer vergeten! Overgehypte rotjongen die Ajax nooit had moeten halen! Totaal 0,0% respect! Lekker laten ballen bij Willem II of iets dergelijks. Geen Ajax-materiaal! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar jij staat hoog in de rangorde! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Doe het dan goed slome..... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ook okè schat ..;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hij en iets goed doen!! Whahahahahaha |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach zal best wel een goeie gozer zijn |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha...wij zijn erg hé...wen er maar aan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Als hij in een diepe slaap is waarschijnlijk! ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Wacht jij maar ..wie paal wie ?/ |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Ja verschikkelijk gap
oeps die R
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan droomt hij over mannen die hij niet kan krijgen ;-) |
|
|
|